eteros_ego
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 22 Απρ 2014
- Μηνύματα
- 3.353
- Like
- 6.981
- Πόντοι
- 1.056
Καλύτερα να έκανες ένεση αδρεναλίνης πάρα αυτό, δεν είναι τσίχλες να τ κουμπονεις 3 3 πρόσεχεΈχω μια φορά είχα πάρει 3λεβιτρα
.γιατί ήθελα να γαμησω σίγουρα.μαι μετά δεν έβλεπα για καμιά ώρα..αφού φοβήθηκα ότι θα μείνω τυφλομενος..για αυτό λέω για κάνα τζελ αν κάνει δουλειά..που το βάζεις στη πουτσα και αυτό απορροφάει μόνο του το τζελ και σηκώνετε
φυγεις με την σημαια ψιλα!
