Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 14 άτομα (1 μέλη και 13 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

eteros_ego

Σεβαστός
Εγγρ.
22 Απρ 2014
Μηνύματα
3.353
Like
6.979
Πόντοι
1.056
Έχω μια φορά είχα πάρει 3λεβιτρα
.γιατί ήθελα να γαμησω σίγουρα.μαι μετά δεν έβλεπα για καμιά ώρα..αφού φοβήθηκα ότι θα μείνω τυφλομενος..για αυτό λέω για κάνα τζελ αν κάνει δουλειά..που το βάζεις στη πουτσα και αυτό απορροφάει μόνο του το τζελ και σηκώνετε
Καλύτερα να έκανες ένεση αδρεναλίνης πάρα αυτό, δεν είναι τσίχλες να τ κουμπονεις 3 3 πρόσεχε
 

refill

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
190
Like
44
Πόντοι
1
Καλημέρα σας, μήπως γνωρίζεται τη παίρνουν οι πορνοστάρ όσον αφορά το squirting και γαμάνε και κατουράνε συνεχεια , συνεχεια ..ευχαριστω
 

Sysiphos

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2022
Μηνύματα
7
Κριτικές
2
Like
88
Πόντοι
0
Καλησπέρα λόγω 0 λιμπιντο και πολύ κακης στυσης πήγα σε γιατρό, μου εγραψε να δοκιμάσω να πάρω ταδαλαφιλη ή σιλδεναφιλη και ταυτόχρονα έκανα εξετάσεις τις οποίες έστειλα και περιμένω απάντηση. Ακόμα δε δοκίμασα χάπι, οι εξετάσεις έδειξαν τα εξής

Προλακτινη 14.55
Ολικη Τ 470
SHBG 39
Αλβουμινη 4.7


Βρηκα έναν calculator στο ίντερνετ που βάζοντας αυτά υπολογίζει την ελεύθερη Τ και η οποία βγαινει

Free T --- 8.47 ng/dL = 1.8 %
Bioavailable T -- 216

Όπως είπα περιμένω απάντηση από τον γιατρό αλλά πως σας φαίνονται στους πιο έμπειρους; Θα έχω θέμα με Τ;
Η χαμηλή λίμπιντο είναι καμπανάκι για πρόβλημα χαμηλής τεστοστερόνης. Οι τιμές που αναφέρεις δεν λένε τίποτα μόνες τους.. θα πρέπει να τις δεις σε σχέση με τις τιμές αναφοράς για ολική κι ελεύθερη.

Αν θες να είσαι σίγουρος θα σου πρότεινα να ψάξεις και ίσως να επιστευθείς τον Γ. Τουλιάτο ο οποίο εξειδικεύεται στην ορμονική αποκατάσταση.
Πολλές φορές το θέμα Τ είναι ταμπού για τους άλλους γιατρούς. Απλά είναι λίγο περίεργος άνθρωπος από το τηλεφώνο.
 

parafusin

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2024
Μηνύματα
36
Κριτικές
2
Like
245
Πόντοι
0
Πουλιονται και χωριστα χαπια πχ cialis 10mg η αναγκαστικα αγοραζεις ολο το κουτι?
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625
Για να γαμας καλά θες δύο χάπια..άρα όλο το κουτί θες που έχει τέσσερα σαράντα ευρώ δηλαδη..τώρα άμα πάρεις ένα νταξει θα γαμησεις.αλλα άμα έχεις γκόμενα που θέλει σεξ πρωί και βράδυ πχ στις διακοπές..εκεί θες δύο χάπια τη μέρα..
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Εννοείς ένεση στη πουτσα?δεν την εχουν στα φαρμακεία δεν το έχω δοκιμάσει και δε ξερω
Αν παίρνεις 2 Χ 10άρια cialis την ημέρα στις διακοπές που λες θα σου "εκραγεί" . Υπερβολική δόση αυτή που λες. Μόνο για πλήρη δυσλειτουργία
 

s6775951

Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2021
Μηνύματα
192
Like
397
Πόντοι
21

s6775951

Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2021
Μηνύματα
192
Like
397
Πόντοι
21

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Έχω μια φορά είχα πάρει 3λεβιτρα
.γιατί ήθελα να γαμησω σίγουρα.μαι μετά δεν έβλεπα για καμιά ώρα..αφού φοβήθηκα ότι θα μείνω τυφλομενος..για αυτό λέω για κάνα τζελ αν κάνει δουλειά..που το βάζεις στη πουτσα και αυτό απορροφάει μόνο του το τζελ και σηκώνετε
Τυπε ωραιος τροπος να :priest: φυγεις με την σημαια ψιλα!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μάγκες είναι Επικίνδυνο το cialis?
Ολα επικινδυνα ειναι..
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.260
Κριτικές
11
Like
23.185
Πόντοι
6.246
To taldalafil πόσες ώρες πιο πριν το παίρνεις; 3-4 σαν το sindenafil;
 

anestis83

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2009
Μηνύματα
409
Like
343
Πόντοι
21
δεν ξερω αν σου αφηνει κανα κουσουρι το elogis αν το χρησιμοποιείς συχνα και δεν λέω μονο για το αν εθιστείς και δεν σου σηκώνεται μετα με τπτ, απλα αν παίζουν μετα προβληματα με καρδια, στομαχι κ εντερο...
 

teo78

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2010
Μηνύματα
928
Κριτικές
4
Like
1.393
Πόντοι
206
Έχει πάρει κανείς spedra ? Η ουσία είναι αβαναφιλη..
 

Συνημμένα

  • images.jpeg
    images.jpeg
    7,6 KB · Εμφανίσεις: 58

arotroangelo

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2024
Μηνύματα
18
Like
26
Πόντοι
0
Ειμαι πολύ "προικισμένος" αλλά [αρατήρησα στα 50 μου μια διάρκεια στύσης λιγο μικρότερη σε διάρκεια. Επειδή έπρεπε να εξυπηρετήσω 3 σε μια βδομαδα, δοκίμασα το εlogis ολόκληρο. Ε, μια βδομάδα γαμούσα και τον επαιζα εναλλαξ 3 φορες τη μερα. Μου είχαν γίνει σα μπαλόνια και το καυλί είχε γεμίσει φλέβες και ήταν σαν κονταρι και ειχα φοβερή ψυχολογία. Διάρκεια πάνω απο μιαμιση ώρα. Ηταν φοβερή φαση. Τωρα κάθε βδομάδα όταν πρόκειται να παω για κανα μικρό "μαραθώνιο", ανοίγω την κάψουλα και βαζω νηστικος 1/3 του περιεχομένου σε ενα 500ml νερο. Τα αποτελέσματα ειναι σουπερ και ανάλογα με αυτά που έγραψα παραπάνω, αλλ ακρατάνε 2-3 μερες tops.
 

arotroangelo

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2024
Μηνύματα
18
Like
26
Πόντοι
0
Να συμπληρώσω οτι είχα μεγάλο μπούκωμα και πονοκέφαλο την πρώτη φορα για 2 μερες. Τα αντιμετώπισα με παιδικό otrivin (για να μην εθιστώ) και ένα algofren των 600mg.
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
δεν ξερω αν σου αφηνει κανα κουσουρι το elogis αν το χρησιμοποιείς συχνα και δεν λέω μονο για το αν εθιστείς και δεν σου σηκώνεται μετα με τπτ, απλα αν παίζουν μετα προβληματα με καρδια, στομαχι κ εντερο...
Ειμαι πολύ "προικισμένος" αλλά [αρατήρησα στα 50 μου μια διάρκεια στύσης λιγο μικρότερη σε διάρκεια. Επειδή έπρεπε να εξυπηρετήσω 3 σε μια βδομαδα, δοκίμασα το εlogis ολόκληρο. Ε, μια βδομάδα γαμούσα και τον επαιζα εναλλαξ 3 φορες τη μερα. Μου είχαν γίνει σα μπαλόνια και το καυλί είχε γεμίσει φλέβες και ήταν σαν κονταρι και ειχα φοβερή ψυχολογία. Διάρκεια πάνω απο μιαμιση ώρα. Ηταν φοβερή φαση. Τωρα κάθε βδομάδα όταν πρόκειται να παω για κανα μικρό "μαραθώνιο", ανοίγω την κάψουλα και βαζω νηστικος 1/3 του περιεχομένου σε ενα 500ml νερο. Τα αποτελέσματα ειναι σουπερ και ανάλογα με αυτά που έγραψα παραπάνω, αλλ ακρατάνε 2-3 μερες tops.
Ο ενας δυσφημιση ο αλλος διαφημιση :coffee:
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Elogis πουλάνε τα φαρμακεία; Πήγα σε 4 στη Θεσσαλονίκη και δεν ξέρανε τι είναι.
Η εταιρειες αυτες δεν συνεργαζονται με ολα τα φαρμακεια, ενα που ξερω και δουλευε μια γνωστη μ. ειναι στο βαρδαρη (παλια μπουρδελα) πανω στη μοναστηριου.
 

arotroangelo

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2024
Μηνύματα
18
Like
26
Πόντοι
0
Ο ενας δυσφημιση ο αλλος διαφημιση :coffee:
Δε διαφημίζω τίποτα... Απλά ανταπόκριση κάνω απο τα "χαρακώματα" . Για την ακρίβεια, πιστεύω ακραδαντα οτι το elogis δε μπορεί να είναι φυτικό. Μάλλον πρέπει να περιέχει Ταδαλαφίλη όπως μου ανέφερε φίλος ουρολόγος, αφού δε δικαιολογούνται τα τόσο "grande" αποτελέσματα. Επίσης θεωρώ οτι πρέπει κάποιος να παίρνει απο την αρχή μικρότερη δόση, επειδή τα αποτελέσματα σε εμένα την πρώτη φορά που το πήρα ολόκληρο ήταν μια βδομάδα υπερκαύλες.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom