Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Κε συνηγορε του διαβολου. Αυτα ισχυριζοταν πριν 1,5 χρονο. Τωρα τι λεει , αν λεει . Νταξ ?

Τώρα την έχω παντρευτεί εδώ και τρεις μήνες και ζούμε ευτυχισμένοι τον έρωτά μας! :2funny: :2funny:

Βρε ηλίθιε η κοπέλα έχει πάνω ένα χρόνο να μπει κι εγώ τουλάχιστον μισό. Καλά οι άλλοι οι αργόσχολοι που συνεχίζουν ασχολούνται μ' αυτήν, αμ εσύ που ασχολείσαι μ' εμένα!
 

The Lover

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2005
Μηνύματα
1.838
Like
447
Πόντοι
36
Τώρα την έχω παντρευτεί εδώ και τρεις μήνες και ζούμε ευτυχισμένοι τον έρωτά μας! :2funny: :2funny:

Βρε ηλίθιε η κοπέλα έχει πάνω ένα χρόνο να μπει κι εγώ τουλάχιστον μισό. Καλά οι άλλοι οι αργόσχολοι που συνεχίζουν ασχολούνται μ' αυτήν, αμ εσύ που ασχολείσαι μ' εμένα!
....

...και τωρα πως μπηκες ρουλη???.>> περναγες ειδες φως και μπηκες?>/???
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
....

...και τωρα πως μπηκες ρουλη???.>> περναγες ειδες φως και μπηκες?>/???

Κάθε έξι μήνες μπαίνω να δω τί κάνετε. Δεν χάνω και πολλά, όπως σας αφήνω στα ίδια χάλια σας βρίσκω...
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
...Α..! τυχαια δηλαδη, απλα επεσες στην περιπτωση..>!!!
ειπα κι εγω......
Εχουμε χρονο εξ μηνων να γραψουμε οτι θελουμε για τον σουμπα. Δεν θα μας ενοχλησει ο συνταξιουχος
 

SailorGr

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Αυγ 2013
Μηνύματα
1.720
Κριτικές
31
Like
18.100
Πόντοι
5.236
Υπαρχει καποιο λινκ για τα περιβοητα βιντεο της κυριας? Ευχαριστω
 

petrobill

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2011
Μηνύματα
63
Κριτικές
1
Like
30
Πόντοι
0
Υπαρχει καποιο λινκ για τα περιβοητα βιντεο της κυριας? Ευχαριστω



Δυσκολα φιλος πρεπει να ψαχνεις καθε μερα χρησιμοποιωντας λεξεις κλεδια,  μολις ανεβουν εxει βαλει και τα κατεβαζουν. 
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
ενώ εσύ είσαι κύριος μέσα στην αβροφροσύνη...
ρε προσέξτε πως μιλάτε, σε ανθρώπους αναφέρεστε. σε κοπέλες που κάνουν μια άσχημη αλλά πραγματική και απαραίτητη δουλειά, το αρχαιότερο επάγγελμα μαζί με αυτό του στρατιώτη.
νομίζεις σε κάνει μάγκα το να πηγαίνεις (πληρώνοντας) με κάποια που αποκαλείς σιχαμερή?
π@π@ρια, σε κάνει το ίδιο σιχαμερό και μ@λ@κα.
οπότε ή σταμάτα το σπορ ή αναθεώρησε.
άντε γιατί το έχετε παρ@γ@μήσει εδώ μέσα...
+1000  Ρησπεκτ
Αντε γιατι εχουμε γεμισει Γιωργοφουντες.....
 

paparas60

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2011
Μηνύματα
44
Κριτικές
1
Like
42
Πόντοι
0
τν κυρια π τν βλεπεις ρε dude? μια σιχαμερη είναι γ να τν κατουρας. εσυ δλδ θ την επιανες γκομενα? κυριες ειναι αυτες π συνοδεουμε εξω. αυτο ειναι ένα πορνιδιο γ να τν σκιζεις τν σουφρα. ολον τν παιρνει κ γουσταρει η ανωμαλιαρα.




Το αν και ποιοι την θεωρούν σιχαμένη θα φανεί αν κάποτε επιστρέφει. Με ποια τιμή θα επιστρέψει και αν θα υπάρχουν long meetigs συνοδείας όπως υπήρχαν στις παλιές κριτικές.
Ο καθένας το κρίνει διαφορετικά. Άλλος στο κατουρημα βλέπει μια υπηρεσία που πληρώθηκε και άλλος βλέπει αυτό που βλέπεις εσύ.
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Εσύ αυτό κατάλαβες?
Ο John και ο Βλάσης αναφέρονται γενικά στην καφρίλα που βγάζουν απέναντι στη συγκεκριμένη κοπέλα, όπως και σε άλλες!
Εσείς με την συμπεριφορά σας συμβάλατε στο να μην γυρίζει,τουλάχιστον με την μορφή που δούλευε πριν.
Και αν δουλεύει σε κλειστό κύκλο (όπως γράφουνε πιο πάνω) και δεν παρουσιάζεται στο forum, έχει κάθε λόγο να το κάνει, αφού η αντιμετώπιση που βρίσκει από μέλη συνήθως με λίγες δημοσιεύσεις είναι απαράδεκτη... και δεν προστατευεται από κανέναν!
Αν και ήθελα να την συναντήσω, καλά κάνει και χάθηκε...

 

paparas60

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2011
Μηνύματα
44
Κριτικές
1
Like
42
Πόντοι
0
Εγώ δεν προσπάθησα καν να καταλάβω κάτι. Εγώ απάντησα σε αυτόν που παρέθεσα.
Ο John θέλει να παραδώσει μαθήματα συμπεριφοράς με ύφος ειδικού ενώ δεν είναι το κατάλληλο νήμα για να το κάνει.
Ποιος? Ο John που τον έχω πετύχει σε άλλο νήμα με συμπεριφορά αγαπούλη. Αν ήταν όλοι έτσι η βάρκα θα είχε κάτσει.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.446
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Εγώ δεν προσπάθησα καν να καταλάβω κάτι. Εγώ απάντησα σε αυτόν που παρέθεσα.
Ο John θέλει να παραδώσει μαθήματα συμπεριφοράς με ύφος ειδικού ενώ δεν είναι το κατάλληλο νήμα για να το κάνει.
Ποιος? Ο John που τον έχω πετύχει σε άλλο νήμα με συμπεριφορά αγαπούλη. Αν ήταν όλοι έτσι η βάρκα θα είχε κάτσει.
Ξέρεις πόσους John, κρυφούς αγαπούληδες, έχει το σαητ και το παίζουν σκληροί άντρες που δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους και ειδικά από πουτάνες;
 

paparas60

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2011
Μηνύματα
44
Κριτικές
1
Like
42
Πόντοι
0
Όχι αλλά δεν προσπαθώ να λύσω γρίφους. Για μένα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να λέει στον άλλον πως θα συμπεριφερεται.
Ενήλικες είμαστε όλοι και ζούμε υπό καθεστώς δημοκρατίας. Εκφράσεις το έχετε παραγαμησει, συνοδευόμενες με την προστακτική "αντε" δείχνουν άνθρωπο που θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο και ανέλαβε να "καθαρίσει".
Στο όνομα τίνος άραγε?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.446
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Όχι αλλά δεν προσπαθώ να λύσω γρίφους. Για μένα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να λέει στον άλλον πως θα συμπεριφερεται.
Ενήλικες είμαστε όλοι και ζούμε υπό καθεστώς δημοκρατίας. Εκφράσεις το έχετε παραγαμησει, συνοδευόμενες με την προστακτική "αντε" δείχνουν άνθρωπο που θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο και ανέλαβε να "καθαρίσει".
Στο όνομα τίνος άραγε?
Το πόσο δημοκρατία υπάρχει θα το δεις μια μέρα μπροστά σου... Προς το παρών ρίχτα στον Τζον-Τζον επειδή μπορείς! Μην ξεχάσεις να του τα χώσεις και για τις 5 (πέντε) κριτικές που έχει γράψει στην νηματοθέτρια με την συμπεριφορά αγαπούλη.
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Επειδή το φόρουμ λέγεται μπουρδέλα, μπορεί ο καθένας να ξεφτιλίζει τον άλλον με οποίες εκφράσεις θέλει?
Συμφωνώ 100% με τις απόψεις του John.
Οι κοπέλες πάνω από όλα είναι άνθρωποι! Οποιοσδήποτε έχει άλλη οπτική γωνία επί του θέματος και βγάζει την καφρίλα που κρύβει μέσα του, είναι σε χειρότερη θέση (χρήζει ψυχιατρικής φροντίδας)
Είναι διαφορετικό να μη γουστάρεις κάποια, από να την βρίζεις χωρίς να σου έχει κάνει τίποτα...
Εκτος αν έχεις άλλα κίνητρα όπως διάφορες εξυπηρετησεις, οικονομικά συμφέροντα κτλ
:hi:
 

paparas60

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2011
Μηνύματα
44
Κριτικές
1
Like
42
Πόντοι
0
Το πόσο δημοκρατία υπάρχει θα το δεις μια μέρα μπροστά σου... Προς το παρών ρίχτα στον Τζον-Τζον επειδή μπορείς! Μην ξεχάσεις να του τα χώσεις και για τις 5 (πέντε) κριτικές που έχει γράψει στην νηματοθέτρια με την συμπεριφορά αγαπούλη.




Ξεχωρίζεις και κοκκινίζεις κάτι που δεν είναι το κατάλληλο νήμα να συζητηθεί.
Αν ήθελα να την πέσω στον John θα το έκανα σε άλλο νήμα. Δεν τον παρέθεσα καν.
Έγραψα όμως σε σένα το που διαφωνώ.
Πες λοιπόν ότι πάω στο νήμα της Κατερίνας και κάνω γενικό κήρυγμα στο στυλ του ποστ του John :

Ρε αγαπούληδες νομίζεται ότι είναι μαγκιά να βάζετε 9-10 στην εμφάνιση σε μια μέτρια γκόμενα. Τι πουλάτε αβροφροσυνη ενώ κοροϊδεύετε τα υπόλοιπα μέλη που περιμένουν κάτι καλό και συναντάν κάτι μέτριο?
Άντε το έχετε παραγαμησει ορισμένοι εδώ μέσα.

Για πες? πως θα του φαινόταν του John ποστ γραμμένο στην προστακτική για το τι πρέπει να γράφει και πως θα το γράψει.
 

rodosgr

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2010
Μηνύματα
56
Like
6
Πόντοι
0
Επειδή το φόρουμ λέγεται μπουρδέλα, μπορεί ο καθένας να ξεφτιλίζει τον άλλον με οποίες εκφράσεις θέλει?
Συμφωνώ 100% με τις απόψεις του John.
Οι κοπέλες πάνω από όλα είναι άνθρωποι! Οποιοσδήποτε έχει άλλη οπτική γωνία επί του θέματος και βγάζει την καφρίλα που κρύβει μέσα του, είναι σε χειρότερη θέση (χρήζει ψυχιατρικής φροντίδας)
Είναι διαφορετικό να μη γουστάρεις κάποια, από να την βρίζεις χωρίς να σου έχει κάνει τίποτα...
Εκτος αν έχεις άλλα κίνητρα όπως διάφορες εξυπηρετησεις, οικονομικά συμφέροντα κτλ
:hi:




Ρε μαν, ίσως κάποιες  εκφράσεις που χρησιμοποιούνται είναι υπερβολικές. Αλλά η σιχαμάρα είναι ένα συναίσθημα.
Περισσότερο φταίει η ίδια που τα έκανε και τα κατέγραψε με την φάτσα πρώτο πλάνο, παρά αυτοί που τα γράφουν.
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Και πριν όμως κυκλοφόρησουν τα βίντεο, παρόμοιες επιθέσεις δεχόταν...
Αλλά οι επιθέσεις γίνονται και σε πολλές κοπέλες κατά καιρούς, εδώ στο φόρουμ. Και τα συνήθη θύματα είναι οι ανεξάρτητες. (αλβανιδες, αλογομουρες κτλ)

Όμως όσοι κατηγορούν με τέτοιο τρόπο συνήθως τις κοπέλες έχουν περιορισμένο αριθμό δημοσιεύσεων...
(βέβαια υπάρχουν και αυτοί με τα πολλά άστρα, αλλά είναι πιο συγκρατημενοι στις εκφράσεις τους και μόνο εκ του ασφαλούς σχολιάζουν)
Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του!
:hi:
 

paparas60

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2011
Μηνύματα
44
Κριτικές
1
Like
42
Πόντοι
0
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Κάνεις τον τιμητή των πάντων ενώ κανένας δεν σου ανέθεσε αυτό τον ρόλο.
Για τις λοιπές παπαριές που γράφεις υπάρχει συντονιστής. Αν έχεις πρόβλημα πατάς το κουμπί. Αλλιώς και εγώ μπορώ να γράψω ότι οι καλές κριτικές της Κατερίνας είναι κλώνοι σου.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom