Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Κάνεις τον τιμητή των πάντων ενώ κανένας δεν σου ανέθεσε αυτό τον ρόλο.
Για τις λοιπές παπαριές που γράφεις υπάρχει συντονιστής. Αν έχεις πρόβλημα πατάς το κουμπί. Αλλιώς και εγώ μπορώ να γράψω ότι οι καλές κριτικές της Κατερίνας είναι κλώνοι σου.
Μπανιο ξερς ?
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286



Είπα να μην πάρω θέση, αλλά επειδή η διαμάχη τρενάρει και είναι  :spam:
Έχεις μια εμμονή να θεωρείς ότι η δική σου λογική είναι η σωστή και θέλεις να την επιβάλεις. Είσαι σε δημόσιο forum και πρέπει να σκέπτεσαι πως υπάρχουν διαφορετικοί χαρακτήρες, διαφορετικές παιδείες, διαφορετικές νοοτροπίες.
Το να δίνεις οδηγίες στην προστακτική συμφωνώ ότι φαντάζει σαν να θέλεις να γίνεις γενικός δερβέναγας.
Χαλάρωσε κάπου.
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Ρε τζων τι ασχολεισαι?
Τελιακ τα νικ νεημς κατι υποδηλωνουν :hi:
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286
καταρχάς καλημέρες. σε όλους.

φίλε μου fremd...
α. παραβλέπεις το γεγονός ότι συγκεκριμένος με τον οποίο συνδιαλεγόμουν χθες είναι εμφανέστατα κλώνος. για λόγους που παράθεσα πιο πάνω, όχι γιατί απλά έτσι το λέω εγώ.
β. παραβλέπεις το γεγονός ότι όπως και να το δεις μιλάμε για εκφράσεις αγενέστατες, μειωτικές της προσωπικότητας ενός ανθρώπου. δεν έχει σημασία αν αυτός ο άνθρωπος λέγεται βερόνικα, john, fremd, paparas ή ότι άλλο, σημασία έχει τι ελέχθη και με ποιον τρόπο.
όλα αυτά λοιπόν τα αφήνεις στην άκρη και ασχολείσαι με το δημόσιο χαρακτήρα του φόρουμ, την διαφορετικότητα του καθενός και την δική μου προστακτική. διαφωνώ πλήρως με αυτή την προσέγγιση αλλά ας το πάμε έτσι, ας αφήσουμε όλα τα παραπάνω και ας απαντήσω σε αυτά που εσύ θέλεις να ασχοληθούμε...

η προστακτική μου μας μάρανε? όπως κατά λέξη έγραψα "ρε προσέξτε πως μιλάτε, σε ανθρώπους αναφέρεστε". αυτή ειναι που ξεμπαχάλεψε τη δημοκρατικότητα του νήματος και με έκανε δερβέναγα...?!!!
όλο το υπόλοιπο ξεκατίνιασμα, βρίσιμο, χυδαιολογία και οι μειωτικές εκφράσεις εδώ μέσα σου φαίνονται νορμάλ....οκ.

αναφέρεις το δημόσιο του φόρουμ και την προστασία της διαφορετικότητας. εγώ λοιπόν λέω:
αυτό δλδ δεν λειτουργεί αντίστροφα, εγώ δεν μπορώ να στηλιτεύσω κάποιον που χρησιμοποιεί απρεπείς εκφράσεις και να ζητήσω να μιλάει καλύτερα? για μένα δεν υπάρχει ελευθερία λόγου και έκφρασης ή πάει σε όποιον και όπου θεωρείς εσύ σωστό και κατα το δοκούν?
έτσι κι αλλοιώς ούτε απαγόρευσα κάτι, ούτε μπορώ να το κάνω. δεν είμαι ο αντισθένης...ούτε καν έχω κάνει αναφορά ποτέ σε κανέναν, όσο και να μην μου αρέσουν αυτά που λέει -  και έχω ακούσει πολλά προσωπικά, ακριβώς επειδή δεν το παίζω δερβέναγας όπως λες.
άλλο αυτό όμως, και άλλο το "κάθομαι απαθής" όταν κάποιοι υπερβαίνουν τα εσκαμμένα.
φιλικά πάντα κύριε fremd...



Προφανώς εκτός της προστακτικής ενόχλησε και το ύφος του post που τελείωνε με το: άντε γιατί το έχετε παρ@γ@μήσει εδώ μέσα…
Το άντε μπροστά δείχνει καθαρά συμπεριφορά δερβέναγα. Ποιος είσαι εσύ που θα αποφασίζεις πότε παραγαμιέται κάτι?
Αφήνω στην άκρη το γεγονός ότι το post σου ήταν σε υβριστικό τόνο, ακριβώς δηλαδή αυτό που δεν σου αρέσει. Ο τύπος παρέθεσε άλλον και πετάγεσαι εσύ να τον επαναφέρεις στην τάξη. Αν θέλει θα σου απαντήσει ο ίδιος, αν σου απαντήσει με το ίδιο ύφος, συνεχίζεται το μπάχαλο και κανονικά πρέπει και οι δυο να πάρετε warder.
Από την μια λες δεν είσαι ο antisthenis και από την άλλη λες «εμφανέστατα κλώνος» κάτι που μπορεί να το πει μόνο ο administrator.
Εμφανές δεν είναι τίποτα, υποψίες έχεις μην λογαριάζοντας το γεγονός ότι πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν.
Έχω βαρεθεί να διαβάζω σε όλα τα νήματα το άντε ρε κλώνε. Στο νήμα champions league και μένα που επιτίθεται υβριστικά ένας βλάκας σαν κλώνο, επειδή είναι Μπαρτσελόνα και δεν χωνεύει ότι έμεινε  έξω από την Ρόμα.
Να στηλιτεύσεις φυσικά μπορείς, δεν μπορείς όμως να κάνεις υποδείξεις με υβριστικό post γιατί αν κι ο άλλος απαντήσει ανάλογα δεν βγαίνει άκρη. Με λίγα λόγια τέτοιες συμπεριφορές οδηγούν όλα τα νήματα σε μπάχαλο.
Ελευθερία λόγου είναι να γράφεις την δική σου άποψη χωρίς να λες στον άλλον τι και πως θα το γράψει, όταν το κάνεις αυτό προσπαθείς να του στερήσεις την δική του ελευθερία λόγου και θέλεις να τον φέρεις στα δικά σου μέτρα, στην δική σου λογική και στα δικά σου πιστεύω.
Ακόμα και το:  «όταν κάποιοι υπερβαίνουν τα εσκαμμένα»  δεν ισχύει. Γιατί μιλάς για τα δικά σου εσκαμμένα. Ποιος είναι αυτός που θα τα ορίσει?
Αν ρωτήσεις αυτόν που ξεκίνησε το μπάχαλο θα σου πει δεν πέρασα τα εσκαμμένα. Αρχικά διαφώνησε με τον όρο κυρία. Την μη χρήση του όρου κυρία θέλουν να την αφαιρέσουν και από την Τζίνα Αλιμόνου στο σχετικό νήμα. Σε βλέπω και εκεί να χτυπάς υπερωρίες.

Καταλήγουμε δηλαδή σε αυτό που έγραψα αρχικά, τα όρια του εσκαμμένου είναι διαφορετικά για τον καθένα, διαφορετικοί χαρακτήρες, διαφορετικές παιδείες, διαφορετικές νοοτροπίες.

Επαναλαμβάνω ότι δεν συμφωνώ ούτε με το αρχικό post που δημιούργησε το μπάχαλο, ούτε με το βρίσιμο. Ξεκατίνιασμα και μειωτικές εκφράσεις είναι αναμενόμενες σε δημόσιες συζητήσεις, υπήρχαν και θα υπάρχουν σε όλα τα νήματα. Όπως υπάρχουν και σε όλη την κοινωνία, σε καφενεία, στα γήπεδα, στους δρόμους οδηγώντας, παντού…
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286
λολ
γελάω όχι ειρωνικά αλλά γιατί βλέπω είσαι αρκούντως εύγλωττος και έξυπνος στο χειρισμό της γλώσσας και των επιχειρημάτων. θα μπορούσα να ανταπαντήσω αλλά τελικά αυτό δεν οδηγεί πουθενά.
και ένα "ταλαιπωρημένο" νήμα ας μην το μπαχαλιάζουμε ακόμα περισσότερο.
μου αρκεί που επισημαίνεις ότι ΔΕΝ συμφωνείς με το αρχικό ποστ και με το βρίσιμο. έστω κι αν δεν συμφωνείς και με μένα...
κι εύχομαι καλό απόγευμα...




Σ΄ αυτό συμφωνώ απόλυτα.  :hi: Τελικά συμφωνήσαμε ότι διαφωνούμε!  :grin:
 

acapoeira

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2017
Μηνύματα
7.437
Like
238
Πόντοι
86

paris.str

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2017
Μηνύματα
143
Κριτικές
3
Like
384
Πόντοι
301
Τελικά παίζει το μωρό; Αν μπορεί, ας ενημερώσει όποιος ξέρει, κ με pm. Με καβλωσαν οι φωτογραφίες της στο νήμα, βραδιάτικα!
 

kolonos07

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2010
Μηνύματα
137
Κριτικές
5
Like
269
Πόντοι
281
εγω αυτο που θελω να πω για αυτην και θα το πω τωρα που πλεον μαλλον εργαζεται σε πολυ πολυ στενο κυκλο ειναι οτι ενα ραντεβου μαζι της θα μου μεινει αξεχαστο... ειχα κλεισει ραντεβου μεσημερι στις 1 στο πριβε... πηγαινοντας για τον ραντεβου συνανταω τον κουμπαρο μου τον ταριφα εξω απο το σπιτι μου, μενουμε πολυ κοντα, και αρχιζε να μου λεει για τα οικονομικα του προβληματα... οτι δεν μπορει να σηκωσει κεφαλι, οτι εχει κανει διακανονισμο στην εφορια, οτι σκεφτεται να πουλησει το μισο ταξι και αλλα τετοια , του ειπα αν μπορει κατα τις μια και κατι να κανει βολτες κοντα στο μεταξουργειο και θα τον παρω τηλ να ερθει σε ενα δωματιο στο πριβε που θα του πω.με ρωτησε τι και πως και του ειπα μην μιλας και κανε αυτο που σου λεω... οταν ηρθε η βερονικα και της εριξα τον πρωτο πηδουλο της ειπα την αληθεια... οτι εχω εναν κουμπαρο που εχει οικονομικα προβληματα, και αν δεν ειχε προβλημα να ερχοταν στο δωματιο και να του κανε δωρο ενα πηδημα... εννοειται να πληρωνα μονο το δικο μου... χωρις να το σκεφτει μου ειπε παρτον να ρθει αλλα να μην το γραψω στο σαιτ γιατι μετα ολοι θα φερνουν τους "κουμπαρους τους" να πηδηξουν τζαμπα.... εχουν περασει 2 χρονια και ο κουμπαρος μου ακομα μου λεει για το μουνακι της βερονικας που ειχε γλυψει και την τουρλα της στα 4.... ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΒΕΡΟΝΙΚΑ ΜΑΓΚΕΣ...οσο και να μην αρεσει σε καποιους
 

Nikossssssssss

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2016
Μηνύματα
140
Like
95
Πόντοι
1
Καλησπέρα. Η ποιο ανωμαλη καβλιαρα το πρώτο λαρυγγι της Αθήνας. Μόνο η βερονικα τέλος. Καλό βράδυ.
 
Εγγρ.
29 Ιουν 2014
Μηνύματα
2.119
Κριτικές
8
Like
605
Πόντοι
96
ρε αληθεια !!! εγραψε η κοπελα ενα μηνυμα στο θρεντ της μετα απο τοσους μηνες για να δει τι κανει το σαιτ και να μας ενημερωσει οτι κανει ζωαρα,  και εχουν γραφτει οργια σε πανω απο 10 σελιδες χωρις κανενα λογο.. για ποιο λογο την κραζουν αφου "σε αλλο επιπεδο ειναι σε τακουνια ψηλα" πλεον. δεν ειχα την τυχη ή την ατυχια δεν ξερω να την παρω οταν ηταν σε καλα επιπεδα οι τιμες οποτε καλα να ειναι η κοπελα και να κανει την ζωαρα της
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.761
Κριτικές
14
Like
8.438
Πόντοι
6.795
ρε αληθεια !!! εγραψε η κοπελα ενα μηνυμα στο θρεντ της μετα απο τοσους μηνες για να δει τι κανει το σαιτ και να μας ενημερωσει οτι κανει ζωαρα,  και εχουν γραφτει οργια σε πανω απο 10 σελιδες χωρις κανενα λογο.. για ποιο λογο την κραζουν αφου "σε αλλο επιπεδο ειναι σε τακουνια ψηλα" πλεον. δεν ειχα την τυχη ή την ατυχια δεν ξερω να την παρω οταν ηταν σε καλα επιπεδα οι τιμες οποτε καλα να ειναι η κοπελα και να κανει την ζωαρα της

πληγωμένοι εραστές
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
εγω αυτο που θελω να πω για αυτην και θα το πω τωρα που πλεον μαλλον εργαζεται σε πολυ πολυ στενο κυκλο ειναι οτι ενα ραντεβου μαζι της θα μου μεινει αξεχαστο... ειχα κλεισει ραντεβου μεσημερι στις 1 στο πριβε... πηγαινοντας για τον ραντεβου συνανταω τον κουμπαρο μου τον ταριφα εξω απο το σπιτι μου, μενουμε πολυ κοντα, και αρχιζε να μου λεει για τα οικονομικα του προβληματα... οτι δεν μπορει να σηκωσει κεφαλι, οτι εχει κανει διακανονισμο στην εφορια, οτι σκεφτεται να πουλησει το μισο ταξι και αλλα τετοια , του ειπα αν μπορει κατα τις μια και κατι να κανει βολτες κοντα στο μεταξουργειο και θα τον παρω τηλ να ερθει σε ενα δωματιο στο πριβε που θα του πω.με ρωτησε τι και πως και του ειπα μην μιλας και κανε αυτο που σου λεω... οταν ηρθε η βερονικα και της εριξα τον πρωτο πηδουλο της ειπα την αληθεια... οτι εχω εναν κουμπαρο που εχει οικονομικα προβληματα, και αν δεν ειχε προβλημα να ερχοταν στο δωματιο και να του κανε δωρο ενα πηδημα... εννοειται να πληρωνα μονο το δικο μου... χωρις να το σκεφτει μου ειπε παρτον να ρθει αλλα να μην το γραψω στο σαιτ γιατι μετα ολοι θα φερνουν τους "κουμπαρους τους" να πηδηξουν τζαμπα.... εχουν περασει 2 χρονια και ο κουμπαρος μου ακομα μου λεει για το μουνακι της βερονικας που ειχε γλυψει και την τουρλα της στα 4.... ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΒΕΡΟΝΙΚΑ ΜΑΓΚΕΣ...οσο και να μην αρεσει σε καποιους
σε εμένα μία φορά που την είχα πάρει (τότε που χρέωνε 120) όταν πήγα στο τέλος να την πληρώσω μου γύρισε 20 ευρώ πίσω λέγοντας μου ότι δεν υπάρχει πλεον τηλεφωνήτρια (η εκείνη την ημέρα δεν κατάλαβα καλά) οπότε 100 είναι ΟΚ. θα μπορούσε να τα κρατήσει.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom