Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Από πατσαβούρα σε πατσαβούρα...
Εκλεκτικε εσύ!!!
 

ΜΥΡΤΙΛΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.903
Κριτικές
10
Like
3.699
Πόντοι
746
καλησπερα στα φιλαρακια ολα και στην θεα βερωνικα την κορμαρα που κωλαζει
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Λέτα ...
εσύ είσαι όμορφη ....
πες μου το πρόγραμμα σου και το δωράκι σου...

Για σαβουρογαμη σε είχα καταλάβει
Για φτωχομπινεδακο επίσης
Αλλά ότι σου αρέσουν οι ψωλές, ειλικρινά με εκπλησεις...
Να χαρώ γούστα 
 
  • Like
Αντιδράσεις: eua30

Επισκέπτης
Για σαβουρογαμη σε είχα καταλάβει
Για φτωχομπινεδακο επίσης
Αλλά ότι σου αρέσουν οι ψωλές, ειλικρινά με εκπλησεις...
Να χαρώ γούστα 
Κλωνε της Βερονικας θελεις να επιστρεψεις;κανενας δε θα σε γαμαει αυτο να το ξερεις
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Για σαβουρογαμη σε είχα καταλάβει
Για φτωχομπινεδακο επίσης
Αλλά ότι σου αρέσουν οι ψωλές, ειλικρινά με εκπλησεις...
Να χαρώ γούστα  
γλυκιά μου ...
γιατί κρύβεσαι;
δεν είσαι η μονή στην βίζιτα....
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Πίνοντας το καφεδάκι και διαβάζοντας το forum αναρωτιέμαι.
Όλα αυτά που γράφουμε εδώ γιατί δεν τα γράψαμε/γράφουμε και σε αλλα νήματα ; Γιατί σχεδόν σε όλα τα νήματα που άνοιξαν το τελευταίο ετος έχει γίνει party. Εδώ όμως γράφουν όλοι.
Και αν η γκόμενα ήταν του 7-8 κατά τον Νικ ή του 6-7 κατά τον Γκρικ
Υπάρχουν γκόμενες που δεν πιάνουν ούτε το 5 με βάση την βαθμολογία Νικ Γκρκ και παρόλα αυτά .... γαργάρες ! Απλά ήταν πιο έξυπνες και αποχώρησαν πριν αρχίσουν ή μόλις άρχισαν τα νταούλια
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Πίνοντας το καφεδάκι και διαβάζοντας το forum αναρωτιέμαι.
Όλα αυτά που γράφουμε εδώ γιατί δεν τα γράψαμε/γράφουμε και σε αλλα νήματα ; Γιατί σχεδόν σε όλα τα νήματα που άνοιξαν το τελευταίο ετος έχει γίνει party. Εδώ όμως γράφουν όλοι.
Και αν η γκόμενα ήταν του 7-8 κατά τον Νικ ή του 6-7 κατά τον Γκρικ
Υπάρχουν γκόμενες που δεν πιάνουν ούτε το 5 με βάση την βαθμολογία Νικ Γκρκ και παρόλα αυτά .... γαργάρες ! Απλά ήταν πιο έξυπνες και αποχώρησαν πριν αρχίσουν ή μόλις άρχισαν τα νταούλια

δεν καταλαβα τιποτα.

ο καφες σκετος ειναι ?
 

eua30

Call-Girl
Εγγρ.
4 Φεβ 2017
Μηνύματα
4.058
Like
6.895
Απο που το συμπέρανες εκλεκτικε ιππότη της Ευης?

Τα γουστα σ τα ειδαμε... Είσαι αξιολυπητος 50 κολ γκερλ κ σε εμενα ΜΟΝΟ επιθεση... αυτο λεει πολλα κ παλι χαίρομαι γτ σας εχω γινει έμμονη ιδεα... εφιάλτης..χαίρομαι και θα συνεχισω... οι μοντ ας πραξουν αναλογα..Ευχαριστώ...
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Ναι γιατί τα πίναμε χθες και εχω και πονοκέφαλο.
Τι γίνεται ρε τσακάλι ;
Πως και πρωινός ;

φιλε και εγω παντα σκετο τον πινω

να πηγαινουνε κατω τα φαρμακια

ερχονται δυσκολες εποχες
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Πουλιά στον αέρα πιάνετε!!!
Φαίνεται η εκλεκτικότητα σας είναι αντίστοιχη της αντίληψης σας και της εξυπνάδα σας!!!
Σας άφησανε και βγηκατε από το μαντρί?

:2funny: :2funny: :2funny:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom