Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Motardos

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2016
Μηνύματα
645
Like
52
Πόντοι
6
Εγω την ειχα παρει στα 80 καποτε, οποτε για 250 απλα λυπαμαι οσους τα δωσανε
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Προσφέρεστε για να "βουτήξω";  :)


δεν αποφασισα να με αυτοκτονησω ακομα....αν ποτε το σκεφτω..που δε θα το σκεφτω...προτιμω να φαω ενα μαγγαλι καρβουνα...σας ευχαριστω

Ε!!!

Εις τοιαύτην περίπτωση σάλτα και γαμηθείτε (με την καλή έννοια πάντα).  :)
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
είσαι καλός άνθρωπος;... ;)
πιάνει η ευχή σου;... :grin:
 

dab

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2017
Μηνύματα
39
Like
10
Πόντοι
0
Ρε μαν είσαι χαζός. Η φράση με τον κλώνο ήταν άλλη πρόταση δεν αφορούσε εσένα αφορούσε τον dab.
Αυτός είναι κλώνος. Για να δώσουμε βάση σε αυτά που γράφει πρέπει να ξέρουμε το κανονικό προφίλ.
Αν δεν το καταλαβαίνεις ασχολείσου με την ζωγραφική.
Δεν σου ζητησε κανενας να δωσεις βαση υποχρεωτικα κ στο φιναλε το μονο που ειπα χοντρικα ηταν οτι η κοπελα σαν υποτακτικη παιζει σε πολυ δυνατα επιπεδα.Σαν απλο call girl κανει ενα τυπικο γαμησι με παρα πολυ καλο τσιμπουκι μεχρι εκει...στο αλλο κομματι το ζει κ δινει ρεστα.Και το αλλο απου ανεφερα ειναι πως θεωρω μαλακια να βγαινει ο καθενας στο θρεντ της κ να γραφει κοροιδευτικα σχολια για κατουρα χεσιματα κτλ ενω πολλες κοπελες εδω μεσα προσφερουν παρομοιες υπηρεσιες κ αααλλα πολλα!!!!!Γενικα καλο θα ηταν να διαβαζεις κ να αξιολογεις αυτα που διαβαζεις κ οχι απο ποιον τα διαβαζεις.Με την λογικη σου αν βγει ενα μελος 5αστερο με 10000 σχολια κτλ κτλ οτι παπαρια πει εσυ θα της δωσεις βαση επειδη ειναι απο εγκεκριμενο μελος.
 

ACHILEAS77

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.793
Κριτικές
51
Like
1.671
Πόντοι
6.325
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
ρε μαγκες ΞΕΚΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ!!!
Αυτα τα εχουμε πει 1,000 φορες, τα ζητησε τα πηρε, προσφορα και ζητηση, και νομιζω αυτοι που εδωσαν τα 250 δεν θα τους λειψουν(το 90%), που λογικα καποια "μαυρα" φραγκα θα ηταν κ τα φυτιλιασανε ετσι,οπως τα χαλαει καποιος στα μπουζουκια.
Το ασχημο της υποθεσης ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ¨¨¨¨
-ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ.
-ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
-Ο ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
εδω ειπαν οτι δεν ειναι αυτη στο βιντεο,ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ!!!
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ κ εχουν το θρασσος και μιλανε ακομη.
Θα μπορουσε ομως και αυτη οταν ζηταγε 250 να πει τα ΚΑΝΩ ΟΛΑ. Ετσι σημερα κανεις δεν θα μπορουσε να πει τιποτα ουτε να την παρει στον χαβαλε.
Μπορεις να κοροιδεψεις καποιον για λιγο καιρο, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ.
Τωρα για καποιους που την γα@@σαν στα 80, οκ ρε τυποι δεν κερδισατε και το τζοκερ.
Φυσικα κ ο καθενας ειναι για την παρτη του, αλλα δεν υπαρχει λογος να γραφουμε μ@@@ κ μυθους εδω, τοτε να το κλεισουμε το "μαγαζι".
οταν χρειαστηκε 2-3 μελη με βοηθησαν παρα πολυ σε επιλογες, δεν εχω ανεβασει κριτικη call girl, για αυτον τον λογο,
αν ειναι καλη , καποιοι θα πουν προμοταρεις, αν δεν περασεις καλα την θαβεις σκοπιμα.
Οτι και να εγινε το βιντεο δεν επρεπε να ανεβει, ασχετα αν αποδειξε πολλα πραγματα και εβαλε τα λαμογια στην θεση τους.
ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ αξιζει να βγαινουν στην φορα hot στιγμες, ειτε πουτανα,γκομενα..κτλ...
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
ρε μαγκες ΞΕΚΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ!!!
Αυτα τα εχουμε πει 1,000 φορες, τα ζητησε τα πηρε, προσφορα και ζητηση, και νομιζω αυτοι που εδωσαν τα 250 δεν θα τους λειψουν(το 90%), που λογικα καποια "μαυρα" φραγκα θα ηταν κ τα φυτιλιασανε ετσι,οπως τα χαλαει καποιος στα μπουζουκια.
Το ασχημο της υποθεσης ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ¨¨¨¨
-ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ.
-ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
-Ο ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
εδω ειπαν οτι δεν ειναι αυτη στο βιντεο,ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ!!!
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ κ εχουν το θρασσος και μιλανε ακομη.
Θα μπορουσε ομως και αυτη οταν ζηταγε 250 να πει τα ΚΑΝΩ ΟΛΑ. Ετσι σημερα κανεις δεν θα μπορουσε να πει τιποτα ουτε να την παρει στον χαβαλε.
Μπορεις να κοροιδεψεις καποιον για λιγο καιρο, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ.
Τωρα για καποιους που την γα@@σαν στα 80, οκ ρε τυποι δεν κερδισατε και το τζοκερ.
Φυσικα κ ο καθενας ειναι για την παρτη του, αλλα δεν υπαρχει λογος να γραφουμε μ@@@ κ μυθους εδω, τοτε να το κλεισουμε το "μαγαζι".
οταν χρειαστηκε 2-3 μελη με βοηθησαν παρα πολυ σε επιλογες, δεν εχω ανεβασει κριτικη call girl, για αυτον τον λογο,
αν ειναι καλη , καποιοι θα πουν προμοταρεις, αν δεν περασεις καλα την θαβεις σκοπιμα.
Οτι και να εγινε το βιντεο δεν επρεπε να ανεβει, ασχετα αν αποδειξε πολλα πραγματα και εβαλε τα λαμογια στην θεση τους.
ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ αξιζει να βγαινουν στην φορα hot στιγμες, ειτε πουτανα,γκομενα..κτλ...
Δεν ξέρω τι έκανε ή τι δεν σου έκανε η πουτανιτσα, αλλά αφού έχεις το πρόβλημα με συγκεκριμένα μέλη γιατί δεν τους αναφέρεις ονομαστικά, να δούμε ποιοι είναι οι ψεύτες, οι λασπολογοι και οι προμοτορες.
(ή σκοπό σου είναι να διαβάζουμε παλιές κριτικές, για να βγάλουμε συμπεράσματα)
Μάλλον θα φοβάσαι και μην σου γυρίσει μπούμερανγκ και αρχίσουν να σε "συκοφαντουν"
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Είτε παρακαλας είτε δεν σου αρέσει ήσουν ο πιο γραφικός από τους υποστηρικτές και σε θυμόμουν. Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους δύο.
Ήθελα να γράψω έναν που την έκραζε, έναν που έκανε τον δικηγόρο και έναν που ζητούσε υποτακτικες κοπέλες. Αυτά τα μέλη που θυμόμουν τα έγραψα τυχαία.
Αν παρεξηγήθηκες πάτα το κουμπί που λέει αναφορά.

Για τη υποστήριξη στην Βερόνικα δεν την αρνούμαι και στα αρχίδια μου το πως θα με χαρακτηρίσετε!


Αφού είναι "αγαπούλης" επιβεβαιωμένα το "παλικάρι".
Άλλωστε όλοι έχουμε τα ελαττώματα μας.

:grin:   :grin:   :grin:   :grin:   :grin:  
 
  • Like
Αντιδράσεις: gasper

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Το ασχημο της υποθεσης ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ¨¨¨¨
-ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ.
-ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
-Ο ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
εδω ειπαν οτι δεν ειναι αυτη στο βιντεο,ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ!!!
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ κ εχουν το θρασσος και μιλανε ακομη.

Αυτή η πρόταση τα λέει όλα..!!
 
  • Like
Αντιδράσεις: gasper

gasper

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2013
Μηνύματα
2.030
Like
1.206
Πόντοι
96
Δεν σου ζητησε κανενας να δωσεις βαση υποχρεωτικα κ στο φιναλε το μονο που ειπα χοντρικα ηταν οτι η κοπελα σαν υποτακτικη παιζει σε πολυ δυνατα επιπεδα.Σαν απλο call girl κανει ενα τυπικο γαμησι με παρα πολυ καλο τσιμπουκι μεχρι εκει...στο αλλο κομματι το ζει κ δινει ρεστα.Και το αλλο απου ανεφερα ειναι πως θεωρω μαλακια να βγαινει ο καθενας στο θρεντ της κ να γραφει κοροιδευτικα σχολια για κατουρα χεσιματα κτλ ενω πολλες κοπελες εδω μεσα προσφερουν παρομοιες υπηρεσιες κ αααλλα πολλα!!!!!Γενικα καλο θα ηταν να διαβαζεις κ να αξιολογεις αυτα που διαβαζεις κ οχι απο ποιον τα διαβαζεις.Με την λογικη σου αν βγει ενα μελος 5αστερο με 10000 σχολια κτλ κτλ οτι παπαρια πει εσυ θα της δωσεις βαση επειδη ειναι απο εγκεκριμενο μελος.
..ενω πολλες κοπελες εδω μεσα προσφερουν υπηρεσιες και αααλλα πολλα!!!!..Μιας και δεν αντεχεις ουτε καν το πραγματικο σου nickname..κρατα καλυτερα τα ..βαρελοτα σου για το..Πασχα
 

dab

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2017
Μηνύματα
39
Like
10
Πόντοι
0
..ενω πολλες κοπελες εδω μεσα προσφερουν υπηρεσιες και αααλλα πολλα!!!!..Μιας και δεν αντεχεις ουτε καν το πραγματικο σου nickname..κρατα καλυτερα τα ..βαρελοτα σου για το..Πασχα
Καμια διαθεση φιλε μου για βαρελοτα...καλο 15αυγουστο!!
 

nick-O-seven

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
51
Like
4
Πόντοι
0
Παίδες διαβάζω για ένα βιντεάκι της Βερόνικας. Υπάρχει κάποιο λινκ, κάτι, να δειγματίσουμε??? Έχει κυκλοφορήσει ευρέως??
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.377
Κριτικές
1
Like
7.143
Πόντοι
1.406
Παίδες διαβάζω για ένα βιντεάκι της Βερόνικας. Υπάρχει κάποιο λινκ, κάτι, να δειγματίσουμε??? Έχει κυκλοφορήσει ευρέως??
αυριο θα ειναι στα περιπτερα μαν
δε προλαβαμε λογω δεκαπενταυγουστου
 

nick-O-seven

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
51
Like
4
Πόντοι
0
αυριο θα ειναι στα περιπτερα μαν
δε προλαβαμε λογω δεκαπενταυγουστου
Προχώρησε δλδ σε επαγγελματική δουλειά?? Νόμιζα πως επρόκειτο για κάτι amatuer..εκτός και αν με αναμπαίζεις.
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
θα έρθει η Βερόνικα; :undecided:
 
  • Like
Αντιδράσεις: dab

dab

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2017
Μηνύματα
39
Like
10
Πόντοι
0
Γατος εισαι...πλακα σου κανει ρε μαν.Καποιοι το εχουν,αν καποιος εχει την καλη διαθεση θα σου το στειλει...
warnban.gif
 [/color[/URL]]
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom