Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Προσφέρεστε για να "βουτήξω";
δεν αποφασισα να με αυτοκτονησω ακομα....αν ποτε το σκεφτω..που δε θα το σκεφτω...προτιμω να φαω ενα μαγγαλι καρβουνα...σας ευχαριστω
Δεν σου ζητησε κανενας να δωσεις βαση υποχρεωτικα κ στο φιναλε το μονο που ειπα χοντρικα ηταν οτι η κοπελα σαν υποτακτικη παιζει σε πολυ δυνατα επιπεδα.Σαν απλο call girl κανει ενα τυπικο γαμησι με παρα πολυ καλο τσιμπουκι μεχρι εκει...στο αλλο κομματι το ζει κ δινει ρεστα.Και το αλλο απου ανεφερα ειναι πως θεωρω μαλακια να βγαινει ο καθενας στο θρεντ της κ να γραφει κοροιδευτικα σχολια για κατουρα χεσιματα κτλ ενω πολλες κοπελες εδω μεσα προσφερουν παρομοιες υπηρεσιες κ αααλλα πολλα!!!!!Γενικα καλο θα ηταν να διαβαζεις κ να αξιολογεις αυτα που διαβαζεις κ οχι απο ποιον τα διαβαζεις.Με την λογικη σου αν βγει ενα μελος 5αστερο με 10000 σχολια κτλ κτλ οτι παπαρια πει εσυ θα της δωσεις βαση επειδη ειναι απο εγκεκριμενο μελος.Ρε μαν είσαι χαζός. Η φράση με τον κλώνο ήταν άλλη πρόταση δεν αφορούσε εσένα αφορούσε τον dab.
Αυτός είναι κλώνος. Για να δώσουμε βάση σε αυτά που γράφει πρέπει να ξέρουμε το κανονικό προφίλ.
Αν δεν το καταλαβαίνεις ασχολείσου με την ζωγραφική.
Σε εσένα αναφερόμουν...!!βλέπω σας κατέστρεψε η τύπισσα σε λίγο θα τσακώνεστε και μεταξύ σας

Δεν ξέρω τι έκανε ή τι δεν σου έκανε η πουτανιτσα, αλλά αφού έχεις το πρόβλημα με συγκεκριμένα μέλη γιατί δεν τους αναφέρεις ονομαστικά, να δούμε ποιοι είναι οι ψεύτες, οι λασπολογοι και οι προμοτορες.![]()
![]()
ρε μαγκες ΞΕΚΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ!!!
Αυτα τα εχουμε πει 1,000 φορες, τα ζητησε τα πηρε, προσφορα και ζητηση, και νομιζω αυτοι που εδωσαν τα 250 δεν θα τους λειψουν(το 90%), που λογικα καποια "μαυρα" φραγκα θα ηταν κ τα φυτιλιασανε ετσι,οπως τα χαλαει καποιος στα μπουζουκια.
Το ασχημο της υποθεσης ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ¨¨¨¨
-ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ.
-ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
-Ο ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
εδω ειπαν οτι δεν ειναι αυτη στο βιντεο,ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ!!!
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ κ εχουν το θρασσος και μιλανε ακομη.
Θα μπορουσε ομως και αυτη οταν ζηταγε 250 να πει τα ΚΑΝΩ ΟΛΑ. Ετσι σημερα κανεις δεν θα μπορουσε να πει τιποτα ουτε να την παρει στον χαβαλε.
Μπορεις να κοροιδεψεις καποιον για λιγο καιρο, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ.
Τωρα για καποιους που την γα@@σαν στα 80, οκ ρε τυποι δεν κερδισατε και το τζοκερ.
Φυσικα κ ο καθενας ειναι για την παρτη του, αλλα δεν υπαρχει λογος να γραφουμε μ@@@ κ μυθους εδω, τοτε να το κλεισουμε το "μαγαζι".
οταν χρειαστηκε 2-3 μελη με βοηθησαν παρα πολυ σε επιλογες, δεν εχω ανεβασει κριτικη call girl, για αυτον τον λογο,
αν ειναι καλη , καποιοι θα πουν προμοταρεις, αν δεν περασεις καλα την θαβεις σκοπιμα.
Οτι και να εγινε το βιντεο δεν επρεπε να ανεβει, ασχετα αν αποδειξε πολλα πραγματα και εβαλε τα λαμογια στην θεση τους.
ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ αξιζει να βγαινουν στην φορα hot στιγμες, ειτε πουτανα,γκομενα..κτλ...
Το σπίτι των κλώνων και νταβατζηδων έχει γίνει έδω μέσα![]()
Βγήκε ο άλλος πιο πάνω που παρεξηγήθηκε να μην λέγεται το όνομα του.
Που πλάσαραν μια γκόμενα του7-86-7 για Θεά.
Είτε παρακαλας είτε δεν σου αρέσει ήσουν ο πιο γραφικός από τους υποστηρικτές και σε θυμόμουν. Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους δύο.
Ήθελα να γράψω έναν που την έκραζε, έναν που έκανε τον δικηγόρο και έναν που ζητούσε υποτακτικες κοπέλες. Αυτά τα μέλη που θυμόμουν τα έγραψα τυχαία.
Αν παρεξηγήθηκες πάτα το κουμπί που λέει αναφορά.
Για τη υποστήριξη στην Βερόνικα δεν την αρνούμαι και στα αρχίδια μου το πως θα με χαρακτηρίσετε!
Το ασχημο της υποθεσης ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ¨¨¨¨
-ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ.
-ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
-Ο ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
εδω ειπαν οτι δεν ειναι αυτη στο βιντεο,ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ!!!
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ κ εχουν το θρασσος και μιλανε ακομη.
..ενω πολλες κοπελες εδω μεσα προσφερουν υπηρεσιες και αααλλα πολλα!!!!..Μιας και δεν αντεχεις ουτε καν το πραγματικο σου nickname..κρατα καλυτερα τα ..βαρελοτα σου για το..ΠασχαΔεν σου ζητησε κανενας να δωσεις βαση υποχρεωτικα κ στο φιναλε το μονο που ειπα χοντρικα ηταν οτι η κοπελα σαν υποτακτικη παιζει σε πολυ δυνατα επιπεδα.Σαν απλο call girl κανει ενα τυπικο γαμησι με παρα πολυ καλο τσιμπουκι μεχρι εκει...στο αλλο κομματι το ζει κ δινει ρεστα.Και το αλλο απου ανεφερα ειναι πως θεωρω μαλακια να βγαινει ο καθενας στο θρεντ της κ να γραφει κοροιδευτικα σχολια για κατουρα χεσιματα κτλ ενω πολλες κοπελες εδω μεσα προσφερουν παρομοιες υπηρεσιες κ αααλλα πολλα!!!!!Γενικα καλο θα ηταν να διαβαζεις κ να αξιολογεις αυτα που διαβαζεις κ οχι απο ποιον τα διαβαζεις.Με την λογικη σου αν βγει ενα μελος 5αστερο με 10000 σχολια κτλ κτλ οτι παπαρια πει εσυ θα της δωσεις βαση επειδη ειναι απο εγκεκριμενο μελος.
Καμια διαθεση φιλε μου για βαρελοτα...καλο 15αυγουστο!!..ενω πολλες κοπελες εδω μεσα προσφερουν υπηρεσιες και αααλλα πολλα!!!!..Μιας και δεν αντεχεις ουτε καν το πραγματικο σου nickname..κρατα καλυτερα τα ..βαρελοτα σου για το..Πασχα
αυριο θα ειναι στα περιπτερα μανΠαίδες διαβάζω για ένα βιντεάκι της Βερόνικας. Υπάρχει κάποιο λινκ, κάτι, να δειγματίσουμε??? Έχει κυκλοφορήσει ευρέως??
Προχώρησε δλδ σε επαγγελματική δουλειά?? Νόμιζα πως επρόκειτο για κάτι amatuer..εκτός και αν με αναμπαίζεις.αυριο θα ειναι στα περιπτερα μαν
δε προλαβαμε λογω δεκαπενταυγουστου
θα έρθει η Βερόνικα;![]()

ζηλιάρα...Τι να την κάνεις?
Αφού έχεις την Εύη Θωδη!
![]()
![]()
![]()
