Ghost Rider III
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Αυγ 2017
- Μηνύματα
- 237
- Κριτικές
- 1
- Like
- 97
- Πόντοι
- 1
Από πατσαβούρα σε πατσαβούρα...
Εκλεκτικε εσύ!!!
Εκλεκτικε εσύ!!!
Λέτα ...Από πατσαβούρα σε πατσαβούρα...
Εκλεκτικε εσύ!!!
Λέτα ...
εσύ είσαι όμορφη ....
πες μου το πρόγραμμα σου και το δωράκι σου...
Εσυ ρε τυπε ξερουμε προτιμας τσιγγανες απο αγια βαρβαραΑπό πατσαβούρα σε πατσαβούρα...
Εκλεκτικε εσύ!!!
Κλωνε της Βερονικας θελεις να επιστρεψεις;κανενας δε θα σε γαμαει αυτο να το ξερειςΓια σαβουρογαμη σε είχα καταλάβει
Για φτωχομπινεδακο επίσης
Αλλά ότι σου αρέσουν οι ψωλές, ειλικρινά με εκπλησεις...
Να χαρώ γούστα
γλυκιά μου ...Για σαβουρογαμη σε είχα καταλάβει
Για φτωχομπινεδακο επίσης
Αλλά ότι σου αρέσουν οι ψωλές, ειλικρινά με εκπλησεις...
Να χαρώ γούστα
Λέτα τη λένε..Κλωνε της Βερονικας θελεις να επιστρεψεις;κανενας δε θα σε γαμαει αυτο να το ξερεις
Απο που το συμπέρανες εκλεκτικε ιππότη της Ευης?Εσυ ρε τυπε ξερουμε προτιμας τσιγγανες απο αγια βαρβαρα
Μπα.Δεν ειναι τσιγγανικο το ονομαΛέτα τη λένε..
από το Καυλέτα....
Λέτα....Απο που το συμπέρανες εκλεκτικε ιππότη της Ευης?

Απο το οτι σου κοβει μεροκαματο για να επιστρεψεις βερονικαΑπο που το συμπέρανες εκλεκτικε ιππότη της Ευης?
δεν πειράζει ...Απο το οτι σου κοβει μεροκαματο για να επιστρεψεις βερονικα
Μπα ουτε κατουρημενηδεν πειράζει ...
και βρεγμένη καλή είναι....
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Πίνοντας το καφεδάκι και διαβάζοντας το forum αναρωτιέμαι.
Όλα αυτά που γράφουμε εδώ γιατί δεν τα γράψαμε/γράφουμε και σε αλλα νήματα ; Γιατί σχεδόν σε όλα τα νήματα που άνοιξαν το τελευταίο ετος έχει γίνει party. Εδώ όμως γράφουν όλοι.
Και αν η γκόμενα ήταν του 7-8 κατά τον Νικ ή του 6-7 κατά τον Γκρικ
Υπάρχουν γκόμενες που δεν πιάνουν ούτε το 5 με βάση την βαθμολογία Νικ Γκρκ και παρόλα αυτά .... γαργάρες ! Απλά ήταν πιο έξυπνες και αποχώρησαν πριν αρχίσουν ή μόλις άρχισαν τα νταούλια
Απο που το συμπέρανες εκλεκτικε ιππότη της Ευης?
δεν καταλαβα τιποτα.
ο καφες σκετος ειναι ?
Ναι γιατί τα πίναμε χθες και εχω και πονοκέφαλο.
Τι γίνεται ρε τσακάλι ;
Πως και πρωινός ;