Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
το ότι σέρνεσαι από thread σε thread και γράφεις αρνητικά σχόλια για όλες τις κοπέλες και μυξοκλαίς που δεν πηδας δεν προσφέρεις κάτι στο σύνολο  :idiot:
οι μισοί γελάνε και άλλοι μισοί σε λυπούνται καημένε!  :gay:
κλόουν κακομοίρης με λίγα λόγια  :2funny:
καινουριο φρουτο ο γιωργακης don?
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
το ότι σέρνεσαι από thread σε thread και γράφεις αρνητικά σχόλια για όλες τις κοπέλες και μυξοκλαίς που δεν πηδας δεν προσφέρεις κάτι στο σύνολο  :idiot:
οι μισοί γελάνε και άλλοι μισοί σε λυπούνται καημένε!  :gay:
κλόουν κακομοίρης με λίγα λόγια  :2funny:


Εντάξει τύπε φάε τον μπαφο που ρίχνουν οι πουτανες και όταν επιστρέψει για τους μη εκλεκτούς μπορεί να σε κάνει σκοντο να γαμησεις στην μισή τιμή.
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
Α δε θέλω μαλακιες! Εδω στα νότια όλοι φοράμε παντελόνια.... απλά τώρα που ζεσταίνει τα συνδυάζουμε με σαγιοναριτσα
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.346
Κριτικές
24
Like
6.899
Πόντοι
3.666
Α δε θέλω μαλακιες! Εδω στα νότια όλοι φοράμε παντελόνια.... απλά τώρα που ζεσταίνει τα συνδυάζουμε με σαγιοναριτσα
 Δεν  ξερω τι να σου  πω ,  μπορει να την  φοραει και την  σαγιοναρα του ο τυπος , εκτος αν τρωει παντοφλα απο αλλου .... παντως  εκτος απ το  στοχευμενο θεματακι που εχει με την  Βερονικα το οποιο  κανει μπαμ οτι  εχει θεμα ο τυπος , εμενα οπως και σε κανα δυο  αλλους  φαινεται  λιγο περιεργο αυτο το προφιλ του πιπιγιωργη ....  :think: :think: :think:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Ρε φίλε όταν γράφτηκε κάτι και δεν διαψεύδεται επισήμως σε οποιαδήποτε χώρο,  από πολιτική μέχρι αθλητισμό προφανώς και ισχύει.
Αλλά έλα στην θέση της,  τι να βγει να πει ότι επέλεξε 10 άτομα που γουστάρει και πληρώνουν καλά και οι υπόλοιποι τέλος ?
Και αν κάποτε θέλει να βάλει και τους υπόλοιπους στο παιχνίδι με τι μούτρα θα το ποστάρει ?
Αυτά γίνονται κρυφά. Απλώς κάποιος αποδείχτηκε κατώτερος της εμπιστοσύνης και έβαλε κριτική.

Τι ασχολείσαι ?



Απόλυτα σωστος. :hi:
Η Βερονικα επέλεξε με ποιους δουλεύει και δεν έχει να δώσει λόγο σε κανένα.
Το νήμα καλά είχε ησυχασει, κσι εμφανίζεται ένας από το πουθενά για να συζητήσουμε τα ίδια.
Αφού δεν είναι διαθέσιμη για όλους καλύτερα να κλειδωθεί προσωρινά.
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
 Δεν  ξερω τι να σου  πω ,  μπορει να την  φοραει και την  σαγιοναρα του ο τυπος , εκτος αν τρωει παντοφλα απο αλλου .... παντως  εκτος απ το  στοχευμενο θεματακι που εχει με την  Βερονικα το οποιο  κανει μπαμ οτι  εχει θεμα ο τυπος , εμενα οπως και σε κανα δυο  αλλους  φαινεται  λιγο περιεργο αυτο το προφιλ του πιπιγιωργη ....  :think: :think: :think:

Το καλό ειναι ότι σε ολο το site μόνο ένα profile σου φαίνεται περίεργο.
Εμένα ελάχιστα profile δεν μου φαίνονται περίεργα !
 

ass_kavlos

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2009
Μηνύματα
8.223
Κριτικές
2
Like
32
Πόντοι
66

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    44,8 KB · Εμφανίσεις: 55

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Το καλό ειναι ότι σε ολο το site μόνο ένα profile σου φαίνεται περίεργο.
Εμένα ελάχιστα profile δεν μου φαίνονται περίεργα !

Έτσι όπως τα λες.!! Συμφωνώ..!!
Βέβαια τα έχουμε ξαναπεί... μεταξύ κατεργαρέων ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ. Αλλά που τέτοια τύχη???
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
να ετοιμασουμε το εδαφος; κοκκινο [χαλι;] χε χε :grin:
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Έτσι όπως τα λες.!! Συμφωνώ..!!
Βέβαια τα έχουμε ξαναπεί... μεταξύ κατεργαρέων ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ. Αλλά που τέτοια τύχη???

Όταν υπάρχουν συμφέροντα στην μέση αυτά δεν παίζουν.
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Η αλήθεια είναι ότι μου έχει λείψει η εταίρα. Που είσαι Βερόνικα????? Ακόμα περιμένω να μου επιστρέψεις την μύγα.  :grin:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Η αλήθεια είναι ότι μου έχει λείψει η εταίρα. Που είσαι Βερόνικα????? Ακόμα περιμένω να μου επιστρέψεις την μύγα.  :grin:



Δεν έβαλες μυαλό εε? Σε προειδοποίησα και σε άλλο νήμα!!  :2funny:


Μπορεί να έχει όρεξη να ακούσει κάνα μπινελίκι.  :2funny:



Έχει ρίξει μαύρη πέτρα πίσω της όπως φαίνεται.
Καλοπερνάει αυτή ξέχνα την, πριν ακόμα σταματήσει την κυκλοφορούσε ένας νεαρός ωραίος παίκτης.



Υ.Γ. πριν λίγο σε νήμα που ανοίχτηκε χθες ο Guru έγραψε:

για να απαντησω στις ερωτησεις...μετα απο πμ,των κοριτσιων,τα νηματα διαγραφονται,για προσωπικους λογους.καλη συνεχεια σε ολους.το νημα κλειδωνεται.



Αυτή έχει ζητήσει δημόσια να διαγραφεί και δεν της το διαγράφουν. :think:



 

Επισκέπτης
Αυτή έχει ζητήσει δημόσια να διαγραφεί και δεν της το διαγράφουν. :think:
Αυτη δεν εχει προσωπικο προβλημα οπως οι αλλες.   Απλα ετσι για το γουστο ειπε να διαγραφει
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Αυτη δεν εχει προσωπικο προβλημα οπως οι αλλες.   Απλα ετσι για το γουστο ειπε να διαγραφει




Μπορεί να έχει πρόβλημα ο γκόμενος ρε παίχτη!  :2funny:
Γεμάτο φωτο είναι το νήμα.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom