kostasasximos86
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 4.918
- Κριτικές
- 8
- Like
- 616
- Πόντοι
- 326
ολα της μετρητής τα παίρνεις?
παιρνει και πιστωτικες καρτες ? αυτο εννοεις ?
ολα της μετρητής τα παίρνεις?
Φυσικα, αν και εφοσον ειναι ομορφη γυναικα....οσα ζηταει και ανταποκρινεται η τσεπη μου...να τα δωσω!Γιατι δε λεει? Θα πληρώσεις τώρα δεν εχει τετοια εδω...
ΥΓ
Δεν απάντησε σε σενα, σβηστήκαν καποια σχολια οπου σε αυτα αναφερεται οχι σε σένα.
παιρνει και πιστωτικες καρτες ? αυτο εννοεις ?



Φυσικα, αν και εφοσον ειναι ομορφη γυναικα....οσα ζηταει και ανταποκρινεται η τσεπη μου...να τα δωσω!
Αλλα οπως γραφει....εχει σταματησει τωρα......
Οποτε ειμαι ατυχος στο θεμα αυτο!
Τι να κανω;;;
Θα το αντεξω και να το ξεπερασω που ΔΕΝ ειχα την τιμη να την γνωρισω....θα κατεβω στην Φυλης να βρω καμμια καλυτερη της, σε ομορφια...φυτιλιαζοντας κανενα μπλε παραβολο.....
και τα υπολοιπα.....καθοτι η βΕΡΟΝΙΚΑ οπως διαβασα στις τα γαρφομενα σε αυτο το θρεντ ζητουσε την Ακροπολη και τον Παρθενωνα για να παει με καποιον....και τα υπολοιπα που λες δικε μου....ΘΑ ΤΑ ΦΥΤΙΛΙΑΣΩ ΣΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!
Μια ζωη, την εχουμε δικε μου....
![]()
![]()
![]()
![]()
Κώστα μήπως ανήκεις στους μπαχαλάκηδες ;![]()
Χαβαλε εγω κανω......η απαντηση μου πηγαινε στον γνωστο-αγνωστο ppgiorgo που για δικους του λογους εσβησε τα δυο για αλλη μια φορα προκλητικα γεματα μαλακιες ποστ του
δεν ασχολουμαι και δεν ενοχλω κανεναν
δεν εχει κατι χρησιμο εδω ασχοληθειτε με ενεργα κοριτσια
οι γνωστοι καμμενοι και οι νεοι κλωνοι τους παντα θα βρισκουν μια εξυπναδα να πουν
Σουβλακι γιγας, η φωτο μου.....εγω σε ειχα για σαλατες ρε τρελε απο την φωτο στο προφιλ σ
Σουβλακι γιγας, η φωτο μου.....
Το σουβλακι δικε μου, στο μελλον....θα ειναι ειδος πολυτελειας κατα την αποψη μου, σε πολυ κοσμο.....
γι αυτο τρωω τωρα, οπου τα βρισκω, ωστε να ειμαι χορτασμενος, στο μελλον!
Α.....καλα.....μολις εγινε τζακπατ στο Τζοκερ...χαχααχχαμε εψησες και εμενα τωρα φιλε
αλλα μονο πιττα του παππου βρισκω τετοια ωρα
πες κανενα καλο σουβλατζιδικο ανοιχτο τετοια ωρα
που να παω
με αμαξι ειμαι και ψαχνω κατι καλο
Α.....καλα.....μολις εγινε τζακπατ στο Τζοκερ...χαχααχχα
αμα ζητας απο μενα την γερονταρα....αυτη ωρα που ειμαι παντα σπιτι....να ξερω ποιο σουβλατζιδικο ειναι ανοιχτο......
Για σας τα παιδια ειναι αυτες οι ωρες εξω.....
παντως να βοηθησω ......
εκει στην Λεωφορο με τα στριπτιζαδικα και τα μπαρακια.......
παντα ειναι ανοιχτη μεχρι πρωινες ωρες, ολο και καποια καντινα, με ωραιο κρεας, που τρως και το ευχαριστιεσαι!
Καθημερινη, θα σκοτωνουν μυγες ολες......θα εχεις πολλες επιλογες, αμα δεν βιαστεις.νομιζω παιζει ενα βρωμικο εκει που μαζευονται στην ποσειδωνος αν δεν κανω λαθος
παω να τσεκαρω τωρα να δωσω καμια πιπα στην αλλη στο βενζιναδικο η την αμαντα οποια πετυχω
ειδα και ενα νεο αστερι εχει αρχισει πριν το ξενοδοχειο μιραντα
και μετα φαι
τεσπα ευχαριστω
![]()
![]()
αν εχεις παρατηρησει μπαινω συχνα για λογους που φυσικα δεν σε αφορουν
δεν δουλευω και δεν προκειται να δουλεψω τουλαχιστον αμεσα μεινε ησυχος λοιπον
γραφεις στο νημα και το ταραζεις με ηλιθιοτητες χωρις λογο και ιχνος ενημερωσης
κοιμαται ησυχα τοσο καιρο και ειναι οτι καλυτερο εχει συμβει![]()
εγω εκανα τις επιλογες μου στη ζωη μου και ειμαι χαρουμενηεσυ και οι γνωστοι μπαχαλακηδες ας μεινετε στις θεωριες
get a life
Έκανα χθες επίτηδες ένα σχόλιο ότι ετοιμάζει επιστροφή για αυτό κινήθηκε το νήμα και απάντησε αμέσως. Έτσι είναι η Βερονικα δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω.
Και ήθελε να πιστέψουμε ότι το ραντεβού που γράφτηκε κριτική πριν ένα μήνα δεν το έκανε επειδή προσπαθούσε μέσω του gianevan να μας πείσει.
Δεν ήθελε να το διαψεύσει η ίδια επειδή δεν ήθελε να χάσει τον πελάτη. Κάνει επιλεκτικά ραντεβού όπως φυσικά έχει δικαίωμα αυτή είναι η δουλειά της αλλά εδώ πουλάει τρελιτσα.
Τι ασχολείσαι ?
τυπε officially είσαι η μεγαλύτερη κατίνα του φόρουμ.Έκανα χθες επίτηδες ένα σχόλιο ότι ετοιμάζει επιστροφή για αυτό κινήθηκε το νήμα και απάντησε αμέσως. Έτσι είναι η Βερονικα δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω.
Και ήθελε να πιστέψουμε ότι το ραντεβού που γράφτηκε κριτική πριν ένα μήνα δεν το έκανε επειδή προσπαθούσε μέσω του gianevan να μας πείσει.
Δεν ήθελε να το διαψεύσει η ίδια επειδή δεν ήθελε να χάσει τον πελάτη. Κάνει επιλεκτικά ραντεβού όπως φυσικά έχει δικαίωμα αυτή είναι η δουλειά της αλλά εδώ πουλάει τρελιτσα.


τυπε officially είσαι η μεγαλύτερη κατίνα του φόρουμ.
Mr Katinas 2017
την καλημέρα μου![]()

Εισαι ωραιος.Ρε φίλε όταν γράφτηκε κάτι και δεν διαψεύδεται επισήμως σε οποιαδήποτε χώρο, από πολιτική μέχρι αθλητισμό προφανώς και ισχύει.
Αλλά έλα στην θέση της, τι να βγει να πει ότι επέλεξε 10 άτομα που γουστάρει και πληρώνουν καλά και οι υπόλοιποι τέλος ?
Και αν κάποτε θέλει να βάλει και τους υπόλοιπους στο παιχνίδι με τι μούτρα θα το ποστάρει ?
Αυτά γίνονται κρυφά. Απλώς κάποιος αποδείχτηκε κατώτερος της εμπιστοσύνης και έβαλε κριτική.
Τι ασχολείσαι ?
το ότι σέρνεσαι από thread σε thread και γράφεις αρνητικά σχόλια για όλες τις κοπέλες και μυξοκλαίς που δεν πηδας δεν προσφέρεις κάτι στο σύνολοΠως λέγεται ο μαλάκας που ασχολείται με τους άλλους αντί να γράψει κάτι ουσιώδες.![]()


