Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

kvnstantikos167

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2017
Μηνύματα
84
Like
72
Πόντοι
0
Γιατι δε λεει? Θα πληρώσεις τώρα δεν εχει τετοια εδω...

ΥΓ
Δεν απάντησε σε σενα, σβηστήκαν καποια σχολια οπου σε αυτα αναφερεται οχι σε σένα.
Φυσικα, αν και εφοσον  ειναι ομορφη γυναικα....οσα ζηταει και ανταποκρινεται η τσεπη μου...να τα δωσω!
Αλλα οπως γραφει....εχει σταματησει τωρα......
Οποτε ειμαι ατυχος στο θεμα αυτο!
Τι  να κανω;;;
Θα το αντεξω και να το ξεπερασω που ΔΕΝ ειχα την τιμη να την γνωρισω....θα κατεβω στην Φυλης ΩΣΤΕ να βρω καμμια καλυτερη της, σε ομορφια...φυτιλιαζοντας κανενα μπλε παραβολο.....
και τα υπολοιπα.....καθοτι η βΕΡΟΝΙΚΑ οπως διαβασα  τα γραφομενα σε αυτο το θρεντ,.... ζητουσε την Ακροπολη και τον Παρθενωνα, για να παει με καποιον....
και τα υπολοιπα, που λες δικε μου....ΘΑ ΤΑ ΦΥΤΙΛΙΑΣΩ ΣΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!

Μια ζωη, την εχουμε δικε μου....
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
παιρνει και πιστωτικες καρτες ? αυτο εννοεις ?

:2funny: :2funny: :2funny:


53aaeb019dcbc12bba7dd30e9f5e30c6.jpg



:2funny: :2funny:


Κώστα μήπως ανήκεις στους μπαχαλάκηδες ;  :2funny:
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Φυσικα, αν και εφοσον  ειναι ομορφη γυναικα....οσα ζηταει και ανταποκρινεται η τσεπη μου...να τα δωσω!
Αλλα οπως γραφει....εχει σταματησει τωρα......
Οποτε ειμαι ατυχος στο θεμα αυτο!
Τι  να κανω;;;
Θα το αντεξω και να το ξεπερασω που ΔΕΝ ειχα την τιμη να την γνωρισω....θα κατεβω στην Φυλης να βρω καμμια καλυτερη της, σε ομορφια...φυτιλιαζοντας κανενα μπλε παραβολο.....
και τα υπολοιπα.....καθοτι η βΕΡΟΝΙΚΑ οπως διαβασα στις τα γαρφομενα σε αυτο το θρεντ ζητουσε την Ακροπολη και τον Παρθενωνα για να παει με καποιον....και τα υπολοιπα που λες δικε μου....ΘΑ ΤΑ ΦΥΤΙΛΙΑΣΩ ΣΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!

Μια ζωη, την εχουμε δικε μου....

εγω σε ειχα για σαλατες ρε τρελε απο την φωτο στο προφιλ σ
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326

kvnstantikos167

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2017
Μηνύματα
84
Like
72
Πόντοι
0
η απαντηση μου πηγαινε στον γνωστο-αγνωστο  ppgiorgo που για δικους του λογους εσβησε τα δυο για αλλη μια φορα προκλητικα γεματα μαλακιες  ποστ του
δεν ασχολουμαι και δεν ενοχλω κανεναν
δεν εχει κατι χρησιμο εδω ασχοληθειτε με ενεργα κοριτσια
οι γνωστοι καμμενοι και οι νεοι κλωνοι τους παντα θα βρισκουν μια εξυπναδα να πουν
Χαβαλε εγω κανω......
απο μενα ......γραφε οτι θες......
φιλοξενουμενος ειμαι εδω στο σαιτ και το χαβαλε μου κανω διχως να ενοχλω......

θα φυγω απο το θρεντ σου, ευθυς αμεσως, γιατι διακρινω επιθετικο υφος γραφης σου, στα μελη.....
και ΙΣΩΣ εχεις τους λογους σου!
 

kvnstantikos167

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2017
Μηνύματα
84
Like
72
Πόντοι
0
εγω σε ειχα για σαλατες ρε τρελε απο την φωτο στο προφιλ σ
Σουβλακι γιγας, η φωτο μου.....

Το σουβλακι δικε μου, στο μελλον....θα ειναι ειδος πολυτελειας κατα την αποψη μου, σε πολυ κοσμο.....

γι αυτο τρωω τωρα, οπου τα βρισκω, ωστε να ειμαι χορτασμενος, στο μελλον!
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Σουβλακι γιγας, η φωτο μου.....

Το σουβλακι δικε μου, στο μελλον....θα ειναι ειδος πολυτελειας κατα την αποψη μου, σε πολυ κοσμο.....

γι αυτο τρωω τωρα, οπου τα βρισκω, ωστε να ειμαι χορτασμενος, στο μελλον!

με εψησες και εμενα τωρα φιλε
αλλα μονο πιττα του παππου βρισκω τετοια ωρα

πες κανενα καλο σουβλατζιδικο ανοιχτο τετοια ωρα

που να παω

με αμαξι ειμαι και ψαχνω κατι καλο
 

kvnstantikos167

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2017
Μηνύματα
84
Like
72
Πόντοι
0
με εψησες και εμενα τωρα φιλε
αλλα μονο πιττα του παππου βρισκω τετοια ωρα

πες κανενα καλο σουβλατζιδικο ανοιχτο τετοια ωρα

που να παω

με αμαξι ειμαι και ψαχνω κατι καλο
Α.....καλα.....μολις εγινε τζακπατ στο Τζοκερ...χαχααχχα
αμα ζητας απο μενα την γερονταρα....αυτη ωρα που ειμαι παντα σπιτι....να ξερω ποιο σουβλατζιδικο ειναι ανοιχτο......

Για σας τα παιδια ειναι αυτες οι ωρες εξω.....

παντως να βοηθησω ......

εκει στην Λεωφορο με τα στριπτιζαδικα και τα μπαρακια.......

παντα ειναι ανοιχτη μεχρι πρωινες ωρες, ολο και καποια καντινα, με ωραιο κρεας, που τρως και το ευχαριστιεσαι!
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Α.....καλα.....μολις εγινε τζακπατ στο Τζοκερ...χαχααχχα
αμα ζητας απο μενα την γερονταρα....αυτη ωρα που ειμαι παντα σπιτι....να ξερω ποιο σουβλατζιδικο ειναι ανοιχτο......

Για σας τα παιδια ειναι αυτες οι ωρες εξω.....

παντως να βοηθησω ......

εκει στην Λεωφορο με τα στριπτιζαδικα και τα μπαρακια.......

παντα ειναι ανοιχτη μεχρι πρωινες ωρες, ολο και καποια καντινα, με ωραιο κρεας, που τρως και το ευχαριστιεσαι!

νομιζω παιζει ενα βρωμικο εκει που μαζευονται στην ποσειδωνος αν δεν κανω λαθος

παω να τσεκαρω τωρα να δωσω καμια πιπα στην αλλη στο βενζιναδικο η την αμαντα οποια πετυχω

ειδα και ενα νεο αστερι εχει αρχισει πριν το ξενοδοχειο μιραντα

και μετα φαι

τεσπα ευχαριστω
 

kvnstantikos167

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2017
Μηνύματα
84
Like
72
Πόντοι
0
νομιζω παιζει ενα βρωμικο εκει που μαζευονται στην ποσειδωνος αν δεν κανω λαθος

παω να τσεκαρω τωρα να δωσω καμια πιπα στην αλλη στο βενζιναδικο η την αμαντα οποια πετυχω

ειδα και ενα νεο αστερι εχει αρχισει πριν το ξενοδοχειο μιραντα

και μετα φαι

τεσπα ευχαριστω
Καθημερινη, θα σκοτωνουν μυγες ολες......θα εχεις πολλες επιλογες, αμα δεν βιαστεις.
Να περασεις καλα!
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
:think:  :think:
:uglystupid: αν εχεις παρατηρησει μπαινω  συχνα για λογους που φυσικα δεν σε αφορουν  :)
δεν δουλευω και δεν προκειται να δουλεψω τουλαχιστον αμεσα μεινε ησυχος λοιπον   :grin:
γραφεις στο νημα και το ταραζεις με ηλιθιοτητες χωρις λογο και ιχνος ενημερωσης
κοιμαται ησυχα τοσο καιρο και ειναι οτι καλυτερο εχει συμβει :headbang2:  :smitten:
εγω  εκανα τις επιλογες μου στη ζωη μου και ειμαι χαρουμενη   :)  εσυ και οι γνωστοι μπαχαλακηδες  ας μεινετε στις  θεωριες  :blowup:
get a life


Έκανα χθες επίτηδες ένα σχόλιο ότι ετοιμάζει επιστροφή για αυτό κινήθηκε το νήμα και απάντησε αμέσως. Έτσι είναι η Βερονικα δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω.
Και ήθελε να πιστέψουμε ότι το ραντεβού που γράφτηκε κριτική πριν ένα μήνα δεν το έκανε επειδή προσπαθούσε μέσω του gianevan να μας πείσει.
Δεν ήθελε να το διαψεύσει η ίδια επειδή δεν ήθελε να χάσει τον πελάτη. Κάνει επιλεκτικά ραντεβού όπως φυσικά έχει δικαίωμα αυτή είναι η δουλειά της αλλά  εδώ πουλάει τρελιτσα.

 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
Ξενερωστε λιγάκι πρωινιάτικα,μπορείτε...
 

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
Έκανα χθες επίτηδες ένα σχόλιο ότι ετοιμάζει επιστροφή για αυτό κινήθηκε το νήμα και απάντησε αμέσως. Έτσι είναι η Βερονικα δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω.
Και ήθελε να πιστέψουμε ότι το ραντεβού που γράφτηκε κριτική πριν ένα μήνα δεν το έκανε επειδή προσπαθούσε μέσω του gianevan να μας πείσει.
Δεν ήθελε να το διαψεύσει η ίδια επειδή δεν ήθελε να χάσει τον πελάτη. Κάνει επιλεκτικά ραντεβού όπως φυσικά έχει δικαίωμα αυτή είναι η δουλειά της αλλά  εδώ πουλάει τρελιτσα.


Ρε φίλε όταν γράφτηκε κάτι και δεν διαψεύδεται επισήμως σε οποιαδήποτε χώρο,  από πολιτική μέχρι αθλητισμό προφανώς και ισχύει.
Αλλά έλα στην θέση της,  τι να βγει να πει ότι επέλεξε 10 άτομα που γουστάρει και πληρώνουν καλά και οι υπόλοιποι τέλος ?
Και αν κάποτε θέλει να βάλει και τους υπόλοιπους στο παιχνίδι με τι μούτρα θα το ποστάρει ?
Αυτά γίνονται κρυφά. Απλώς κάποιος αποδείχτηκε κατώτερος της εμπιστοσύνης και έβαλε κριτική.

Τι ασχολείσαι ?
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281



Ακριβώς για τον λόγο που λες ασχολήθηκα, γιατί αντί να κάνει μωκο λέει έκανα τις επιλογες μου είμαι χαρούμενη, δεν δουλεύεω και πουτσες μπλε.
Ρε φεύγουν οι μέλισσες από το μέλι ?
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Έκανα χθες επίτηδες ένα σχόλιο ότι ετοιμάζει επιστροφή για αυτό κινήθηκε το νήμα και απάντησε αμέσως. Έτσι είναι η Βερονικα δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω.
Και ήθελε να πιστέψουμε ότι το ραντεβού που γράφτηκε κριτική πριν ένα μήνα δεν το έκανε επειδή προσπαθούσε μέσω του gianevan να μας πείσει.
Δεν ήθελε να το διαψεύσει η ίδια επειδή δεν ήθελε να χάσει τον πελάτη. Κάνει επιλεκτικά ραντεβού όπως φυσικά έχει δικαίωμα αυτή είναι η δουλειά της αλλά  εδώ πουλάει τρελιτσα.
τυπε officially είσαι η μεγαλύτερη κατίνα του φόρουμ.
Mr Katinas 2017  :gay:
την καλημέρα μου :hi:

 

Συνημμένα

  • 46408-103788.gif
    46408-103788.gif
    166,3 KB · Εμφανίσεις: 37

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
αντε σημερα που θα κλεισει το νημα να δω που θα διαβαζω μαλακιες πια......
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.620
Κριτικές
48
Like
2.457
Πόντοι
6.955
Ρε φίλε όταν γράφτηκε κάτι και δεν διαψεύδεται επισήμως σε οποιαδήποτε χώρο,  από πολιτική μέχρι αθλητισμό προφανώς και ισχύει.
Αλλά έλα στην θέση της,  τι να βγει να πει ότι επέλεξε 10 άτομα που γουστάρει και πληρώνουν καλά και οι υπόλοιποι τέλος ?
Και αν κάποτε θέλει να βάλει και τους υπόλοιπους στο παιχνίδι με τι μούτρα θα το ποστάρει ?
Αυτά γίνονται κρυφά. Απλώς κάποιος αποδείχτηκε κατώτερος της εμπιστοσύνης και έβαλε κριτική.

Τι ασχολείσαι ?
Εισαι ωραιος.
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Πως λέγεται ο μαλάκας που ασχολείται με τους άλλους αντί να γράψει κάτι ουσιώδες.  :uglystupid:
το ότι σέρνεσαι από thread σε thread και γράφεις αρνητικά σχόλια για όλες τις κοπέλες και μυξοκλαίς που δεν πηδας δεν προσφέρεις κάτι στο σύνολο  :idiot:
οι μισοί γελάνε και άλλοι μισοί σε λυπούνται καημένε!  :gay:
κλόουν κακομοίρης με λίγα λόγια  :2funny:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom