Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Punteras

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2016
Μηνύματα
141
Like
15
Πόντοι
1
Αν διαγραφεί το νήμα κάποια μέλη θα μείνουν χωρίς μηνύματα.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
Γιατί αφού δεν είναι της κατηγορίας σου,  την κραζεις συνέχεια...

Δεν είναι της κατηγοριας μου όχι γιατι δεν έχω τα λεφτά που ζητάει. Αλλα γιατι δεν δέχομαι το ντιλ που λανσάρει.

Η βερονικα όμως θέλει και τη πιτα ολοκληρη και το σκυλο χορτατο δηλαδή απολλώνιους σωματαράδες με ευγενια και τροπους και μυαλο και να της ακουμπάνε και 250 ευρω την ωρα για το ραντεβού , ετσι και εμεις θέλουμε μουνάρες να τις πηδαμε με οσο λιγοτερα φράγκα γινεται.

Και αμα δεις καλυτερα τις κριτικές κάποιων (πριν τους αποκαλέσεις φτωχομπινέδες βιαστικά και άδικα) η συχνοτητα τους είναι 1 φορά την εβδομάδα οπωσδήποτε, όχι 2 κριτικές το 6μηνο ας πουμε. Οποτε το να πληρώνεις 1 φορά την εβδομάδα 250αρα πάει το έκλεισες το μαγαζι.

Δεν πάει κάποιος σε πουτανες για 2 μηνες μαζεύει 250 ευρω και να πάει να τα δωσει στην βερονικα. Αυτος είναι ο πλούσιος τωρα που γαμαει και δέρνει με τα φραγκα του και ο άλλος φτωχομπινες.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Δεν είναι της κατηγοριας μου όχι γιατι δεν έχω τα λεφτά που ζητάει. Αλλα γιατι δεν δέχομαι το ντιλ που λανσάρει.

Η βερονικα όμως θέλει και τη πιτα ολοκληρη και το σκυλο χορτατο δηλαδή απολλώνιους σωματαράδες με ευγενια και τροπους και μυαλο και να της ακουμπάνε και 250 ευρω την ωρα για το ραντεβού , ετσι και εμεις θέλουμε μουνάρες να τις πηδαμε με οσο λιγοτερα φράγκα γινεται.

Και αμα δεις καλυτερα τις κριτικές κάποιων (πριν τους αποκαλέσεις φτωχομπινέδες βιαστικά και άδικα) η συχνοτητα τους είναι 1 φορά την εβδομάδα οπωσδήποτε, όχι 2 κριτικές το 6μηνο ας πουμε. Οποτε το να πληρώνεις 1 φορά την εβδομάδα 250αρα πάει το έκλεισες το μαγαζι.

Το πιο ευκολο πράγμα είναι να μην πάει κάποιος σε πουτανες για 2 μηνες να μαζέψει 250 ευρω και να πάει να τα δωσει στην βερονικα.
Nα συμπληρωσω  να δινεις 250 ευρω κ να σου λεει απαγορευεται να πιανεις προσωπο κ μαλλια. :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
Nα συμπληρωσω  να δινεις 250 ευρω κ να σου λεει απαγορευεται να πιανεις προσωπο κ μαλλια. :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:

Εγω καταλαβα μετα τα τελευταια σχολια ότι η βερονικα είναι από τις τύπισσες που τα θέλουν όλα. Aπληστια φουλ.

Οποτε γιατι να μην τα θελουμε και εμεις;;; και εγω θέλω να πάω σε ένα κωλομπαρο το σαββατο ... να έρθει μια ωραια μουνάρα ... με τροπους .... με χιουμορ με καλη διάθεση και βεβαια επειδή το συμφέρον μου είναι αντιστροφως αναλογο από μιας πουτανας δηλαδή να χαλασω οσα λιγοτερα γινεται να μου κάτσει και με ένα 30ρι στην καβατζα και για κανα 20λεπτο - 30λεπτο!!!

:2funny: :2funny:
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286
ρε μαγκες δεν διαβασατε ότι ο mod εγραψε να σταματήσετε να μπαχαλαευεται αυτό το νημα?
 
  • Like
Αντιδράσεις: sp1975

Ninja82

Νέο Μέλος
Εγγρ.
9 Φεβ 2017
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
Παιδιά ερώτηση η Βερόνικα σταμάτησε???
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Και αμα δεις καλυτερα τις κριτικές κάποιων (πριν τους αποκαλέσεις φτωχομπινέδες βιαστικά και άδικα) η συχνοτητα τους είναι 1 φορά την εβδομάδα οπωσδήποτε, όχι 2 κριτικές το 6μηνο ας πουμε.
Αυτος είναι ο πλούσιος τωρα που γαμαει και δέρνει με τα φραγκα του και ο άλλος φτωχομπινες.

Αυτή είναι και όλη η ουσία. Αυτό ακριβώς που είπες, σε μία και μόνο πρόταση.
Εν τέλει ας μας απαντήση ο τριχωτός ποιος είναι ο "λεφτάς"? Αυτός που πάει τουλαχιστον 1 φορά την εβδομάδα και δίνει τα 100στάρια ή αυτός που πάει 1 φορά το 2μηνο και δίνει ένα 250άρι?

:hi:

 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Nα συμπληρωσω  να δινεις 250 ευρω κ να σου λεει απαγορευεται να πιανεις προσωπο κ μαλλια. :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:

Για το πρόσωπο δεν ξέρω αλλά για τα μαλλιά μάλλον έχει τρέσες. 
Σκέφτεσε να την έχεις στα 4 και να την κρατάς από την αλογοουρά και ξαφνικά να μείνεις με την τρέσα στο χέρι?????  :grin: :grin: :grin:
Αυτόματα σημαίνει ότι θα μείνεις μετά και με την πουτσ@ στο χέρι.  :2funny: :2funny: :2funny:
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Για το πρόσωπο δεν ξέρω αλλά για τα μαλλιά μάλλον έχει τρέσες. 
Σκέφτεσε να την έχεις στα 4 και να την κρατάς από την αλογοουρά και ξαφνικά να μείνεις με την τρέσα στο χέρι?????  :grin: :grin: :grin:
Αυτόματα σημαίνει ότι θα μείνεις μετά και με την πουτσ@ στο χέρι.  :2funny: :2funny: :2funny:
χαχαχαχα ενταξει ελιωσα τωρα απο το γελιο!!!
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Για το πρόσωπο δεν ξέρω αλλά για τα μαλλιά μάλλον έχει τρέσες. 
Σκέφτεσε να την έχεις στα 4 και να την κρατάς από την αλογοουρά και ξαφνικά να μείνεις με την τρέσα στο χέρι?????  :grin: :grin: :grin:
Αυτόματα σημαίνει ότι θα μείνεις μετά και με την πουτσ@ στο χέρι.   :2funny: :2funny: :2funny:
Άλλη δουλεια δεν εχεις να κανεις εσυ? Πως ταιζεις ρε φιλε τα 5 παιδια σου και την παπαδια?
 

ser2000

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
1.213
Κριτικές
6
Like
1.209
Πόντοι
376
τα εφαγε στα κοκορετσια ο παπαρας  :grin:
Αυτος τα εφαγε στα κοκορετσα εσυ πηρες ενα ζευγαρι καλτσες, και μενα μου στειλατε ενα Θυμιατο!
μπραβο σας ρε ρεμαλια και θελετε και τη Βερονικα..
δε πατε καλυτερα να βρητε στην Ομονια καμμια πρεζου? πιο φτηνα θα σας ερθει, :s&m_3:
αντε γιατι ΑΑΑΑ Α
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Αυτος τα εφαγε στα κοκορετσα εσυ πηρες ενα ζευγαρι καλτσες, και μενα μου στειλατε ενα Θυμιατο!
μπραβο σας ρε ρεμαλια και θελετε και τη Βερονικα..
δε πατε καλυτερα να βρητε στην Ομονια καμμια πρεζου? πιο φτηνα θα σας ερθει, :s&m_3:
αντε γιατι ΑΑΑΑ Α
εγω ποτε φιλε δεν ειπα οτι θελω Βερονικα...ειναι πολυ δυνατο για την ηλικια μου...
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom