You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βερονικα 20
- Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 12K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.106
- Like
- 5.812
- Πόντοι
- 1.206
δεν γινεται να διαγραφει ουτε το νημα ουτε το προφιλ μ ουτε καμια φωτο
το ηθελα παλαιοτερα ειχα ρωτησει λοιπον και δεν μου τα διεγραφαν
ο λογος δεν γνωριζω μπορεις να ρωτησεις καποιον ανωτερο
Αν διάβασες πιο πίσω έγραψα πως μια άλλη κοπέλα (η Κλέλια) το είχε κάνει. Μπορείς να επικαλεσθείς το προηγούμενο.
apoc
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 17.705
- Κριτικές
- 31
- Like
- 393
- Πόντοι
- 3.115
Αστειεύεσαι τώρα έτσι; Σιγά μην το κάνει αφού προφανώς ανεπίσημα επέστρεψεΓιατί δεν ζητάς διαγραφή αφού σε ενοχλεί τόσο???
Αλλωστε σταματησες έτσι δεν είπες??
Βερονικα 20
Call-Girl
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 552
- Like
- 121
δεν ξερω ποια ηταν και τι εκανε η κλελια
εγω οταν το ειχα θελησει η απαντηση που πηρα ηταν αρνητικη ουτε το νημα ουτε το προφιλ μπορει να διαγραφει
στην προκειμενη περιπτωση απτην στιγμη που δεν δουλευω και σας κανω και χαλαστρα σε μερικους σταματηστε απλα νασχολειστε με χαρατηρισμους προς το προσωπο μου και τους ''πελατες'' μου ,ετσι δεν θα απανταω ουτε εγω
εγω οταν το ειχα θελησει η απαντηση που πηρα ηταν αρνητικη ουτε το νημα ουτε το προφιλ μπορει να διαγραφει
στην προκειμενη περιπτωση απτην στιγμη που δεν δουλευω και σας κανω και χαλαστρα σε μερικους σταματηστε απλα νασχολειστε με χαρατηρισμους προς το προσωπο μου και τους ''πελατες'' μου ,ετσι δεν θα απανταω ουτε εγω
Kavlarxis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 2.437
- Κριτικές
- 4
- Like
- 1.673
- Πόντοι
- 216
δεν γινεται να διαγραφει ουτε το νημα ουτε το προφιλ μ ουτε καμια φωτο
το ηθελα παλαιοτερα ειχα ρωτησει λοιπον και δεν μου τα διεγραφαν
ο λογος δεν γνωριζω μπορεις να ρωτησεις καποιον ανωτερο
Στείλε πμ σε κάποιον διαχειριστή να διαγράψει το νήμα και μην κλαίγεσαι όλη την ώρα.... Στα πλαίσια της δουλειάς σου είναι να τρως και κράξιμο....
Κρίνεσαι εδω... και δεν κρίνεις, μπορείς να δείς άλλες κοπέλες πώς διαχειρίζονται τα νήματα τους!!!
Αστειεύεσαι τώρα έτσι; Σιγά μην το κάνει αφού προφανώς ανεπίσημα επέστρεψε
Πιθανότατα να έχεις και δίκιο τύπε!!!
Βερονικα 20
Call-Girl
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 552
- Like
- 121
δεν διαγραφεται το νημα το καλοκαιρι ηθελα να διαγραφει και δεν γινοταν!υπαρχουν και τα ποστ στο νημα αν διαβαζες θα ηξερες
αν δεν καταλαβαινεις η δεν πιστευεις ρωτα τους να ενημερωθεις
το ποιος κλαει φαινεται οταν ξημεροβραδιαζεστε εδω πρωι βραδυ γραφοντας μονο κακιες!
θα κριθω στο πλαισιο της δουλειας .
προσωπικοι χαρακρτηρισμοι
χαρακτηρισμοι και επιθεσεις σε πελατες μου
προσωπικα δεδομενα οπως ποσα λεφτα εχω,ποιο αμαξι με κυκλοφορει,ποιον εχω γκομενο ,γτ σταματησα, που συχναζω ,και οτι κατεβασει η κουτρα του καθε προκατειλημμενου προς το προσωπο μου
δεν χωρανε σε ενα νημα δεν αποτελουν ενημερωση ειναι προσωπικα δεδομενα και οff topic
αν δεν καταλαβαινεις η δεν πιστευεις ρωτα τους να ενημερωθεις
το ποιος κλαει φαινεται οταν ξημεροβραδιαζεστε εδω πρωι βραδυ γραφοντας μονο κακιες!
θα κριθω στο πλαισιο της δουλειας .
προσωπικοι χαρακρτηρισμοι
χαρακτηρισμοι και επιθεσεις σε πελατες μου
προσωπικα δεδομενα οπως ποσα λεφτα εχω,ποιο αμαξι με κυκλοφορει,ποιον εχω γκομενο ,γτ σταματησα, που συχναζω ,και οτι κατεβασει η κουτρα του καθε προκατειλημμενου προς το προσωπο μου
δεν χωρανε σε ενα νημα δεν αποτελουν ενημερωση ειναι προσωπικα δεδομενα και οff topic
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.106
- Like
- 5.812
- Πόντοι
- 1.206
Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...
tasouras21
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 697
- Κριτικές
- 17
- Like
- 1.393
- Πόντοι
- 1.606
Δεν υπαρχει λογος για να διαγραφει το νημα!!!ας σταματησει καθε λογης κραξιμο και ολα θα ειναι κομπλε!!!
Kavlarxis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 2.437
- Κριτικές
- 4
- Like
- 1.673
- Πόντοι
- 216
Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...
Έτσι ακριβως τύπε!!!
Kavlarxis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 2.437
- Κριτικές
- 4
- Like
- 1.673
- Πόντοι
- 216
Δεν υπαρχει λογος για να διαγραφει το νημα!!!ας σταματησει καθε λογης κραξιμο και ολα θα ειναι κομπλε!!!
Τύπε η ίδια το ζητάει λέει και δεν της κάνουν την χάρη!!!
apoc
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 17.705
- Κριτικές
- 31
- Like
- 393
- Πόντοι
- 3.115
Στειλε pm εάν επιμένεις...! Θυμαμαι πολύ καλά το ποστ τι έλεγε κ σου ζητούσαν να στείλεις pm τύπε! Άσε τις παπαρεςδεν διαγραφεται το νημα το καλοκαιρι ηθελα να διαγραφει και δεν γινοταν!υπαρχουν και τα ποστ στο νημα αν διαβαζες θα ηξερες
αν δεν καταλαβαινεις η δεν πιστευεις ρωτα τους να ενημερωθεις
ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 26 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 27.967
- Κριτικές
- 49
- Like
- 26.343
- Πόντοι
- 24.596
τυπε πως σου φαινεται που μετα απο οργισμενη λαικη αντιδραση πηρε τον πουλο η και καλα κριτικη σουδεν διαγραφεται το νημα το καλοκαιρι ηθελα να διαγραφει και δεν γινοταν!υπαρχουν και τα ποστ στο νημα αν διαβαζες θα ηξερες
αν δεν καταλαβαινεις η δεν πιστευεις ρωτα τους να ενημερωθεις
apoc
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 17.705
- Κριτικές
- 31
- Like
- 393
- Πόντοι
- 3.115
Κατσε σε λίγο θα εμφανιστούν οι lovers τύπε!Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...
tasouras21
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 697
- Κριτικές
- 17
- Like
- 1.393
- Πόντοι
- 1.606
Φιλε το ζηταει η ιδια γιατι μονο κραζουν!!!για αυτο!!!αλλιως δεν υπαρχει λογος!!!Τύπε η ίδια το ζητάει λέει και δεν της κάνουν την χάρη!!!
Kavlarxis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2007
- Μηνύματα
- 2.437
- Κριτικές
- 4
- Like
- 1.673
- Πόντοι
- 216
Φιλε το ζηταει η ιδια γιατι μονο κραζουν!!!για αυτο!!!αλλιως δεν υπαρχει λογος!!!
Ναι τύπε έχεις δίκιο με συγκίνησες τώρα...... Το μικρό κι απροστάτευτο που όλοι το κράζουν!!!
nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...
Πες τα ρε γιατρέ γιατί όταν τα λέμε εμείς είμαστε γραφείο.
Την προηγούμενη βδομάδα το νήμα είχε 2-3 ποστ και από το Σάββατο βράδυ που έβαλε κριτική γίνεται της πουτανας.
Επίτηδες μπήκε η κριτική και επίτηδες επέλεξε τον συγκεκριμενο.
Οργανωμένο σχέδιο.
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.106
- Like
- 5.812
- Πόντοι
- 1.206
Στειλε pm εάν επιμένεις...! Θυμαμαι πολύ καλά το ποστ τι έλεγε κ σου ζητούσαν να στείλεις pm τύπε! Άσε τις παπαρες
Δεν είναι πολύ εύκολο. Για το σάιτ η Βερόνικα είναι asset, φέρνει θεαματικότητα, δεν θέλουν να την αποχωριστούν φυσικά. Υπάρχει και το άλλο που θα σβηστούν τόσες κριτικές. Τόσα λεφτά τις είχαν πληρώσει οι άνθρωποι, να μην τις έχουν να τις καμαρώνουν τώρα.
Από την άλλη αν κάποια το ζητήσει με σοβαρά επιχειρήματα και αιτιάσεις νομίζω πως θα γίνει, αλλά όχι αν σε βλέπουν με 6-7 ποστς τη μέρα βέβαια! Χαζοί είναι να χάσουν την ατραξιόν που τους φέρνει νούμερα, χιτς. Οι διαφημιζόμενοι με τα χιτς πληρώνουν ως γνωστόν.
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.106
- Like
- 5.812
- Πόντοι
- 1.206
Κατσε σε λίγο θα εμφανιστούν οι lovers τύπε!
Βρε κι εγώ lover της είμαι!
Χαζός απλά δεν είμαι...
apoc
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 17.705
- Κριτικές
- 31
- Like
- 393
- Πόντοι
- 3.115
tasouras21
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 697
- Κριτικές
- 17
- Like
- 1.393
- Πόντοι
- 1.606
Δεν ξερω αν συγκινηθηκες αλλα εγω εγραψα την αληθεια!!!εδω μεσα μονο κραζουν την βερονικα!!αυτη ειναι η αληθεια φιλε....Ναι τύπε έχεις δίκιο με συγκίνησες τώρα...... Το μικρό κι απροστάτευτο που όλοι το κράζουν!!!
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 229
- Εμφανίσεις
- 24K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο