Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
απτην σελιδα 14 των μηνυματων σου εως την σελιδα 1, (και πολυ πιο πισω πιο διασπαρτα φυσικα)απτον ιανουαριο δηλαδη εδω κ 3 μηνες καθημερινα σχολιαζεις σε αυτο το νημα και ολα σου τα σχολια ειναι ακρως ειρωνικα και μεθοδευμενα
οποιος λοιπον δεν εχει τι να κανει μπορει να μπει στα μηνυματα σου απτην σελιδα 14 προς την σελιδα 1 (αλλα και παλαιοτερα θα βρει πολλες δεκαδες μηνυματα ) να διαβασει απειρα μηνυματα αποκλειστικα για αυτο το νημα
μαλλον εδω και 3 μηνες επαθε αγκυλωση το χερι σου ετσι εξηγειται
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Βάλε εσύ καμιά άκυρη κριτική (για τον "εκλεκτό" που δεν μπορεί να σε ξεχωρίσει από τη κάθε βηταρία!), να δίνεις αφορμές να γράφουν κι άλλα.
Κάνε και καμιά παράθεση σ' εμένα να μου πεις τί λάθος έχω γράψει αλήθεια...



Όπως κατάλαβες από την απάντηση που πήρες γιατρέ είτε μιλάς στην ίδια είτε σε ντουβαρι το ίδιο είναι.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Όπως κατάλαβες από την απάντηση που πήρες γιατρέ είτε μιλάς στην ίδια είτε σε ντουβαρι το ίδιο είναι.

Αφού την κουρδίζετε ρε ρεμάλια! :grin:

Από κοντά γιατί είναι γλυκιά κι ευγενική;
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Είχα μια συζήτηση με τον γιατρό για συγκεκριμένο θέμα και γράφω αυτό:



Εγώ πολύ ευγενικά στην αρχική της τοποθέτηση για την καινοτομία της είπα ότι τέτοιου είδους κριτικές δεν υπάρχουν και απάντησε με ειρωνεία και περισπουδαστο ύφος ειδικού.
Από εκεί και πέρα το κράξιμο είναι λογικό δημόσιο φόρουμ είναι. Δεν μπορείς να λες λόγια του αέρα χωρίς να τα αποδεικνύεις.



Εσύ το παραθέτεις με την απορία ευγενικά ?

Και τώρα λες για γενικά παλιά μηνύματα.
Παρακολουθείς τι γράφετε ή σου πήρε τα μυαλά ο Ιωάννης ? :idiot:
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Αν ήσουν λίγο πιο έξυπνη (όχι ότι δεν είσαι "γάτα" μην το παίρνεις προσβλητικά) Θα σταμάταγες να απαντάς σε κάθε έναν που γραφει την μαλακια του , επειδή πολύ πιθανόν δεν έχει να ασχοληθεί με κάτι καλύτερο στην ζωή του και ασχολείται όλη μέρα με αυτό το νήμα.  Έτσι αργά η γρήγορα θα σταμάταγαν. Γράφοντας τώρα  το μονο που καταφέρνεις είναι να τους "τρέφεις" και να συνεχίζουν να γραφουν :) . Καληνύχτες   :hi:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Αφού την κουρδίζετε ρε ρεμάλια! :grin:

Από κοντά γιατί είναι γλυκιά κι ευγενική;


Γιατι έχει πάρει 250 την ώρα μισό μηνιαίο μισθό. Δεν μπορεί να υποκριθει μια ωρα ?
Στα δύσκολα δείχνουν οι άνθρωποι τον χαρακτήρα τους.
Την συμβουλή σου την έγραψε δεν έχει το θάρρος να παραδεχτεί την μαλακια που έκανε.
Και σου έγραψε και ειρωνικά πάλι θα την ξαναέγραφα.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
καμια μαλακια δεν εκανα ειναι η αποψη μου και δεν παιρνω τιποτα πισω
ο καθενας εχει την διλη του και ειναι σεβαστη
κρατα την δικη σου νικο για τον εαυτο σου σταματα να παραποιεις τα λογια μου και να τα μεταφραζεις οπως σε συμφερει
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Μην βιάζεσαι το κορίτσι έχει διάβασμα-ραντεβού-ταξίδια και έναν μεγάλο έρωτα να ζήσει! Με εμάς θα ασχολείται;;



Μεγάλος έρωτας πρέπει να είναι αυτός με τον Ιωάννη.
Αυτός ο κακόγουστος όπως είπε και ο γιατρός  δεν έχει κάνει ούτε ένα ποστ να την υποστηρίξει σε αυτό το νήμα που τάχα λέει την κράζουν, αντίθετα με άλλους που δεν κώλωσαν να γράφουν την άποψη τους και να την στηρίξουν.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Γιατι έχει πάρει 250 την ώρα μισό μηνιαίο μισθό. Δεν μπορεί να υποκριθει μια ωρα ?
Στα δύσκολα δείχνουν οι άνθρωποι τον χαρακτήρα τους.
Την συμβουλή σου την έγραψε δεν έχει το θάρρος να παραδεχτεί την μαλακια που έκανε.
Και σου έγραψε και ειρωνικά πάλι θα την ξαναέγραφα.

Βρε νομίζεις πως περίμενα να βγει δημόσια να πει πως έκανε λάθος; Πιο μικρή από την μικρή μου κόρη είναι, τα έχουμε πει. Λες η κόρη μου να παραδέχεται εύκολα τα λάθη της; Απλά να σκεφτεί μήπως έκανε θέλω...
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
:rolleyes:
 

Συνημμένα

  • κατινες.jpg
    κατινες.jpg
    96 KB · Εμφανίσεις: 30
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Μεγάλος έρωτας πρέπει να είναι αυτός με τον Ιωάννη.
Αυτός ο κακόγουστος όπως είπε και ο γιατρός  δεν έχει κάνει ούτε ένα ποστ να την υποστηρίξει σε αυτό το νήμα που τάχα λέει την κράζουν, αντίθετα με άλλους που δεν κώλωσαν να γράφουν την άποψη τους και να την στηρίξουν.

γτ να γραψει καποιος οτιδηποτε καλο?αφου στην γωνια περιμενεις εσυ και 5 αλλοι ετοιμοι να βαφτισετε αγαπουλη ,κωλογερο,ραμολιμεντο οποιον πει καλη κουβεντα
ετσι δεν εκραζες κωλογερο και χιλια δυο χωρις καν να τον ξερεις τον γιαν31 ο οποιος ειναι και τερμα εμαφανισιμος και καλοστεκουμενος ?ντροπη απλα
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
ντροπη και ονειδος.  :wanker:
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Ρε παιδια μπαινουν εδώ ολοι μαζι και κραζουν.Η κοπελα εγραψε μια κριτικη για έναν πελατη.Και τι παει να πει?Ελευθερια του λογου δεν εχουμε.Σιγα.Ουτως η αλλως είναι στημενοι μερικοι εδώ μεσα και κραζουν ο,τι και να γινει,ειτε επειδή δεν εχουν τι να κανουν ,ειτε γιατι εχουν καποιο συμφέρον.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Ρε παιδια μπαινουν εδώ ολοι μαζι και κραζουν.Η κοπελα εγραψε μια κριτικη για έναν πελατη.Και τι παει να πει?Ελευθερια του λογου δεν εχουμε.Σιγα.Ουτως η αλλως είναι στημενοι μερικοι εδώ μεσα και κραζουν ο,τι και να γινει,ειτε επειδή δεν εχουν τι να κανουν ,ειτε γιατι εχουν καποιο συμφέρον.
Το βρήκες τύπε συγχαρητήρια!
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
α μα ρε φιλε μονο σ αυτό το νημα γινεται αυτό.Ελεος δηλαδή.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
γτ να γραψει καποιος οτιδηποτε καλο?αφου στην γωνια περιμενεις εσυ και 5 αλλοι ετοιμοι να βαφτισετε αγαπουλη ,κωλογερο,ραμολιμεντο οποιον πει καλη κουβεντα
ετσι δεν εκραζες κωλογερο και χιλια δυο χωρις καν να τον ξερεις τον γιαν31 ο οποιος ειναι και τερμα εμαφανισιμος και καλοστεκουμενος ?ντροπη απλα

Καλά κι εσύ τώρα δε τους ξέρεις πως είναι μπαχαλάκηδες και ψοφάνε για τσατσουλιό;
Όσο τους απαντάς συνεχίζουν να στην λένε κι έχεις δίκιο συνήθως κακοπροαίρετα.

Αλλά δεν μπορείς κι εσύ να μην μπεις εδώ, η πρέζα σου είναι το σάιτ...
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
αφηστε το νημα να ψοφησει με την ησυχια του να δεις αν θα ξαναγραψω το παραμικρο..
αν οποτε μπαινω το βλεπω παντα δεξια και οι γνωστοι αγνωστοι να λενε και να αναλυουν προσωπικα δεδομενα η να κραζουν πελατες μου
ποιον εχω γκομενο,ποσα λεφτα εχω, τι αμαξι εχω, ποσα θα βγαζω τωρα ,μαζι με προσωπικους χαρακτηρισμους και χιλια δυο ακυρα πραγματα
σταματηστε λοιπον νασχολειστε με το προσωπο μου και τοτε θα δουμε ποιος ειναι πρεζακι και που θα γραφουν αυτοι που καθημερινα οτι τους κατεβει το λενε εδω
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Έχεις αμάξι αλήθεια; Πότε το πήρες; :)

Και (σοβαρά τώρα) για να ασχολούμαστε μαζί σου τόσοι νοματαίοι πάει να πει πως κάτι θα αξίζεις. Αν ήσουν αδιάφορη δεν θα ασχολούταν κανείς. Έχεις κι αυτό το εκρηκτικό ταμπεραμέντο, που στο σεξ είναι καλό, στην δημόσια συζήτηση όπως μοιραία προκαλεί αντιδράσεις...
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
αφηστε το νημα να ψοφησει με την ησυχια του να δεις αν θα ξαναγραψω το παραμικρο..
αν οποτε μπαινω το βλεπω παντα δεξια και οι γνωστοι αγνωστοι να λενε και να αναλυουν προσωπικα δεδομενα η να κραζουν πελατες μου
ποιον εχω γκομενο,ποσα λεφτα εχω, τι αμαξι εχω, ποσα θα βγαζω τωρα ,και χιλια δυο ακυρα πραγματα
σταματηστε λοιπον νασχολειστε με το προσωπο μου και τοτε θα δουμε ποιος ειναι πρεζακι και που θα γραφουν αυτοι που καθημερινα οτι τους κατεβει το λενε εδω

Γιατί δεν ζητάς διαγραφή αφού σε ενοχλεί τόσο???
Αλλωστε σταματησες έτσι δεν είπες??
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
δεν γινεται να διαγραφει ουτε το νημα ουτε το προφιλ μ ουτε καμια φωτο
το ηθελα παλαιοτερα ειχα ρωτησει λοιπον και δεν μου τα διεγραφαν
ο λογος δεν γνωριζω μπορεις να ρωτησεις καποιον ανωτερο
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom