Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δεν γινεται να διαγραφει ουτε το νημα ουτε το προφιλ μ ουτε καμια φωτο
το ηθελα παλαιοτερα ειχα ρωτησει λοιπον και δεν μου τα διεγραφαν
ο λογος δεν γνωριζω μπορεις να ρωτησεις καποιον ανωτερο
Αστειεύεσαι τώρα έτσι; Σιγά μην το κάνει αφού προφανώς ανεπίσημα επέστρεψεΓιατί δεν ζητάς διαγραφή αφού σε ενοχλεί τόσο???
Αλλωστε σταματησες έτσι δεν είπες??
δεν γινεται να διαγραφει ουτε το νημα ουτε το προφιλ μ ουτε καμια φωτο
το ηθελα παλαιοτερα ειχα ρωτησει λοιπον και δεν μου τα διεγραφαν
ο λογος δεν γνωριζω μπορεις να ρωτησεις καποιον ανωτερο
Αστειεύεσαι τώρα έτσι; Σιγά μην το κάνει αφού προφανώς ανεπίσημα επέστρεψε
Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...
Δεν υπαρχει λογος για να διαγραφει το νημα!!!ας σταματησει καθε λογης κραξιμο και ολα θα ειναι κομπλε!!!
Στειλε pm εάν επιμένεις...! Θυμαμαι πολύ καλά το ποστ τι έλεγε κ σου ζητούσαν να στείλεις pm τύπε! Άσε τις παπαρεςδεν διαγραφεται το νημα το καλοκαιρι ηθελα να διαγραφει και δεν γινοταν!υπαρχουν και τα ποστ στο νημα αν διαβαζες θα ηξερες
αν δεν καταλαβαινεις η δεν πιστευεις ρωτα τους να ενημερωθεις
τυπε πως σου φαινεται που μετα απο οργισμενη λαικη αντιδραση πηρε τον πουλο η και καλα κριτικη σουδεν διαγραφεται το νημα το καλοκαιρι ηθελα να διαγραφει και δεν γινοταν!υπαρχουν και τα ποστ στο νημα αν διαβαζες θα ηξερες
αν δεν καταλαβαινεις η δεν πιστευεις ρωτα τους να ενημερωθεις
Κατσε σε λίγο θα εμφανιστούν οι lovers τύπε!Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...
Φιλε το ζηταει η ιδια γιατι μονο κραζουν!!!για αυτο!!!αλλιως δεν υπαρχει λογος!!!Τύπε η ίδια το ζητάει λέει και δεν της κάνουν την χάρη!!!
Φιλε το ζηταει η ιδια γιατι μονο κραζουν!!!για αυτο!!!αλλιως δεν υπαρχει λογος!!!
Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...
Στειλε pm εάν επιμένεις...! Θυμαμαι πολύ καλά το ποστ τι έλεγε κ σου ζητούσαν να στείλεις pm τύπε! Άσε τις παπαρες
Κατσε σε λίγο θα εμφανιστούν οι lovers τύπε!
Δεν ξερω αν συγκινηθηκες αλλα εγω εγραψα την αληθεια!!!εδω μεσα μονο κραζουν την βερονικα!!αυτη ειναι η αληθεια φιλε....Ναι τύπε έχεις δίκιο με συγκίνησες τώρα...... Το μικρό κι απροστάτευτο που όλοι το κράζουν!!!