Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Θησέας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
303
Κριτικές
8
Like
653
Πόντοι
301
Κάποιοι με αυτά που γράφετε, σαν να ζηλεύετε μου φαίνεται
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
δεν γινεται να διαγραφει ουτε το νημα ουτε το προφιλ μ ουτε καμια φωτο
το ηθελα παλαιοτερα ειχα ρωτησει λοιπον και δεν μου τα διεγραφαν
ο λογος δεν γνωριζω μπορεις να ρωτησεις καποιον ανωτερο

Αν διάβασες πιο πίσω έγραψα πως μια άλλη κοπέλα (η Κλέλια) το είχε κάνει. Μπορείς να επικαλεσθείς το προηγούμενο.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Γιατί δεν ζητάς διαγραφή αφού σε ενοχλεί τόσο???
Αλλωστε σταματησες έτσι δεν είπες??
Αστειεύεσαι τώρα έτσι; Σιγά μην το κάνει αφού προφανώς ανεπίσημα επέστρεψε
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
δεν ξερω ποια ηταν και τι εκανε η κλελια
εγω οταν το ειχα θελησει η απαντηση που πηρα ηταν αρνητικη ουτε το νημα ουτε το προφιλ μπορει να διαγραφει
στην προκειμενη περιπτωση απτην στιγμη που δεν δουλευω και σας κανω και χαλαστρα σε μερικους σταματηστε απλα νασχολειστε με χαρατηρισμους προς το προσωπο μου και τους ''πελατες'' μου ,ετσι δεν θα απανταω ουτε εγω

 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
δεν γινεται να διαγραφει ουτε το νημα ουτε το προφιλ μ ουτε καμια φωτο
το ηθελα παλαιοτερα ειχα ρωτησει λοιπον και δεν μου τα διεγραφαν
ο λογος δεν γνωριζω μπορεις να ρωτησεις καποιον ανωτερο

Στείλε πμ σε κάποιον διαχειριστή να διαγράψει το νήμα και μην κλαίγεσαι όλη την ώρα.... Στα πλαίσια της δουλειάς σου είναι να τρως και κράξιμο....
Κρίνεσαι εδω... και δεν κρίνεις, μπορείς να δείς άλλες κοπέλες πώς διαχειρίζονται τα νήματα τους!!!

Αστειεύεσαι τώρα έτσι; Σιγά μην το κάνει αφού προφανώς ανεπίσημα επέστρεψε

Πιθανότατα να έχεις και δίκιο τύπε!!!

 
  • Like
Αντιδράσεις: sp1975
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
δεν διαγραφεται το νημα το καλοκαιρι ηθελα να διαγραφει και δεν γινοταν!υπαρχουν και τα ποστ στο νημα αν διαβαζες θα ηξερες
αν δεν καταλαβαινεις η δεν πιστευεις ρωτα τους να ενημερωθεις
το ποιος κλαει φαινεται οταν ξημεροβραδιαζεστε εδω πρωι βραδυ γραφοντας μονο κακιες!
θα κριθω στο πλαισιο της δουλειας .
προσωπικοι χαρακρτηρισμοι
χαρακτηρισμοι και επιθεσεις σε πελατες μου
προσωπικα δεδομενα οπως ποσα λεφτα εχω,ποιο αμαξι με κυκλοφορει,ποιον εχω γκομενο ,γτ σταματησα, που συχναζω ,και οτι κατεβασει η κουτρα του καθε προκατειλημμενου προς το προσωπο μου
δεν χωρανε σε ενα νημα δεν αποτελουν ενημερωση ειναι προσωπικα δεδομενα και οff topic
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Δεν υπαρχει λογος για να διαγραφει το νημα!!!ας σταματησει καθε λογης κραξιμο και ολα θα ειναι κομπλε!!!
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...

Έτσι ακριβως τύπε!!!
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
δεν διαγραφεται το νημα το καλοκαιρι ηθελα να διαγραφει και δεν γινοταν!υπαρχουν και τα ποστ στο νημα αν διαβαζες θα ηξερες
αν δεν καταλαβαινεις η δεν πιστευεις ρωτα τους να ενημερωθεις
Στειλε pm εάν επιμένεις...! Θυμαμαι πολύ καλά το ποστ τι έλεγε κ σου ζητούσαν να στείλεις pm τύπε! Άσε τις παπαρες
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
δεν διαγραφεται το νημα το καλοκαιρι ηθελα να διαγραφει και δεν γινοταν!υπαρχουν και τα ποστ στο νημα αν διαβαζες θα ηξερες
αν δεν καταλαβαινεις η δεν πιστευεις ρωτα τους να ενημερωθεις
τυπε πως σου φαινεται που μετα απο οργισμενη λαικη αντιδραση πηρε τον πουλο η και καλα κριτικη σου :think: :S :S :S
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...
Κατσε σε λίγο θα εμφανιστούν οι lovers τύπε!
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
Φιλε το ζηταει η ιδια γιατι μονο κραζουν!!!για αυτο!!!αλλιως δεν υπαρχει λογος!!!

Ναι τύπε έχεις δίκιο με συγκίνησες τώρα...... Το μικρό κι απροστάτευτο που όλοι το κράζουν!!!
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Βρε μαφία ξέρεις πολλές που θέλουν να "ψοφήσει" το νήμα τους που να γράφουν κριτική για πελάτη;
Πες μου ότι δεν το είχες φανταστεί πως θα προκαλούσε αντιδράσεις και αναζωπύρωση στο θρεντ, γιατί μόνο για χαζή δεν σε έχω...


Πες τα ρε γιατρέ γιατί όταν τα λέμε εμείς είμαστε γραφείο.
Την προηγούμενη βδομάδα το νήμα είχε 2-3 ποστ και από το Σάββατο βράδυ που έβαλε κριτική γίνεται της πουτανας.
Επίτηδες μπήκε η κριτική και επίτηδες επέλεξε τον συγκεκριμενο.
Οργανωμένο σχέδιο.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Στειλε pm εάν επιμένεις...! Θυμαμαι πολύ καλά το ποστ τι έλεγε κ σου ζητούσαν να στείλεις pm τύπε! Άσε τις παπαρες

Δεν είναι πολύ εύκολο. Για το σάιτ η Βερόνικα είναι asset, φέρνει θεαματικότητα, δεν θέλουν να την αποχωριστούν φυσικά. Υπάρχει και το άλλο που θα σβηστούν τόσες κριτικές. Τόσα λεφτά τις είχαν πληρώσει οι άνθρωποι, να μην τις έχουν να τις καμαρώνουν τώρα.

Από την άλλη αν κάποια το ζητήσει με σοβαρά επιχειρήματα και αιτιάσεις νομίζω πως θα γίνει, αλλά όχι αν σε βλέπουν με 6-7 ποστς τη μέρα βέβαια! Χαζοί είναι να χάσουν την ατραξιόν που τους φέρνει νούμερα, χιτς. Οι διαφημιζόμενοι με τα χιτς πληρώνουν ως γνωστόν.
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Ναι τύπε έχεις δίκιο με συγκίνησες τώρα...... Το μικρό κι απροστάτευτο που όλοι το κράζουν!!!
Δεν ξερω αν συγκινηθηκες αλλα εγω εγραψα την αληθεια!!!εδω μεσα μονο κραζουν την βερονικα!!αυτη ειναι η αληθεια φιλε....
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom