Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Μηπως με τα λεφτα που εβγαλε  επενδυει σε αλυσιδα γυμναστηριων?

Πάντως λέει και αληθειες τυπε .... μηπως θα μπορουσε ο τυπάς με 600 ευρω το μηνα μισθο να πάρει την βερονικα ραντεβού .... μονο αμα την τάραζε στο παπατζιλικι και τον έκανε κέφι σαν εμφάνιση θα του καθοταν τσάμπα.

:2funny:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Πάντως λέει και αληθειες τυπε .... μηπως θα μπορουσε ο τυπάς με 600 ευρω το μηνα μισθο να πάρει την βερονικα ραντεβού .... μονο αμα την τάραζε στο παπατζιλικι και τον έκανε κέφι σαν εμφάνιση θα του καθοταν τσάμπα.

:2funny:
Πρόβλεψη: Σε 1-2 μήνες θα εμφανιστεί με νέο όνομα κ νεο λουκ!!!
 

Επισκέπτης
Παει , αποκατασταθηκε η τσαουσα .
Προς αναζητηση νεας Βερονικας.
Μπορει να κλειδωσει το θεμα πλεον.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Xωρίς να θέλω να ΜΑΣ προσβάλλω η Βερόνικα πήρε τα φράγκα και είπε κιόλας ''αν είσαι ωραίος και γυμνάζεσαι πηδας όλα τα πιπίνια''. Σας πήρε 250ε την ώρα και σας λέει και σκατόφατσες. Και για να λέμε την αλήθεια. Καλές οι πίπες που λέμε για τις Ελλεηνίδες ,αλλά τα λέμε γιατι δεν τις πηδάμε ,αλλά υπάρχουν και πολλοί που πηδάνε. Εχω ξεκινήσει gym και ακόμα και η γυμνάστρια που είναι εκεί την πέφτει στους όμορφους γυμνασμένους.

Προφανώς για να το είπε αυτό η Βερόνικα αυτοί που την πήδαγαν θα ήταν γερόντια ή κοντροχοντροι τελειωμένοι. Την παραδέχομαι πάντως γιατι μια γυναίκα 1.50 20 ετών έγινε πουτάνα και μπήκε μέσα στον κίνδυνο με νταβατζήδες, τρελούς και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Ρίσκαρε την ζωη της δηλαδή. Κάθισε 3-4 χρόνια, εβγαλε 300-400 χιλιάρικα και άντε γεια



Τα ποσά που γράφετε δεν υπάρχουν. Αφαιρεμενων των εξόδων, κοπέλα στα sms,  οδηγός,  νταβατζής γραφείου,  δεν θα έβαζε στην τσέπη πάνω από 5000-6000  τον μήνα. Και αυτή την δουλειά ζεστά την κάνει κάνα 8μηνο.
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Πρόβλεψη: Σε 1-2 μήνες θα εμφανιστεί με νέο όνομα κ νεο λουκ!!!



Αν είναι τρικ που έβαλε σε λειτουργία μαζί με τον γκόμενο πιθανό.
Η μαγκιά πάντως θα ήταν να μην έχει κάποιον να της τα τρώει.
Τα κορίτσια της πιάτσας λένε ότι αυτή πήρε το αμάξι στον γκομενο.

Αυτήν την φορά μινιμουμ ραντεβού 2ωρο μια 400άρα. Κι όποιος γουστάρει. Και θα βρει να τα πάρει.
 

ACHILEAS77

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.793
Κριτικές
51
Like
1.671
Πόντοι
6.325
Το πιο σωστο το ειπε ο nick99..
Να μην της τα φαει γκομενος.
Κ 2 πολυ βασικό μην την πατατησει ο τυπος αν της υποσχεθηκε κατι σοβαρο (δεν ειναι αναγκη να ειναι γαμος)..
Κ μετα κολοσει..
Θεωρω μεγιστη μιζερια να μετρας ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ...
δεν τα έκλεψε.
Το αν τα εβγαλε σε αναγκη καποιων να πηδηξουν ωραιο μουνι αυτο γινεται..
Με φάρμακα στεγη...ποτα κτλ οτι εχει αναγκη ο καθε άνθρωπος.
Αν εβζαγε 5χ η 15χ δεν μας πεφτει λογος.
Για κάποια μπορει να ειναι λιγα για να σταματησει για αλλη αρκετα..
....
ΑΠΟΡΙΑ ΕΞΟΔΑ ΣΜΣ...
ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΤΩΝ 10ΕΥΡΩ ΕΧΕΙΣ ΑΠΕΙΡΑ λεμε σμς τι εξοδο ειναι αυτό +×÷%€££_!#/^&**...
...
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Γενικως παντως το θεμα της βερονικας το εκανε ο φωσκολος ανετα σιριαλ πηρε τοσο μεγαλη εκταση χωρις λογο...
 

Noah_1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2013
Μηνύματα
1.841
Κριτικές
26
Like
570
Πόντοι
306
Το στοιχείο της επιτυχίας της Βερ κατά τη δική μου ταπεινή άποψη είναι, ότι πέρα από την ομορφιά (έχει το πακέτο), έχει αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό που σπάνια βρίσκεις στο χώρο του escorting: να απολαμβάνει αυτό που κάνει (ή έστω και αν προσποιείται, να το κάνει με φοβερή μαεστρία).

Είναι γεγονός ότι το καλύτερο γα#%σι (με πάθος και χημεία) το κάνεις με μια κοπέλα που έχεις έστω μια πρωτύτερη γνωριμία (έστω και μερικών ωρών που τελικά σε οδηγεί σε one night stand). Η Βερ στο περνάει αυτό αυτόματα στα πρώτα λεπτά και πραγματικά απορώ πώς το κάνει. Ενώ από την άλλη, για την ηλικία της πηδιέται σαν ώριμη 35αρα που ξέρει τι θέλει στο κρεβάτι και ξέρει τι θέλει και ο παρτενέρ να πάρει.

Δικαιωματικά τη βάζω σε υψηλή θέση στο προσωπικό μου τοπ-10 και ως εμπειρία και ως προσωπικότητα (για το ελάχιστο που τη γνώρισα).

Καλή συνέχεια Βερ και καλή συνέχεια σε όλους μας
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Το στοιχείο της επιτυχίας της Βερ κατά τη δική μου ταπεινή άποψη είναι, ότι πέρα από την ομορφιά (έχει το πακέτο), έχει αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό που σπάνια βρίσκεις στο χώρο του escorting: να απολαμβάνει αυτό που κάνει (ή έστω και αν προσποιείται, να το κάνει με φοβερή μαεστρία).

Είναι γεγονός ότι το καλύτερο γα#%σι (με πάθος και χημεία) το κάνεις με μια κοπέλα που έχεις έστω μια πρωτύτερη γνωριμία (έστω και μερικών ωρών που τελικά σε οδηγεί σε one night stand). Η Βερ στο περνάει αυτό αυτόματα στα πρώτα λεπτά και πραγματικά απορώ πώς το κάνει. Ενώ από την άλλη, για την ηλικία της πηδιέται σαν ώριμη 35αρα που ξέρει τι θέλει στο κρεβάτι και ξέρει τι θέλει και ο παρτενέρ να πάρει.

Δικαιωματικά τη βάζω σε υψηλή θέση στο προσωπικό μου τοπ-10 και ως εμπειρία και ως προσωπικότητα (για το ελάχιστο που τη γνώρισα).

Καλή συνέχεια Βερ και καλή συνέχεια σε όλους μας




Συμφωνώ απόλυτα, αυτό εννοούσα και εγώ με το χθεσινό ποστ.
Καλή τύχη να έχει η κοπέλα και τα μυαλά στο κεφάλι της.






Δεν ισχύει για όλες αυτό.
Η σ Βερονικα ήταν όντως σωστή σε αυτό,  ψυχρή, αναισθητη,  αριβίστρια,  μπορούσε να σου πουλήσει ότι ήθελες να ακούσεις χωρίς να πάρεις χαμπάρι ότι σε δουλεύει.
Σε έκανε να αισθάνεσαι ο μεγάλος γαμιας,  "ωω ρε γαμωτο"  κλπ.
Για αυτό τα αρνητικά της δεν φαινόταν στις κριτικές,  όλοι τα άφηναν από έξω.
Αυτό είναι σημάδι επαγγελματικής δουλειάς αλλά και μεγάλης πουτανιας,  είναι φτιαγμένη για αυτό για αυτό και θα επιστρέψει αν ξεμείνει από φραγκατο γκομενο.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
ΑΠΟΡΙΑ ΕΞΟΔΑ ΣΜΣ...
ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΤΩΝ 10ΕΥΡΩ ΕΧΕΙΣ ΑΠΕΙΡΑ λεμε σμς τι εξοδο ειναι αυτό +×÷%€££_!#/^&**...
...



Αν αναφέρεσαι στο δικό μου σχόλιο έγραψα κοπέλα για τα sms δηλαδή την αμοιβή της κοπέλας που απαντούσε όχι το έξοδο της κινητής.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Eξαρταται εαν ειναι με τον ιδιο τυπο η αλλον..! (εαν ισχυει οτι εχω μαθει φυσικα που ισχυει δλδ)

Αν είναι τρικ που έβαλε σε λειτουργία μαζί με τον γκόμενο πιθανό.
Η μαγκιά πάντως θα ήταν να μην έχει κάποιον να της τα τρώει.
Τα κορίτσια της πιάτσας λένε ότι αυτή πήρε το αμάξι στον γκομενο.

Αυτήν την φορά μινιμουμ ραντεβού 2ωρο μια 400άρα. Κι όποιος γουστάρει. Και θα βρει να τα πάρει.
Τρικ δεν ξερω εαν ειναι το ποιο πιθανο ειναι οτι ειπε ενας τυπος ποιο πριν. Οτι θα δουλεψει κατω απο τα φωτα της δημοσιοτητας σε κλειστο κυκλο κ δεν σου κρυβω οτι ηταν κατι που περιμενα να γινει αργα η γρηγορα οπως πιθανοτατα εγινε-γινεται με την Εβιτα 21 (εαν την ειχες προλαβει). Ιδιο σκηνικο κ εδω. Τωρα για τα σχολια που λενε στην πιατσα λιγο αρβυλα τα ακουω. Δεν την εχω κοψει για τοσο χαζη....!
 

propiosalic

Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2008
Μηνύματα
182
Κριτικές
1
Like
153
Πόντοι
1
Ο γκόμενος πως δέχεται να έχει μια γκόμενα που έχει πάρει εκατοντάδες(μεταξυ των οποίων και γερόντια);

Η οικογένεια της επίσης δεν παίρνει χαμπάρι τι γίνεται μιας και απο φτωχή η Βερόνικα πλεον είναι πλούσια;
 

mars_ch

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2012
Μηνύματα
1.299
Κριτικές
7
Like
519
Πόντοι
316
Ο γκόμενος πως δέχεται να έχει μια γκόμενα που έχει πάρει εκατοντάδες(μεταξυ των οποίων και γερόντια);

Η οικογένεια της επίσης δεν παίρνει χαμπάρι τι γίνεται μιας και απο φτωχή η Βερόνικα πλεον είναι πλούσια;

Ο Τσακαλώτος τι κάνει για όλα αυτά, που πλέον η Βερόνικα είναι πελούσια?
οι φίλες της πως το αντέχουν να πηδιέται με με τα αγόρια τους?
ο Κωστάκης που τη γούσταρε από το δημοτικό πως το έχει πάρει που πλέον δεν έχει ελπίδες?

βραζιλιάνικο σήριαλ το καταντήσαμε  :2funny: :2funny:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Ο γκόμενος πως δέχεται να έχει μια γκόμενα που έχει πάρει εκατοντάδες(μεταξυ των οποίων και γερόντια);

Η οικογένεια της επίσης δεν παίρνει χαμπάρι τι γίνεται μιας και απο φτωχή η Βερόνικα πλεον είναι πλούσια;
:think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Sailock

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2006
Μηνύματα
510
Κριτικές
9
Like
400
Πόντοι
286
Ο γκόμενος πως δέχεται να έχει μια γκόμενα που έχει πάρει εκατοντάδες(μεταξυ των οποίων και γερόντια);

Η οικογένεια της επίσης δεν παίρνει χαμπάρι τι γίνεται μιας και απο φτωχή η Βερόνικα πλεον είναι πλούσια;

Άμα του παίρνει τριφασικές πίπες και τον έχει να κυκλοφορεί Γλυφάδα Κολωνάκι χωρίς να ξοδεύει τίποτα στα #%^~^ια του.

Όσο για την οικογένεια της , εαν έχει και έχει καλές - κανονικές σχέσεις μαζί τους . Δε μπορείς να φανταστείς ποσό μυωπικά βλέπει κάποιος μια κατάσταση εαν δε θέλει να καταλάβει τι γίνεται μπροστά του .
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26



Τρικ δεν ξερω εαν ειναι το ποιο πιθανο ειναι οτι ειπε ενας τυπος ποιο πριν. Οτι θα δουλεψει κατω απο τα φωτα της δημοσιοτητας σε κλειστο κυκλο κ δεν σου κρυβω οτι ηταν κατι που περιμενα να γινει αργα η γρηγορα οπως πιθανοτατα εγινε-γινεται με την Εβιτα 21 (εαν την ειχες προλαβει). Ιδιο σκηνικο κ εδω. Τωρα για τα σχολια που λενε στην πιατσα λιγο αρβυλα τα ακουω. Δεν την εχω κοψει για τοσο χαζη....!



Εγώ το είχα γράψει και αυτό αλλά φρόντισε να με διαψεύσει στο ακριβώς επόμενο μήνυμα.






Αυτό είναι το πιο πιθανό. Έχει κάνει ένα πελατολόγιο 200 ατόμων,  που μπορούν να της εξασφαλίσουν 15-20 ραντεβού τον μήνα.
Μια χαρά είναι.
Βέβαια αυτό το πελατολόγιο σιγά σιγά θα μειωνεται οι περισσότεροι που ασχολούμαστε με πουτανες πάντα ψάχνουμε κάτι καινούριο.
Οπότε όταν πέσουν οι εισπράξεις θα επανέλθει να αναπληρωσει όσους χάθηκαν.
Το να μην επανέλθει ποτέ είναι απίθανο,  ήταν πολύ αριβίστρια για να αφήσει το πολύ μαρούλι.
Εκτός αν ο γκόμενος που την κυκλοφορεί τώρα την ερωτεύτηκε και αυτός.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Ο γκόμενος πως δέχεται να έχει μια γκόμενα που έχει πάρει εκατοντάδες(μεταξυ των οποίων και γερόντια);

Η οικογένεια της επίσης δεν παίρνει χαμπάρι τι γίνεται μιας και απο φτωχή η Βερόνικα πλεον είναι πλούσια;



Αν διαβάσεις από την αρχή το τοπικ θα δεις ότι την προηγούμενη φορά που σταμάτησε το ίδιο είχε γίνει. Η ίδια το έγραψε,  ερωτεύτηκε ένα πελάτη σταμάτησε για λίγο και μετά μαζί έβαλαν αγγελία ο γκομενος έκανε τον νταβαντζή μέχρι που μαλωσαν. Δεν έχουνε μυαλό οι πουτανες σε αυτή την ηλικία και από την άλλη υπάρχουν πολλοί ανώμαλοι που γουστάρουν που τα έχουν με μια πουτανα.

Δεν πρέπει να έχει οικογένεια εδώ για να δίνει αναφορά.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom