Επισκέπτης
Μηπως με τα λεφτα που εβγαλε επενδυει σε αλυσιδα γυμναστηριων?Η βερονικα μας δινει συμβουλες να πάμε γυμναστηριο![]()
![]()
Μηπως με τα λεφτα που εβγαλε επενδυει σε αλυσιδα γυμναστηριων?Η βερονικα μας δινει συμβουλες να πάμε γυμναστηριο![]()
![]()
Μηπως με τα λεφτα που εβγαλε επενδυει σε αλυσιδα γυμναστηριων?

Πρόβλεψη: Σε 1-2 μήνες θα εμφανιστεί με νέο όνομα κ νεο λουκ!!!Πάντως λέει και αληθειες τυπε .... μηπως θα μπορουσε ο τυπάς με 600 ευρω το μηνα μισθο να πάρει την βερονικα ραντεβού .... μονο αμα την τάραζε στο παπατζιλικι και τον έκανε κέφι σαν εμφάνιση θα του καθοταν τσάμπα.
![]()
Πρόβλεψη: Σε 1-2 μήνες θα εμφανιστεί με νέο όνομα κ νεο λουκ!!!
Xωρίς να θέλω να ΜΑΣ προσβάλλω η Βερόνικα πήρε τα φράγκα και είπε κιόλας ''αν είσαι ωραίος και γυμνάζεσαι πηδας όλα τα πιπίνια''. Σας πήρε 250ε την ώρα και σας λέει και σκατόφατσες. Και για να λέμε την αλήθεια. Καλές οι πίπες που λέμε για τις Ελλεηνίδες ,αλλά τα λέμε γιατι δεν τις πηδάμε ,αλλά υπάρχουν και πολλοί που πηδάνε. Εχω ξεκινήσει gym και ακόμα και η γυμνάστρια που είναι εκεί την πέφτει στους όμορφους γυμνασμένους.
Προφανώς για να το είπε αυτό η Βερόνικα αυτοί που την πήδαγαν θα ήταν γερόντια ή κοντροχοντροι τελειωμένοι. Την παραδέχομαι πάντως γιατι μια γυναίκα 1.50 20 ετών έγινε πουτάνα και μπήκε μέσα στον κίνδυνο με νταβατζήδες, τρελούς και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Ρίσκαρε την ζωη της δηλαδή. Κάθισε 3-4 χρόνια, εβγαλε 300-400 χιλιάρικα και άντε γεια
Πρόβλεψη: Σε 1-2 μήνες θα εμφανιστεί με νέο όνομα κ νεο λουκ!!!
Το στοιχείο της επιτυχίας της Βερ κατά τη δική μου ταπεινή άποψη είναι, ότι πέρα από την ομορφιά (έχει το πακέτο), έχει αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό που σπάνια βρίσκεις στο χώρο του escorting: να απολαμβάνει αυτό που κάνει (ή έστω και αν προσποιείται, να το κάνει με φοβερή μαεστρία).
Είναι γεγονός ότι το καλύτερο γα#%σι (με πάθος και χημεία) το κάνεις με μια κοπέλα που έχεις έστω μια πρωτύτερη γνωριμία (έστω και μερικών ωρών που τελικά σε οδηγεί σε one night stand). Η Βερ στο περνάει αυτό αυτόματα στα πρώτα λεπτά και πραγματικά απορώ πώς το κάνει. Ενώ από την άλλη, για την ηλικία της πηδιέται σαν ώριμη 35αρα που ξέρει τι θέλει στο κρεβάτι και ξέρει τι θέλει και ο παρτενέρ να πάρει.
Δικαιωματικά τη βάζω σε υψηλή θέση στο προσωπικό μου τοπ-10 και ως εμπειρία και ως προσωπικότητα (για το ελάχιστο που τη γνώρισα).
Καλή συνέχεια Βερ και καλή συνέχεια σε όλους μας
Δεν ισχύει για όλες αυτό.
Η σ Βερονικα ήταν όντως σωστή σε αυτό, ψυχρή, αναισθητη, αριβίστρια, μπορούσε να σου πουλήσει ότι ήθελες να ακούσεις χωρίς να πάρεις χαμπάρι ότι σε δουλεύει.
Σε έκανε να αισθάνεσαι ο μεγάλος γαμιας, "ωω ρε γαμωτο" κλπ.
Για αυτό τα αρνητικά της δεν φαινόταν στις κριτικές, όλοι τα άφηναν από έξω.
Αυτό είναι σημάδι επαγγελματικής δουλειάς αλλά και μεγάλης πουτανιας, είναι φτιαγμένη για αυτό για αυτό και θα επιστρέψει αν ξεμείνει από φραγκατο γκομενο.
ΑΠΟΡΙΑ ΕΞΟΔΑ ΣΜΣ...
ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΤΩΝ 10ΕΥΡΩ ΕΧΕΙΣ ΑΠΕΙΡΑ λεμε σμς τι εξοδο ειναι αυτό +×÷%€££_!#/^&**...
...
Eξαρταται εαν ειναι με τον ιδιο τυπο η αλλον..! (εαν ισχυει οτι εχω μαθει φυσικα που ισχυει δλδ)Νέα τιμή????![]()
![]()
![]()
Τρικ δεν ξερω εαν ειναι το ποιο πιθανο ειναι οτι ειπε ενας τυπος ποιο πριν. Οτι θα δουλεψει κατω απο τα φωτα της δημοσιοτητας σε κλειστο κυκλο κ δεν σου κρυβω οτι ηταν κατι που περιμενα να γινει αργα η γρηγορα οπως πιθανοτατα εγινε-γινεται με την Εβιτα 21 (εαν την ειχες προλαβει). Ιδιο σκηνικο κ εδω. Τωρα για τα σχολια που λενε στην πιατσα λιγο αρβυλα τα ακουω. Δεν την εχω κοψει για τοσο χαζη....!Αν είναι τρικ που έβαλε σε λειτουργία μαζί με τον γκόμενο πιθανό.
Η μαγκιά πάντως θα ήταν να μην έχει κάποιον να της τα τρώει.
Τα κορίτσια της πιάτσας λένε ότι αυτή πήρε το αμάξι στον γκομενο.
Αυτήν την φορά μινιμουμ ραντεβού 2ωρο μια 400άρα. Κι όποιος γουστάρει. Και θα βρει να τα πάρει.
Ο γκόμενος πως δέχεται να έχει μια γκόμενα που έχει πάρει εκατοντάδες(μεταξυ των οποίων και γερόντια);
Η οικογένεια της επίσης δεν παίρνει χαμπάρι τι γίνεται μιας και απο φτωχή η Βερόνικα πλεον είναι πλούσια;

Ο γκόμενος πως δέχεται να έχει μια γκόμενα που έχει πάρει εκατοντάδες(μεταξυ των οποίων και γερόντια);
Η οικογένεια της επίσης δεν παίρνει χαμπάρι τι γίνεται μιας και απο φτωχή η Βερόνικα πλεον είναι πλούσια;

Ο γκόμενος πως δέχεται να έχει μια γκόμενα που έχει πάρει εκατοντάδες(μεταξυ των οποίων και γερόντια);
Η οικογένεια της επίσης δεν παίρνει χαμπάρι τι γίνεται μιας και απο φτωχή η Βερόνικα πλεον είναι πλούσια;
Τρικ δεν ξερω εαν ειναι το ποιο πιθανο ειναι οτι ειπε ενας τυπος ποιο πριν. Οτι θα δουλεψει κατω απο τα φωτα της δημοσιοτητας σε κλειστο κυκλο κ δεν σου κρυβω οτι ηταν κατι που περιμενα να γινει αργα η γρηγορα οπως πιθανοτατα εγινε-γινεται με την Εβιτα 21 (εαν την ειχες προλαβει). Ιδιο σκηνικο κ εδω. Τωρα για τα σχολια που λενε στην πιατσα λιγο αρβυλα τα ακουω. Δεν την εχω κοψει για τοσο χαζη....!
Αυτό είναι το πιο πιθανό. Έχει κάνει ένα πελατολόγιο 200 ατόμων, που μπορούν να της εξασφαλίσουν 15-20 ραντεβού τον μήνα.
Μια χαρά είναι.
Βέβαια αυτό το πελατολόγιο σιγά σιγά θα μειωνεται οι περισσότεροι που ασχολούμαστε με πουτανες πάντα ψάχνουμε κάτι καινούριο.
Οπότε όταν πέσουν οι εισπράξεις θα επανέλθει να αναπληρωσει όσους χάθηκαν.
Το να μην επανέλθει ποτέ είναι απίθανο, ήταν πολύ αριβίστρια για να αφήσει το πολύ μαρούλι.
Εκτός αν ο γκόμενος που την κυκλοφορεί τώρα την ερωτεύτηκε και αυτός.
Ο γκόμενος πως δέχεται να έχει μια γκόμενα που έχει πάρει εκατοντάδες(μεταξυ των οποίων και γερόντια);
Η οικογένεια της επίσης δεν παίρνει χαμπάρι τι γίνεται μιας και απο φτωχή η Βερόνικα πλεον είναι πλούσια;