Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
μαγκες οποιος δεν εχει καυλωσει με αυτο το thread ειναι πολυ λιγος !!!

το καλυτερο νηματακι με διαφορα !!

:rockon: :rockon: :rockon:

 

propiosalic

Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2008
Μηνύματα
182
Κριτικές
1
Like
153
Πόντοι
1
Mαλάκες εχω καυλώσει με το νήμα. Σκέφτομαι καταστάσεις π.χ να κανονίσουν ραντεβου οι 2-3 που βρίζει η Βερόνικα χωρίς να ξέρει οτι είναι αυτοί και να της πουν στο ξενοδοχείο ''είμαστε αυτοί που βρίζεις. Τώρα θα σε ξεκωλιάσουμε πουτανάκι'' και να την πάρουν μπρος πίσω για κανα 2ωρο και να την χύσουν στο στόμα.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
αναφερθηκα στην αγορα του Λονδινου οτι γνωριζω και οχι για το ραντεβου σου.
αν εσενα σου βρηκε κολλητος σου καλη τιμη επειδη τα ακουμπαει συχνά, δεν σημαινει οτι τα 150 την ωρα ειναι η τιμη του Λονδινου.
η πληροφορια αυτη ειναι λανθασμενη.
οπως και να εχει καλο απογευμα  :hi:


Ρε τύπε, η αγορά του λονδίνου, όπως και όλων των μεγάλων πόλεων , έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ. Γιατί πρέπει να επαναλαμβανόμαστε ;;;
Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.
Κάνε μία αναζήτηση . Υπάρχουν άπειρες ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΜΟΥΝΑΡΕΣ , που κάνουν incall από 150 λίρες την ώρα.

Υπάρχουν και πορνοστάρ με 500 την ώρα και μοντέλες με 2000 την ώρα.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. Αν ήταν να δώσω 750
θα έπαιρνα 3 των 250 την ώρα.
Εσύ μπορείς να θες να παίξεις μόνο σε πανάκριβες.

Θές αν αρχίσω το γκούγκλισμα τώρα και να βάζω σεντόνια με links;
150 λίρες η ώρα incall






 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Ρε τύπε, η αγορά του λονδίνου, όπως και όλων των μεγάλων πόλεων , έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ. Γιατί πρέπει να επαναλαμβανόμαστε ;;;
Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.
Κάνε μία αναζήτηση . Υπάρχουν άπειρες ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΜΟΥΝΑΡΕΣ , που κάνουν incall από 150 λίρες την ώρα.

Υπάρχουν και πορνοστάρ με 500 την ώρα και μοντέλες με 2000 την ώρα.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. Αν ήταν να δώσω 750
θα έπαιρνα 3 των 250 την ώρα.
Εσύ μπορείς να θες να παίξεις μόνο σε πανάκριβες.

Θές αν αρχίσω το γκούγκλισμα τώρα και να βάζω σεντόνια με links;
150 λίρες η ώρα incall






οι τιμες του λονδινου ειναι πολύ πιο πανω.Το αν είναι μοντελο καποια δε λεει κατι,δεν ενδιαφερει κανεναν αυτό,να ομορφη είναι το θεμα.Υπαρχουν απειρα μοντελα αρχικαραμπαζα.Τωρα εσυ εχεις κολλημα με το υψος.Λοιπον,υπαρχουν και ψηλες μπαζα,το υψος μονο του δε λεει απολυτως τιποτα.Ολο μας λες για το Λονδινο κλπ,αλλα απ ότι καταλαβαίνω ολο εδώ εισαι.Σιγα μην τρεχουμε στο Λονδινο να γαμησουμε.Ελεος.Τι άλλο θ ακούσουμε εδώ μεσα? Σιγα μην τρεχουμε λονδινο να μην ξερουμε και τι θα βρουμε μπροστα μας με τοσο φωτοσοπ.
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Παιδιά εδώ είναι το τσατ/ αρκεκιν/ σπαμοθρεντ ή σε λάθος πόρτα μπήκα;  :tooth:
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
και στο escortnews ετσι φαινονται εδώ στην ελλαδα,αλλα αν βρεις καμμια με φωτο που να μην είναι πειραγμενη,πες το μου κι εμενα να το μαθω.
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Ρε τύπε, η αγορά του λονδίνου, όπως και όλων των μεγάλων πόλεων , έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ. Γιατί πρέπει να επαναλαμβανόμαστε ;;;
Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.
Κάνε μία αναζήτηση . Υπάρχουν άπειρες ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΜΟΥΝΑΡΕΣ , που κάνουν incall από 150 λίρες την ώρα.

Υπάρχουν και πορνοστάρ με 500 την ώρα και μοντέλες με 2000 την ώρα.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. Αν ήταν να δώσω 750
θα έπαιρνα 3 των 250 την ώρα.
Εσύ μπορείς να θες να παίξεις μόνο σε πανάκριβες.

Θές αν αρχίσω το γκούγκλισμα τώρα και να βάζω σεντόνια με links;
150 λίρες η ώρα incall
φιλε εχω παει ενα βημα παραπερα απο την αναζητηση στο google και εχω δοκιμασει σε διαφορες τιμες.
Για να εχεις καλες υπηρεσιες απο ωραια κοπελα και να μειωσεις την πιθανοτητα φολας, πρεπει να δωσεις κατι παραπανω σε αυτη τη χωρα.
Τα 150 δεν ειναι ενδεικτικη τιμη. Δεν εχουμε τα ιδια εισοδηματα, το καλο προιον ειναι πιο ακριβο εκει  :hi:

Παιδιά εδώ είναι το τσατ/ αρκεκιν/ σπαμοθρεντ ή σε λάθος πόρτα μπήκα;  :tooth:
καλα εισαι  :tooth:
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Παιδιά εδώ είναι το τσατ/ αρκεκιν/ σπαμοθρεντ ή σε λάθος πόρτα μπήκα;  :tooth:

:hi: :hi:
Εισαι στο σωστο thread φιλε !!

Θα προσπαθησω να συνοψισω τις 526 σελιδες του thread σε μερικες εικονες !!
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Κατ' αρχας λοιπον οταν πρωτοκυκλοφορησαν οι φωτογραφιες της μικρης συνεβει αυτο στο οποιο η φωτογραφια παραπεμπει
 

Συνημμένα

  • 13267898_476274419228602_2744134255002580633_n.jpg
    13267898_476274419228602_2744134255002580633_n.jpg
    25,6 KB · Εμφανίσεις: 44

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Βεβαια βλεποντας η μικρη οτι ειχε ζητηση περασε γρηγορα σε αυτο που αυτη η φωτογραφια παραπεμπει !!
 

Συνημμένα

  • FB_IMG_1486501421202.jpg
    FB_IMG_1486501421202.jpg
    19,5 KB · Εμφανίσεις: 35

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
φιλε εχω παει ενα βημα παραπερα απο την αναζητηση στο google και εχω δοκιμασει σε διαφορες τιμες.
Για να εχεις καλες υπηρεσιες απο ωραια κοπελα και να μειωσεις την πιθανοτητα φολας, πρεπει να δωσεις κατι παραπανω σε αυτη τη χωρα.
Τα 150 δεν ειναι ενδεικτικη τιμη.

Η εμπειρία μου, είναι 3 βίζιτες , κάθε φορά 2ωρο.
Και τις 3 , έδωσα από 300 λίρες.
(Σε διαφορετικά ταξίδια η κάθε μία , μέσα στις χρονιές 2015 & 2016 και οι 3).
Και τις 3 το ραντεβού το είχαν κανονίσει φίλοι εκεί .
Ωστόσο δεν πιστεύω ότι μπορεί να τους έγινε καμία τρομερή έκπτωση.
Το πολύ (που και πάλι δεν το θεωρώ πολύ πιθανό)
να ήταν 180 η ώρα , δηλ. 360 το 2ωρο και το συμφώνησαν στα 300.

Και στις 3 περιπτώσεις, έμεινα ... πολύ ικανοποιημένος.
Καμία δεν με σούταρε πριν τη 1 ώρα και 50κατι λεπτά.
Και από εμφάνιση ήταν όλες , όπως ήταν οι μουνάρες ανατολικές βίζιτες στην ελλάδα το 2005.
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Η παραπανω πρακτικη "διχασε"  το site σε δυο  χονδρικα κατηγοριες που αποδιδονται στη παρακατω φωτογραφια !!  :grin: :grin:
 

Συνημμένα

  • FB_IMG_1486754858220.jpg
    FB_IMG_1486754858220.jpg
    31,9 KB · Εμφανίσεις: 38

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Η "διαμαχη" των δυο κατηγοριων ανεβαζε την επισκεψιμοτητα του  thread της βερονικας κρατωντας την πελατεια της σταθερα υψηλη.

Η "μικρη" καταλαβε καλα το νοημα της παρακατω φωτογραφιας !! :grin:
 

Συνημμένα

  • 45c48cce2e2d7fbdea1afc51c7c6ad26.jpg
    45c48cce2e2d7fbdea1afc51c7c6ad26.jpg
    41,1 KB · Εμφανίσεις: 30

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Η διαμαχη αναμεσα στους βερονικολατρες και τους βερονικοκλαστες ειχε το αποτελεσμα που αποτυπωνεται στη φωτογραφια !!
 

Συνημμένα

  • 11219529_1757521931147419_3128521187364798813_n.jpg
    11219529_1757521931147419_3128521187364798813_n.jpg
    29,2 KB · Εμφανίσεις: 35
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Βεβαια η "μικρη" ειτε οι "γραμματεις" της δεν ακολουθησε τις νουθεσιες των "συμβουλατορων" και μοιραζε "πονο" χωρις να χαριζεται πουθενα !! Η φωτογραφια αποδιδει τη περισταση !!
 

Συνημμένα

  • FB_IMG_1486874703406.jpg
    FB_IMG_1486874703406.jpg
    131,3 KB · Εμφανίσεις: 35

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Αναμεσα στους βερονικολατρες και τους βερονικοκλαστες υπηρχαν και οι μαιντανοι που "απολαμβαναν" τη φαση διεκδικωντας ρολο !! :grin:
 

Συνημμένα

  • FB_IMG_1486544667871.jpg
    FB_IMG_1486544667871.jpg
    37,9 KB · Εμφανίσεις: 42

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Καποιοι προσπαθουσαν σκορπωντας μπολικο χρημα να αναπληρωσουν καποια "ελειματα" στα νειατα τους !!
 

Συνημμένα

  • 70efdf2ec9b086079795c442636b55fb.jpg
    70efdf2ec9b086079795c442636b55fb.jpg
    56,8 KB · Εμφανίσεις: 38

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Κινδυνευοντας βεβαια να φυγουν απο τα σχετικα ντουετα με Μαριαλενα η Ναγια με το οχημα της φωτογραφιας !! :grin: :grin:
 

Συνημμένα

  • 525.jpg
    525.jpg
    13,3 KB · Εμφανίσεις: 90

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom