Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Γιατι ρε παίχτη οι φωτο της Βερονικα δεν είναι πειραγμενες ? Ένα ωραίο πρόσωπο έχει όντως αλλα από κει και πέρα ειναι πάρα πολύ κοντή και αδύνατη. Ωραίο βυζί όντως αλλά όχι το τούμπανο που παρουσιάζει στις φωτο. Ούτε στα υπόλοιπα είναι τούμπανο, ο κωλος είναι χαλαρός.
Για το ελλιπες σέρβις τα ξανάπαμε.
Όλα τα γραφεία έχουν πολύ καλύτερα κομμάτια.
σιγα μην είναι πειραγμενες,οσοι την εχουν δει ξερουν.Κανονικο υψος εχει παιδι μου η κοπελα.Τα γραφεια ποιες εχουν?αλβανιδες 30+.Σορρυ δεν πληρωνω για τέτοιες.Τελος παντων,περι ορεξεως.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
τυπε στους top 5 που ανεβαζουν το νημα καθημερινα εισαι και εσυ, μονο εδω γραφεις  :S
πως να εξαφανιστει το νημα :tooth:


Τύπε αν σταματήσει να ποστάρει μαλακίες το γραφείο της δεν θα ξαναγράψω.
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
σιγα μην είναι πειραγμενες,οσοι την εχουν δει ξερουν.Κανονικο υψος εχει παιδι μου η κοπελα.Τα γραφεια ποιες εχουν?αλβανιδες 30+.Σορρυ δεν πληρωνω για τέτοιες.Τελος παντων,περι ορεξεως.



Ρε παίχτη προηγουμένως έγραψα ένα παράδειγμα 20χρονης μπουμπούκι όχι μια που το παίζει 20χρονη με 4 χρόνια στην πιάτσα.
Είναι αρκετά κάτω από 1,60 την έχω δει και το βυζί τούμπανο δεν υπάρχει.
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Ρε παίχτη προηγουμένως έγραψα ένα παράδειγμα 20χρονης μπουμπούκι όχι μια που το παίζει 20χρονη με 4 χρόνια στην πιάτσα.
Είναι αρκετά κάτω από 1,60 την έχω δει και το βυζί τούμπανο δεν υπάρχει.

nicko τσεκαρε λιγο πμ φιλε !
 

Επισκέπτης
Τώρα με το λάικ στα ποστ θα ποστάρει ακόμα περισσότερο ο mindreader  :headbang: :headbang: :headbang:
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Ρε παίχτη προηγουμένως έγραψα ένα παράδειγμα 20χρονης μπουμπούκι όχι μια που το παίζει 20χρονη με 4 χρόνια στην πιάτσα.
Είναι αρκετά κάτω από 1,60 την έχω δει και το βυζί τούμπανο δεν υπάρχει.
20 χρονη ποια?
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Γιατι ρε παίχτη οι φωτο της Βερονικα δεν είναι πειραγμενες ? Ένα ωραίο πρόσωπο έχει όντως αλλα από κει και πέρα ειναι πάρα πολύ κοντή και αδύνατη. Ωραίο βυζί όντως αλλά όχι το τούμπανο που παρουσιάζει στις φωτο. Ούτε στα υπόλοιπα είναι τούμπανο, ο κωλος είναι χαλαρός.
Για το ελλιπες σέρβις τα ξανάπαμε.
Όλα τα γραφεία έχουν πολύ καλύτερα κομμάτια.

Χάλια είναι φίλε και στο κρεβάτι κομοδίνο, αλλά μην τα γράφεις δημόσια και τα διαβάζει γιατί την στεναχωρείς!
Να δεις προχθές μου έλεγε "Μα γιατί δεν με θέλει αυτός ο Νίκος99, θα σκάσω!" :2funny: :2funny:

Ρε την έχεις πάρει κι έχεις και άποψη;
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Χάλια είναι φίλε και στο κρεβάτι κομοδίνο, αλλά μην τα γράφεις δημόσια και τα διαβάζει γιατί την στεναχωρείς!
Να δεις προχθές μου έλεγε "Μα γιατί δεν με θέλει αυτός ο Νίκος99, θα σκάσω!" :2funny: :2funny:

Ρε την έχεις πάρει κι έχεις και άποψη;



Γιατρέ σε εκτιμώ σε διάβαζα χρόνια και ήσουν πολύ σωστός.  Αν επέστρεψες μετά από καιρό να μας πεις για τις δύο που ποστάρεις συνεχώς δεν πείθεις.
Επίσης δεν είπα ότι δεν γαμιεται καλά.
Είπα για τις υπερβολές στην εμφάνιση.
Ατυχης και η σύγκριση με την παλιά Εύα που στο σέρβις ήταν τα πάντα όλα. Δάχτυλα κωλοτρυπιδα ότι γουστάρεις. Και όταν το έβγαλες από τον κώλο έκανε ένα μπλοφ και έκλεινε η σουφρα.
Όχι σαν αυτή που την έχει παραδουλεμενη και το παίζει παρθένα.
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Γιατρέ σε εκτιμώ σε διάβαζα χρόνια και ήσουν πολύ σωστός.  Αν επέστρεψες μετά από καιρό να μας πεις για τις δύο που ποστάρεις συνεχώς δεν πείθεις.
Επίσης δεν είπα ότι δεν γαμιεται καλά.
Είπα για τις υπερβολές στην εμφάνιση.
Ατυχης και η σύγκριση με την παλιά Εύα που στο σέρβις ήταν τα πάντα όλα. Δάχτυλα κωλοτρυπιδα ότι γουστάρεις. Και όταν το έβγαλες από τον κώλο έκανε ένα μπλοφ και έκλεινε η σουφρα.
Όχι σαν αυτή που την έχει παραδουλεμενη και το παίζει παρθένα.
Ε πως να γινει ρε φιλε ? Την συνταξη του συμπληρωνει ο θειος. Λιγο από δω λιγο από κει , γραφει και κανενα σεναριο σεξακι .
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Ρε Νικ για την Εύα30 ΔΕΝ ξαναγράφω και για την Βερόνικα επίσης δεν θα ξαναέγραφα, αν δεν μου έκανε εντύπωση πως ενώ η ίδια εδήλωσε πως σταμάτησε (παροδικά ή μόνιμα θα δείξει, αλλά υποθέτω παροδικά βέβαια) εμείς συνεχίζουμε στη νήμα της σαν χασομέρηδες.
Τουλάχιστον δεν πάμε σε καμιάς άλλης να την κάνουμε κι αυτήν διάσημη την δόλια;
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Ε πως να γινει ρε φιλε ? Την συνταξη του συμπληρωνει ο θειος. Λιγο από δω λιγο από κει , γραφει και κανενα σεναριο σεξακι .

Γάτος είσαι!
"Πληρώνομαι" για να γράφω υπέρ της Βερόνικα που έχει σταματήσει και υπέρ της Εύας που δεν βρίσκει χρόνο για να βολέψει ούτε τους μισούς από όσους της ζητάνε ραντεβού.

Είπαμε να λες καμιά μαλακία, αλλά εσύ έγινες τσαμπιόνι!
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Ρε Νικ για την Εύα30 ΔΕΝ ξαναγράφω και για την Βερόνικα επίσης δεν θα ξαναέγραφα, αν δεν μου έκανε εντύπωση πως ενώ η ίδια εδήλωσε πως σταμάτησε (παροδικά ή μόνιμα θα δείξει, αλλά υποθέτω παροδικά βέβαια) εμείς συνεχίζουμε στη νήμα της σαν χασομέρηδες.
Τουλάχιστον δεν πάμε σε καμιάς άλλης να την κάνουμε κι αυτήν διάσημη την δόλια;




Κοίτα αν έγραφε καθαρά παιδιά σταματώ,
σας ευχαριστώ ή δεν σας ευχαριστώ θα ησυχασω από σας δεν νομίζω ότι θα το συνέχιζε κανένας νοημον.
Εγώ προσωπικά την πρώτη μέρα έγραψα μπράβο της αν βρήκε δύναμη να το κάνει και μακάρι να μάζεψε ότι ήθελε.

Αλλά δεν υπάρχει τέτοιο ξεκάθαρο ποστ,  μόνο υπονοούμενα σαν της Πυθιας.
Είπε και ο άλλος πριν αν το αποφάσισε δεν ξαναμπαινει και τέρμα.
 

yanakis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2015
Μηνύματα
326
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
1
Πω πω μαλακες...Καταντήσατε το θρετ αυτο να ειναι το πιο κουραστικό ever.Μπηκε ένα μωράκι ωραίο να κανει την δουλειά του,να ξεμπουκώσει μερικούς μαλακες που δεν μπορούν να γαμησουν ούτε θηλυκη γάτα χωρίς λεφτά και το φάγατε με τα κόμπλεξ σας..500 σελίδες θρετ και οι 480 ειναι με σκατολογα απο μαλακες που ΔΕΝ ΓΑΜΗΣΑΝ ΠΟΤΕ την Βερόνικα..Τι μας τα ζαλίζετε γαμω την πουτανα μου;;;Κάποιοι γουστάρουμε την Βερόνικα και γουστάρουμε να δίνουμε 250-400-1000€ για μια κοντή,γύφτισσα,άσχημη  (όπως την έχετε πει).Γελάνε και οι πέτρες με τις μαλακιες σας!
ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΠΑΤΕ ΤΑ 'ΡΧΙΔΙΑ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ Η ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ.

Επιλέξτε μια αλλη και τέρμα..Να πάει να γαμηθει η γνώμη σας αν ειναι αρνητική όσων αφορά την τιμη η την εμφάνιση της κοπέλας.Σε κάποιους κανει και η τιμη αλλα και η εμφάνιση της..

ΑΑΑΑγριε ! ''άντρα''. Πες τα ρε μεγάλε! ΒΑΛΕ ΤΑΞΗ!.Ακομα τρεμουν τα γόνατά μου από την τρομάρα!  :grin: :grin: :grin: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom