nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
για καρολινα απο golden angels ξερει κανενας ?
ελεγα να την παρω σημερα
Παρε Gaby να δεις ομορφιά Βερονικα και μαλακιες.
για καρολινα απο golden angels ξερει κανενας ?
ελεγα να την παρω σημερα
σιγα μην είναι πειραγμενες,οσοι την εχουν δει ξερουν.Κανονικο υψος εχει παιδι μου η κοπελα.Τα γραφεια ποιες εχουν?αλβανιδες 30+.Σορρυ δεν πληρωνω για τέτοιες.Τελος παντων,περι ορεξεως.Γιατι ρε παίχτη οι φωτο της Βερονικα δεν είναι πειραγμενες ? Ένα ωραίο πρόσωπο έχει όντως αλλα από κει και πέρα ειναι πάρα πολύ κοντή και αδύνατη. Ωραίο βυζί όντως αλλά όχι το τούμπανο που παρουσιάζει στις φωτο. Ούτε στα υπόλοιπα είναι τούμπανο, ο κωλος είναι χαλαρός.
Για το ελλιπες σέρβις τα ξανάπαμε.
Όλα τα γραφεία έχουν πολύ καλύτερα κομμάτια.
τυπε στους top 5 που ανεβαζουν το νημα καθημερινα εισαι και εσυ, μονο εδω γραφεις :S
πως να εξαφανιστει το νημα![]()
Τύπε αν σταματήσει να ποστάρει μαλακίες το γραφείο της δεν θα ξαναγράψω.
σιγα μην είναι πειραγμενες,οσοι την εχουν δει ξερουν.Κανονικο υψος εχει παιδι μου η κοπελα.Τα γραφεια ποιες εχουν?αλβανιδες 30+.Σορρυ δεν πληρωνω για τέτοιες.Τελος παντων,περι ορεξεως.
Ρε παίχτη προηγουμένως έγραψα ένα παράδειγμα 20χρονης μπουμπούκι όχι μια που το παίζει 20χρονη με 4 χρόνια στην πιάτσα.
Είναι αρκετά κάτω από 1,60 την έχω δει και το βυζί τούμπανο δεν υπάρχει.

Τώρα με το λάικ στα ποστ θα ποστάρει ακόμα περισσότερο ο mindreader
20 χρονη ποια?Ρε παίχτη προηγουμένως έγραψα ένα παράδειγμα 20χρονης μπουμπούκι όχι μια που το παίζει 20χρονη με 4 χρόνια στην πιάτσα.
Είναι αρκετά κάτω από 1,60 την έχω δει και το βυζί τούμπανο δεν υπάρχει.
nicko τσεκαρε λιγο πμ φιλε !
20 χρονη ποια?
Γιατι ρε παίχτη οι φωτο της Βερονικα δεν είναι πειραγμενες ? Ένα ωραίο πρόσωπο έχει όντως αλλα από κει και πέρα ειναι πάρα πολύ κοντή και αδύνατη. Ωραίο βυζί όντως αλλά όχι το τούμπανο που παρουσιάζει στις φωτο. Ούτε στα υπόλοιπα είναι τούμπανο, ο κωλος είναι χαλαρός.
Για το ελλιπες σέρβις τα ξανάπαμε.
Όλα τα γραφεία έχουν πολύ καλύτερα κομμάτια.

μετριοτητεςΣου απάντησα ότι ήξερα.
Gaby είπαμε
Χάλια είναι φίλε και στο κρεβάτι κομοδίνο, αλλά μην τα γράφεις δημόσια και τα διαβάζει γιατί την στεναχωρείς!
Να δεις προχθές μου έλεγε "Μα γιατί δεν με θέλει αυτός ο Νίκος99, θα σκάσω!"![]()
Ρε την έχεις πάρει κι έχεις και άποψη;
Ε πως να γινει ρε φιλε ? Την συνταξη του συμπληρωνει ο θειος. Λιγο από δω λιγο από κει , γραφει και κανενα σεναριο σεξακι .Γιατρέ σε εκτιμώ σε διάβαζα χρόνια και ήσουν πολύ σωστός. Αν επέστρεψες μετά από καιρό να μας πεις για τις δύο που ποστάρεις συνεχώς δεν πείθεις.
Επίσης δεν είπα ότι δεν γαμιεται καλά.
Είπα για τις υπερβολές στην εμφάνιση.
Ατυχης και η σύγκριση με την παλιά Εύα που στο σέρβις ήταν τα πάντα όλα. Δάχτυλα κωλοτρυπιδα ότι γουστάρεις. Και όταν το έβγαλες από τον κώλο έκανε ένα μπλοφ και έκλεινε η σουφρα.
Όχι σαν αυτή που την έχει παραδουλεμενη και το παίζει παρθένα.
Ε πως να γινει ρε φιλε ? Την συνταξη του συμπληρωνει ο θειος. Λιγο από δω λιγο από κει , γραφει και κανενα σεναριο σεξακι .
Ρε Νικ για την Εύα30 ΔΕΝ ξαναγράφω και για την Βερόνικα επίσης δεν θα ξαναέγραφα, αν δεν μου έκανε εντύπωση πως ενώ η ίδια εδήλωσε πως σταμάτησε (παροδικά ή μόνιμα θα δείξει, αλλά υποθέτω παροδικά βέβαια) εμείς συνεχίζουμε στη νήμα της σαν χασομέρηδες.
Τουλάχιστον δεν πάμε σε καμιάς άλλης να την κάνουμε κι αυτήν διάσημη την δόλια;
Τετρακοσαρα!![]()
Πω πω μαλακες...Καταντήσατε το θρετ αυτο να ειναι το πιο κουραστικό ever.Μπηκε ένα μωράκι ωραίο να κανει την δουλειά του,να ξεμπουκώσει μερικούς μαλακες που δεν μπορούν να γαμησουν ούτε θηλυκη γάτα χωρίς λεφτά και το φάγατε με τα κόμπλεξ σας..500 σελίδες θρετ και οι 480 ειναι με σκατολογα απο μαλακες που ΔΕΝ ΓΑΜΗΣΑΝ ΠΟΤΕ την Βερόνικα..Τι μας τα ζαλίζετε γαμω την πουτανα μου;;;Κάποιοι γουστάρουμε την Βερόνικα και γουστάρουμε να δίνουμε 250-400-1000€ για μια κοντή,γύφτισσα,άσχημη (όπως την έχετε πει).Γελάνε και οι πέτρες με τις μαλακιες σας!
ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΠΑΤΕ ΤΑ 'ΡΧΙΔΙΑ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ Η ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ.
Επιλέξτε μια αλλη και τέρμα..Να πάει να γαμηθει η γνώμη σας αν ειναι αρνητική όσων αφορά την τιμη η την εμφάνιση της κοπέλας.Σε κάποιους κανει και η τιμη αλλα και η εμφάνιση της..
