zeljko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 9.748
- Κριτικές
- 4
- Like
- 241
- Πόντοι
- 346
τυπε μονο ο λακης επιμενει να μιλαει για χρηματα, οι πιο πολλοι το 'χουν ριξει στο αισθημα :S
Τύπε ... για να φανταστείς πόσο ζαβός είμαι , εδώ
που είναι Ταϋλανδέζα μαυριδερή και παιρνει 200 λίρες την ώρα
εγώ τη βλέπω για λευκή ουγγαρέζα που παίρνει 150 λίρες την ώρα incall.
Ευτυχώς που υπάρχουν οι εφοπλιαστάδες του Λονδίνου του φόρουμ
που με έβαλαν στο σωστό δρόμο και που έμαθαν
ότι στο ΛΟνδίνο με 200 λίρες την ώρα παίρνεις μόνο μαυριδεροά ασιατικά πιθήκια και οι λευκές ξεκινάνε από 500 λίρες την ώρα
και φτάνουν μεχρι 5000 λίρες την ώρα.
Οι περισσότεροι από αυτούς βέβαια ψωνίζουν από 10.000 λίρες το μισάωρο και πάνω.
Και τις γαμάνε εδώ
αφου αυτό τους άφησε ο φτωχός παππούς τους, που ήταν Ρότσιλντ.
Ο άλλος , ήταν πιο πλούσιος.