Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
τυπε μονο ο λακης επιμενει να μιλαει για χρηματα, οι πιο πολλοι το 'χουν ριξει στο αισθημα  :S


Τύπε ... για να φανταστείς πόσο ζαβός είμαι , εδώ

που είναι Ταϋλανδέζα μαυριδερή και παιρνει 200 λίρες την ώρα
εγώ τη βλέπω για λευκή ουγγαρέζα που παίρνει 150 λίρες την ώρα incall.
Ευτυχώς που υπάρχουν οι εφοπλιαστάδες του Λονδίνου του φόρουμ
που με έβαλαν στο σωστό δρόμο και που έμαθαν
ότι στο ΛΟνδίνο με 200 λίρες την ώρα παίρνεις μόνο μαυριδεροά ασιατικά πιθήκια και οι λευκές ξεκινάνε από 500 λίρες την ώρα
και φτάνουν μεχρι 5000 λίρες την ώρα.


Οι περισσότεροι από αυτούς βέβαια ψωνίζουν από 10.000 λίρες το μισάωρο και πάνω.

Και τις γαμάνε εδώ
bc3036187526951f1808129605297edb.jpg


αφου αυτό τους άφησε ο φτωχός παππούς τους, που ήταν Ρότσιλντ.
Ο άλλος , ήταν πιο πλούσιος.
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Μάγκα ... δεν ξέρω τι λες ,δεν σε ξέρω και δεν με νοιάζει.
Όσοι με ξέρουν .... ξέρουν πάντως ότι δεν θα έπαιρνα ποτέ ταϋλανδή, σχιστομάτα , μαύρη ή τσιγγάνα.
ΠΗΡΑ ΟΜΩΣ ΟΥΚΡΑΝΕΖΑ ΚΑΙ ΡΟΥΜΑΝΑ ... πάνω από 1,70 και οι δύο
με αυτή ακριβώς την τιμή.

Δεν αμφισβητώ ότι υπάρχουν ακριβότερες.
Ούτε αμφισβητώ ότι στην ελλαδα υπάρχουν κλόουν , που δεν θα γούσταραν
φθηνότερες από 400 λίρες την ώρα. Δεν με ενδιαφέρουν όμως.

Θέλεις μήπως να κάνουμε αναζήτηση , να δούμε αν παίζουν ρουμάνες , ουκρανές, ρωσίδες , τσέχες κτλ ΨΗΛΕΣ, ΛΕΥΚΕΣ , ΞΑΝΘΙΕΣ που παίζουν στις 150 λίρες την ώρα ;;



Πολύ αριστοκρατία ρε πούστη αυτό το φόρουμ.
Από 500 λίρες και πανω μόνο κοιτάνε στην αγγλία,
όπως στην ελλάδα από .... 300 ευρώ την ώρα.
Που πέσαμε ...

Φιλε αυτές που πήρες είναι αντίστοιχες με τις Ανατολικές που φέρνει το glamour. Εγώ μιλούσα για άλλου τύπου escorts και γραφεία.
Προφανώς και αν μπει τώρα κάποιος στο glamour θα δει δυνατά κομάτια σε καλή τιμή. Αλλά αυτά είναι άλλο επίπεδο από αυτές που σου λέω εγώ.
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Κοντολογής από κανένα που ΠΑΡΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΗ ΑΝΟΔΟΣ ΤΙΜΗΣ
ΚΑΤΑ ... 208% .

Για την ίδια ακριβώς υπηρεσία.
Γι'αυτό πέφτει το κράξιμο.

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ 120 ΤΟ ΠΗΓΕ ΣΤΑ 250.

Και λίγο κράξιμο πέφτει.
Αυτοί που υπερασπίζονται αυτή την ... "αυξηση" για μένα,
αν δεν είναι ύποπτοι , είναι πανηλίθιοι , ακραία περίπτωση αγαπούληδων πυρφορών.

Υ.Γ. Μάθετε να κάνετε και post.
Μην πέφτει το post μέσα στο ... quote .

Respect!  :kneel: :kneel: :kneel:

100% συμφωνώ μαζί σου... απλά ήμουν όντως βλάκας που δεν ψώνισα το καλοκαίρι (βλ. διακοπές), αλλά καί τώρα δεν έχω ψωνίσει.
Απλά λέω ότι... στα δικά μου μάτια είναι μούνος... έστω και κοντός, δεν με χαλάει. Αλλά δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε και με την
άνοδο της μετοχής. Αλλά δεν σημαίνει ότι και δεν το ποθούμε. Αλλά δεν σημαίνει κιόλας ότι θα τα δώσουμε. Αλλά, αλλά, αλλά... αλλά.


Και πάνω που χαιρόμασταν με τα λεγόμενα του papapanos... ότι το νήμα μας ( SINNERS 1ο πριβέ VIP πάρτυ )
θα συναγωνιζόταν το νήμα της Βερόνικας. Παπάρια... ούτε στο καλύτερο μας όνειρο... ή μάλλον.... Όνειρο Θερινής Νυκτός  :grin: :grin: :grin:

Να κανω μια προβλεψη..  Αυτο ειναι το νημα που τους επομενους μηνες , μεχρι να γινει το party, Θα συναγωνιζεται  το νημα της Βερονικας.
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Πολύ αριστοκρατία ρε πούστη αυτό το φόρουμ.
Από 500 λίρες και πανω μόνο κοιτάνε στην αγγλία,
όπως στην ελλάδα από .... 300 ευρώ την ώρα.

Που πέσαμε ...

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

ετσι γουσταρουμε να τα σκαμε !


 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
τυπε εχω σπουδασει, ζήσει και δουλεψει πολλαααα χρονια στην Αγγλία.
Επίσης λόγω δουλειάς αλλά και φίλων πηγαίνω Λονδίνο κάθε χρόνο.
Δεν υπάρχει αυτό που λες εκτός αν εννοείς για πρόγραμμα 15-20 λεπτών.
την καλημέρα μου  :coffee:


Με την άδειά σου πάντα, έχω πάρει ραντεβού 2ωρο με 300 λίρες.
Όχι επωνυμη, μοντέλα ή πορνοστάρ εννοείται (δεν ήθελα κάτι τέτοιο).
Αλλά ΛΕΥΚΗ , ΕΥΡΩΠΑΙΑ ΚΑΙ ... ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1,70.
Και incall.
Έδωσα με το που μπήκα 300 και έκατσα παρά κάτι ψιλά 2 ώρες.
Είχε και μπάνικο διαμέρισμα, αν θυμάμαι καλά σε καθετο δρόμο στη τζωρτζ στρητ , 2 δρόμους πιο πάνω από τη μαρμπλ αρκ.
 
  • Like
Αντιδράσεις: thaand

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Μπορει να εχουνε κατι τα μελη του bou που την τραβαει τυπε. :S :S :S

http://[URL unfurl="true"]www.bluemaize.net/im/wallets/fat-wallet-5.jpg[/img[/URL]]
[/quote]

τρελε τετοιο πορτοφολι εχει μονο ο VILLAGE χααχαχαχα

δολλαρια εχει μεσα και ειναι ο μονος που εχει το προνομιο να πληρωνεται σε δολλαρια

εμεις τα μπατηρακια τρωμε την σκονη του χαχα
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Φιλε αυτές που πήρες είναι αντίστοιχες με τις Ανατολικές που φέρνει το glamour. Εγώ μιλούσα για άλλου τύπου escorts και γραφεία.
Προφανώς και αν μπει τώρα κάποιος στο glamour θα δει δυνατά κομάτια σε καλή τιμή. Αλλά αυτά είναι άλλο επίπεδο από αυτές που σου λέω εγώ.


Δεν ξέρω τι λες φίλε, ξέρω όμως τι γάμησα και τι έδωσα.
Πιθανόν να επαιξε μικρή έκπτωση , το ραντεβού το είχαν κλείσει
φίλοι που ζούνε εκεί . Δεν νομίζω όμως να τους έκαναν και καμία τρελή έκπτωση. Η γκόμενα δεν ήταν αγγλίδα σίγουρα, μίλαγε όμως αγγλικά
και τη συνάντησα σε διαμέρισμα, όχι σε ξενοδοχείο (μου άρεσε πολύκαλύτερα).
Και φυσικά ήταν ΜΟΥΝΑΡΑ και ΨΗΛΗ , με βάση τα δικά μου γούστα (ύψος σίγουρα αρκετά πάνω από 1,70 , το τσεκάρω αυτό πάντα, μετά την αφαίρεση των ρούχων , βλέποντας που μου φτάνει όταν στέκεται δίπλα μου, χωρίς τίποτε τακουνάρες).
Και δεν είπε και σε τίποτε όχι !!!!!!!
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Με την άδειά σου πάντα, έχω πάρει ραντεβού 2ωρο με 300 λίρες.
Όχι επωνυμη, μοντέλα ή πορνοστάρ εννοείται (δεν ήθελα κάτι τέτοιο).
Αλλά ΛΕΥΚΗ , ΕΥΡΩΠΑΙΑ ΚΑΙ ... ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1,70.
Και incall.
Έδωσα με το που μπήκα 300 και έκατσα παρά κάτι ψιλά 2 ώρες.
Είχε και μπάνικο διαμέρισμα, αν θυμάμαι καλά σε καθετο δρόμο στη τζωρτζ στρητ , 2 δρόμους πιο πάνω από τη μαρμπλ αρκ.

ρε μαλακες ολοι κλαιγεστε για λεφτα
αλλα τελικα μου φαινεται μονο ο νικολακης ψωμολυσαει

λονδινα ο ενας
δολλαρια ο αλλος
εφοπλιστης ο αλλος 5ωρα ραντεβου
500ευρα εδω εκει

ρεεεε εχουμε τρελο κοινο τελικα στο μπου οχι μαλακιες
δεν ειμαστε τυχαιοι ! χαχαχχα
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
sugarbabesinternational  :rockon: :rockon: :rockon:

η rachel richey βιζιταρει ξεκιναει αυριο δυναμικα  !
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346

Στο Λονδίνο , μόνο τα γαμησιάρικα ήταν μεγάλη δαπάνη.
Με 100 ευρώ ήταν το αεροπορικό , άλλα 20κάτι το πάρκιγκ στο Βενιζέλος,
στο λονδίνο φιλοξενούμενος είμαι , δεν πληρώνω τίποτε, εκτός από δύο τραπέζια σε .... πιτσαρία και ιταλικό !!!

Απλά λόγω ... γάμου, χρειάζομαι δυνατές δικαιολογίες για να το κάνω συχνότερα από 1-2 φορές το χρόνο.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Καλησπερίζω το νήμα των δισεκατομμυριούχων. :)

 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Στο Λονδίνο , μόνο τα γαμησιάρικα ήταν μεγάλη δαπάνη.
Με 100 ευρώ ήταν το αεροπορικό , άλλα 20κάτι το πάρκιγκ στο Βενιζέλος,
στο λονδίνο φιλοξενούμενος είμαι , δεν πληρώνω τίποτε, εκτός από δύο τραπέζια σε .... πιτσαρία και ιταλικό !!!

Απλά λόγω ... γάμου, χρειάζομαι δυνατές δικαιολογίες για να το κάνω συχνότερα από 1-2 φορές το χρόνο.

100 ευρω εισητηριο ???

εγω παω πρωτη με 700 αλλα και για οικονομικη γυρω στα 250 πρεπει να παιζει

για να βρηκες με 100 σημαινει οτι ητανε καποια ειδικη προσφορα και οχι ο κανονας.

για να πει οτι παει καποιος λονδινο ανετα για 1 βδομαδα θες 2-3 χιλιαρικα
 

Capt.Bligh

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2013
Μηνύματα
1.302
Κριτικές
8
Like
39
Πόντοι
16
εχει και το IP WEEK τωρα στο Λονδινο και θα γινει της τρελης απο κορμια  :P
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Κοιτα τα ραντεβού διάρκειας δεν είναι εύκολη υπόθεση.  Εγώ μια φορά πήρα εκτός Ελλάδας και το μετάνιωσα.
Σε ραντεβού μιας ώρας δεν μπορείς να καταλάβεις τον άλλον. Τα 50 λεπτά πάνε στον αγώνα και τα 5-10 στο σοσιαλ.
Με τον χαρακτήρα και την συμπεριφορά που έχει η Βερόνικα στο φορουμ αν τον έβγαλε και στο ραντεβού που λες του αγαπούλη είναι πιθανό να έγινε παρεξήγηση.
Μπορεί να τα ψάχνουν πολλές τέτοια ραντεβού αλλά δεν είναι εύκολο να τα υποστηρίξουν.

Λίγες ψάχνουν ραντεβού διαρκείας.
Δεν τις συμφέρει γενικά γιατί οι πιο πολλές πάνε για το χρήμα.
Δηλαδη: Ένα ραντεβού 6 ωρών μπορεί κάποια σαν την Βερόνικα να στο χρεώσει 800 σωστά ; (Τυχαία νούμερα). Ουσιαστικά δηλαδή είναι σαν τρία μονόωρα ραντεβού. Φαντάσου λοιπόν μια Παρασκευή βράδυ να έχεις τρια τέτοια ραντεβού. Γιατί να πας στο long ?

Δεν πιστεύω ότι η Βερόνικα που διαβάζεις εδώ είναι ίδια με την Βερόνικα έξω. Μαγκάκι ναι αλλά όχι αυτό που γράφει εδώ.

Αν θες να κάνεις long date και διαθέτεις το κεφάλαιο το ψάχνεις τύπε.
Και όταν λέμε το ψάχνεις το κάνεις σοβαρά.
Πχ δεν μπαίνεις σε νήμα της Jenny teen και το βλέπεις σαν κάτι νέο όταν η κοπέλα έχει προϊστορία σε δύο γραφεία και κριτικές.
Αν δεν ψάχνετε και πάτε στο ότι κάτσει, ναι και θα το πληρώσετε και δεν θα σας κάτσει καλά.

 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
ετσι ερευνα αγορας !

ειναι σοβαρα πραγματα αυτα !

δεν παμε οπου κατσει !
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
100 ευρω εισητηριο ???

εγω παω πρωτη με 700 αλλα και για οικονομικη γυρω στα 250 πρεπει να παιζει

για να βρηκες με 100 σημαινει οτι ητανε καποια ειδικη προσφορα και οχι ο κανονας.

για να πει οτι παει καποιος λονδινο ανετα για 1 βδομαδα θες 2-3 χιλιαρικα

Ούτε 48 ώρες δεν είχα μείνει ρε.
Τι παπαριά θα έπρεπε να πω στη γυναίκα για να φύγω μόνος μια βδομάδα;
Δεν είμαστε όλοι ελεύθεροι !
Μια βδομάδα εδώ που τα λέμε ... δεν χαράμιζα για το Λονδίνο.
Στα μαντάμ τισό είχα πάει στα 17 . Δεν θέλω να ξαναπάω.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Καλησπερίζω το νήμα των δισεκατομμυριούχων. :)

Εσείς οι ξανθόμαλλοι φιτ ώριμοι με τα γιώτ και τις καλλονές ρουμάνες μετραίσες,
εύκολα κάνετε πλάκα στους πτωχούς μεσήλικες ...
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
ετσι ερευνα αγορας !

ειναι σοβαρα πραγματα αυτα !

δεν παμε οπου κατσει !

Εκτός βέβαια αν δεν σε ενδιαφέρει να σκάσεις 400 για μια χορεύτρια στο Κρεολή και να σου βγει και μπάζο.

Και γενικά η έρευνα αγοράς συστήνεται για αυτους που τους νοιάζει να μην χαλάνε πολλά λεφτά. Αν είσαι large δεν το διαπραγματεύεσαι ούτε το ψάχνεις. Σκας όσα σου ζητήσουν.
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Τι παπαριά θα έπρεπε να πω στη γυναικά για να φγω μόνος μια βδομάδα;
Δεν είμαστε όλοι ελεύθεροι !
Μια βδομάδα εδώ που τα λέμε ... δεν χαράμιζα για το Λονδίνο.

Θα μπορουσες να πεις ρε γυναικα εχουνε μαζευτει κατι καλες πορνοσταρ τωρα αυτην την βδομαδα στο λονδινο cathy heaven rachel richey emma butt chantelle fox και valerie fox και μονο για να ριξω αυτες τις πουτσες θελω τουλαχιστον μια βδομαδα και αν μπορουσες να μου δανεισεις και κανα 3χιλιαρο για τα γαμησιατικα αυτα θα σου ημουν ευγνωμων...δωσε και χαιρετισμους στην πεθερα...αχαχαχχα

τωρα για μια βδομαδα στο λονδινο συμφωνω μαζι σου...μονο αν καποιος πηγαινει αποκλειστικα για να γαμησει 4-5 πορνοσταρ...αλλιως με τετοιο κωλοκαιρο ουτε 2 μερες δεν καθεσαι...οπως το πες...σκατα χαλια ειναι...ριχνεις πουτσες και φευγεις
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom