Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Πάντως το παρελθόν έχει δείξει ότι τέτοια ταξίδια είναι η αρχή του τέλους.
Αν μπορούσε να βρει 4 250άρια την μέρα εδώ, δεν θα έτρεχε 500 χιλ μακριά.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
:grin:  ετσι κλαψε  :grin:
τελος του μηνα ντουμπαι θα σας χεραιταω απο εκει  :cheesy:
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
:grin:  ετσι κλαψε  :grin:
τελος του μηνα ντουμπαι θα σας χεραιταω χαιρετάω απο εκει  :cheesy:



Σε ποιο κολέγιο είπαμε πας ? Τα ταξιδια είναι για τις ανάγκες της εκπαίδευσης φαντάζομαι,  στην ορθογραφία έμεινες λίγο πίσω.  :grin:
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Πάντως το παρελθόν έχει δείξει ότι τέτοια ταξίδια είναι η αρχή του τέλους.
Αν μπορούσε να βρει 4 250άρια την μέρα εδώ, δεν θα έτρεχε 500 χιλ μακριά.

Στη θεσσαλονικη που λεει οτι θα ερθει,παιζει να μη δει καν,το χρωμα του χρηματος...

Θα γελαω μεχρι το Ντουμπαι!!!
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Στη θεσσαλονικη που λεει οτι θα ερθει,παιζει να μη δει καν,το χρωμα του χρηματος...

Θα γελαω μεχρι το Ντουμπαι!!!


Παίχτη δεν σου έστειλε εσένα π.μ. για να κλείσεις ραντεβού ?
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Ρε τύπε όλες αυτές Ναγια,  Μαριαλενα και σια,  είναι δασκαλεμένες. Δεν δίνουν τηλέφωνο σε τιμημενους και έμπειρους παίχτες γιατί θα γραφτεί κριτική με αλήθειες που πονάνε.
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Παίχτη δεν σου έστειλε εσένα π.μ. για να κλείσεις ραντεβού ?

Μονο ενας  :uglystupid: θα εκλεινε μαζι της ραντεβου,οταν ζηταει την ωρα 250ε!!!

Και το ονομα αυτου.... Φακιρης !!!
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Αυτός που κέρδισε την ψηφοφορία σαβουρογαμης Θεσσαλονίκης ? :2funny:
Ααα έτσι εξηγείται. :grin:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Κύριοι εκεί πανω στην συμπρωτεύουσα. Ένα θα σας πω. Κάνει η Τζόα πορνοκαριερα στην Σαλόνικα. Τρεις φορές τον μήνα ανεβαίνει επάνω. Ποια; Η τζοα! Ο ορισμός του τουπε της χαζογκομενας και με πολλά παραπανισια κιλά που αν δεν είχε το ύψος δεν θα βλεποτανε. Η φίλη της το δεποινακι που είναι μόνιμα εκεί και στο ύψος της βερονικας είναι πολύ πιο τουμπανακι και καλύτερο παιδί. Και ξανάλέω κάνει σουξέ στην Θεσσαλονίκη η τζοα, η Βερόνικα δεν θα βρει πελατεία;

Τώρα πως γνωριζω τόσο καλά την τζοα και ας μην την έχω γαμησει ας μην το κουβεντιάσουμε...
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
5.270
Κριτικές
216
Like
29.573
Πόντοι
34.518
Κύριοι εκεί πανω στην συμπρωτεύουσα. Ένα θα σας πω. Κάνει η Τζόα πορνοκαριερα στην Σαλόνικα. Τρεις φορές τον μήνα ανεβαίνει επάνω. Ποια; Η τζοα! Ο ορισμός του τουπε της χαζογκομενας και με πολλά παραπανισια κιλά που αν δεν είχε το ύψος δεν θα βλεποτανε. Η φίλη της το δεποινακι που είναι μόνιμα εκεί και στο ύψος της βερονικας είναι πολύ πιο τουμπανακι και καλύτερο παιδί. Και ξανάλέω κάνει σουξέ στην Θεσσαλονίκη η τζοα, η Βερόνικα δεν θα βρει πελατεία;

Τώρα πως γνωριζω τόσο καλά την τζοα και ας μην την έχω γαμησει ας μην το κουβεντιάσουμε...

Πες μας και τίποτα που δεν ξέρουμε....
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
απο κιν μπαινω με τ9
μονοι σας βγαζετε συμπερασματα μονοι σας τα λετε  :idiot:
ειμαι εδω για συγκεκριμενα ατομα  ;) οχι για ολους
αν εκανα τουρ θα ελεγα μερες ωρες κτλπ απλα πραγματα  :grin:
οσο κανει η σχολη μ για 1 χρονια  βγαζεις εσυ σε 2 χρονια
για να το λες λοιπον ισχυει
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
5.270
Κριτικές
216
Like
29.573
Πόντοι
34.518
απο κιν μπαινω με τ9
μονοι σας βγαζετε συμπερασματα μονοι σας τα λετε  :idiot:
ειμαι εδω για συγκεκριμενα ατομα  ;) οχι για ολους
αν εκανα τουρ θα ελεγα μερες ωρες κτλπ απλα πραγματα  :grin:
οσο κανει η σχολη μ για 1 χρονια  βγαζεις εσυ σε 2 χρονια
για να το λες λοιπον ισχυει

Κανένα Τ9 δεν μπορεί να γράψει στη γλώσσα που έγραψες πριν...
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
μια χαρα μπορει ελα γραψε απτο κιν μου που θελει αποσυρση να σου πω εγω εξυπνε
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.436
Κριτικές
4
Like
1.671
Πόντοι
216
απο κιν μπαινω με τ9
μονοι σας βγαζετε συμπερασματα μονοι σας τα λετε  :idiot:
ειμαι εδω για συγκεκριμενα ατομα  ;) οχι για ολους
αν εκανα τουρ θα ελεγα μερες ωρες κτλπ απλα πραγματα  :grin:
οσο κανει η σχολη μ για 1 χρονια  βγαζεις εσυ σε 2 χρονια
για να το λες λοιπον ισχυει

Τον απαξίωσες πλήρως κούκλα.....  :grin:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom