Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Λες να πάνε μαζί Θεσσαλονίκη τύπε ?



Είπαμε είναι λίγο μαλακας, πολύξερος, αλαζόνας ο ντοκτορ αλλά κορόιδο να ταΐζει πουτανες δεν είναι. Αυτά κατά Ρικαλ και γιαν μεριά.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
τελικα ο γιανεβαν μας το εφαγε το γκομενακι?




Άστον τον γιαννεβαν. Μόλις με ενημέρωσε φίλος από Θεσσαλονίκη ότι το ταξίδι ισχύει, έχει κλεισμένα ραντεβού. Το γκομενακι θα πάει με το γκόμενο να μαζέψουν τον θεσσαλονικιωτικο μαρούλι και μετά γλέντι του Άγιου Βαλεντίνου !!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Άστον τον γιαννεβαν. Μόλις με ενημέρωσε φίλος από Θεσσαλονίκη ότι το ταξίδι ισχύει, έχει κλεισμένα ραντεβού. Το γκομενακι θα πάει με το γκόμενο να μαζέψουν τον θεσσαλονικιωτικο μαρούλι και μετά γλέντι του Άγιου Βαλεντίνου !!
Κάτι προβληματα που έχεις ρε Γιώργη παντως. Όλο το βράδυ ψαχνοσουνα για το αν ισχύει το ταξίδι και με ποιον θα παει στην συμπρωτεύουσα;  :S
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
θα θελε μαλλον  :grin: αλλα δεν ειμαι χαζη  ;)
οποτε αδικα περιμενει ξερει αυτος
στον υπνο του με βλεπει 4μιση το πρωι ποστ

αυτο που το παιζεται δηθεν γνωστικοι και ειδημονες σας κανει λιγο πιο χαρουμενους καθε φορα?ψηλωνεται 1 ποντο και ετσι? :S
 

Colibri

Μέγας
Εγγρ.
22 Νοε 2010
Μηνύματα
423
Κριτικές
31
Like
1.012
Πόντοι
3.930
θα θελε μαλλον  :grin: αλλα δεν ειμαι χαζη  ;)
οποτε αδικα περιμενει ξερει αυτος
στον υπνο του με βλεπει 4μιση το πρωι ποστ

αυτο που το παιζεται δηθεν γνωστικοι και ειδημονες σας κανει λιγο πιο χαρουμενους καθε φορα?ψηλωνεται 1 ποντο και ετσι? :S

Εσύ γιατί πετάγεσαι; Εδώ είναι το νήμα για τη Βερονικα.
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
..................... :hi:

.......... gianevan έπιβαλεται γιά λόγους εύθυξίας [size=20pt]να βγείς[/size] καί νά μπαλώσεις τήν λογική......
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
IGoKLkMS.jpg

ω ρε κατι man boobs που εχει ο γιατρος  :tooth:


 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
θα θελε μαλλον  :grin: αλλα δεν ειμαι χαζη  ;)
οποτε αδικα περιμενει ξερει αυτος
στον υπνο του με βλεπει 4μιση το πρωι ποστ

αυτο που το παιζεται δηθεν γνωστικοι και ειδημονες σας κανει λιγο πιο χαρουμενους καθε φορα?ψηλωνεται 1 ποντο και ετσι? :S
Aλλες εχουν προβλημα με το υψος αρα μαλλον οντως ισχυει..!
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786

Συνημμένα

  • london woma dog fg-168x150.png
    london woma dog fg-168x150.png
    48,2 KB · Εμφανίσεις: 39

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Λες να το γυρίσει σε domina στυλ τύπε,  όλες οι αποτυχημένες πουτάνες αφεντρες το παίζουν.  :S
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom