yanakis
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 326
- Κριτικές
- 2
- Like
- 89
- Πόντοι
- 1
θεσσαλονικη![]()
[/qu
ριξε και μια ματια στα πμ
θεσσαλονικη![]()
[/qu
ριξε και μια ματια στα πμ
Λες να πάνε μαζί Θεσσαλονίκη τύπε ?
τελικα ο γιανεβαν μας το εφαγε το γκομενακι?
Κάτι προβληματα που έχεις ρε Γιώργη παντως. Όλο το βράδυ ψαχνοσουνα για το αν ισχύει το ταξίδι και με ποιον θα παει στην συμπρωτεύουσα; :SΆστον τον γιαννεβαν. Μόλις με ενημέρωσε φίλος από Θεσσαλονίκη ότι το ταξίδι ισχύει, έχει κλεισμένα ραντεβού. Το γκομενακι θα πάει με το γκόμενο να μαζέψουν τον θεσσαλονικιωτικο μαρούλι και μετά γλέντι του Άγιου Βαλεντίνου !!
θα θελε μαλλοναλλα δεν ειμαι χαζη ;)
οποτε αδικα περιμενει ξερει αυτος
στον υπνο του με βλεπει 4μιση το πρωι ποστ
αυτο που το παιζεται δηθεν γνωστικοι και ειδημονες σας κανει λιγο πιο χαρουμενους καθε φορα?ψηλωνεται 1 ποντο και ετσι? :S

με μια προταση τα ειπες ολα!!Εσύ γιατί πετάγεσαι; Εδώ είναι το νήμα για τη Βερονικα.
Aλλες εχουν προβλημα με το υψος αρα μαλλον οντως ισχυει..!θα θελε μαλλοναλλα δεν ειμαι χαζη ;)
οποτε αδικα περιμενει ξερει αυτος
στον υπνο του με βλεπει 4μιση το πρωι ποστ
αυτο που το παιζεται δηθεν γνωστικοι και ειδημονες σας κανει λιγο πιο χαρουμενους καθε φορα?ψηλωνεται 1 ποντο και ετσι? :S
Λίγο πεσμένα, και θέλουν και μια ενίσχυση...ω ρε κατι man boobs που εχει ο γιατρος![]()
ατομα που εχουν petshop ψαχνω να τους ρωτησω κατι ;) , οχι ζωακι
σε ποιο μπαρακι πας να σου την πεσω?
ελα στο θρεντ της αγγλιαςπέσε 250
θες να φτιαξεις φολα? :S
θες να φτιαξεις φολα? :S