Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ρε γεροξεφτίλα τι μασκαραλίκια είναι αυτά, έβαλες το κοριτσάκι μαζί με την μούρη σου στο φατσοβιβλίο?
Θα χρειαζόταν η Ελλάς κάτι αντίστοιχο του seppuku
ετσι κλαψε
τελος του μηνα ντουμπαι θα σας χεραιταω απο εκει![]()
ετσι κλαψε
τελος του μηνα ντουμπαι θα σαςχεραιταωχαιρετάω απο εκει![]()
ετσι κλαψε
τελος του μηνα ντουμπαι θα σας χεραιταω απο εκει![]()

Πάντως το παρελθόν έχει δείξει ότι τέτοια ταξίδια είναι η αρχή του τέλους.
Αν μπορούσε να βρει 4 250άρια την μέρα εδώ, δεν θα έτρεχε 500 χιλ μακριά.
Στη θεσσαλονικη που λεει οτι θα ερθει,παιζει να μη δει καν,το χρωμα του χρηματος...
Θα γελαω μεχρι το Ντουμπαι!!!
Παίχτη δεν σου έστειλε εσένα π.μ. για να κλείσεις ραντεβού ?
θα εκλεινε μαζι της ραντεβου,οταν ζηταει την ωρα 250ε!!!Αυτός που κέρδισε την ψηφοφορία σαβουρογαμης Θεσσαλονίκης ?
Ααα έτσι εξηγείται.![]()
Κύριοι εκεί πανω στην συμπρωτεύουσα. Ένα θα σας πω. Κάνει η Τζόα πορνοκαριερα στην Σαλόνικα. Τρεις φορές τον μήνα ανεβαίνει επάνω. Ποια; Η τζοα! Ο ορισμός του τουπε της χαζογκομενας και με πολλά παραπανισια κιλά που αν δεν είχε το ύψος δεν θα βλεποτανε. Η φίλη της το δεποινακι που είναι μόνιμα εκεί και στο ύψος της βερονικας είναι πολύ πιο τουμπανακι και καλύτερο παιδί. Και ξανάλέω κάνει σουξέ στην Θεσσαλονίκη η τζοα, η Βερόνικα δεν θα βρει πελατεία;
Τώρα πως γνωριζω τόσο καλά την τζοα και ας μην την έχω γαμησει ας μην το κουβεντιάσουμε...

Δεν είπα κάτι που δεν ξέρετε. Απλά είπα βρήκε αυτή πελατεία και να βγάλει το μαρούλι της. Δεν θα βρει η Βερόνικα;Πες μας και τίποτα που δεν ξέρουμε....
απο κιν μπαινω με τ9
μονοι σας βγαζετε συμπερασματα μονοι σας τα λετε
ειμαι εδω για συγκεκριμενα ατομα ;) οχι για ολους
αν εκανα τουρ θα ελεγα μερες ωρες κτλπ απλα πραγματα
οσο κανει η σχολη μ για 1 χρονια βγαζεις εσυ σε 2 χρονια
για να το λες λοιπον ισχυει
απο κιν μπαινω με τ9
μονοι σας βγαζετε συμπερασματα μονοι σας τα λετε
ειμαι εδω για συγκεκριμενα ατομα ;) οχι για ολους
αν εκανα τουρ θα ελεγα μερες ωρες κτλπ απλα πραγματα
οσο κανει η σχολη μ για 1 χρονια βγαζεις εσυ σε 2 χρονια
για να το λες λοιπον ισχυει