Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

jorgekavlares

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
8.103
Like
1.458
Πόντοι
546

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
υφακι δε διακρινω το να μην πας μαζι της δικαίωμα σου κανενα θεμα αλλα σπαζομαι όταν διαβαζω σοβαρες ανακριβειες

εγω φιλαρακι δεν εγραψα οτι πηγα μαζι της ουτε ανεβασα καμια κριτικη ψευτικη κτλ.. ειπα αυτο που ειδα παλια που δε μαρεσε και τη φωτο τη σημερινη που ειπα οτι ευγε ωραιο σωμα μην χασεις η μη παρεις κιλα!την αληθεια την ειπα αλλα σε θεμα συμπερηφορας και τουπε ειναι κατι που απεχθανομαι,το σιχενομαι το τουπε και την επαρση!
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
μη φοβάσαι... γαμάω πουτανάκια σαν κι εσένα από τον κώλο και ξεχνιέμαι...
τι να σου πω ρε?η μαλακια εχει βαρεσει κοκκινο εδώ μεσα αντε βγειτε εξω να γνωρισετε καμμια γκομενα γαμιαδες του πληκτρολογιου
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
τι να σου πω ρε?η μαλακια εχει βαρεσει κοκκινο εδώ μεσα αντε βγειτε εξω να γνωρισετε καμμια γκομενα γαμιαδες του πληκτρολογιου

εγω φιλε τη βρηκα πριν 15 χρονια περιπου και την εχω και κοιμαται τωρα!!οι αλλοι ας πανε να βρουνε
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
εγω φιλαρακι δεν εγραψα οτι πηγα μαζι της ουτε ανεβασα καμια κριτικη ψευτικη κτλ.. ειπα αυτο που ειδα παλια που δε μαρεσε και τη φωτο τη σημερινη που ειπα οτι ευγε ωραιο σωμα μην χασεις η μη παρεις κιλα!την αληθεια την ειπα αλλα σε θεμα συμπερηφορας και τουπε ειναι κατι που απεχθανομαι,το σιχενομαι το τουπε και την επαρση!
απλες απαντησεις βλεπω όταν της τα χωνετε αδικαιολόγητα ενώ η μικρη δεν προκαλει κανεναν
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.058
Κριτικές
10
Like
412
Πόντοι
96
πραγματικα είναι άξιοπεριεργο!

Πως ένας νταβατζής ως Βερονικα και 10 κλώνους χειραγωγει για να πλασάρει ένα κοντό Αλβανακι(άμα κλάσει σηκώνει σκόνη)!

Πως χρησιμοποιεί το νήμα για να διαφήμισει το προϊόν του!

Πως και έχει καταφέρει να περάσει στο μυαλό των πολλών ότι το εμπόρευμα του είναι κάτι το εκλεκτό για αυτό είναι και ακριβό,ενώ στην ουσία δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο!



Ρε άσχετε που ήσουν σε νάρκη ένα χρόνο ξύπνησες τώρα να μας πείς για την Βερόνικα ?
Τράβα στις αλβανίδες στην Φυλής και μην ασχολήσε εδώ γιατί η Βερόνικα είναι Ελληνίδα. Άσχετε. :uglystupid:
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
:-* καληνυχτες
 

Συνημμένα

  • jjj.jpg
    jjj.jpg
    103,1 KB · Εμφανίσεις: 124
  • YYY.jpg
    YYY.jpg
    41,8 KB · Εμφανίσεις: 157

jorgekavlares

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
8.103
Like
1.458
Πόντοι
546
τι να σου πω ρε?η μαλακια εχει βαρεσει κοκκινο εδώ μεσα αντε βγειτε εξω να γνωρισετε καμμια γκομενα γαμιαδες του πληκτρολογιου
μου απηύθυνες τώρα εσύ... εσύ επαναλαμβάνω εσύ, το λόγο σε μένα...
ανατρίχιασα...
καληνύχτα Αντριάννα των 9 ημερών...
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
εκτός απο κότα λυρατη, σου αρέσει να κάνεις και την κοπέλα! :effemine:

χαχα φυσικα δεν πιστευεις οτι ενα κοριτσακι 20 χρονων εχει μεγαλυτερα αρχιδια απο εσενα και απο πολλους εδω μεσα! και ομως τα εχω και τα χαιρομαι κλαψε τωρα και λεγε τις παπατζες σου
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
χαλαρωστε ειρηνη υμιν τεκνα μ
αντε καλα περασαμε τα λεμε σε καμια βδομαδα  :2funny:
 

Συνημμένα

  • jpgξξξ.jpg
    jpgξξξ.jpg
    128,1 KB · Εμφανίσεις: 106
  • jpgτττ.jpg
    jpgτττ.jpg
    131,2 KB · Εμφανίσεις: 139

jorgekavlares

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
8.103
Like
1.458
Πόντοι
546
δε σε κοβω να χεις τριχες αλλα συνεχως λες τριχες
ωχου πας για νόμπελ λογοτεχνίας νιούφη...
άντε να εκατοστήσεις τα ποστς σου κι όταν πάρεις τρίτο αστεράκι τα ξαναλέμε...
φερέφωνο του πουτανίδιου...
άμα έχεις άγνωστες λέξεις πες μου...
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
ωχου πας για νόμπελ λογοτεχνίας νιούφη...
άντε να εκατοστήσεις τα ποστς σου κι όταν πάρεις τρίτο αστεράκι τα ξαναλέμε...
φερέφωνο του πουτανίδιου...
άμα έχεις άγνωστες λέξεις πες μου...
αντε πηγαινε με κανα μπαζο ρε να συνελθεις
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
νομπελ λογοτεχνιας vs νομπελ παπαρολογιας
το πρωτο εχει και ενα ΄΄επιπεδο''
το δευτερο ειναι επιπεδο απο μονο του  :grin:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom