jorgekavlares
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 8.103
- Like
- 1.458
- Πόντοι
- 546
μη φοβάσαι... γαμάω πουτανάκια σαν κι εσένα από τον κώλο και ξεχνιέμαι...ναι οτι θελεις λεγε συμφωνω παρε λιγη λαμψη και εσυ θα σου χρειαστει στην μιζερη ζωη σου
μη φοβάσαι... γαμάω πουτανάκια σαν κι εσένα από τον κώλο και ξεχνιέμαι...ναι οτι θελεις λεγε συμφωνω παρε λιγη λαμψη και εσυ θα σου χρειαστει στην μιζερη ζωη σου
υφακι δε διακρινω το να μην πας μαζι της δικαίωμα σου κανενα θεμα αλλα σπαζομαι όταν διαβαζω σοβαρες ανακριβειες
γραφειο δεν ειμαι μακαρι να ημουν ωραια θα ηταν![]()
Manager μην κάνεις τον κινεζο στο παρελθόν αναφέρομαι και το ξέρεις! Γιατί ΅μακάρι΅ σου έχει λείψει?
τι να σου πω ρε?η μαλακια εχει βαρεσει κοκκινο εδώ μεσα αντε βγειτε εξω να γνωρισετε καμμια γκομενα γαμιαδες του πληκτρολογιουμη φοβάσαι... γαμάω πουτανάκια σαν κι εσένα από τον κώλο και ξεχνιέμαι...
τι να σου πω ρε?η μαλακια εχει βαρεσει κοκκινο εδώ μεσα αντε βγειτε εξω να γνωρισετε καμμια γκομενα γαμιαδες του πληκτρολογιου
απλες απαντησεις βλεπω όταν της τα χωνετε αδικαιολόγητα ενώ η μικρη δεν προκαλει κανενανεγω φιλαρακι δεν εγραψα οτι πηγα μαζι της ουτε ανεβασα καμια κριτικη ψευτικη κτλ.. ειπα αυτο που ειδα παλια που δε μαρεσε και τη φωτο τη σημερινη που ειπα οτι ευγε ωραιο σωμα μην χασεις η μη παρεις κιλα!την αληθεια την ειπα αλλα σε θεμα συμπερηφορας και τουπε ειναι κατι που απεχθανομαι,το σιχενομαι το τουπε και την επαρση!
πραγματικα είναι άξιοπεριεργο!
Πως ένας νταβατζής ως Βερονικα και 10 κλώνους χειραγωγει για να πλασάρει ένα κοντό Αλβανακι(άμα κλάσει σηκώνει σκόνη)!
Πως χρησιμοποιεί το νήμα για να διαφήμισει το προϊόν του!
Πως και έχει καταφέρει να περάσει στο μυαλό των πολλών ότι το εμπόρευμα του είναι κάτι το εκλεκτό για αυτό είναι και ακριβό,ενώ στην ουσία δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο!

εγω ειμαι manager?xaxa revh junior να με λετε τοτε κλαιω

κοψε τα χαπια τυπε σε χαλανεεκτός απο κότα λυρατη, σου αρέσει να κάνεις και την κοπέλα!![]()
μου απηύθυνες τώρα εσύ... εσύ επαναλαμβάνω εσύ, το λόγο σε μένα...τι να σου πω ρε?η μαλακια εχει βαρεσει κοκκινο εδώ μεσα αντε βγειτε εξω να γνωρισετε καμμια γκομενα γαμιαδες του πληκτρολογιου
εκτός απο κότα λυρατη, σου αρέσει να κάνεις και την κοπέλα!![]()
δε σε κοβω να χεις τριχες αλλα συνεχως λες τριχεςμου απηύθυνες τώρα εσύ... εσύ επαναλαμβάνω εσύ, το λόγο σε μένα...
ανατρίχιασα...
καληνύχτα Αντριάννα των 9 ημερών...
δινει πονο η μικρη..χαλαρωστε ειρηνη υμιν τεκνα μ
αντε καλα περασαμε τα λεμε σε καμια βδομαδα![]()
ωχου πας για νόμπελ λογοτεχνίας νιούφη...δε σε κοβω να χεις τριχες αλλα συνεχως λες τριχες
αντε πηγαινε με κανα μπαζο ρε να συνελθειςωχου πας για νόμπελ λογοτεχνίας νιούφη...
άντε να εκατοστήσεις τα ποστς σου κι όταν πάρεις τρίτο αστεράκι τα ξαναλέμε...
φερέφωνο του πουτανίδιου...
άμα έχεις άγνωστες λέξεις πες μου...