Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
57 μέλη και 54 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα...

Οτι πρέπει για διαφημίσεις!!

Το FreeFuckBouBet εχει ξεκινήσει ηδη.. Μολις 3 συμμετοχές έχουν απομείνει.. Θα σε εσύ ο τυχερος???



Συνεχίστε...
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
ΠΡΟΣΦΕΡΩ 10000 € και ολα τα εξοδα δικα μου για ταξιδακι στο Μοναχο και συνοδεια σε event.
απολυτως καμια σεξουαλικη επαφη
ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΤΗΣ
ΜΕΣΑ?

neakriti-news-image.aspx
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
ρε φιλε το γαμησες το θεμα καθεσαι και κολλας σ ένα κοριτσι που δε σ ενοχλεί σε τιποτα εκτος κι αν εισαι οντως γραφειο κλπ

350 ατομα ρε φιλε γραφουν αντε ασε μας εγω σου εφταιξα???εισαι καλα?ολα στα σοβαρα τα παιρνει!!ελεος
 

liakoslikos

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2014
Μηνύματα
22
Like
0
Πόντοι
0
 
ΠΑΝΤΑ την κορυφη χτυπαμε


΅κορυφη΅ αυτό το λέτε εσείς, ότι βάλατε την τιμή στην κορυφή δεν πάει να πει ότι την αντιπροσωπεύεται κιόλας!


( το γραφειακι που είχες όμως επιασε πάτο, με το μυαλο που κουβαλας το έχυσες το γάλα  :grin: )
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
λοιπον είναι σταθεροι οι τυποι που κραζουν και δεν εχουν δοκιμασει κιολας το νημα είναι για ενημερωση
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.589
Κριτικές
42
Like
50.054
Πόντοι
28.246

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Κυριε Μαυροπερίστερο, αυτος που πρεπει να μιλαει λιγοτερο για σεμνοτητα, ταπεινοτητα και μετριοφροσύνη στο νημα αυτό, δεν ειναι η Βερονικα...
Την κραζετε 25 ωρες το 24ωρο και οταν σας απαντα της λέτε οτι δεν ειναι σεμνη κτλ...

Αλλα ο λόγος που την κραζετε (όλοι σας) εκτος οτι έχετε επιρροες απο Αριστερουληδες, μπατάκια  του "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, αφου δεν εχω", είναι οτι έχει γίνει το παιχνιδακι σας... "Τι να κανω τώρα ??? Ας μπω να κοροιδεψω και να βρίσω την βερόνικα" το οποίο βέβαια δεν σας τιμα καθόλου, αλλα ΄"χεστήκατε" αφου περνάτε ευχάριστα!!!

καληνυχτα σας
αυριο θα σηκωθώ στις 6, σε αντιθεση με πολλους από εδώ μέσα που θα κοιμουνται μεχρι το μεσημερι, όποτε και θα σηκωθούν και θα μπουν στο αγαπημένο τους νημα να συνεχισουν το εργο τους...
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
350 ατομα ρε φιλε γραφουν αντε ασε μας εγω σου εφταιξα???εισαι καλα?ολα στα σοβαρα τα παιρνει!!ελεος
ρε τυπε αφου δειχνεις εμμονη τι σε νοιαζει ποσο κοστολογεί τον εαυτο της?
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Κυριε Μαυροπερίστερο, αυτος που πρεπει να μιλαει λιγοτερο για σεμνοτητα, ταπεινοτητα και μετριοφροσύνη στο νημα αυτό, δεν ειναι η Βερονικα...
Την κραζετε 25 ωρες το 24ωρο και οταν σας απαντα της λέτε οτι δεν ειναι σεμνη κτλ...

Αλλα ο λόγος που την κραζετε (όλοι σας) εκτος οτι έχετε επιρροες απο Αριστερουληδες, μπατάκια  του "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, αφου δεν εχω", είναι οτι έχει γίνει το παιχνιδακι σας... "Τι να κανω τώρα ??? Ας μπω να κοροιδεψω και να βρίσω την βερόνικα" το οποίο βέβαια δεν σας τιμα καθόλου, αλλα ΄"χεστήκατε" αφου περνάτε ευχάριστα!!!

καληνυχτα σας
αυριο θα σηκωθώ στις 6, σε αντιθεση με πολλους από εδώ μέσα που θα κοιμουνται μεχρι το μεσημερι, όποτε και θα σηκωθούν και θα μπουν στο αγαπημένο τους νημα να συνεχισουν το εργο τους...
Φιλε και εγω 6 σηκωνομαι αλλα εχει κατι αυτο το νημα που σε τραβαει!!
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
ρε τυπε αφου δειχνεις εμμονη τι σε νοιαζει ποσο κοστολογεί τον εαυτο της?

τοση ωρα διαβασες καπου να πω για κοστος??γυρνα πισω να δεις ποσοι λενε αν αξιζει η οχι,μαλλον εσυ εχεις εμμονη μαζι μου
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
΅κορυφη΅ αυτό το λέτε εσείς, ότι βάλατε την τιμή στην κορυφή δεν πάει να πει ότι την αντιπροσωπεύεται κιόλας!


( το γραφειακι που είχες όμως επιασε πάτο, με το μυαλο που κουβαλας το έχυσες το γάλα  :grin: )

γραφειο δεν ειμαι μακαρι να ημουν ωραια θα ηταν :)
το δικο σου να κοιταξεις σε προσεχει? εχεις στανταρ μισθο για τα ανισοροπα σχολια η αυτα ειναι στα μπονους ?:) για παραδειγμα ενα αλβανη πως κοστολογειται 5ε?φαντασου ποσα θα πρεπει να μου συρεις για να φτασεις το 25αρι τυπε  θα με στολισεις κανονικα καλα το πατε
χαιρομαι που στην χαλαω τοσο
τωρα βλεπει και ο κοσμος πισω απο ποιους λογαριασμους κρυβονται γραφεια ξεδοντιαρηδες οδηγοι γραφειων και νταβαδες του κωλου
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
Γιατί δεν σε γαμαει κανενας γι αυτό θα στα δώσει μαρή!  :idiot:

μωρη να πεις τη μανα σου,πατσαβουρη!μικροτσουτσουνε,που θα με πεις και μωρη..αντε μη τον βγαλω εξω και κρυφτεις!
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
οι εφτά σου μέρες σου τις έκανα του κώλου τα εννιάμερα...
γι' αυτό απέσυρες το νικνέημ...

ναι οτι θελεις λεγε συμφωνω παρε λιγη λαμψη και εσυ θα σου χρειαστει στην μιζερη ζωη σου
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
τοση ωρα διαβασες καπου να πω για κοστος??γυρνα πισω να δεις ποσοι λενε αν αξιζει η οχι,μαλλον εσυ εχεις εμμονη μαζι μου
οσοι την ξερουμε προφανως λεμε ότι αξιζει.οσους δεν την ξερουν τους βλεπω να τρωγονται
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
οσοι την ξερουμε προφανως λεμε ότι αξιζει.οσους δεν την ξερουν τους βλεπω να τρωγονται

δε με νοιαζει ποσα θελει ας κοστολογισει και 2000 το πραμα της!!το υφακι και το στυλακι του εγω ειμαι και εσεις εισαστε μαλακες ενοχλει!!ολοι αυτο λεμε!!και πεταγονται οι γαμπροι της ευτυχιας και μας τα χωνουν επειδη δεν ειμαστε αγαπουληδες η δε γουσταρουμε να παμε μαζι της
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
άλλο ζασταβα άλλο Mercedes όταν καταλάβετε αυτό θαλυσετε και το πρόβλημα σας οσοι κραζετε.σιγουρα καποιοι είναι απλα βαρεμένοι όμως καποιοι αλλοι το κανουν με δολο και φαινεται
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
δε με νοιαζει ποσα θελει ας κοστολογισει και 2000 το πραμα της!!το υφακι και το στυλακι του εγω ειμαι και εσεις εισαστε μαλακες ενοχλει!!ολοι αυτο λεμε!!και πεταγονται οι γαμπροι της ευτυχιας και μας τα χωνουν επειδη δεν ειμαστε αγαπουληδες η δε γουσταρουμε να παμε μαζι της
υφακι δε διακρινω το να μην πας μαζι της δικαίωμα σου κανενα θεμα αλλα σπαζομαι όταν διαβαζω σοβαρες ανακριβειες
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom