Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
Αν ηθελα να γραψω ψεματα και μαλακιες θα σε εκραζα, εγραψα την αληθεια.
Αλλωστε η φωτο στη 1η σελιδα στα 4 λεει την αληθεια οτι τον ειχες "δουλεμενο"...
Αν δε σ'αρεσει αυτο π εγραψα ή σ δημιουργει προβλημα ΣΟΡΡΥ ειλικρινα!
Εγω τα εγραψα οπως τα θυμαμαι...
Χειλια δεν "εφτιαξες" δεν ειναι ντροπη ή κακο αν εχεις κανει ενα γεμισμα στα χειλακια
σου, αν κ τα προτιμουσα πριν...


εεεε καταλαθος επεσε και λιγη σιλικονη στα βυζακια!!εσταξε μωρε καταλαθος.  :2funny: :2funny: :2funny:
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
 
Συνεχισε εσυ τυπε , ποσα ατομα τα έχουν πιασει και λενε οτι ειναι φυσικα, εσυ εκει κολλημενος ακόμα.  :jerking: . Θα βγει να σε ευχαριστήσει λογικα  ( ειναι τοσο ωραια που τα περνας για πλαστικα)  :2funny: . Αν την ειχες συναντήσει (οπως οι υπόλοιποι) δεν θα ελεγες τετοιες μ*λ*κιες.
 

trisantis

Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουν 2016
Μηνύματα
11
Like
0
Πόντοι
0
Κύριοι, ελεύθερη αγορά έχουμε....ακόμη. Νόμος προσφοράς και ζήτησης. Ειναι πανεμορφη, επαγγελματιας με εξαιρετικές κριτικές, τα ζητάει, τα βρίσκει τα παίρνει. Τελος.-
 

giatros73

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2008
Μηνύματα
139
Κριτικές
3
Like
114
Πόντοι
1
οτι γραφει το προφιλ μου στο enews τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο
μην ασχοληστε μαζι μου σε λιγο δεν θα παιζει τιποτα
MHN AΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ....
Τόσο ωραία γυναίκα, που έχασε το μέτρο.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Αν ηθελα να γραψω ψεματα και μαλακιες θα σε εκραζα, εγραψα την αληθεια.
Αλλωστε η φωτο στη 1η σελιδα στα 4 λεει την αληθεια οτι τον ειχες "δουλεμενο"...
Αν δε σ'αρεσει αυτο π εγραψα ή σ δημιουργει προβλημα ΣΟΡΡΥ ειλικρινα!
Εγω τα εγραψα οπως τα θυμαμαι...
Χειλια δεν "εφτιαξες" δεν ειναι ντροπη ή κακο αν εχεις κανει ενα γεμισμα στα χειλακια
σου, αν κ τα προτιμουσα πριν...


μηπως μολυς τον ειχα δωσει σε εκεινη τι φωτο λεω τωρα! απλα πραγματα οτι να ναι
το τι λεει ο καθενας η γραφει δεν σημαινει οτι ισχυει
δεν εχω ουτε ειχα δουλεμενο κωλο γιαυτο και το σταματησα το δοκιμασα ελαχιστες φορες και δεν το  μπορουσα
ποτε δεν σου ειπα οτι θα το σταματησω επειδη το παρακανα ακου εκει
μηπως σου ειπα οτι δεν γουσταρω καθολου και οτι ποναω λεω τωρα
Τα χειλια μου ειναι ακριβως οπως ηταν αφου δεν τα εχεις δει απο κοντα εδω και 2 χρονια τοτε τι λες  :think: :S
αλλο σε φωτο αλλο live και το μεικ απ βοηθαει
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
MHN AΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ....
Τόσο ωραία γυναίκα, που έχασε το μέτρο.





εχασα το μετρο επειδη σας λεω να μην ασχοληστε μαζι μ? :S
μαλλον το εχασα και το  βρηκες εσυ  :grin:
με αυτα που ακουω και βλεπω μπορω ανετα να γραψω ενα βιβλιο
 

mihla

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
21 Μαΐ 2015
Μηνύματα
961
Κριτικές
193
Like
7.204
Πόντοι
30.298
απορω βρε βερονικα με αυτα που γραφεις.γραφεις επανελλειμενα τοσο καιρο οτι εχεις σκασεις μαζι μας οτι χρειαζεται ο εγκέφαλος μας αερα οτι λεμε ψεματα,οτι προμοταρουμε αλλες κοπελες και οτι θαβουμε εσενα κτλ και στο καπακι ξαναγραφεις μετα απο λιγες μερες τα ιδια  :think: :think:.....δεν φταις όμως εσυ,φταινε οι μαλακες κλαρινογαμπροι που σου σκανε 2χιλιαρα και 3χιλιαρα για να χασουν το καυλι τους σε μια τρυπα μιας αγνωστης  :jerking: :jerking: ετσι εχει καταντησει το πυρφορισταν τα τελευταια χρονια να κλαιγομαστε οτι δεν εχουμε λεφτα και απ την αλλη να σκάμε 2χιλιαρα και 3χιλιαρα σε μια γκομενα η οποια μας απαξειωνει σαν ανθρώπους και γελαει πισω απ την πλατη μας 
 

giatros73

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2008
Μηνύματα
139
Κριτικές
3
Like
114
Πόντοι
1
MHN AΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ....
Τόσο ωραία γυναίκα, που έχασε το μέτρο.





εχασα το μετρο επειδη σας λεω να μην ασχοληστε μαζι μ? :S
μαλλον το εχασα και το  βρηκες εσυ  :grin:
με αυτα που ακουω και βλεπω μπορω ανετα να γραψω ενα βιβλιο
'
Το μέτρο το χάνει κάποιος όταν συμπεριφέρεται στους υποψήφιους πελάτες της με αυτόν τον τρόπο.
Όταν τους προειδοποιεί ότι ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ( εννοώντας ότι δεν θα ξανακάνει ραντεβού ) αν συνεχίσουν έτσι.
Επίσης, έχω να γράψω 6 χρόνια. Απλά παρακολουθώ το forum. Ούτε σε έβρισα, ούτε αμφισβήτησα το προιόν σου.
Το μόνο που έκανα ήταν να σχολιάσω το " ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ".
Αυτά.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
εσυ mihla μετα τα παζαρια, :grin:
μετα το σπιτι που ζητησες για να γλιτωσεις το 20ευρω, :grin:
μετα το συγγνωμη που μου εστειλες σε πμ για τον τροπο σου  :grin:
και αφου ξανηαζητησες συναντηση και απαντηση δεν πηρες  :grin:
για πολλοστη φορα με κραζεις :grin:
συνεχισε ετσι
κανεναν δεν απαξιωνω μονο κατι τυπους σαν και εσενα που δεν τους καθετε μια αγνωστη οπως λες επειδη δεν εχουν τροπους και σε αντεπιθεση κραζουν  :grin:

οσο για το δεν θα παιζει τιποτα δεν δουλευω ανθρωπε μου τωρα αυτο σας λεω τζαμπα ασχοληστε μαζι μου δεν ενοχλω κανεναν ενημερωσου και ριξε μια ματια στο προφιλ μου και μετα γραψε οτι σου ερθει ακου σας προειδοποιω :2funny:
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.253
Πόντοι
9.095
δηλαδη ο mihlas ειναι κυκλοθυμικο αγορι?  :orchestra:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Ρε mihla σε τάπωσε άσχημα η γκομενα, από την μια παρακαλας και από την άλλη κράζεις ? Σπάγγος είσαι ρε παίχτη!  :2funny:
 

giatros73

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2008
Μηνύματα
139
Κριτικές
3
Like
114
Πόντοι
1
κανεναν δεν απαξιωνω μονο κατι τυπους σαν και εσενα που δεν τους καθετε μια αγνωστη οπως λες επειδη δεν εχουν τροπους και σε αντεπιθεση κραζουν  :grin:

οσο για το δεν θα παιζει τιποτα δεν δουλευω ανθρωπε μου τωρα αυτο σας λεω τζαμπα ασχοληστε μαζι μου δεν ενοχλω κανεναν ενημερωσου και ριξε μια ματια στο προφιλ μου και μετα γραψε οτι σου ερθει ακου σας προειδοποιω :2funny:

Θύμισε μου. Σου έχω στείλει κανένα μνμ για συνάντηση και δεν το θυμάμαι;
Δεύτερον, αν δεν δουλεύεις είναι δικαίωμα σου και σου εύχομαι να μην ξαναδουλέψεις ποτέ.
Τρίτον, η Ελληνική γλώσσα είναι τόσο πλούσια προκειμένου να αποτυπώνει ο ομιλητής ακριβώς αυτό που θέλει να πεί.
Εσύ λοιπόν, ας το δεχθώ, δεν ήσουν σαφής.
Καλή συνέχεια.
 

mihla

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
21 Μαΐ 2015
Μηνύματα
961
Κριτικές
193
Like
7.204
Πόντοι
30.298
επειδη βγαζεις τα π.μ στην φόρα,θα κανω το ιδιο και εγω....εσυ δεν ήσουν που μου έλεγες οτι μπορεις να κανεις ραντεβου 7 απ τις 10 μέρες στην περίοδο των γιορτών και μετά έγραφες εδω οτι κάνεις ραντεβού μόνο 7 μέρες τον μήνα κτλ  
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Θύμισε μου. Σου έχω στείλει κανένα μνμ για συνάντηση και δεν το θυμάμαι;
Δεύτερον, αν δεν δουλεύεις είναι δικαίωμα σου και σου εύχομαι να μην ξαναδουλέψεις ποτέ.
Τρίτον, η Ελληνική γλώσσα είναι τόσο πλούσια προκειμένου να αποτυπώνει ο ομιλητής ακριβώς αυτό που θέλει να πεί.
Εσύ λοιπόν, ας το δεχθώ, δεν ήσουν σαφής.
Καλή συνέχεια.
Tυπε παιζει να της εχεις στειλει κ να μην το θυμασαι..! Οπως εγω της εχω στειλει απειλειτικα pm που ποτε ομως δεν εμφανισε..!
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Θύμισε μου. Σου έχω στείλει κανένα μνμ για συνάντηση και δεν το θυμάμαι;
Δεύτερον, αν δεν δουλεύεις είναι δικαίωμα σου και[size=10pt] σου εύχομαι να μην ξαναδουλέψεις ποτέ[/size].
Τρίτον, η Ελληνική γλώσσα είναι τόσο πλούσια προκειμένου να αποτυπώνει ο ομιλητής ακριβώς αυτό που θέλει να πεί.
Εσύ λοιπόν, ας το δεχθώ, δεν ήσουν σαφής.
Καλή συνέχεια.
μαλακια ευχη δινεις φιλε...πανω που την επικοινωνουμε να την παμε βολτα....Ασε φιλε αν δεν θελεις να ξαναδουλεψει, πηγαινε στο νημα των ανεργων να γραψεις....εχουμε ανοιξει νημα ΕΟΠΥΥ....
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
επειδη βγαζεις τα π.μ στην φόρα,θα κανω το ιδιο και εγω....εσυ δεν ήσουν που μου έλεγες οτι μπορεις να κανεις ραντεβου 7 απ τις 10 μέρες στην περίοδο των γιορτών και μετά έγραφες εδω οτι κάνεις ραντεβού μόνο 7 μέρες τον μήνα κτλ  
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
μαλακια ευχη δινεις φιλε...πανω που την επικοινωνουμε να την παμε βολτα....Ασε φιλε αν δεν θελεις να ξαναδουλεψει, πηγαινε στο νημα των ανεργων να γραψεις....εχουμε ανοιξει νημα ΕΟΠΥΥ....
Πατερ καλημερα σας
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
επειδη βγαζεις τα π.μ στην φόρα,θα κανω το ιδιο και εγω....εσυ δεν ήσουν που μου έλεγες οτι μπορεις να κανεις ραντεβου 7 απ τις 10 μέρες στην περίοδο των γιορτών και μετά έγραφες εδω οτι κάνεις ραντεβού μόνο 7 μέρες τον μήνα κτλ  


οτι τι οι 3 μερες παραπανω σε πειραξαν?γτ σου εκοψα την δουλιτσα  :grin:
οσες μερες θελω θα δουλεψω και τωρα ειχα πει 18-22 του μηνα  ομως ακυρο τελικα δεν θα μπορω
αν θελω δεν δουλευω και καθολου σιγα μην σε ρωτησω
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom