Blackdove
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 1.917
- Κριτικές
- 3
- Like
- 52
- Πόντοι
- 16
Αν ηθελα να γραψω ψεματα και μαλακιες θα σε εκραζα, εγραψα την αληθεια.
Αλλωστε η φωτο στη 1η σελιδα στα 4 λεει την αληθεια οτι τον ειχες "δουλεμενο"...
Αν δε σ'αρεσει αυτο π εγραψα ή σ δημιουργει προβλημα ΣΟΡΡΥ ειλικρινα!
Εγω τα εγραψα οπως τα θυμαμαι...
Χειλια δεν "εφτιαξες" δεν ειναι ντροπη ή κακο αν εχεις κανει ενα γεμισμα στα χειλακια
σου, αν κ τα προτιμουσα πριν...
εεεε καταλαθος επεσε και λιγη σιλικονη στα βυζακια!!εσταξε μωρε καταλαθος.

. Θα βγει να σε ευχαριστήσει λογικα ( ειναι τοσο ωραια που τα περνας για πλαστικα)
