Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
μαλακια ευχη δινεις φιλε...πανω που την επικοινωνουμε να την παμε βολτα....Ασε φιλε αν δεν θελεις να ξαναδουλεψει, πηγαινε στο νημα των ανεργων να γραψεις....εχουμε ανοιξει νημα ΕΟΠΥΥ....
φιλε που θα την πας βολτα??στο ζαππειο???
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Θύμισε μου. Σου έχω στείλει κανένα μνμ για συνάντηση και δεν το θυμάμαι;
Δεύτερον, αν δεν δουλεύεις είναι δικαίωμα σου και σου εύχομαι να μην ξαναδουλέψεις ποτέ.
Τρίτον, η Ελληνική γλώσσα είναι τόσο πλούσια προκειμένου να αποτυπώνει ο ομιλητής ακριβώς αυτό που θέλει να πεί.
Εσύ λοιπόν, ας το δεχθώ, δεν ήσουν σαφής.
Καλή συνέχεια.

δεν αναφερομαι σε σενα διαβασε το ξανα να δεις
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Αγάπη, αλληλεγγύη, ομόνοια και λίγο Σύνταγμα παιδγιαααααα
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
Νίκο μου! Εσυ εδω;  :effemine:
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Περναω και ριχνω καμια ματια μπετονιεριτσα μου  :gay:

edit:  λεω μαλιστα να περναω πιο συχνα.... χαλαρώνει ο κόσμος με το αβαταρ μου  :tooth:
 

kourtakis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Οκτ 2008
Μηνύματα
270
Κριτικές
12
Like
248
Πόντοι
601
οτι τι οι 3 μερες παραπανω σε πειραξαν?γτ σου εκοψα την δουλιτσα  :grin:
οσες μερες θελω θα δουλεψω και τωρα ειχα πει 18-22 του μηνα  ομως ακυρο τελικα δεν θα μπορω
αν θελω δεν δουλευω και καθολου σιγα μην σε ρωτησω

Επαγγελματισμός και ευγένεια επιπέδου .

Δηλαδή τωρα λέω εγω αν πας μια βόλτα και βρεις μια κοντή με ωραία μάτια σε ενα μπαρ , λιγο προκλητικά ντυμένη , και πετάξεις ενα χαρτί σε κεράσματα και γούστα , δεν θα σου κάτσει να την σκίζεις και απο κωλο για κανενα μήνα; λέω εγω τωρα, μήπως είσαστε εντελώς να εντελώς γκασμάδες μερικοί , μερικοί ?!!!
 

gasper

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2013
Μηνύματα
2.030
Like
1.206
Πόντοι
96
επειδη βγαζεις τα π.μ στην φόρα,θα κανω το ιδιο και εγω....εσυ δεν ήσουν που μου έλεγες οτι μπορεις να κανεις ραντεβου 7 απ τις 10 μέρες στην περίοδο των γιορτών και μετά έγραφες εδω οτι κάνεις ραντεβού μόνο 7 μέρες τον μήνα κτλ 
..αφου στο νημα της απανταει μια αυτη...μια η φιλη της..και μια το γραφειο της, ειναι πολυ λογικο ..να γινεται μπουρδελο
 
Εγγρ.
11 Απρ 2016
Μηνύματα
290
Κριτικές
4
Like
17
Πόντοι
1

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Ευχαριστούμε, όλοι εμείς οι γκασμαδες,τους μεγάλους και έμπειρους για τις χρήσιμες πληροφορίες τους!!!
Θα προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε το παράδειγμα σας!!! (αφού είναι δοκιμασμένο και αποτελεσματικό)
:gay:
 
Εγγρ.
11 Απρ 2016
Μηνύματα
290
Κριτικές
4
Like
17
Πόντοι
1
ο καθενας κοιταει το συμφερον του αυτο ξερω εγω και η βερονικα και ο καθε γαμιας εδω μεσα βασει συμφέροντος
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Επαγγελματισμός και ευγένεια επιπέδου .

Δηλαδή τωρα λέω εγω αν πας μια βόλτα και βρεις μια κοντή με ωραία μάτια σε ενα μπαρ , λιγο προκλητικά ντυμένη , και πετάξεις ενα χαρτί σε κεράσματα και γούστα , δεν θα σου κάτσει να την σκίζεις και απο κωλο για κανενα μήνα; λέω εγω τωρα, μήπως είσαστε εντελώς να εντελώς γκασμάδες μερικοί , μερικοί ?!!!ασε μας ρε κουρτακη τι σχεση εχει το υψος? πρεπει να χεις μπαζωσει πολύ εσυ αγορι μου και τα βλέπεις ετσι τα πραγματα
ασε μας ρε κουρτακη πρεπει να χεις μπαζωσει πολύ εσυ αγορι μου και τα βλέπεις ετσι τα πραγματα
 

Dirty69

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Απρ 2010
Μηνύματα
5.471
Κριτικές
50
Like
8.413
Πόντοι
28.635
Επαγγελματισμός και ευγένεια επιπέδου .

Δηλαδή τωρα λέω εγω αν πας μια βόλτα και βρεις μια κοντή με ωραία μάτια σε ενα μπαρ , λιγο προκλητικά ντυμένη , και πετάξεις ενα χαρτί σε κεράσματα και γούστα , δεν θα σου κάτσει να την σκίζεις και απο κωλο για κανενα μήνα; λέω εγω τωρα, μήπως είσαστε εντελώς να εντελώς γκασμάδες μερικοί , μερικοί ?!!!

Φίλε συναθλητή Kourtakis το θέμα δεν είναι αν μπορεί να βρεί κανείς σε ένα μπαρ όλα αυτά που λες - μπορείς και συμφωνώ - είναι ότι πληρώνοντας την κάθε Βερόνικα (με την προυπόθεση ότι ΔΕΝ σκέφτεσαι να τα ακουμπήσεις και ότι θα ακουμπούσες το ίδιο ποσό για να βγάλεις έξω μία άλλη casual τυπισσα) - συνεχίζω - αποφεύγεις να ακούσεις την ίδια κασέτα που έχεις ακούσει πολλές φορές, να ακούσεις μισοαλήθειες σαν και αυτές που λέμε και εμείς για να ρίξουμε κάποια και γενικά στις επόμενες συναντήσεις μαζί με την γκόμενα που έριξες στο μπαρ να κυκλοφορείς με μία ασπιρίνη κρεμασμένη στα @..δια σου για να μην στα ζαλίζει....

ευτυχώς που υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Με την κάθε Βερόνικα θα εισπράξεις τουλάχιστον ευχάριστη συμπεριφορά και ελπίζω ανάλογο πήδημα των προσδοκιών των 250 Γιουρος

 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
ο καθενας κοιταει το συμφερον του αυτο ξερω εγω και η βερονικα και ο καθε γαμιας εδω μεσα βασει συμφέροντος
φιλε μου εδω ομως δεν θα επρεπε ο καθε γαμιας που λες και εσυ να μιλαει βαση συμφεροντος!!!θα πρεπει να μιλαει με βαση τις εμπειριες του με την κοπελα!!!
εδω μεσα ομως μιλανε περισσοτερο αυτοι που δεν εχουν παει με την κοπελα και λενε αρλουμπες!!!αρα μαλλον εχεις δικιο!!μιλανε "βαση συμφεροντος"...το θεμα ειναι ποιανου συμφεροντος ομως??δικου τους η αλλων??λεω εγω τωρα...
και η βερ φιλε δεν μιλαει βαση συμφεροντος...μιλαει γιατι πρεπει να απαντησει καθε φορα σε ολα αυτα τα απαραδεκτα που λεγονται!!!
 

kourtakis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Οκτ 2008
Μηνύματα
270
Κριτικές
12
Like
248
Πόντοι
601
Φίλε συναθλητή Kourtakis το θέμα δεν είναι αν μπορεί να βρεί κανείς σε ένα μπαρ όλα αυτά που λες - μπορείς και συμφωνώ - είναι ότι πληρώνοντας την κάθε Βερόνικα (με την προυπόθεση ότι ΔΕΝ σκέφτεσαι να τα ακουμπήσεις και ότι θα ακουμπούσες το ίδιο ποσό για να βγάλεις έξω μία άλλη casual τυπισσα) - συνεχίζω - αποφεύγεις να ακούσεις την ίδια κασέτα που έχεις ακούσει πολλές φορές, να ακούσεις μισοαλήθειες σαν και αυτές που λέμε και εμείς για να ρίξουμε κάποια και γενικά στις επόμενες συναντήσεις μαζί με την γκόμενα που έριξες στο μπαρ να κυκλοφορείς με μία ασπιρίνη κρεμασμένη στα @..δια σου για να μην στα ζαλίζει....

ευτυχώς που υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Με την κάθε Βερόνικα θα εισπράξεις τουλάχιστον ευχάριστη συμπεριφορά και ελπίζω ανάλογο πήδημα των προσδοκιών των 250 Γιουρος

Δεν μιλάμε γενικότερα για οποιαδήποτε αλλα για την Βερόνικα, που καταρχάς δεν φαινεται να διαφέρει πολυ απο την γκομενα που στα πριζει, αν και με 250 την ώρα σε κερασματα και γούστα η οποιαδηποτε τυπισα θα ειναι μέλι .

Τωρα κάποιοι προμοτάρουν την λεγόμενη για θέα του σεξ, και πολυ πρώτο μουνι , ε δεν ειναι .
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Δεν μιλάμε γενικότερα για οποιαδήποτε αλλα για την Βερόνικα, που καταρχάς δεν φαινεται να διαφέρει πολυ απο την γκομενα που στα πριζει, αν και με 250 την ώρα σε κερασματα και γούστα η οποιαδηποτε τυπισα θα ειναι μέλι .

Τωρα κάποιοι προμοτάρουν την λεγόμενη για θέα του σεξ, και πολυ πρώτο μουνι , ε δεν ειναι .
κουρτακη εχω την εντυπωση ότι δεν εχεις μιλησει και συναναστραφεί με γυναικα ανω του 6/10 ποτε σου.Στην Ελλαδα και με τα κερασματα που λες δεν αλλαζει κατι.Αν θελει η άλλη να στα ζαλισει θα στα ζαλισει.
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Αφού είναι εξακριβωμένο!!!
Με ένα χαρτί μόνο, έχεις και γαμας μια κοντή για ένα μήνα!!!
Τι δεν καταλαβαίνεις???

(Γκασμαδες, ακούτε το έμπειρο)

:gay:
 

kourtakis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Οκτ 2008
Μηνύματα
270
Κριτικές
12
Like
248
Πόντοι
601
κουρτακη εχω την εντυπωση ότι δεν εχεις μιλησει και συναναστραφεί με γυναικα ανω του 6/10 ποτε σου.Στην Ελλαδα και με τα κερασματα που λες δεν αλλαζει κατι.Αν θελει η άλλη να στα ζαλισει θα στα ζαλισει.

Έχεις λάθος εντυπωση .
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom