apoc
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 17.705
- Κριτικές
- 31
- Like
- 393
- Πόντοι
- 3.115
Την ευλογια σας Πατερτην ευλογια μου αλλοδαπε αδελφε! σου στελνω μια προσευχη βασκανιας για τα ωραια σου ματια ! Η νηστεια δωρο της ενοριας μας!

Την ευλογια σας Πατερτην ευλογια μου αλλοδαπε αδελφε! σου στελνω μια προσευχη βασκανιας για τα ωραια σου ματια ! Η νηστεια δωρο της ενοριας μας!

φιλε που θα την πας βολτα??στο ζαππειο???μαλακια ευχη δινεις φιλε...πανω που την επικοινωνουμε να την παμε βολτα....Ασε φιλε αν δεν θελεις να ξαναδουλεψει, πηγαινε στο νημα των ανεργων να γραψεις....εχουμε ανοιξει νημα ΕΟΠΥΥ....
Θύμισε μου. Σου έχω στείλει κανένα μνμ για συνάντηση και δεν το θυμάμαι;
Δεύτερον, αν δεν δουλεύεις είναι δικαίωμα σου και σου εύχομαι να μην ξαναδουλέψεις ποτέ.
Τρίτον, η Ελληνική γλώσσα είναι τόσο πλούσια προκειμένου να αποτυπώνει ο ομιλητής ακριβώς αυτό που θέλει να πεί.
Εσύ λοιπόν, ας το δεχθώ, δεν ήσουν σαφής.
Καλή συνέχεια.
?[size=10pt][size=10pt][size=10pt]φιλε[/size][/size][/size] που θα την πας βολτα??στο ζαππειο???


οτι τι οι 3 μερες παραπανω σε πειραξαν?γτ σου εκοψα την δουλιτσα
οσες μερες θελω θα δουλεψω και τωρα ειχα πει 18-22 του μηνα ομως ακυρο τελικα δεν θα μπορω
αν θελω δεν δουλευω και καθολου σιγα μην σε ρωτησω
..αφου στο νημα της απανταει μια αυτη...μια η φιλη της..και μια το γραφειο της, ειναι πολυ λογικο ..να γινεται μπουρδελοεπειδη βγαζεις τα π.μ στην φόρα,θα κανω το ιδιο και εγω....εσυ δεν ήσουν που μου έλεγες οτι μπορεις να κανεις ραντεβου 7 απ τις 10 μέρες στην περίοδο των γιορτών και μετά έγραφες εδω οτι κάνεις ραντεβού μόνο 7 μέρες τον μήνα κτλ
Ρε mihla σε τάπωσε άσχημα η γκομενα, από την μια παρακαλας και από την άλλη κράζεις ? Σπάγγος είσαι ρε παίχτη!![]()
ασε μας ρε κουρτακη πρεπει να χεις μπαζωσει πολύ εσυ αγορι μου και τα βλέπεις ετσι τα πραγματαΕπαγγελματισμός και ευγένεια επιπέδου .
Δηλαδή τωρα λέω εγω αν πας μια βόλτα και βρεις μια κοντή με ωραία μάτια σε ενα μπαρ , λιγο προκλητικά ντυμένη , και πετάξεις ενα χαρτί σε κεράσματα και γούστα , δεν θα σου κάτσει να την σκίζεις και απο κωλο για κανενα μήνα; λέω εγω τωρα, μήπως είσαστε εντελώς να εντελώς γκασμάδες μερικοί , μερικοί ?!!!ασε μας ρε κουρτακη τι σχεση εχει το υψος? πρεπει να χεις μπαζωσει πολύ εσυ αγορι μου και τα βλέπεις ετσι τα πραγματα
Επαγγελματισμός και ευγένεια επιπέδου .
Δηλαδή τωρα λέω εγω αν πας μια βόλτα και βρεις μια κοντή με ωραία μάτια σε ενα μπαρ , λιγο προκλητικά ντυμένη , και πετάξεις ενα χαρτί σε κεράσματα και γούστα , δεν θα σου κάτσει να την σκίζεις και απο κωλο για κανενα μήνα; λέω εγω τωρα, μήπως είσαστε εντελώς να εντελώς γκασμάδες μερικοί , μερικοί ?!!!
φιλε μου εδω ομως δεν θα επρεπε ο καθε γαμιας που λες και εσυ να μιλαει βαση συμφεροντος!!!θα πρεπει να μιλαει με βαση τις εμπειριες του με την κοπελα!!!ο καθενας κοιταει το συμφερον του αυτο ξερω εγω και η βερονικα και ο καθε γαμιας εδω μεσα βασει συμφέροντος
Φίλε συναθλητή Kourtakis το θέμα δεν είναι αν μπορεί να βρεί κανείς σε ένα μπαρ όλα αυτά που λες - μπορείς και συμφωνώ - είναι ότι πληρώνοντας την κάθε Βερόνικα (με την προυπόθεση ότι ΔΕΝ σκέφτεσαι να τα ακουμπήσεις και ότι θα ακουμπούσες το ίδιο ποσό για να βγάλεις έξω μία άλλη casual τυπισσα) - συνεχίζω - αποφεύγεις να ακούσεις την ίδια κασέτα που έχεις ακούσει πολλές φορές, να ακούσεις μισοαλήθειες σαν και αυτές που λέμε και εμείς για να ρίξουμε κάποια και γενικά στις επόμενες συναντήσεις μαζί με την γκόμενα που έριξες στο μπαρ να κυκλοφορείς με μία ασπιρίνη κρεμασμένη στα @..δια σου για να μην στα ζαλίζει....
ευτυχώς που υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Με την κάθε Βερόνικα θα εισπράξεις τουλάχιστον ευχάριστη συμπεριφορά και ελπίζω ανάλογο πήδημα των προσδοκιών των 250 Γιουρος
κουρτακη εχω την εντυπωση ότι δεν εχεις μιλησει και συναναστραφεί με γυναικα ανω του 6/10 ποτε σου.Στην Ελλαδα και με τα κερασματα που λες δεν αλλαζει κατι.Αν θελει η άλλη να στα ζαλισει θα στα ζαλισει.Δεν μιλάμε γενικότερα για οποιαδήποτε αλλα για την Βερόνικα, που καταρχάς δεν φαινεται να διαφέρει πολυ απο την γκομενα που στα πριζει, αν και με 250 την ώρα σε κερασματα και γούστα η οποιαδηποτε τυπισα θα ειναι μέλι .
Τωρα κάποιοι προμοτάρουν την λεγόμενη για θέα του σεξ, και πολυ πρώτο μουνι , ε δεν ειναι .
κουρτακη εχω την εντυπωση ότι δεν εχεις μιλησει και συναναστραφεί με γυναικα ανω του 6/10 ποτε σου.Στην Ελλαδα και με τα κερασματα που λες δεν αλλαζει κατι.Αν θελει η άλλη να στα ζαλισει θα στα ζαλισει.