Blackdove
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 1.917
- Κριτικές
- 3
- Like
- 52
- Πόντοι
- 16
Στις 10 κριτικες που εχει καποια σαν το κοριτσι εδω.... οι 7 γραφτηκαν για να κοκορευτουν οτι πηδηξαν Βερονικατοσο απλα
![]()
![]()
![]()
![]()
Στις 10 κριτικες που εχει καποια σαν το κοριτσι εδω.... οι 7 γραφτηκαν για να κοκορευτουν οτι πηδηξαν Βερονικατοσο απλα
![]()
![]()
![]()
![]()
Ρε φιλε δεν σου λεει κανεις εδω τι θα παρεις
Εγω τουλαχιστον αντικρουω ψεμματα σχετικα με την κοπελα
που αφορουν την εμφανιση της
Και αυτο ειναι ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Αρκετα ευρω πεταξαμε σε ΦΟΛΕΣ
Το καλο να λεγεται
Αυτοι που σου λενε τα ψεμματα ειναι ουσιαστικα οι ΠΩΛΗΤΕΣ
ανταγωντιστικων προιοντων
Αρχίδια δεν έχεις; Γράψε μας εκεί πέρα λοιπόν. Είμαι σίγουρος ότι χωράμε. Χαρά μας! Και δεν στο λέω ειρωνικά.Στις 10 κριτικες που εχει καποια σαν το κοριτσι εδω.... οι 7 γραφτηκαν για να κοκορευτουν οτι πηδηξαν Βερονικατοσο απλα
Αρχίδια δεν έχεις; Γράψε μας εκεί πέρα λοιπόν. Είμαι σίγουρος ότι χωράμε. Χαρά μας! Και δεν στο λέω ειρωνικά.
Αρχίδια δεν έχεις; Γράψε μας εκεί πέρα λοιπόν. Είμαι σίγουρος ότι χωράμε. Χαρά μας! Και δεν στο λέω ειρωνικά.
Όσοι την πήραν στα 70 ανέφεραν μισή ώρα. Και ο Αμπελαλές για μισή ώρα τόσα της έδωσε!Ξεκόλα... η λέξη κλειδί και σε εκείνη την αγγελία ήταν η λέξη "ΑΠΟ"... "Από 70 ευρώ".
Αν η Βερόνικα είναι ξύπνια (που είναι) θα πει "βεβαίως από 70 αλλά 70 το τέταρτο η ώρα 280 άντε 250 για σενα που είσαι ομορφόπαιδο".
Όσοι την πήραν στα 70 ανέφεραν μισή ώρα. Και ο Αμπελαλές για μισή ώρα τόσα της έδωσε!
E καλα πηγαινε κ ποιο κατωΌσοι την πήραν στα 70 ανέφεραν μισή ώρα. Και ο Αμπελαλές για μισή ώρα τόσα της έδωσε!
πάντως όταν την πήραμε ως Αντριάννα στα 100... πριν από χρόνια...
στην τιμή έλεγε...
σε λίγο θα βγεί να πεί πώς δέν την καταγαμήσαμε... και θα βάλουμε τα γέλια...
πάντως για 250 μου είναι λίγο χαμηλο-αχλαδο-κώλα...
να τα λέμε κι αυτά...
...ουπς λές να μπήκα βλάκ λίστ???
Καλά τότε. Κατέβα λίγο πιο κάτω ακόμαE καλα πηγαινε κ ποιο κατω
από xpapad
27-11-2014 με 90 για 1 ωρα...! Α ρρε αμπελαλε δεν σε ειχα για τσιφουτη ρε για 20 ευρω να μην την εχεις 1 ωρα...τσ τσ τσ τσ
Και γιατί δεν ενημέρωσες ώστε να ανοίξεις και εμάς τα μάτια να μην την πάρουμε στα 120 και πιαστούμε μαλάκες; Γιατί εγώ και άλλοι πληρώσαμε 120 για μια ώρα. Γιατί δεν μας λυπήθηκες;δεν ηταν 100, ηταν 70 ευρω και οχι πριν απο χρονια, τωρα το καλοκαιρι που μας περασε. Την ειχα παρει κιολας, μου ειχε κανει και καλυτερη τιμη για να επανορθώσει γιατι με ειχε στήσει πολυ ωρα
Τι να μην συμφερει? Μια κριτικη λεει το 2014 90 ευρω κ μια αλλη το 15 350/1,5 ωρα. Δεν σε καταλαβαινω.....Καλά τότε. Κατέβα λίγο πιο κάτω ακόμα
Δεν συμφέρει, έ; Αλλά ξέχασα! Είναι πυρφόρικη η κριτική και πλασματική!
Και εσύ μας είπες ότι την πήρες το 2014 αλλά το 2015 μας λες δεν πρόλαβα! Ούτε εγώ σε καταλαβαίνω.Τι να μην συμφερει? Μια κριτικη λεει το 2014 90 ευρω κ μια αλλη το 15 350/1,5 ωρα. Δεν σε καταλαβαινω.....
ΚαλαΚαι εσύ μας είπες ότι την πήρες το 2014 αλλά το 2015 μας λες δεν πρόλαβα! Ούτε εγώ σε καταλαβαίνω.
Καλα ερωτευμενο αγορι επειδη τα σβυσανε δεν θα τα ξανα ποσταρω να γλυτωσω απο κοπο τον γκουρου..!Και εσύ μας είπες ότι την πήρες το 2014 αλλά το 2015 μας λες δεν πρόλαβα! Ούτε εγώ σε καταλαβαίνω.
Ποιο; Στις ανεξάρτητες; Που σου ήρθε μετα το ραντεβού και δεν σε μύρισε η αρραβωνιάρα; Το 2014 είναι γραμμένα και αυτά που μας πόσταρες. Αλλά το 2015 άλλα μας έγραψες. Είχες τους λόγους σου...Καλα Καλα ερωτευμενο αγορι επειδη τα σβυσανε δεν θα τα ξανα ποσταρω να γλυτωσω απο κοπο τον γκουρου..!
εβαλα κριτικη ενος μελλους το 14 που την πηρε με 90 και λεω τσιφουτη τον αμπελαλε που δεν εδωσε 20 ευρω ακομα για 1 ωρα. Εγω που κολαω?Ποιο; Στις ανεξάρτητες; Που σου ήρθε μετα το ραντεβού και δεν σε μύρισε η αρραβωνιάρα; Το 2014 είναι γραμμένα και αυτά που μας πόσταρες. Αλλά το 2015 άλλα μας έγραψες. Είχες τους λόγους σου...
Δεν με αφορα τι πιστευεις η οχι τυπε...! Απλα κ ομορφα στο λεω.OK apoc! Την πήρες. Την πήρες με 70/ώρα! Τελείωσε;