Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

jorgekavlares

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
8.103
Like
1.458
Πόντοι
546
πάντως όταν την πήραμε ως Αντριάννα στα 100... πριν από χρόνια...
στην τιμή έλεγε...
σε λίγο θα βγεί να πεί πώς δέν την καταγαμήσαμε... και θα βάλουμε τα γέλια...

πάντως για 250 μου είναι λίγο χαμηλο-αχλαδο-κώλα...
να τα λέμε κι αυτά...

...ουπς λές να μπήκα βλάκ λίστ???
 

Επισκέπτης
Ρε φιλε δεν σου λεει κανεις εδω τι θα παρεις
Εγω τουλαχιστον αντικρουω ψεμματα σχετικα με την κοπελα
που αφορουν την εμφανιση της
Και αυτο ειναι ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Αρκετα ευρω πεταξαμε σε ΦΟΛΕΣ
Το καλο να λεγεται
Αυτοι που σου λενε τα ψεμματα ειναι ουσιαστικα οι ΠΩΛΗΤΕΣ
ανταγωντιστικων προιοντων

Εγω το βλεπω  ως παραπληροφορηση. και τα θετικα και τα αρνητικα.   Αποψη μου βεβαια....  απλα την καταθετω
 
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.567
Κριτικές
42
Like
50.026
Πόντοι
28.246
Στις 10 κριτικες που εχει καποια   σαν το κοριτσι εδω....   οι 7  γραφτηκαν  για να κοκορευτουν οτι πηδηξαν Βερονικα :)   τοσο απλα
Αρχίδια δεν έχεις; Γράψε μας εκεί πέρα λοιπόν. Είμαι σίγουρος ότι χωράμε. Χαρά μας! Και δεν στο λέω ειρωνικά.
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
Αρχίδια δεν έχεις; Γράψε μας εκεί πέρα λοιπόν. Είμαι σίγουρος ότι χωράμε. Χαρά μας! Και δεν στο λέω ειρωνικά.


και πανω απο τα γονατα καλοκαιρι ερχετε τα μπανια θα αρχισουν μη σβηστουνε κιολας ε??ειναι και πολλοι οι υποψηφιοι για εγγραφη τυπε! :coffee:  :cheesy:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.567
Κριτικές
42
Like
50.026
Πόντοι
28.246
Ξεκόλα... η λέξη κλειδί και σε εκείνη την αγγελία ήταν η λέξη "ΑΠΟ"... "Από 70 ευρώ".
Αν η Βερόνικα είναι ξύπνια  (που είναι) θα πει "βεβαίως από 70 αλλά 70 το τέταρτο η ώρα 280 άντε 250 για σενα που είσαι ομορφόπαιδο".
Όσοι την πήραν στα 70 ανέφεραν μισή ώρα. Και ο Αμπελαλές για μισή ώρα τόσα της έδωσε!
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Όσοι την πήραν στα 70 ανέφεραν μισή ώρα. Και ο Αμπελαλές για μισή ώρα τόσα της έδωσε!

Καλά εγώ σου είπα τι να πει....
Τώρα το πόσο την πήρε ο καθένας άστο.
Ας μείνουμε στο πόσο είναι σήμερα και τέλος.

Λοιπόν πάω σε κανενα άλλο θέμα τώρα να το ανεβάσουμε λίγο.
συνεχίστε την καλή δουλειά με τις κόντρες και κοιτάχτε να το έχουμε ψηλά στα δεξιά.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Όσοι την πήραν στα 70 ανέφεραν μισή ώρα. Και ο Αμπελαλές για μισή ώρα τόσα της έδωσε!
E καλα πηγαινε κ ποιο κατω

από xpapad
27-11-2014  με 90 για 1 ωρα...! Α ρρε αμπελαλε δεν σε ειχα για τσιφουτη ρε για 20 ευρω να μην την εχεις 1 ωρα...τσ τσ τσ τσ

 

Googlegian

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2015
Μηνύματα
34
Like
2
Πόντοι
0
πάντως όταν την πήραμε ως Αντριάννα στα 100... πριν από χρόνια...
στην τιμή έλεγε...
σε λίγο θα βγεί να πεί πώς δέν την καταγαμήσαμε... και θα βάλουμε τα γέλια...

πάντως για 250 μου είναι λίγο χαμηλο-αχλαδο-κώλα...
να τα λέμε κι αυτά...

...ουπς λές να μπήκα βλάκ λίστ???


δεν ηταν 100, ηταν 70 ευρω και οχι πριν απο χρονια, τωρα το καλοκαιρι που μας περασε. Την ειχα παρει κιολας, μου ειχε κανει και καλυτερη τιμη για να επανορθώσει γιατι με ειχε στήσει πολυ ωρα


 

Συνημμένα

  • Χωρίς τίτλο.jpg
    Χωρίς τίτλο.jpg
    69,6 KB · Εμφανίσεις: 83

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.567
Κριτικές
42
Like
50.026
Πόντοι
28.246
E καλα πηγαινε κ ποιο κατω

από xpapad
27-11-2014  με 90 για 1 ωρα...! Α ρρε αμπελαλε δεν σε ειχα για τσιφουτη ρε για 20 ευρω να μην την εχεις 1 ωρα...τσ τσ τσ τσ
Καλά τότε. Κατέβα λίγο πιο κάτω ακόμα
Δεν συμφέρει, έ; Αλλά ξέχασα! Είναι πυρφόρικη η κριτική και πλασματική!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.567
Κριτικές
42
Like
50.026
Πόντοι
28.246
δεν ηταν 100, ηταν 70 ευρω και οχι πριν απο χρονια, τωρα το καλοκαιρι που μας περασε. Την ειχα παρει κιολας, μου ειχε κανει και καλυτερη τιμη για να επανορθώσει γιατι με ειχε στήσει πολυ ωρα
Και γιατί δεν ενημέρωσες ώστε να ανοίξεις και εμάς τα μάτια να μην την πάρουμε στα 120 και πιαστούμε μαλάκες; Γιατί εγώ και άλλοι πληρώσαμε 120 για μια ώρα. Γιατί δεν μας λυπήθηκες;
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.567
Κριτικές
42
Like
50.026
Πόντοι
28.246
Τι να μην συμφερει? Μια κριτικη λεει το 2014 90 ευρω κ μια αλλη το 15 350/1,5 ωρα. Δεν σε καταλαβαινω.....
Και εσύ μας είπες ότι την πήρες το 2014 αλλά το 2015 μας λες δεν πρόλαβα! Ούτε εγώ σε καταλαβαίνω.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Και εσύ μας είπες ότι την πήρες το 2014 αλλά το 2015 μας λες δεν πρόλαβα! Ούτε εγώ σε καταλαβαίνω.
Καλα
Και εσύ μας είπες ότι την πήρες το 2014 αλλά το 2015 μας λες δεν πρόλαβα! Ούτε εγώ σε καταλαβαίνω.
Καλα ερωτευμενο αγορι επειδη τα σβυσανε δεν θα τα ξανα ποσταρω να γλυτωσω απο κοπο τον γκουρου..!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.567
Κριτικές
42
Like
50.026
Πόντοι
28.246
Καλα Καλα ερωτευμενο αγορι επειδη τα σβυσανε δεν θα τα ξανα ποσταρω να γλυτωσω απο κοπο τον γκουρου..!
Ποιο; Στις ανεξάρτητες; Που σου ήρθε μετα το ραντεβού και δεν σε μύρισε η αρραβωνιάρα; Το 2014 είναι γραμμένα και αυτά που μας πόσταρες. Αλλά το 2015 άλλα μας έγραψες. Είχες τους λόγους σου...
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Ποιο; Στις ανεξάρτητες; Που σου ήρθε μετα το ραντεβού και δεν σε μύρισε η αρραβωνιάρα; Το 2014 είναι γραμμένα και αυτά που μας πόσταρες. Αλλά το 2015 άλλα μας έγραψες. Είχες τους λόγους σου...
εβαλα κριτικη ενος μελλους το 14 που την πηρε με 90 και λεω τσιφουτη τον αμπελαλε που δεν εδωσε 20 ευρω ακομα για 1 ωρα. Εγω που κολαω?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.567
Κριτικές
42
Like
50.026
Πόντοι
28.246
OK apoc! Την πήρες. Την πήρες με 70/ώρα! Τελείωσε;
 

agios69

Μέλος
Εγγρ.
10 Φεβ 2014
Μηνύματα
1.141
Κριτικές
6
Like
123
Πόντοι
16
υπάρχουν και τα μπ (προς zebu και apoc)
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom