Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

pablo93

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
40
Like
2
Πόντοι
0
To χασαμε το κορμι πατριωτες... Ας παρουμε τις φωτογραφιες της και  :cum:
 

piko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.146
Like
2.595
Πόντοι
216
συναγωνιστές χαλάρωση και υπομονή
ας μη γράφουμε κάτι αν δεν ξέρουμε, γιατί μπερδεύουμε τα μπούτια μας έτσι
το μόνο που ισχύει είναι ότι η κοπέλα κάθε 2-3 μέρες κάνει ένα login (φαίνεται στο προφίλ της αυτό)
οπότε ας περιμένουμε τις εξελίξεις    :rolleyes:
 

kostaszig

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2013
Μηνύματα
60
Κριτικές
9
Like
135
Πόντοι
280
Τελευταία φορά συνδέθηκε σήμερα στις 01:08 οπότε είναι καλά, που είναι και το σημαντικότερο.

Κατά τα άλλα το καλό πράγμα αργεί να γίνει.

Ελπίζω  να καταφέρουμε να γνωριστούμε και από κοντά.
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
συναγωνιστές χαλάρωση και υπομονή
ας μη γράφουμε κάτι αν δεν ξέρουμε, γιατί μπερδεύουμε τα μπούτια μας έτσι
το μόνο που ισχύει είναι ότι η κοπέλα κάθε 2-3 μέρες κάνει ένα login (φαίνεται στο προφίλ της αυτό)
οπότε ας περιμένουμε τις εξελίξεις    :rolleyes:
συμφωνω με τον φιλο...πλακιτσα εκανα εγω οπως και οι αλλοι...ειναι ενταξει κοπελα η βερονικα οποτε οτι και να γινει πιστευω θα ενημερωσει!!!
καλα να περναει και υπομονη σε μας!!!!
υπομονη μαγκες :)
 

tattou

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2014
Μηνύματα
62
Like
0
Πόντοι
0
Λοιπον παιδια.η βερονικα ειναι μια χαρα μου εστηλε πβ μηνυμα και 2 μαλιστα.μια απο αυτες της μερες θα αρχισει παλι τα ραντεβουδακια.μου ειπε οτι θα με ενημεροση για το ποτε θα βρεθουμε με μηνυμα απο εδω μεσα.
 

kostaszig

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2013
Μηνύματα
60
Κριτικές
9
Like
135
Πόντοι
280
Ωραίος ο Ευτύχιος, ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
 

ANAMA

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2014
Μηνύματα
205
Like
0
Πόντοι
1
Λοιπον παιδια.η βερονικα ειναι μια χαρα μου εστηλε πβ μηνυμα και 2 μαλιστα.μια απο αυτες της μερες θα αρχισει παλι τα ραντεβουδακια.μου ειπε οτι θα με ενημεροση για το ποτε θα βρεθουμε με μηνυμα απο εδω μεσα.
...ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!...φοβερές οι εξελίξεις!!...προτείνω να βγει έκτακτο δελτίο!!...χοχοχο!!...
 

tattou

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2014
Μηνύματα
62
Like
0
Πόντοι
0
Τιποτα φιλος οτι μπορει ο καθενας να κανει το κανει.τωρα αναμενουμε ποτε θα μας πει η κοπελα.. : :knockinb:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
...ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!...φοβερές οι εξελίξεις!!...προτείνω να βγει έκτακτο δελτίο!!...χοχοχο!!...

λενε ότι ο πρωθυπουργος στη ΔΕΘ θα κανει ειδικη αναφορα στο θεμα τυποι  :S
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Λοιπον παιδια.η βερονικα ειναι μια χαρα μου εστηλε πβ μηνυμα και 2 μαλιστα.μια απο αυτες της μερες θα αρχισει παλι τα ραντεβουδακια.μου ειπε οτι θα με ενημεροση για το ποτε θα βρεθουμε με μηνυμα απο εδω μεσα.

Μάλλον σ είχε στείλει πριν μέρες, 
είναι στ εξωτερικό η κοπέλα,
εγώ μπήκα γ κάτι εκκρεμότητες, Μαρία για όσους είχαμε μιλήσει κ με ξέρουν
 

dopamina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
19.867
Like
70
Πόντοι
166

nuber1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2014
Μηνύματα
2.897
Κριτικές
14
Like
1.029
Πόντοι
386
Μάλλον σ είχε στείλει πριν μέρες, 
είναι στ εξωτερικό η κοπέλα,
εγώ μπήκα γ κάτι εκκρεμότητες, Μαρία για όσους είχαμε μιλήσει κ με ξέρουν
Γεια σου Μαρία είσαι η αντικαταστάτρια της Βερονικας για όσο καιρώ  απουσιάζει :grin:  
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.576
Κριτικές
42
Like
50.039
Πόντοι
28.246
Δεν απάντησε η Βερόνικα αν κατάλαβα καλά. Αλλά η Μαρία. Η Βερόνικα είναι εξωτερικό λέει. Τι έγινε; Την πήρανε στην Αμερική για την νεα σεζόν του Game Of Thrones?  :tits2:
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Μάλλον σ είχε στείλει πριν μέρες, 
είναι στ εξωτερικό η κοπέλα,
εγώ μπήκα γ κάτι εκκρεμότητες, Μαρία για όσους είχαμε μιλήσει κ με ξέρουν

Μαρια εσυ πως εισαι; Για βαλε μια φωτο σου plz  :cool2:
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.686
Κριτικές
173
Like
39.890
Πόντοι
38.529
Τι φωτο και μαλακιες...
Γιατι δεν το λετε στα ισα?

ΜΑΡΙΑ..ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕΝΑ??
 

nuber1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2014
Μηνύματα
2.897
Κριτικές
14
Like
1.029
Πόντοι
386

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom