noctilucent1
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 7.448
- Κριτικές
- 8
- Like
- 309
- Πόντοι
- 346
Δεν ξερω κάτιΜια πληροφορια μου λεει οτι η βερονικα ανέβηκε απο τα "αλώνια" στα σαλονια.. Δεν νομιζω να επιστρέψει.
αλλά λογικο μου ακούγεται
Το ειχα προβλεψει άλλωστε


