veriotis22
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 198
- Like
- 98
- Πόντοι
- 1
Και εγώ το είδα αυτό πηγαίνοντας για Μακροχώρι αριστερά. Πρέπει να δούμε τι παίζει.
Αν πας ενημέρωσέ μαςΜαγκες συρμα![]()
Στην βεροια ειδα χθες ανοιξε νεο . Πηγαινοντας για Μακροχωρι , απο Βεροια , στα αριστερα και λιγο πριν τις γραμμες . Εχει περιφραξη απο καλαμιες , φωτεινη ενδειξη ''open'' . Εχει και δορυφορικη κεραια
Αν παει κανεις ας απαντησει στο ποστ
Καλές υπηρεσίες? Μπήκες?Για πες τιμη και τι λεει η τυπισα στο γαμησι
Ευχαριστώεχθες και σημερα ηταν κλειστο περιμενουμε την καινουρια κοπελα.
Να τελικά που κάτι κίνητρο εν μέσω καραντίνας !
Εκεί στα γκατζολικια απέναντι από τον Φαίδωνα, από έξω κλειστό αλλά αν πας από το πλάι και φωνάξεις μια ξανθιά μπαμπατσικη αφού τσεκαρει την περιοχή θα σου άνοιξει και χαρά μεγάλη μέσα ...
Να τελικά που κάτι κίνητρο εν μέσω καραντίνας !
Εκεί στα γκατζολικια απέναντι από τον Φαίδωνα, από έξω κλειστό αλλά αν πας από το πλάι και φωνάξεις μια ξανθιά μπαμπατσικη αφού τσεκαρει την περιοχή θα σου άνοιξει και χαρά μεγάλη μέσα ...
Ισχυει ακόμα αυτό;