Βολτα αποψε στους οικους της περιοχης. Βενους κλειστο. Ευα κλειστη. Στην Πατριδα(Ολγα οπως ειπε καποιος φιλος) Δεν εχω παει κ σημερα που πηγα κλειστο.Διπλα απο την Ευα μια 40...40κατι με κοντο μαυρο μαλλι με πιασιματακια....δεν μου εκανε αισθηση. Μετα τα καινουργια σχολεια απεναντι απο την ταβερνα του Φερωνα ανοιχτο αλλα απ οτι ακουσα η γνωστη επι χρονια...που μυριζει στομα κ μουνι. Μακρια. Κ απεναντι απο το βενζιναδικο στο δρομο προς Μακροχωρι ανοιχτο( μαλλον αυτη ειναι η Μαρινα που λεει ο φιλος). Επισκεψη πριν κανα δυο χρονια. Μια απογοητευση.