Giannisampel96
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουν 2019
- Μηνύματα
- 196
- Like
- 115
- Πόντοι
- 1
Καλημέρα Χρόνια πολλά σε όλους, εύχομαι να είναι όλος ο κόσμος καλά.
Χρόνια πολλά Τζένη!!! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα
Καλημέρα Χρόνια πολλά σε όλους, εύχομαι να είναι όλος ο κόσμος καλά.
Χρονια πολλα και σε σενα Τζενη.
Χρόνια πολλά Τζένη!!! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα
εγω δεν καθομαι στα δικα μου αυγα μην τα σπασωΚαλημέρα μωράκια μου καλό παρασκευο-Σαββατοκύριακο. Σας εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάστασή.


εγω δεν καθομαι στα δικα μου αυγα μην τα σπασω![]()
αυτο το εβαλες αναποδα ετσι πρεπει ;) Καλή Ανάστασή και Καλό Πάσχα![]()
επισης με υγεια![]()
![]()
![]()
Καλή Ανάσταση κοριτσάρα μου!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!! λογο του οτι ειναι πολλες οι σελιδες σου και θελει αρκετο χρονο μεχρι να τις διαβασω και να βρω προγραμμα και τιμες , εαν θελεις σε παρακαλω θερμα να μου τις γραψεις , και οταν με το καλο περασει αυτο το κακο να ειμαι και εγω ενας απο τους πρωτους που θα σε τιμησουν , ευχαριστω πολυ και καλη ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!!!!!!!
Το Πάσχα του 2020 είναι σίγουρα ένα διαφορετικό Πάσχα, ένα Πάσχα που περνάμε στο σπίτι με τις οικογένειές μας. Ένα Πάσχα που η σκέψη μας είναι και σε όλους εκείνους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για είμαστε όλοι εμείς καλά, που η σκέψη μας είναι και σε όλους εκείνους που έχουν χάσει τον αγώνα ενάντια σε αυτόν τον αόρατο εχθρό αλλά και σε εκείνους που έχουν αναρρώσει και σε αυτούς που εξακολουθούν να αγωνίζονται ενάντια στις ασθένειες.
Περνάμε αυτό το Πάσχα στα σπίτια μας, μακριά από τους αγαπημένους μας, αλλά οι καρδιές μας, οι σκέψεις μας είναι τώρα πιο κοντά από ποτέ.
Αυτό το Πάσχα συνεχίζουμε αποφασιστικά να υπερασπιζόμαστε τη ζωή, να υπερασπιζόμαστε το μέλλον και το παρόν μας.
Σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση και Χρόνια Πολλά.
Αυτό το Πάσχα έρχεται για να μας αποδείξει ακόμα πιο έντονα πως η ελπίδα που ζει στις καρδιές μας γίνεται το ισχυρότερο όπλο μας ενάντια στον αόρατο εχθρό και πως πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι το φως κερδίζει πάνω από το σκοτάδι και ότι θα κερδίσουμε, θα σηκωθούμε ξανά και θα επιστρέψουμε στη ζωή μας.
Πολλές θερμές ευχές για να ξαναβρεθούμε σύντομα και πάλι όλοι μαζί.
αμηνΕλπίζω αυτός ο νέος μήνας να μάς ευλογήσει ολους με γλυκές στιγμές με τους δικούς μας ανθρώπους, κάτι που τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν. Ο καιρός που πέρασε μας έκανε πιο δυνατούς, σύσφιξε τις σχέσεις μας με όσους αγαπάμε και μάς ενδυνάμωσε ψυχικά.
Εύχομαι αυτός ο μήνας να μάς φέρει καλύτερα πράγματα και να πραγματοποιήσει όλες τις ευχές μας και επιθυμίες.
Καλό μήνα!

Υγεία ευτυχία χαρά και αγάπη και σε σένα Τζένη. Καλό μήνα να έχουμε και όλα να αρχίσουν να πηγαίνουν από εδώ και πέρα καλύτερα...Ελπίζω αυτός ο νέος μήνας να μάς ευλογήσει ολους με γλυκές στιγμές με τους δικούς μας ανθρώπους, κάτι που τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν. Ο καιρός που πέρασε μας έκανε πιο δυνατούς, σύσφιξε τις σχέσεις μας με όσους αγαπάμε και μάς ενδυνάμωσε ψυχικά.
Εύχομαι αυτός ο μήνας να μάς φέρει καλύτερα πράγματα και να πραγματοποιήσει όλες τις ευχές μας και επιθυμίες.
Καλό μήνα!