Νέα

Τζένη Λατίνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gregory35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Καλημέρα σε όλους καλή Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα με κατάνυξη, σκέψη, συγχώρεση και Αγάπη!
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20200413-094942_Google.jpg
    Screenshot_20200413-094942_Google.jpg
    333,8 KB · Εμφανίσεις: 30

jimakos13

Νέο Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2020
Μηνύματα
1
Like
0
Πόντοι
0
Υπάρχει πρόβλημα που είμαι μικρότερος και θέλω να γίνω πελάτης ;
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
Καλημέρα μωράκια μου καλό παρασκευο-Σαββατοκύριακο. Σας εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάστασή.
εγω δεν καθομαι στα δικα μου αυγα μην τα σπασω  :grin:
αυτο το εβαλες αναποδα ετσι πρεπει  ;) Καλή Ανάστασή και Καλό Πάσχα :happy: :happy:
επισης με υγεια  :headbaning1: :headbaning2: :rose:
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
εγω δεν καθομαι στα δικα μου αυγα μην τα σπασω  :grin:
αυτο το εβαλες αναποδα ετσι πρεπει  ;) Καλή Ανάστασή και Καλό Πάσχα :happy: :happy:
επισης με υγεια  :headbaning1: :headbaning2: :rose:

Καλημέρα Τασούλη μου χαχαχαχα Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
 

apollon444

Σεβαστός
Εγγρ.
20 Νοε 2019
Μηνύματα
2.177
Like
5.459
Πόντοι
1.056
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!! λογο του οτι ειναι πολλες οι σελιδες σου και θελει αρκετο χρονο μεχρι να τις διαβασω και να βρω προγραμμα και τιμες , εαν θελεις σε παρακαλω θερμα να μου τις γραψεις , και οταν με το καλο περασει αυτο το κακο να ειμαι και εγω ενας απο τους πρωτους που θα σε τιμησουν , ευχαριστω πολυ και καλη ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!!!!!!!
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461

Το Πάσχα του 2020 είναι σίγουρα ένα διαφορετικό Πάσχα, ένα Πάσχα που περνάμε στο σπίτι με τις οικογένειές μας. Ένα Πάσχα που η σκέψη μας είναι και σε  όλους εκείνους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για είμαστε όλοι εμείς καλά, που η σκέψη μας είναι και σε  όλους εκείνους που έχουν χάσει τον αγώνα ενάντια σε αυτόν τον αόρατο εχθρό αλλά και σε εκείνους που έχουν αναρρώσει και σε αυτούς που εξακολουθούν να αγωνίζονται ενάντια στις ασθένειες.

Περνάμε αυτό το Πάσχα στα σπίτια μας, μακριά από τους αγαπημένους μας, αλλά οι καρδιές μας, οι σκέψεις μας είναι τώρα πιο κοντά από ποτέ.
Αυτό το Πάσχα συνεχίζουμε αποφασιστικά να υπερασπιζόμαστε τη ζωή, να υπερασπιζόμαστε το μέλλον και το παρόν μας.

Σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση και Χρόνια Πολλά.

Αυτό το Πάσχα έρχεται για να μας αποδείξει ακόμα πιο έντονα πως η ελπίδα που ζει στις καρδιές μας γίνεται το ισχυρότερο όπλο μας ενάντια στον αόρατο εχθρό και πως πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι το φως κερδίζει πάνω από το σκοτάδι και ότι θα κερδίσουμε, θα σηκωθούμε ξανά και θα επιστρέψουμε στη ζωή μας.

Πολλές θερμές ευχές για να ξαναβρεθούμε σύντομα και πάλι όλοι μαζί.
 

Συνημμένα

  • received_673005056864603.jpeg
    received_673005056864603.jpeg
    44,9 KB · Εμφανίσεις: 18
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!! λογο του οτι ειναι πολλες οι σελιδες σου και θελει αρκετο χρονο μεχρι να τις διαβασω και να βρω προγραμμα και τιμες , εαν θελεις σε παρακαλω θερμα να μου τις γραψεις , και οταν με το καλο περασει αυτο το κακο να ειμαι και εγω ενας απο τους πρωτους που θα σε τιμησουν , ευχαριστω πολυ και καλη ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!!!!!!!

Καλημέρα,  έχεις πμ για ενημέρωση.  Το τηλέφωνο θα βρίσκεται σε λειτουργία όταν μπορέσουμε να βρεθούμε με το καλό.
 

Giannisampel96

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2019
Μηνύματα
196
Like
115
Πόντοι
1
Το Πάσχα του 2020 είναι σίγουρα ένα διαφορετικό Πάσχα, ένα Πάσχα που περνάμε στο σπίτι με τις οικογένειές μας. Ένα Πάσχα που η σκέψη μας είναι και σε  όλους εκείνους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για είμαστε όλοι εμείς καλά, που η σκέψη μας είναι και σε  όλους εκείνους που έχουν χάσει τον αγώνα ενάντια σε αυτόν τον αόρατο εχθρό αλλά και σε εκείνους που έχουν αναρρώσει και σε αυτούς που εξακολουθούν να αγωνίζονται ενάντια στις ασθένειες.

Περνάμε αυτό το Πάσχα στα σπίτια μας, μακριά από τους αγαπημένους μας, αλλά οι καρδιές μας, οι σκέψεις μας είναι τώρα πιο κοντά από ποτέ.
Αυτό το Πάσχα συνεχίζουμε αποφασιστικά να υπερασπιζόμαστε τη ζωή, να υπερασπιζόμαστε το μέλλον και το παρόν μας.

Σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση και Χρόνια Πολλά.

Αυτό το Πάσχα έρχεται για να μας αποδείξει ακόμα πιο έντονα πως η ελπίδα που ζει στις καρδιές μας γίνεται το ισχυρότερο όπλο μας ενάντια στον αόρατο εχθρό και πως πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι το φως κερδίζει πάνω από το σκοτάδι και ότι θα κερδίσουμε, θα σηκωθούμε ξανά και θα επιστρέψουμε στη ζωή μας.

Πολλές θερμές ευχές για να ξαναβρεθούμε σύντομα και πάλι όλοι μαζί.

Αμήν Αμήν Αμήν!!! Καλή Ανάσταση να έχουμε όλοι με υγεία πάνω απ'όλα και με το καλό όταν τελειώσουν όλα αυτά να βρεθούμε και πάλι!!!!
 

gatogaros

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
21
Like
8
Πόντοι
0
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Τζένη μπορείς να στείλεις το πρόγραμμά σου και τιμές (όταν ξέρω το καλό περάσει ο κορονοιος)?
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Καληνύχτες αγάπες μου.

Ο καινούριος μήνας να μας φέρει Αγάπη,Ευτυχία μα πάνω απ'όλα πολύτιμη υγεία.

            Καλό μήνα
        Καλή Πρωτομαγιά.
 

Συνημμένα

  • 20200501_030243.jpg
    20200501_030243.jpg
    1,2 MB · Εμφανίσεις: 73
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Ελπίζω αυτός ο νέος μήνας να μάς ευλογήσει ολους με γλυκές στιγμές με τους δικούς μας ανθρώπους, κάτι που τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν. Ο καιρός που πέρασε μας έκανε πιο δυνατούς, σύσφιξε τις σχέσεις μας με όσους αγαπάμε και μάς ενδυνάμωσε ψυχικά.
Εύχομαι αυτός ο μήνας να μάς φέρει καλύτερα πράγματα και να πραγματοποιήσει όλες τις ευχές μας και επιθυμίες.
Καλό μήνα!
 

Συνημμένα

  • FB_IMG_1588296233998.jpg
    FB_IMG_1588296233998.jpg
    49,6 KB · Εμφανίσεις: 18

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
Ελπίζω αυτός ο νέος μήνας να μάς ευλογήσει ολους με γλυκές στιγμές με τους δικούς μας ανθρώπους, κάτι που τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν. Ο καιρός που πέρασε μας έκανε πιο δυνατούς, σύσφιξε τις σχέσεις μας με όσους αγαπάμε και μάς ενδυνάμωσε ψυχικά.
Εύχομαι αυτός ο μήνας να μάς φέρει καλύτερα πράγματα και να πραγματοποιήσει όλες τις ευχές μας και επιθυμίες.
Καλό μήνα!
αμην  :cheesy: υγεια και ευτυχία  :rose: :rose: :headbaning2: :headbaning2: :hi:
 

Giannisampel96

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2019
Μηνύματα
196
Like
115
Πόντοι
1
Ελπίζω αυτός ο νέος μήνας να μάς ευλογήσει ολους με γλυκές στιγμές με τους δικούς μας ανθρώπους, κάτι που τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν. Ο καιρός που πέρασε μας έκανε πιο δυνατούς, σύσφιξε τις σχέσεις μας με όσους αγαπάμε και μάς ενδυνάμωσε ψυχικά.
Εύχομαι αυτός ο μήνας να μάς φέρει καλύτερα πράγματα και να πραγματοποιήσει όλες τις ευχές μας και επιθυμίες.
Καλό μήνα!
Υγεία ευτυχία χαρά και αγάπη και σε σένα Τζένη. Καλό μήνα να έχουμε και όλα να αρχίσουν να πηγαίνουν από εδώ και πέρα καλύτερα...
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Καλησπερούδια αγάπες μου.

«Από τις 4 Μαΐου και μέχρι την 1η Ιουνίου, ο κορωνοϊός θα μεταδίδεται σε καφετέριες και μπαρ, ενώ στα κομμωτήρια, τα κέντρα αισθητικής και τα εμπορικά καταστήματα θα εξαφανίζεται από την έναρξη του ωραρίου λειτουργίας μέχρι τη λήξη.
Προσοχή όμως. Μόνο στα καταστήματα με αθλητικά παπούτσια δεν μεταδίδεται ο ιός από τις 4/5. Τα καταστήματα με άλλου είδους παπούτσια αποκτούν ανοσία μετά τις 11/5, μαζί με τις σχολές οδηγών και τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ (εδώ υπάρχει μια εξαίρεση...στα πρακτορεία δεν κολλάς μόνο αν είσαι όρθιος...αν κάτσεις την πάτησες).
Ο ιός παύει επιτέλους να μεταδίδεται στις εκκλησίες.
Τα εστιατόρια, μέχρι να κόψουμε τη συνήθεια να τρώει όλο το μαγαζί με ένα πηρούνι, να πίνει από ένα ποτήρι και να φιλάει το χέρι του ψήστη, θα παραμείνουν κλειστά.
Μέχρι νεωτέρας ο ιός θα μεταδίδεται επίσης σε ΙΧ και ταξί, ενώ σε ΜΜΜ και μέσα στα σπίτια μας δεν θα μεταδίδεται. Ως εκ τούτου μια οικογένεια δεν θα μπορεί να βγαίνει από το σπίτι της και να μπαίνει στο αυτοκίνητό της, γιατί μπορεί να την κολλήσει το μπουζί ή το καρμπυρατέρ, αν έχουν προηγούμενα, οπότε θα κάνουν 2-3 δρομολόγια, ενώ κι ένα ζευγάρι θα πρέπει να πάρει δύο ταξί (αυτό μπορεί να γίνεται και στο πλαίσιο της Δια Βίου Μάθησης, δεν είμαι σίγουρη).
Πρέπει ακόμη να γνωρίζουμε ότι ο ιός μεταδίδεται κανονικά στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία. Τα λύκεια και τα γυμνάσια έχουν ανοσία αλλά όχι αμέσως. Από τις 11/5 και 18/5 αντίστοιχα.
Στα πανεπιστήμια τελικά δεν υπάρχει ανοσία, οπότε μαζί με τα νηπιαγωγεία κρίθηκαν επικίνδυνα για τη μετάδοση του ιού (δεν διευκρινίστηκε αν μπορούν οι φοιτητές να καλύψουν τα κενά παίρνοντας ταξί).
Πολύ σημαντικό για όλους: ο κορωνοϊός μεταδίδεται ανεξέλεγκτα από τα μεσάνυχτα μέχρι τις 6 το πρωί. Στις 12 παρά 1 γυρνάμε σπίτι αλλιώς θα γίνουμε κολοκύθες.
Τέλος είναι ιδιαίτερα σημαντικό να θυμόμαστε ότι τώρα που έχουμε μάσκες με αρχαιοελληνικό DNA από τη Λάρισα, πρέπει να τις φοράμε συνέχεια. Δεν είναι σαν τις ψεύτικες τις κινέζικες.»
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom