stavros_alani
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 1.107
- Κριτικές
- 56
- Like
- 1.698
- Πόντοι
- 7.335
παιδια η αληθεια ειναι καπου στη μεση..Μεχρι να βγει θεωρητικα εμβολιο δηλαδη σε 1 χρονο απο τωρα η φαρμακο καλο το προβλημα θα υπαρχει..Μας εχουν κλεισει μεσα λεφτα δεν εχουμε κρατος δεν υπαρχει τεστ δεν μας εχουν κανει μια λενε μην βαλετε μασκα κανει κακο μετα βαλτε μασκα γιατι πρεπει να πουλησουμε επειδη ο κολλητος της ντορας και του μητσοτακη παραγει μασκες στη λαρισα,μια μας λενε τα παιδια ειναι βομβες κολλανε ευκολα τον ιο μετα οχι εν ισχυει και ανοιγουν τα σχολεια για 10 μερες προεραιτικα πετωντας το μπαλακι στον πολιτη και στους γονεις για ακομη μια φορα αν πρπει η οχι να τα στειλουν..Εγω δουλευω σε μαγαζι εστιασης και μας καταστρεφουνε??πως θα ζησω με τα 500 ευρω του κουλη???πως θα αντεξουν οι επιχειρησεις??πολλα φαουλ μαζεμενα τις κυβερνησης για 140 θυματα απο κορωναιο ενω απο γριπη Η1ΝΙ ΕΧΟΥΝΕ πεθανει 120..και τον οκτωβρη αν ερθει τι θα γινει??παλι μεσα???τι θα γινει??και μην μου πειτε ειναι παγκοσμιο φαινομενο δειτε τι πορους και πως στηριζουν τα αλλα κρατη επιχειρησεις και εργαζομενους και μετα πειτε μου εσεις..Για αυτο για μενα σιγα σιγα γυρναμε στις ζωες μας με οτι ατομικη υγειηνη θελει και επιθυμει ο καθενας..Δεν γινεται να σταματανε ολα για εναν ιο να μην ζουμε δηλαδη???Οποιος φοβαται τοσο πολυ καθεται σπιτι του δεν ζει δε βγαινει εξω δεν δουλευει και περιμενει να βγει ενα εμβολιο..Τα φιλια μου και για μενα Τζενη μυ ξεκινα σιγα σιγα να δουλευεις οπου βρεις και οπως μπορεις δεν εχουμε ολοι καβατζες και εκατομμυρια πισω μας..

