Νέα

Τζένη Λατίνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gregory35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

stavros_alani

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.107
Κριτικές
56
Like
1.698
Πόντοι
7.335
παιδια η αληθεια ειναι καπου στη μεση..Μεχρι να βγει θεωρητικα εμβολιο δηλαδη σε 1 χρονο απο τωρα η φαρμακο καλο το προβλημα θα υπαρχει..Μας εχουν κλεισει μεσα λεφτα δεν εχουμε κρατος δεν υπαρχει τεστ δεν μας εχουν κανει μια λενε μην βαλετε μασκα κανει κακο μετα βαλτε μασκα γιατι πρεπει να πουλησουμε επειδη ο κολλητος της ντορας και του μητσοτακη παραγει μασκες στη λαρισα,μια μας λενε τα παιδια ειναι βομβες κολλανε ευκολα τον ιο μετα οχι εν ισχυει και ανοιγουν τα σχολεια για 10 μερες προεραιτικα πετωντας το μπαλακι στον πολιτη και στους γονεις για ακομη μια φορα αν πρπει η οχι να τα στειλουν..Εγω δουλευω σε μαγαζι εστιασης και μας καταστρεφουνε??πως θα ζησω με τα 500 ευρω του κουλη???πως θα αντεξουν οι επιχειρησεις??πολλα φαουλ μαζεμενα τις κυβερνησης για 140 θυματα απο κορωναιο ενω απο γριπη Η1ΝΙ ΕΧΟΥΝΕ πεθανει 120..και τον οκτωβρη αν ερθει τι θα γινει??παλι μεσα???τι θα γινει??και μην μου πειτε ειναι παγκοσμιο φαινομενο δειτε τι πορους και πως στηριζουν τα αλλα κρατη επιχειρησεις και εργαζομενους και μετα πειτε μου εσεις..Για αυτο για μενα σιγα σιγα γυρναμε στις ζωες μας με οτι ατομικη υγειηνη θελει και επιθυμει ο καθενας..Δεν γινεται να σταματανε ολα για εναν ιο να μην ζουμε δηλαδη???Οποιος φοβαται τοσο πολυ καθεται σπιτι του δεν ζει δε βγαινει εξω δεν δουλευει και περιμενει να βγει ενα εμβολιο..Τα φιλια μου και για μενα Τζενη μυ ξεκινα σιγα σιγα να δουλευεις οπου βρεις και οπως μπορεις δεν εχουμε ολοι καβατζες και εκατομμυρια πισω μας..
 
  • Like
Αντιδράσεις: EH2018
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
παιδια η αληθεια ειναι καπου στη μεση..Μεχρι να βγει θεωρητικα εμβολιο δηλαδη σε 1 χρονο απο τωρα η φαρμακο καλο το προβλημα θα υπαρχει..Μας εχουν κλεισει μεσα λεφτα δεν εχουμε κρατος δεν υπαρχει τεστ δεν μας εχουν κανει μια λενε μην βαλετε μασκα κανει κακο μετα βαλτε μασκα γιατι πρεπει να πουλησουμε επειδη ο κολλητος της ντορας και του μητσοτακη παραγει μασκες στη λαρισα,μια μας λενε τα παιδια ειναι βομβες κολλανε ευκολα τον ιο μετα οχι εν ισχυει και ανοιγουν τα σχολεια για 10 μερες προεραιτικα πετωντας το μπαλακι στον πολιτη και στους γονεις για ακομη μια φορα αν πρπει η οχι να τα στειλουν..Εγω δουλευω σε μαγαζι εστιασης και μας καταστρεφουνε??πως θα ζησω με τα 500 ευρω του κουλη???πως θα αντεξουν οι επιχειρησεις??πολλα φαουλ μαζεμενα τις κυβερνησης για 140 θυματα απο κορωναιο ενω απο γριπη Η1ΝΙ ΕΧΟΥΝΕ πεθανει 120..και τον οκτωβρη αν ερθει τι θα γινει??παλι μεσα???τι θα γινει??και μην μου πειτε ειναι παγκοσμιο φαινομενο δειτε τι πορους και πως στηριζουν τα αλλα κρατη επιχειρησεις και εργαζομενους και μετα πειτε μου εσεις..Για αυτο για μενα σιγα σιγα γυρναμε στις ζωες μας με οτι ατομικη υγειηνη θελει και επιθυμει ο καθενας..Δεν γινεται να σταματανε ολα για εναν ιο να μην ζουμε δηλαδη???Οποιος φοβαται τοσο πολυ καθεται σπιτι του δεν ζει δε βγαινει εξω δεν δουλευει και περιμενει να βγει ενα εμβολιο..Τα φιλια μου και για μενα Τζενη μυ ξεκινα σιγα σιγα να δουλευεις οπου βρεις και οπως μπορεις δεν εχουμε ολοι καβατζες και εκατομμυρια πισω μας..

Καλησπέρα αλάνι μου, τι κάνεις; συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και μακάρι να σκεφτούν όλοι όπως εμείς το θέμα είναι το εξής ότι αν ξεκινήσω δεν θα το κάνω το πρόγραμμα μου κανονικά διότι κάποια πράγματα πρέπει να τα προσέχουμε. Δεν ξέρω ακόμα το σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια θα δείξει ο καιρός.
 

kostasfrg

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2020
Μηνύματα
489
Κριτικές
7
Like
604
Πόντοι
21
Καλησπέρα αλάνι μου, τι κάνεις; συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και μακάρι να σκεφτούν όλοι όπως εμείς το θέμα είναι το εξής ότι αν ξεκινήσω δεν θα το κάνω το πρόγραμμα μου κανονικά διότι κάποια πράγματα πρέπει να τα προσέχουμε. Δεν ξέρω ακόμα το σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια θα δείξει ο καιρός.
. Εννοείται βέβαια πως οι κοπέλες
που δεν θα κάνουν κανονικά όπως πριν κορονοιού εποχή το πρόγραμμά τους θα πρέπει να ρίξουν και τις τιμές τους έτσι; Καταλαβαίνω οτι δεν θα είναι ίδια τα δεδομένα όμως εάν αποφασίσετε να προσφέρετε λιγότερες υπηρεσίες θα πρέπει να πράξετε αντίστοιχα και να μη ζητάτε τα ίδια ποσά!
 

stavros_alani

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.107
Κριτικές
56
Like
1.698
Πόντοι
7.335
καλα ειμαι τζεναρα μου εσυ???ολα καλα εδω μια χαρα..Κοιτα το τι θα κανει η καθεμια το ξερει καλα εκεινη αλλα το σεξ και ο ερωτας δεν εχουνε περιορισμους για μενα..δηλαδη να κανω σεξ με μασκα??ειναι αστειο..χαχαχαχα..να μην φιλαω???αφου θεωρητικα και με την επαφη κολλαει..Ειναι αστειοι οι τυποι πανε να μας κοψουν οτι μας κανουν χαρουμενους απο λεφτα αθλητισμο διασκεδαση σεξ τα παντα με προσχημα την υγεια που ειναι το νουμερο ενα..Μιλαμε για εναν ιο με θνησιμοτητα 0,1% παγκοσμιως και οσους εχουνε υποκειμενα νοσηματα..Καλως η κακος το φορτιο στην ελλαδα ειναι πολυ λιγο αλλα τι να πω...
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
. Εννοείται βέβαια πως οι κοπέλες
που δεν θα κάνουν κανονικά όπως πριν κορονοιού εποχή το πρόγραμμά τους θα πρέπει να ρίξουν και τις τιμές τους έτσι; Καταλαβαίνω οτι δεν θα είναι ίδια τα δεδομένα όμως εάν αποφασίσετε να προσφέρετε λιγότερες υπηρεσίες θα πρέπει να πράξετε αντίστοιχα και να μη ζητάτε τα ίδια ποσά!

Να ρίξω την τιμή γιατί; Γιατί δεν θα δώσω φιλιά στο στόμα και θα πρέπει να κάνω στοματικό με προφυλακτικό; εμένα το πρόγραμμα είναι φουλ με αναλ και μασάζ για μια ώρα γεμάτη και πολλές φορές και πάρα πάνω οπότε δεν νομίζω να ανοίγω εγώ σε αυτήν την κατηγορία  και όταν θα πρέπει να έρχομαι στο χώρο του πελάτη όπου και αν είναι αυτό,  οπότε προτιμώ να μην ξεκινήσω καν.
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
καλα ειμαι τζεναρα μου εσυ???ολα καλα εδω μια χαρα..Κοιτα το τι θα κανει η καθεμια το ξερει καλα εκεινη αλλα το σεξ και ο ερωτας δεν εχουνε περιορισμους για μενα..δηλαδη να κανω σεξ με μασκα??ειναι αστειο..χαχαχαχα..να μην φιλαω???αφου θεωρητικα και με την επαφη κολλαει..Ειναι αστειοι οι τυποι πανε να μας κοψουν οτι μας κανουν χαρουμενους απο λεφτα αθλητισμο διασκεδαση σεξ τα παντα με προσχημα την υγεια που ειναι το νουμερο ενα..Μιλαμε για εναν ιο με θνησιμοτητα 0,1% παγκοσμιως και οσους εχουνε υποκειμενα νοσηματα..Καλως η κακος το φορτιο στην ελλαδα ειναι πολυ λιγο αλλα τι να πω...

Υπομονή επιμονή και γερά νεύρα μόνο αυτό.
 

anestis_38

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.996
Κριτικές
17
Like
1.041
Πόντοι
3.007
Εβλεπα το προφιλ σου κουκλα εισαι, θα ηθελα να σε γνωριζα καποια στιγμη

"Δυνατό δεν σε κάνουν τα όσα πέρασες,αλλα τα όσα άντεξες. ... "
Σπουδαια ατακα, respect
:respect:
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Εβλεπα το προφιλ σου κουκλα εισαι, θα ηθελα να σε γνωριζα καποια στιγμη

"Δυνατό δεν σε κάνουν τα όσα πέρασες,αλλα τα όσα άντεξες. ... "
Σπουδαια ατακα, respect
:respect:

Ευχαριστώ πολύ,  οπότε γουστάρεις εδώ είμαι μωρό μου.
 

stavros_alani

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.107
Κριτικές
56
Like
1.698
Πόντοι
7.335
Υπομονή επιμονή και γερά νεύρα μόνο αυτό.
καλα αυτο που το πας μωρακι για τα νευρα..αστα.ειδεσ παλι σημερα 6 κρουσματα λεει..Αυριο σιγα σιγα ξεκιναμε και βλεπουμε..Αλλα ποσο υπομονη να κανεις αν βγαλουμε και το μαιο χωρις παμε για 3 μηνες κοντα..Τεσπα θα δειξει εσυ ξερεις ποτε και που..
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
καλα αυτο που το πας μωρακι για τα νευρα..αστα.ειδεσ παλι σημερα 6 κρουσματα λεει..Αυριο σιγα σιγα ξεκιναμε και βλεπουμε..Αλλα ποσο υπομονη να κανεις αν βγαλουμε και το μαιο χωρις παμε για 3 μηνες κοντα..Τεσπα θα δειξει εσυ ξερεις ποτε και που..

Μέχρι να αντέξουμε καρδιά μου.
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Καληνύχτες καυλες μου. Και από αύριο σιγά σιγά στους δρόμους Όχι άσκοπες μετακινήσεις.
 

Συνημμένα

  • 20200503_235121.jpg
    20200503_235121.jpg
    868 KB · Εμφανίσεις: 68

babis84

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Δεκ 2017
Μηνύματα
623
Κριτικές
27
Like
1.940
Πόντοι
1.076
Καλημερα λατινα...διαβαζα τα μηνυματα σου κ χαιρομαι για τις αποψεις σου... :respect:
 

Giannisampel96

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2019
Μηνύματα
196
Like
115
Πόντοι
1
Καλημέρα Τζενάκι. Καλή εβδομάδα και καλή Ελευθερία!!!!
 

xrusos

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2020
Μηνύματα
559
Like
369
Πόντοι
26
Ρε συ τζενη δε σε ξερω αλλα τωρα προσφατα σε βρηκα και εισαι ο τυπος μου γυναικας ξεκινα ρε κουκλαρα τα ραντεβου παλι  που θελω να σε γνωρισω.στειλε μου το κιν σου σε πμ.μη φοβασαι κορωναιους και μαλακιες παμε να περασουμε φινα ομορφια
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
Ρε συ τζενη δε σε ξερω αλλα τωρα προσφατα σε βρηκα και εισαι ο τυπος μου γυναικας ξεκινα ρε κουκλαρα τα ραντεβου παλι  που θελω να σε γνωρισω.στειλε μου το κιν σου σε πμ.μη φοβασαι κορωναιους και μαλακιες παμε να περασουμε φινα ομορφια
ετσι ριχτα της ρε μορτη  :headbaning2: αν δεις στο αβαταρ της εχει και το τηλεφωνο  :truce:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom