Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.970
Με το χρέος στο 125% και μη νέα δανεικά αναχρηματοδοτησης λόγω έλλειψης ρευστότητας η κρίση θα πέρναγε σε 1 με 2 έτη
Οι κακές επιλογές έφεραν τη χώρα 15 χρόνια σε λιτότητα χρέη και ένα λαό με τα μυαλά στα κάγκελα
Πολλοί πια δεν λένε για κρίση δεν λένε για φτώχεια για λιτότητα για υψηλά χρέη κλπ
Τα μίντια αποπροσανατολιζουν το λαό με άλλα ανούσια γεγονότα με αποτέλεσμα ο λαός να έχει αποδεχτεί τη φτώχεια του και πια η φτώχεια να έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας
Η κρίση θα τελειώσει όταν το χρέος πέσει κατω από το 125% του αεπ μέχρι τότε η κρίση θα επικρατεί
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
και στο τέλος στάση πληρωμών στους δημόσιους η ένα 50% σταδιακή μείωση του μισθού τους

Αν και έχοντας ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ γράφεις ένα μάτσο μαλακιες, για το συγκεκριμένο, ρώτησες τον Αλέξη, τον Βαν Νταμ και όλα τα υπόλοιπα κομμουνοσυμμοριτοφασιστακια πόσες φορές θα είχαν κάψει την Αθήνα σε ένα τέτοιο σενάριο; Χωριά του ποσό αντισυνταγματικό και πουστικο θα ήταν κάτι τέτοιο αλλά αυτά είναι γνωστά, σας ξέρουμε και μας ξέρετε.

Ρε μλκ, είσαι σίγουρα κομμουνιστής που κανείς αγώνες στο πλευρό του εργαζομένου;;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Με το χρέος στο 125% και μη νέα δανεικά αναχρηματοδοτησης λόγω έλλειψης ρευστότητας η κρίση θα πέρναγε σε 1 με 2 έτη
Οι κακές επιλογές έφεραν τη χώρα 15 χρόνια σε λιτότητα χρέη και ένα λαό με τα μυαλά στα κάγκελα
Πολλοί πια δεν λένε για κρίση δεν λένε για φτώχεια για λιτότητα για υψηλά χρέη κλπ
Τα μίντια αποπροσανατολιζουν το λαό με άλλα ανούσια γεγονότα με αποτέλεσμα ο λαός να έχει αποδεχτεί τη φτώχεια του και πια η φτώχεια να έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας
Η κρίση θα τελειώσει όταν το χρέος πέσει κατω από το 125% του αεπ μέχρι τότε η κρίση θα επικρατεί
Επικές αρλούμπες by Ζαν Κλαν Πουστραν vol.2
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Όταν το χρεος έφτασε 125% αεπ έπρεπε τότε ο άπειρος και ανάπηρος γαπ να έκανε το εξής
Να πει έχουμε ελλείψεις ταμειακών διαθέσιμων δεν δεχόμαστε δανεικά για αναχρηματοδοτηση αλλά θα κάνουμε μόνοι αναπροσαρμογη
Αρχικά θα έκανε μόνος του περικοπές σε άμυνα σε δημόσιο όπου μπορούσε η χώρα να σπαταλα χρήμα δημόσιο και στο τέλος στάση πληρωμών στους δημόσιους η ένα 50% σταδιακή μείωση του μισθού τους
Οπότε έτσι με αυτή την εσωτερική λιτότητα η χώρα δεν χρειαζόταν ούτε επιπλέον δανεικά και χρέη από το δντ και τους Ευρωπαίους εταίρους
Ο γάμος έκανε το εξής εφόσον υπήρχε έλλειψη ρευστότητας πήρε δανεικά και αναχρηματοδοτησε τους τομείς αλλά τα επιπλέον δανεικά αύξησαν το χρέος που από 125% έφτασε ρεκόρ 200%
Από την άλλη οι δανειστές και δντ του έβαλαν μνημόνιο πρόγραμμα προσαρμογης και αυτό συρρίκνωσε το αεπ της χώρας επιπλέον συν τα δανεικά που το αύξησαν συν η λιτότητα που το συρρίκνωσε
:grin::grin::grin:
Ρε μαλάκα μήπως να ξεκινήσεις από το "πληρώνω φόρους","έχω ταμειακή", "βάζω ένσημα" και να αφήσεις το τι έπρεπε να κάνει ο κάθε πρωθυπουργός?
Βλακέντιε που δίνεις και συμβουλές :jerking:
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.970
:grin::grin::grin:
Ρε μαλάκα μήπως να ξεκινήσεις από το "πληρώνω φόρους","έχω ταμειακή", "βάζω ένσημα" και να αφήσεις το τι έπρεπε να κάνει ο κάθε πρωθυπουργός?
Βλακέντιε που δίνεις και συμβουλές :jerking:
Είχα μιλήσει παλιά στη σχολή με 2 οικονομολόγους και όταν τους είπα τι έπρεπε να είχε γίνει μου λένε ότι όντως αυτό που είπα ήταν η μοναδική λύση και πως κάποιες χώρες το εφάρμοσαν το μοντέλο αυτό και ήταν αποτελεσματικό
Βασικά στην Ελλάδα ο κομματισμος είναι βαθιά χαραγμένος όπως και το επιτελικό κράτος
Πολλά κόμματα είναι ικανά για να έχουν τα ψηφαλακια τους να θυσιάσουν την οικονομία της χώρας μόνο για πολιτικό όφελος
Το τι έπρεπε να είχε γίνει είναι μεγάλο ζήτημα
Εγώ θα σου πω για να βγάλεις καντιλες περικοπές σε αμυντικά έως 50% ίσως και παραπάνω και μείωση σε μισθούς δημοσίων ανάλογα πως θα πήγαιναν τα νούμερα.
Με αυτά τα δύο θα είχες λύσει την ρευστότητα και δεν θα χρειαζόσουν να μπεις σε μνημόνια και αναχρηματοδοτησεις
Η λογική έχω χρέος υψηλό και παίρνω επιπλέον δανεικά για να αυξήσω την ρευστότητα σε συνδυασμό με μέτρα φοροεισπρακτικα λαι συρρίκνωση του αεπ είναι φαύλος κύκλος
Κατάλαβες?
Αν είσαι βόδι σίγουρα οχι
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.970
Αν και έχοντας ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ γράφεις ένα μάτσο μαλακιες, για το συγκεκριμένο, ρώτησες τον Αλέξη, τον Βαν Νταμ και όλα τα υπόλοιπα κομμουνοσυμμοριτοφασιστακια πόσες φορές θα είχαν κάψει την Αθήνα σε ένα τέτοιο σενάριο; Χωριά του ποσό αντισυνταγματικό και πουστικο θα ήταν κάτι τέτοιο αλλά αυτά είναι γνωστά, σας ξέρουμε και μας ξέρετε.

Ρε μλκ, είσαι σίγουρα κομμουνιστής που κανείς αγώνες στο πλευρό του εργαζομένου;;
Το μοντέλο αυτό έχει πολιτικό κόστος αλλά είναι υγιές για την οικονομική εξέλιξη της χώρας.
Τα αμυντικά και οι μισθοί δημοσίου θα έσωζαν τα δημοσιονομικα καιντην ρευστότητα χωρίς να μπεις σε φαύλο κύκλο
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Είχα μιλήσει παλιά στη σχολή με 2 οικονομολόγους και όταν τους είπα τι έπρεπε να είχε γίνει μου λένε ότι όντως αυτό που είπα ήταν η μοναδική λύση και πως κάποιες χώρες το εφάρμοσαν το μοντέλο αυτό και ήταν αποτελεσματικό
Βασικά στην Ελλάδα ο κομματισμος είναι βαθιά χαραγμένος όπως και το επιτελικό κράτος
Πολλά κόμματα είναι ικανά για να έχουν τα ψηφαλακια τους να θυσιάσουν την οικονομία της χώρας μόνο για πολιτικό όφελος
Το τι έπρεπε να είχε γίνει είναι μεγάλο ζήτημα
Εγώ θα σου πω για να βγάλεις καντιλες περικοπές σε αμυντικά έως 50% ίσως και παραπάνω και μείωση σε μισθούς δημοσίων ανάλογα πως θα πήγαιναν τα νούμερα.
Με αυτά τα δύο θα είχες λύσει την ρευστότητα και δεν θα χρειαζόσουν να μπεις σε μνημόνια και αναχρηματοδοτησεις
Η λογική έχω χρέος υψηλό και παίρνω επιπλέον δανεικά για να αυξήσω την ρευστότητα σε συνδυασμό με μέτρα φοροεισπρακτικα λαι συρρίκνωση του αεπ είναι φαύλος κύκλος
Κατάλαβες?
Αν είσαι βόδι σίγουρα οχι
Ρε χαζούλι θα σου μιλήσω πάλι πατρικά...
Το να πετάς χαζομάρες τύπου "θα έκοβα το τάδε και το πρόβλημα λύθηκε" ειναι βλακώδες, εκτός πραγματικότητας και λόγια επιπέδου καφενείου...
Κανένας μας δεν εχει τα στοιχεία που χρειάζονται για να ξερει τι και πως, αφήνω τις γνώσεις.

Αυτο που σίγουρα μπορω να σου πω ειναι ότι κράτη χωρίς ισχυρες ενοπλες δυνάμεις (ειδικά με γείτονες σαν τους δικούς μας) ειναι καταδικασμένα.
Επιπλέον ποτε δε θα γινουν ισχυρες οικονομίες, το γιατί σκέψου το (οκ δεν έχεις το μυαλό...).

Κατάλαβες τίποτα?
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.751
Κριτικές
2
Like
33.755
Πόντοι
9.931
Όταν το χρεος έφτασε 125% αεπ έπρεπε τότε ο άπειρος και ανάπηρος γαπ να έκανε το εξής
Να πει έχουμε ελλείψεις ταμειακών διαθέσιμων δεν δεχόμαστε δανεικά για αναχρηματοδοτηση αλλά θα κάνουμε μόνοι αναπροσαρμογη
Αρχικά θα έκανε μόνος του περικοπές σε άμυνα σε δημόσιο όπου μπορούσε η χώρα να σπαταλα χρήμα δημόσιο και στο τέλος στάση πληρωμών στους δημόσιους η ένα 50% σταδιακή μείωση του μισθού τους
σωστά τα λες εδώ, όμως η "αποστολή" του γαπ που ειρωνευόμαστε ολοκληρώθηκε τέλεια

όχι για μείωση αλλά για πάγωμα μισθών μίλαγε ο Βούδας
αλλά τον έριξε ο ΓΑΠ με τον "ανένδοτο" ,τα κλάματα στο λιμάνι, τα δεν πωλείται ο οτε και κυρίως με το "λεφτά υπάρχουν"
Η συνέχεια γνωστή, πουλήθηκε ο οτε, τρένα ,αεροδρόμια,λιμάνια μαζί με όλη τη χώρα :confused:
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.384
Like
14.059
Πόντοι
3.556
Είχα μιλήσει παλιά στη σχολή με 2 οικονομολόγους και όταν τους είπα τι έπρεπε να είχε γίνει μου λένε ότι όντως αυτό που είπα ήταν η μοναδική λύση και πως κάποιες χώρες το εφάρμοσαν το μοντέλο αυτό και ήταν αποτελεσματικό
Βασικά στην Ελλάδα ο κομματισμος είναι βαθιά χαραγμένος όπως και το επιτελικό κράτος
Πολλά κόμματα είναι ικανά για να έχουν τα ψηφαλακια τους να θυσιάσουν την οικονομία της χώρας μόνο για πολιτικό όφελος
Το τι έπρεπε να είχε γίνει είναι μεγάλο ζήτημα
Εγώ θα σου πω για να βγάλεις καντιλες περικοπές σε αμυντικά έως 50% ίσως και παραπάνω και μείωση σε μισθούς δημοσίων ανάλογα πως θα πήγαιναν τα νούμερα.
Με αυτά τα δύο θα είχες λύσει την ρευστότητα και δεν θα χρειαζόσουν να μπεις σε μνημόνια και αναχρηματοδοτησεις
Η λογική έχω χρέος υψηλό και παίρνω επιπλέον δανεικά για να αυξήσω την ρευστότητα σε συνδυασμό με μέτρα φοροεισπρακτικα λαι συρρίκνωση του αεπ είναι φαύλος κύκλος
Κατάλαβες?
Αν είσαι βόδι σίγουρα οχι

Μείωση έγινε στους μισθούς των Δ.Υ.Αυτό που δεν έγινε ήταν απολύσεις και όχι οριζόντιες περικοπές.
Πες οτι κάνεις 50% μείωση στους μισθούς ΔΥ.Αυτομάτως πριονίζεις το διαθέσιμο χρήμα στην αγορά πάνω από 50% αφού κανένας δε θα κάνει πλέον σοβαρές αγορές.Ο ιδιωτικός τομέας βυθίζεται στα τάρταρα παγώνουν όλες οι δραστηριότητες που δεν έχουν σχέση με εξαγωγές και τουρισμό.
Εχεις ένα οικονομικό μοντέλο.Ο Δ.Υ. παίρνει χρήμα πάνω από όσο παράγει χάρη σε δανεικά,το χρήμα αυτό το ξοδεύει π.χ. σε αγορά κατοικίας και κινεί την αγορά.Μόλις κόψεις το δανεικό χρήμα ξεκινούν τα προβλήματα.
Για να γίνει ομαλή μετάβαση σε νέα κατάσταση θα πρέπει κάποιοι να δεχτούν να δουλεύουν με λιγότερο από όσο αξίζουν για να γίνει αντιρρόπηση και να ξοφλήσεις.Αν αυτοί αρνηθούν να το κάνουν το σύστημα μπουκώνει,έχεις όχι μόνο μείωση του βιοτικού επιπέδου αλλά και επικίνδυνη αστάθεια.Π.χ. έχεις 5 Δ.Υ.Οι δύο αποδίδουν στο μέσο όρο,ο ένας άνω του μέσου όρου και οι άλλοι δύο είναι ρεμάλια τελείως ψωλάρουν διαρκώς.Εστω οτι όλοι αυτοί αμοίβονται με 1500 ευρώ έκαστος.Αν μειώσεις τις αποδοχές σε 1000 οι ψωλάδες θα μείνουν γιατί ξέρουν οτι στον ιδιωτικό τομέα θα πιάσουν τα αρχίδια τους,θα αναγκαστούν να μείνουν στο δημόσιο.Οι δύο με μέση επίδοση θα δυσανασχετήσουν,θα σκεφτούν να φύγουν αλλά δεν είναι σίγουροι,πρέπει να κάνουν υπολογισμό για το πώς θα πάνε τα πράγματα τα επόμενα χρόνια.Ο ένας που υπεραποδίδει θα φύγει τρέχοντας.Οπότε έχεις τώρα ένα νέο σημείο ισορροπίας που η μέση απόδοση έχει πέσει και μάλιστα δυσανάλογα με τη μείωση των μισθών.Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να δανειστείς ξανά.Κάπως έτσι γινόταν με τα αλλεπάλληλα μνημόνια.Επεφταν συνεχώς έξω στους υπολογισμου΄ς γιατί δεν υπολο΄γιζαν τις αντιδράσεις στις οριζόντιες περικοπές,νόμιζαν οτι οι επιδόσεις είναι σταθερές επειδή ο πληθυσμός είναι ο ίδιος.Και τι θα γίνει αν οι υπόλοιποι δύο υπάλληλοι του μέσου όρου που μένουν αρχίζουν να κωλωβαράνε και αυτοί?Εδώ το πρόβλημα βαθαίνει ακόμη περισσότερο εκεί πας πλέον για ξεπούλημα.Φαντάσου να έχεις μια επιχείρηση που όλοι τα ξύνουνε ή τον παίζουν.Λες τελειώσαμε σα χώρα πάμε αλλού ή ζούμε με ελεημοσύνη επιδόματα.
Εκεί είναι και η αδυναμία απόδοσης ευθυνών αφού όλοι από την πλευρά τους ε΄χουν δίκιο.Ο ψωλάς θα πει εγώ ρε φίλε τι φταίω?Εγώ ψωλάρω εις το διηνεκές.Και δεκαετία 80 και 90 και πριν και μετά έτσι ήμουνα,από γεννήσεως ελληνικού κάτους.Θες λύση?Θα βγάλεις λύση με εμένα μέσα τον ψωλά.Αλλιώς δεν υπάρχει λύση,δεν το δέχομαι.Ο μέσος όρος θα πει,τι φταίω εγώ ρε παιδιά εγώ μέσος όρος ήμουνα,με πατήσατε κάτω.Τι κίνητρο να έχω,όλα μαύρα.Δεν αξίζω αυτά τα χάλια.Ο αποδοτικός θα πει τρελός είσαι ρε τύπε να δουλεύω εγώ σα σκύλος για να ξεπληρωθούν τα χρέη που μας φόρτωσε η αργομισθία των ψωλάδων?Δε γαμιέσαι λέω εγώ.Να τα ζητήσεις από αυτούς.Οπότε μιλάμε για κατάσταση που δε βγάζεις άκρη,ολόκληρο μοντέλο κοινωνίας,οικονομίας καταρρέει και ο ένας ρίχνει το φταίξιμο στον άλλον.
Κανονικά θα επερχόταν πλήρης διάλυση αν δεν έκαναν bail out οι Ευρωπαίοι και δεν εκτονωνόταν η κοινωνική οργή σε Τσίπρες κτλ.Είχε Αγιο η αστική τάξη,φτηνά τη γλίτωσε.
 
Τελευταία τροποποίηση:

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.970
Μείωση έγινε στους μισθούς των Δ.Υ.Αυτό που δεν έγινε ήταν απολύσεις και όχι οριζόντιες περικοπές.
Πες οτι κάνεις 50% μείωση στους μισθούς ΔΥ.Αυτομάτως πριονίζεις το διαθέσιμο χρήμα στην αγορά πάνω από 50% αφού κανένας δε θα κάνει πλέον σοβαρές αγορές.Ο ιδιωτικός τομέας βυθίζεται στα τάρταρα παγώνουν όλες οι δραστηριότητες που δεν έχουν σχέση με εξαγωγές και τουρισμό.
Εχεις ένα οικονομικό μοντέλο.Ο Δ.Υ. παίρνει χρήμα πάνω από όσο παράγει χάρη σε δανεικά,το χρήμα αυτό το ξοδεύει π.χ. σε αγορά κατοικίας και κινεί την αγορά.Μόλις κόψεις το δανεικό χρήμα ξεκινούν τα προβλήματα.
Για να γίνει ομαλή μετάβαση σε νέα κατάσταση θα πρέπει κάποιοι να δεχτούν να δουλεύουν με λιγότερο από όσο αξίζουν για να γίνει αντιρρόπηση και να ξοφλήσεις.Αν αυτοί αρνηθούν να το κάνουν το σύστημα μπουκώνει,έχεις όχι μόνο μείωση του βιοτικού επιπέδου αλλά και επικίνδυνη αστάθεια.Π.χ. έχεις 5 Δ.Υ.Οι δύο αποδίδουν στο μέσο όρο,ο ένας άνω του μέσου όρου και οι άλλοι δύο είναι ρεμάλια τελείως ψωλάρουν διαρκώς.Εστω οτι όλοι αυτοί αμοίβονται με 1500 ευρώ έκαστος.Αν μειώσεις τις αποδοχές σε 1000 οι ψωλάδες θα μείνουν γιατί ξέρουν οτι στον ιδιωτικό τομέα θα πιάσουν τα αρχίδια τους,θα αναγκαστούν να μείνουν στο δημόσιο.Οι δύο με μέση επίδοση θα δυσανασχετήσουν,θα σκεφτούν να φύγουν αλλά δεν είναι σίγουροι,πρέπει να κάνουν υπολογισμό για το πώς θα πάνε τα πράγματα τα επόμενα χρόνια.Ο ένας που υπεραποδίδει θα φύγει τρέχοντας.Οπότε έχεις τώρα ένα νέο σημείο ισορροπίας που η μέση απόδοση έχει πέσει και μάλιστα δυσανάλογα με τη μείωση των μισθών.Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να δανειστείς ξανά.Κάπως έτσι γινόταν με τα αλλεπάλληλα μνημόνια.Επεφταν συνεχώς έξω στους υπολογισμου΄ς γιατί δεν υπολο΄γιζαν τις αντιδράσεις στις οριζόντιες περικοπές,νόμιζαν οτι οι επιδόσεις είναι σταθερές επειδή ο πληθυσμός είναι ο ίδιος.Και τι θα γίνει αν οι υπόλοιποι δύο υπάλληλοι του μέσου όρου που μένουν αρχίζουν να κωλωβαράνε και αυτοί?Εδώ το πρόβλημα βαθαίνει ακόμη περισσότερο εκεί πας πλέον για ξεπούλημα.Φαντάσου να έχεις μια επιχείρηση που όλοι τα ξύνουνε ή τον παίζουν.Λες τελειώσαμε σα χώρα πάμε αλλού ή ζούμε με ελεημοσύνη επιδόματα.
Εκεί είναι και η αδυναμία απόδοσης ευθυνών αφού όλοι από την πλευρά τους ε΄χουν δίκιο.Ο ψωλάς θα πει εγώ ρε φίλε τι φταίω?Εγώ ψωλάρω εις το διηνεκές.Και δεκαετία 80 και 90 και πριν και μετά έτσι ήμουνα,από γεννήσεως ελληνικού κάτους.Θες λύση?Θα βγάλεις λύση με εμένα μέσα τον ψωλά.Αλλιώς δεν υπάρχει λύση,δεν το δέχομαι.Ο μέσος όρος θα πει,τι φταίω εγώ ρε παιδιά εγώ μέσος όρος ήμουνα,με πατήσατε κάτω.Τι κίνητρο να έχω,όλα μαύρα.Δεν αξίζω αυτά τα χάλια.Ο αποδοτικός θα πει τρελός είσαι ρε τύπε να δουλεύω εγώ σα σκύλος για να ξεπληρωθούν τα χρέη που μας φόρτωσε η αργομισθία των ψωλάδων?Δε γαμιέσαι λέω εγώ.Να τα ζητήσεις από αυτούς.Οπότε μιλάμε για κατάσταση που δε βγάζεις άκρη,ολόκληρο μοντέλο κοινωνίας,οικονομίας καταρρέει και ο ένας ρίχνει το φταίξιμο στον άλλον.
Κανονικά θα επερχόταν πλήρης διάλυση αν δεν έκαναν bail out οι Ευρωπαίοι και δεν εκτονωνόταν η κοινωνική οργή σε Τσίπρες κτλ.Είχε Αγιο η αστική τάξη,φτηνά τη γλίτωσε.
Τι έκθεση ειναι τούτη ρε καουμπόη δεν μπορώ να τη διαβάσω όλη.
Το ψαλίδισμα στους δημόσιους και τους υψηλό συνταξιούχους ήταν η μόνη λύση συν μείωση στην άμυνα
Αυτό θα συνέβαινε για 1 αντε 2 χρονια με νομοθετικό πλαίσιο και αναδρομικά οι κρατήσεις μετά το πέρας της κρίσεως
Επίσης θα μπορούσε να εκδοσει φοροαπαλαγη δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες και κουπόνια αγοράς για να τους κάνει να μην την ακούσουν.
Πχ στο κάτω κάτω τι έγινε ένας δημόσιος από 1500 να πάει 1000 ο ιδιώτης πως ζει?
Όσο και να το ψάξεις αυτό το μοντέλο που είπα ήταν η μόνη λύση για γρήγορη έξοδο από τα μνημόνια και τη κριση
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.970
Δεν εξήγησαν στον λαό τότε πως είναι όλη η φάση με τα δανεικά τα χρέη τα επιτόκια η αναπτοσαρμογη η έλλειψη ρευστότητας κλπ
Εφόσον είχε φτάσει ο κόμπος στο χτένι η λύση δεν ήταν τα δανεικά για ρευστοποιηση του ελληνικού δημοσίου αλλά περικοπή στα έξοδα του.
Πχ πόσα έχω τώρα τόσα,άρα τι κάνω περικοπές στις σπατάλες του δημοσίου
Στην άμυνα πχ δεν έγιναν ποτέ περικοπές ενώ στην υγεία και αλλού έγιναν μετά με την επιβολή των μνημόνιων
Αν η Ελλάδα το 2011 χωρίς προσφυγή σε δντ και δανεικά από εταίρους το αεπ του χρέους ήταν κάτω από το 125% σιγουρ δεν θα είχε πρόβλημα μιας και μόνη της εφάρμοσε δημοσιονομικη πολιτική
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.384
Like
14.059
Πόντοι
3.556
Τι έκθεση ειναι τούτη ρε καουμπόη δεν μπορώ να τη διαβάσω όλη.
Το ψαλίδισμα στους δημόσιους και τους υψηλό συνταξιούχους ήταν η μόνη λύση συν μείωση στην άμυνα
Αυτό θα συνέβαινε για 1 αντε 2 χρονια με νομοθετικό πλαίσιο και αναδρομικά οι κρατήσεις μετά το πέρας της κρίσεως
Επίσης θα μπορούσε να εκδοσει φοροαπαλαγη δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες και κουπόνια αγοράς για να τους κάνει να μην την ακούσουν.
Πχ στο κάτω κάτω τι έγινε ένας δημόσιος από 1500 να πάει 1000 ο ιδιώτης πως ζει?
Όσο και να το ψάξεις αυτό το μοντέλο που είπα ήταν η μόνη λύση για γρήγορη έξοδο από τα μνημόνια και τη κριση

Μα αυτό ακριβώς που λες κάνανε και πήγαν όλα κατά διαβόλου.Οριζόντιες περικοπές σε μισθούς και συντάξεις κάπου 25%.Το αποτέλεσμα ήταν να αυξηθεί η ανεργία στο 20-25% και να φύγουν μισό εκατομμύριο στο εξωτερικό.
Εσύ δεν το ξέρεις οτι αυτό κάνανε τότε γιατί δε δούλευες.Οπότε λες στα αρχίδια μου εγώ έτσι κι αλλιώς άνεργος είμαι ας πετσοκόψουν τους ΔΥ και να αυξήσουν τα επιδόματα.
Για να πετύχουν οι οριζόντιες περικοπές έπρεπε να υπάρχει στην Ελλάδα κοινωνική αλληλεγγύη και ενιαία λογική και αυτή δεν υπήρχε.Δεν αντιδρούσε ο λαός συντονισμένα όλοι προσπαθούσαν να περιχαρακώσουν τα προνόμια και τα τσιφλίκια τους.Είχαν όμως resilience.
Resilience στην περίπτωση της Ελλάδας σημαίνει δε με νοιάζει καθόλου,αν περικοπούν τα προνόμιά μου ας καεί η χώρα.Γουστάρω το θέαμα.Των οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς άδομεν φάση.Δε μου κάνεις ψαλίδι θα το κάψω το μπορδέλο.Και όμως αυτοί οι τύποι έσωσαν την κατάσταση.

 
Τελευταία τροποποίηση:

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.970
Μα αυτό ακριβώς που λες κάνανε και πήγαν όλα κατά διαβόλου.Οριζόντιες περικοπές σε μισθούς και συντάξεις κάπου 25%.Το αποτέλεσμα ήταν να αυξηθεί η ανεργία στο 20-25% και να φύγουν μισό εκατομμύριο στο εξωτερικό.
Εσύ δεν το ξέρεις οτι αυτό κάνανε τότε γιατί δε δούλευες.Οπότε λες στα αρχίδια μου εγώ έτσι κι αλλιώς άνεργος είμαι ας πετσοκόψουν τους ΔΥ και να αυξήσουν τα επιδόματα.
Για να πετύχουν οι οριζόντιες περικοπές έπρεπε να υπάρχει στην Ελλάδα κοινωνική αλληλεγγύη και ενιαία λογική και αυτή δεν υπήρχε.Δεν αντιδρούσε ο λαός συντονισμένα όλοι προσπαθούσαν να περιχαρακώσουν τα προνόμια και τα τσιφλίκια τους.Είχαν όμως resilience.
Resilience στην περίπτωση της Ελλάδας σημαίνει δε με νοιάζει καθόλου,αν περικοπούν τα προνόμιά μου ας καεί η χώρα.Γουστάρω το θέαμα.Των οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς άδομεν φάση.Δε μου κάνεις ψαλίδι θα το κάψω το μπορδέλο.Και όμως αυτοί οι τύποι έσωσαν την κατάσταση.

Δεν τα λες καλά
Η ανεργία δεν αυξήθηκε επειδή έπεσαν οι μισθοί οι συντάξεις κλπ αλλά αυξήθηκε γιατί έφυγαν μεγάλες επιχειρήσεις προς Βουλγαρία εξωτερικο και έκλεισαν η μείωσαν προσωπικό μικρές ατομικές επιχειρήσεις
Αν δεις πόσες ατομικές επιχειρήσεις έστω μικρές απασχολούσαν έστω 1 με 2 εργαζόμενους έκλεισαν τότε θα καταλάβεις το πρόβλημα που είχε γιγαντωθεί
Αν συγκρίνεις το 2010 πόσες ήταν με τώρα, τώρα παίζει να έχεις τις μισές επιχειρήσεις που είχες τότε.
Θα μου πεις τώρα γιατί έπεσε η ανεργία?
Η ανεργία έπεσε γιατί μεγάλο κομμάτι νέων είναι ήδη έξω, πολλοί έγιναν φριλανσερ και εταιρίες ντελιβερη και το κερασάκι στη τούρτα είναι ότι τα παιδιά της σεζόν δεν τους μετράνε για ανέργους οπότε εκεί γλιτώνεις μια μεγάλη δεξαμενή εποχικών συν αυξήθηκε πολύ το παρτ ταιμ
Με λίγα λόγια αν βγάλεις τους εποχικούς και τους μετρήσεις η ανεργία δεν είναι 9-10% όπως λενε αλλά βαράει 15 με 16%
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.970
Πχ ένα μέτρο που θα γέμιζε ταμεία θα ήταν 11000 κληρικόι να αποδεσμευτουν από το δημόσιο και να γίνει επιτέλους διαχωρισμός κράτους εκκλησίας
Το κράτος θα εξοικονομουσε μόνο από αυτούς 150 με 200 εκ το χρόνο
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.970
Πχ 7.2 δις η το 3,2% του αεπ χαλάει η χώρα για αμυντικές δαπάνες
Εν καιρώ κρίσης γιατί αυτές οι αμυντικές δαπάνες να μην πάνε στο 50% και να εξοικονομεί η χώρα κάθε χρόνο 3,6 δις
Αν υπολογίσετε μόνο από τις αμυντικές δαπάνες αν κάθε χρόνο εξοικονομουσε 3,6 δις σε 15 χρόνια που μας τρώει η κρίση θα είχαν μαζέψει στα ταμείακα κρατικά 54 δις
Από την άλλη αν το χρέος τώρα στην Ελλάδα είναι 368 δις μόνο από τη μείωση των εξοπλιστικων θα είχε πάει στα 314 δις
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
Πχ ένα μέτρο που θα γέμιζε ταμεία θα ήταν 11000 κληρικόι να αποδεσμευτουν από το δημόσιο και να γίνει επιτέλους διαχωρισμός κράτους εκκλησίας
Το κράτος θα εξοικονομουσε μόνο από αυτούς 150 με 200 εκ το χρόνο
φαντάσου πόσα επιδόματα θα μπορούσε να σου δώσει με 200 μύρια :coffee::coffee:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.970
Τα μνημόνια έφεραν την χώρα σε φαύλο κυκλο από τη μια δανεικά για ρευστότητα και αύξηση του χρέους από την άλλη λιτότητα περικοπές και μείωση του αεπ
Οπότε αύξηση χρέους μείωση του αεπ άρα και αύξηση του χρέους προς το αεπ
Εντός 2025 1 τρίμηνο 366 τέλος 2025 4 τρίμηνο 370 δις
Επιτυχία κουλή και μπράβο στη νδ
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Το μοντέλο αυτό έχει πολιτικό κόστος αλλά είναι υγιές για την οικονομική εξέλιξη της χώρας.
Τα αμυντικά και οι μισθοί δημοσίου θα έσωζαν τα δημοσιονομικα καιντην ρευστότητα χωρίς να μπεις σε φαύλο κύκλο
Φανταστική ιδέα, θα έλεγα να κόψουμε τελείως την αμυντική θωράκιση, άλλωστε οι Τούρκοι είναι φίλοι μας, ε Ζανουλη;
Και για τους δημόσιους σου έχω καλύτερη ιδέα, να τους κόψουν τελείως τους μισθούς και αν δε θέλουν να τους απολύσουν κιόλας. Κερδαμε, θα γίνουμε παράδεισος.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.970
Φανταστική ιδέα, θα έλεγα να κόψουμε τελείως την αμυντική θωράκιση, άλλωστε οι Τούρκοι είναι φίλοι μας, ε Ζανουλη;
Και για τους δημόσιους σου έχω καλύτερη ιδέα, να τους κόψουν τελείως τους μισθούς και αν δε θέλουν να τους απολύσουν κιόλας. Κερδαμε, θα γίνουμε παράδεισος.
Πιστεύεις ότι έχουμε και αγοράζουμε όπλα για να πολεμήσουμε η να κερδίσουμε τους Τούρκους?
Αν αύριο γίνει πόλεμος Πιστεύεις ότι θα κερδίσει η Ελλάδα?
Πιστεύεις ότι με το πόλεμο θα έχει κανένας όφελος?
Η φοβάται η Τουρκία τώρα που η Ελλάδα σκάει ένα μάτσο αχρείστα λεφτά για μαλακιες όπλα για να κερδίζει η αμερικανική και η γαλλογερμανικη πολεμική βιομηχανία?
Αν είσαι έξυπνος θα απαντήσεις σωστά αλλά πως θα απαντήσεις σωστά, εδώ μιλάω με έναν πουτο μυαλό του έχει πάει στη κωλοτρυπιδα του
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Δεν τα λες καλά
Η ανεργία δεν αυξήθηκε επειδή έπεσαν οι μισθοί οι συντάξεις κλπ αλλά αυξήθηκε γιατί έφυγαν μεγάλες επιχειρήσεις προς Βουλγαρία εξωτερικο και έκλεισαν η μείωσαν προσωπικό μικρές ατομικές επιχειρήσεις
Αν δεις πόσες ατομικές επιχειρήσεις έστω μικρές απασχολούσαν έστω 1 με 2 εργαζόμενους έκλεισαν τότε θα καταλάβεις το πρόβλημα που είχε γιγαντωθεί
Αν συγκρίνεις το 2010 πόσες ήταν με τώρα, τώρα παίζει να έχεις τις μισές επιχειρήσεις που είχες τότε.
Θα μου πεις τώρα γιατί έπεσε η ανεργία?
Η ανεργία έπεσε γιατί μεγάλο κομμάτι νέων είναι ήδη έξω, πολλοί έγιναν φριλανσερ και εταιρίες ντελιβερη και το κερασάκι στη τούρτα είναι ότι τα παιδιά της σεζόν δεν τους μετράνε για ανέργους οπότε εκεί γλιτώνεις μια μεγάλη δεξαμενή εποχικών συν αυξήθηκε πολύ το παρτ ταιμ
Με λίγα λόγια αν βγάλεις τους εποχικούς και τους μετρήσεις η ανεργία δεν είναι 9-10% όπως λενε αλλά βαράει 15 με 16%
Μαλακα, το πρόβλημα δεν είναι ότι είσαι ηλίθιος, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως είσαι ΗΛΙΘΙΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ.

Και δεν καταλαβαίνεις και τι γράφεις, πχ γράφεις ναι μεν τα μνημόνια έφεραν δανεικό χρήμα για να στηριχτεί η οικονομία, άρα και οι μικρές επιχειρήσεις αλλά συνεχίζεις ότι παρόλα αυτά κάποιες μπορεί να έδιωξαν προσωπικό και πολλές έκλεισαν κιόλας. Ενώ αν δεν ερχόταν μνημόνια με δανεικό χρήμα και πετσόκοβες και μισθούς ΔΥ και συντάξεις ακόμα περισσότερο η οικονομία θα πήγαινε βζιιιιιιννννν......

Τι να πει κανείς...... έγραψα και πριν, ΧΑΖΟΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom