barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.515
- Like
- 29.449
- Πόντοι
- 5.506
Πιστεύεις ότι έχουμε και αγοράζουμε όπλα για να πολεμήσουμε η να κερδίσουμε τους Τούρκους?
Αν αύριο γίνει πόλεμος Πιστεύεις ότι θα κερδίσει η Ελλάδα?
Πιστεύεις ότι με το πόλεμο θα έχει κανένας όφελος?
Η φοβάται η Τουρκία τώρα που η Ελλάδα σκάει ένα μάτσο αχρείστα λεφτά για μαλακιες όπλα για να κερδίζει η αμερικανική και η γαλλογερμανικη πολεμική βιομηχανία?
Αν είσαι έξυπνος θα απαντήσεις σωστά αλλά πως θα απαντήσεις σωστά, εδώ μιλάω με έναν πουτο μυαλό του έχει πάει στη κωλοτρυπιδα του
μιλάω με έναν πουτο μυαλό του έχει πάει στη κωλοτρυπιδα του
Ακριβώς αυτό, τσάμπα κάθομαι και σου απαντάω.

