Balkan cowboy
Μέγας
- Εγγρ.
- 13 Οκτ 2023
- Μηνύματα
- 6.381
- Like
- 14.057
- Πόντοι
- 3.556
Είσαι Θεοχαζος μια δεν σκαμπάζεις από οικονομικά
Είπα τα μνημόνια τα έφεραν να ενισχύσουν τη ρευστότητα του κράτους,είδες εσύ καμιά επιχείρηση να παίρνει Ρευστό δανεικό?
Οι μισθοί θα μειωνονταν μόνο των δημοσίων και των υψηλό συνταξιούχων
Το δανεικό χρήμα είναι καθαρά ρευστοποιηση δεν θα στηριχθεί κανένας άλλος ιδιωτικός τομέας
Βζιιινν κάνει ο κωλος σου
Γιατί χωρίς μνημόνια δεν θα είχες μείωση του αεπ αλλά ούτε αύξηση του χρέους με τα δανεικά που θα σου έδιναν
Οι μισθοί των ΔΥ και οι συντάξεις πληρώνονταν από τα δανεικά και η Ελλάδα δεν μπορουσε πλέον να δανειστεί από τις αγορές.Οποτε χωρίς μνημόνια και bail out απο τους Ευρωπαίους φορολογούμενους ή δε θα πληρώνονταν μισθοί και συντάξεις ή θα πήγαινες υποχρεωτικά στη δραχμή για να τους πληρώσεις σε πληθωρισμένο νόμισμα.Με δραχμή θα πληρωνονταν μισθοί και συντάξεις από τον Έλληνα φορολογουμενο οπότε θα έπεφταν αυτομάτως στο μισό ή στο ένα τρίτο.Αυτο σημαινε έκρηξη,κοινωνική επανάσταση.