Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.381
Like
14.057
Πόντοι
3.556
Είσαι Θεοχαζος μια δεν σκαμπάζεις από οικονομικά
Είπα τα μνημόνια τα έφεραν να ενισχύσουν τη ρευστότητα του κράτους,είδες εσύ καμιά επιχείρηση να παίρνει Ρευστό δανεικό?
Οι μισθοί θα μειωνονταν μόνο των δημοσίων και των υψηλό συνταξιούχων
Το δανεικό χρήμα είναι καθαρά ρευστοποιηση δεν θα στηριχθεί κανένας άλλος ιδιωτικός τομέας

Βζιιινν κάνει ο κωλος σου
Γιατί χωρίς μνημόνια δεν θα είχες μείωση του αεπ αλλά ούτε αύξηση του χρέους με τα δανεικά που θα σου έδιναν

Οι μισθοί των ΔΥ και οι συντάξεις πληρώνονταν από τα δανεικά και η Ελλάδα δεν μπορουσε πλέον να δανειστεί από τις αγορές.Οποτε χωρίς μνημόνια και bail out απο τους Ευρωπαίους φορολογούμενους ή δε θα πληρώνονταν μισθοί και συντάξεις ή θα πήγαινες υποχρεωτικά στη δραχμή για να τους πληρώσεις σε πληθωρισμένο νόμισμα.Με δραχμή θα πληρωνονταν μισθοί και συντάξεις από τον Έλληνα φορολογουμενο οπότε θα έπεφταν αυτομάτως στο μισό ή στο ένα τρίτο.Αυτο σημαινε έκρηξη,κοινωνική επανάσταση.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Οι μισθοί των ΔΥ και οι συντάξεις πληρώνονταν από τα δανεικά και η Ελλάδα δεν μπορουσε πλέον να δανειστεί από τις αγορές.Οποτε χωρίς μνημόνια και bail out απο τους Ευρωπαίους φορολογούμενους ή δε θα πληρώνονταν μισθοί και συντάξεις ή θα πήγαινες υποχρεωτικά στη δραχμή για να τους πληρώσεις σε πληθωρισμένο νόμισμα.Με δραχμή θα πληρωνονταν μισθοί και συντάξεις από τον Έλληνα φορολογουμενο οπότε θα έπεφταν αυτομάτως στο μισό ή στο ένα τρίτο.Αυτο σημαινε έκρηξη,κοινωνική επανάσταση.
Τα σενάρια ήταν δύο
Το ένα ήταν νέο νόμισμα και έξοδος από το ευρώ, το νέο νόμισμα υποτιμημένο ρευστοποιηση με ξένο χρήμα και προσέλκυση ξένων επενδύσεων με αποτέλεσμα αύξηση εσόδων από την φορολογία αυτών και αποπληρωμή του χρέους από αυτά τα έσοδα
2ο σενάριο είναι αυτό που είπα κανένα δανεικό για ρευστοποιηση και ετήσιες κρατικές περικοπές σε άμυνα μεγαλοσυντάξεις και χρειαζόταν και άλλο σε άλλους τομείς

Το δε σενάριο που ακολούθησαν το μνημόνιακο αυτό είχε δανεικά για τη ρευστοποιηση τπυ τραπεζικού συστήματος,αύξηση του χρέους και λιτότητα με φόροεισπρακτικα μέτρα για την αποπληρωμή του χρέους
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.381
Like
14.057
Πόντοι
3.556
Τα σενάρια ήταν δύο
Το ένα ήταν νέο νόμισμα και έξοδος από το ευρώ, το νέο νόμισμα υποτιμημένο ρευστοποιηση με ξένο χρήμα και προσέλκυση ξένων επενδύσεων με αποτέλεσμα αύξηση εσόδων από την φορολογία αυτών και αποπληρωμή του χρέους από αυτά τα έσοδα
2ο σενάριο είναι αυτό που είπα κανένα δανεικό για ρευστοποιηση και ετήσιες κρατικές περικοπές σε άμυνα μεγαλοσυντάξεις και χρειαζόταν και άλλο σε άλλους τομείς

Το δε σενάριο που ακολούθησαν το μνημόνιακο αυτό είχε δανεικά για τη ρευστοποιηση τπυ τραπεζικού συστήματος,αύξηση του χρέους και λιτότητα με φόροεισπρακτικα μέτρα για την αποπληρωμή του χρέους

Με δραχμή θα ευννοούνταν οι νέοι και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι λόγω κάπως αυξημένης ανταγωνιστικότητας της οικονομίας.Θα θάβονταν όμως οι Δ.Υ. και οι συνταξιούχοι που αποτελούν τον κορμό των ψηφοφόρων.Υστερα ο μούχλας ΔΥ που σέρνεται σιγά μη γίνει ανταγωνιστικός με δραχμή για να πάει ιδιωτικό τομέα.Και από τις συντάξεις έτρωγαν και οι νέωπες χαρτζηλίκι.Οπότε ήταν πιο περίπλοκο το θέμα.Αυτά όλα συζητήθηκαν πάρα πολλές φορές σε όλα τα κόμματα και οι αποφάσεις ήταν ίδιες.Ευρώ μόνο και τέλος και αυτό είναι.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.393
Κριτικές
207
Like
67.123
Πόντοι
48.917
Δεν πειράζει, δημοκρατία έχουμε, ας ψηφίσουμε κάποιον από ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ που σίγουρα δεν είναι κλέφτες.
Η τους λιγότερους κλέφτες καλύτερα δλδ όλους τους υπόλοιπους πλην του μητσοτακικεικου
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Με δραχμή θα ευννοούνταν οι νέοι και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι λόγω κάπως αυξημένης ανταγωνιστικότητας της οικονομίας.Θα θάβονταν όμως οι Δ.Υ. και οι συνταξιούχοι που αποτελούν τον κορμό των ψηφοφόρων.Υστερα ο μούχλας ΔΥ που σέρνεται σιγά μη γίνει ανταγωνιστικός με δραχμή για να πάει ιδιωτικό τομέα.Και από τις συντάξεις έτρωγαν και οι νέωπες χαρτζηλίκι.Οπότε ήταν πιο περίπλοκο το θέμα.Αυτά όλα συζητήθηκαν πάρα πολλές φορές σε όλα τα κόμματα και οι αποφάσεις ήταν ίδιες.Ευρώ μόνο και τέλος και αυτό είναι.
Με δραχμή δεν θα ευνοούνταν κανένας ας το πούμε σε θέμα αγοραστικής δύναμης και πληθωρισμού αρχικά αλλά στη πορεία οι ρυθμοί ανάπτυξης θα ήταν ραγδαιοι
Όμως ως χώρα θα είχε τις βάσεις να γίνει πολύ ανταγωνιστικη στον ευρύτερο χωρο και να έχει αύξηση εσόδων λόγω της ανταγωνιστικοτητας και της προσέλκυση ξένων επενδύσεων και να αναπτυχθεί πάνω σε υγιείς βάσεις και αυτομάτως και το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα θα ήταν πολύ καλύτερο
Οι Τσέχοι με τους Πολωνούς γιατί νομίζεις δεν μπαίνουν στο ευρώ, σου λένε εμείς έχουμε το δικό μας νόμισμα είμαστε πάντα πιο ανταγωνιστικοι και εντός εε με ευνοϊκότερο περιβάλλον προσέλκυσης ξένων επενδυσεων
Εφόσον ως χώρες μαζεύουν επενδύσεις βλέπεις ότι τελικά το βιοτικό επίπεδο του Τσέχου και του Πολωνου όχι απλά έχει πέσει αλλά χρόνο με το χρόνο αυξάνεται και ας έχουν ζλοτι και κορώνα
Σου λένε η Τσεχία και η Πολωνία τόσα δις μου αφήνουν οι επιχειρήσεις οπότε χεστηκα να κάτσω να στέγνωσω τους πολίτες σε αδικούς φόρους και υπερφορολογησεις,το χρέος μου είναι χαμηλό και πολύ διαχειρισιμο οπότε όλα καλά,η έλλειψη προσωπικού αυξάνει και το μισθολόγιο οπότε όλα πάνε καλά.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Ο πανηλιθιος συνεχιζει….. ειναι σε οιστρο.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Στην Ελλάδα με 15 χρόνια οικονομικης κρίσης η χώρα και οι πολίτες πέφτουν συνεχώς σε φαυλους κύκλους κρίσης
Το χρέος ακολουθεί την αύξηση του αεπ οπότε όλα είναι σε μια στασιμότητα και το αεπ δεν μπορεί να ξεπεράσει το ρυθμό του χρέους.
Πολλοί θα πουν γιατί δεν έρχονται νέα μέτρα και η τρόικα όπως παλιά.
Ελεγκτικη μηχανισμοι έρχονται μέχρι και σήμερα αλλά δεν ακούγεται τσιμουδιά από τα μίντια
Νέα μέτρα έρχονται αλλά δεν παίρνανε ότι τα επέβαλε η τρόικα η κάποιο νέο μνημόνιο.
Πχ πριν 2 χρόνια η τεκμαρτή φορολόγηση των ελ επαγγελματιών,αυτό είναι ένα μνημονιακο φοροεισπρακτικο μετρο,πως το πέρασε η νδ στη κοινωνία οι ελ επ κλέβουν ΦΠΑ και δεν δηλώνουν τα εισοδήματα τους οπότε φάτε ενιαιους τεκμαρτους φόρους για να εισπράξουμε.
Άλλο ένα μέτρο τώρα μέ το κλεισιμο 200 και υποκατάστηματων ΕΛΤΑ
Όλα αυτά είναι μέτρα λιτότητας και φοροεισπρακτικα,δεν είναι μνημόνιο η το επέβαλαν οι δανειστές οπότε λαε ηρέμησε στο σερβίρω εγώ ως νδ το κάνω για την ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας,τρώει ο λαός το σανο και έρχεται κάθε δεξιό γαμιολη εδώ μέσα να μας πει πάμε καλα
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Στην Ελλάδα με 15 χρόνια οικονομικης κρίσης η χώρα και οι πολίτες πέφτουν συνεχώς σε φαυλους κύκλους κρίσης
Το χρέος ακολουθεί την αύξηση του αεπ οπότε όλα είναι σε μια στασιμότητα και το αεπ δεν μπορεί να ξεπεράσει το ρυθμό του χρέους.
Πολλοί θα πουν γιατί δεν έρχονται νέα μέτρα και η τρόικα όπως παλιά.
Ελεγκτικη μηχανισμοι έρχονται μέχρι και σήμερα αλλά δεν ακούγεται τσιμουδιά από τα μίντια
Νέα μέτρα έρχονται αλλά δεν παίρνανε ότι τα επέβαλε η τρόικα η κάποιο νέο μνημόνιο.
Πχ πριν 2 χρόνια η τεκμαρτή φορολόγηση των ελ επαγγελματιών,αυτό είναι ένα μνημονιακο φοροεισπρακτικο μετρο,πως το πέρασε η νδ στη κοινωνία οι ελ επ κλέβουν ΦΠΑ και δεν δηλώνουν τα εισοδήματα τους οπότε φάτε ενιαιους τεκμαρτους φόρους για να εισπράξουμε.
Άλλο ένα μέτρο τώρα μέ το κλεισιμο 200 και υποκατάστηματων ΕΛΤΑ
Όλα αυτά είναι μέτρα λιτότητας και φοροεισπρακτικα,δεν είναι μνημόνιο η το επέβαλαν οι δανειστές οπότε λαε ηρέμησε στο σερβίρω εγώ ως νδ το κάνω για την ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας,τρώει ο λαός το σανο και έρχεται κάθε δεξιό γαμιολη εδώ μέσα να μας πει πάμε καλα
ΝΑΙ ΓΙΑΝΝΗ.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.296
Like
14.494
Πόντοι
3.556
εννοείς το playground των γαλάζιων που μπαίνουν εδώ για να παρουσιάσουν τα ναυάγια του συριζα ως την πηγή όλων των προβλημάτων της χώρας? :coffee:
Δεν ήταν πολιτική αναφορά. Ηταν αναφορά στυλ.......
Δεν θεωρώ οτι είναι πολιτική αντιπαράθεση όλο αυτό το υβρεολόγιο και οι προσωπικές αντεγκλήσεις....
Απλά δείχνουν έλλειψη επιχειρημάτων.
Προφανώς σε ένα νήμα πρέπει να αναφέρονται και οι αντίθετες απόψεις, αλλιώς δεν θα είχε νόημα, να ευλογούμε τον έναν και μοναδικό.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
Εγώ θυμάμαι ότι ο ΕΝΦΙΑ ήταν προσωρινό μέτρο κι ακόμα τον βλέπω

Έχουμε τους υψηλότερους φόρους ακινήτων στην Ευρώπη.

Κάποιοι θα πουν για τη Γαλλία, που όντως έχει παραπάνω φόρους , όμως κάποιοι από αυτούς δεν ισχύουν για ιδιοκατοικούμενες κατοικίες
Εκτός τον ΕΝΦΙΑ, ήταν προσωρινό και το μηδενικό αφορολόγητο .
Και η αύξηση του ΦΠΑ.

Στη Γαλλία , απλώς να θυμίσω , ότι Ο ΥΨΗΛΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΑΦΟΡΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑ > 170.000€ .
Πραγματικά εισοδήματα. ΟΧΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ = ΤΕΚΜΑΡΤΑ.

Κατοικίες που γίνεται ιδιόχρηση , πλήτουν στην ευρώπη κάτι κάστρα , που τους γάμησαν το κέρατο .
Στην ελλάδα δεν υπάρχει αντιστοιχία.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Δεν ήταν πολιτική αναφορά. Ηταν αναφορά στυλ.......
Δεν θεωρώ οτι είναι πολιτική αντιπαράθεση όλο αυτό το υβρεολόγιο και οι προσωπικές αντεγκλήσεις....
Απλά δείχνουν έλλειψη επιχειρημάτων.
Προφανώς σε ένα νήμα πρέπει να αναφέρονται και οι αντίθετες απόψεις, αλλιώς δεν θα είχε νόημα, να ευλογούμε τον έναν και μοναδικό.
Αυτό ξεκίνησε απο τους δεξιούς του σαιτ
Το σαιτ αν δεις είναι μία δεξαμενή από δεξιούς και ακροδεξιους
Οι αριστεροί είναι λίγοι και παλιά που ήταν κάποιοι τώρα εξαφανίστηκαν άλλοι από μπλοκ άλλοι βαρέθηκαν κλπ
Οι δεξιοί και ιδίως οι νδ θέλουν και εδώ και στην έξω ζωή μόνο καύχηματα επαίνους και ότι όλα πάνε καλά
Όταν όμως ένα αριστερός η από οποιοδήποτε χώρο τους ξεμπροστιαζει τότε ξεκινάνε να τσινανε
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.409
Κριτικές
6
Like
16.641
Πόντοι
3.936
Δεν εξήγησαν στον λαό τότε πως είναι όλη η φάση με τα δανεικά τα χρέη τα επιτόκια η αναπτοσαρμογη η έλλειψη ρευστότητας κλπ
Oλο αυτό το σόου με την κρίση έγινε για να βάλουν χέρι κ να υποθηκεύσουν εις το διηνεκές τον ορυκτό πλούτο και άλλα πολλά που θέλουν απ' την χώρα μας. Ετσι κι αλλιώς από την επανάσταση του '21'κ μετά προτεκτοράτο ειμαστε. Επίσης για να καταλάβουμε την κοροϊδία των 'έξω' είπε ο Νταισελμπλουμ ( η τρελομπουκλου) Οτι: σώσαμε (με λάθος τρόπο από τον Έλληνα φορολογούμενο ) (με τα χρήματα του δηλαδή)τις Γερμανικές τράπεζες -κ δεν άνοιξε ρουθουνι εδώ.
Τώρα πως γίνεται με 300 δις -δήθεν- έλλειμμα να τρέχουμε κ ναι μη φτάνουμε και να έρχονται τα πάνω κάτω στην Ελλάδα και τώρα με 450 δις έλλειμμα να πετάει στον 7ο ουρανό η οικονομία της χώραςς αυτό είναι άξιο απορίας. Όλα τελικά σκηνοθετημένα από τους άσπονδους φίλους μας εχθροί μας στην πραγματικότητα μια ζωή. Υγ-. Για την παρανομη ενοποίηση της Γεγμανίας σύμφωνα (με συμφωνίες που είχαν γίνει μετά τον Β' παγκ. Πόλεμο) με λεφτά του φορολογούμενου ευρωπαιου- εκεί γιατί δε μίλησε ή δεν μιλάει κανείς.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
Μείωση έγινε στους μισθούς των Δ.Υ.Αυτό που δεν έγινε ήταν απολύσεις και όχι οριζόντιες περικοπές.
Δεν έγιναν όχι απολύσεις ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΦΡΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.

Συνεχώς διορίζονται νέοι στο δημόσιο .

Και διορίζονται άτομα ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ... δεν τους κατατάσουν στο στενό δημόσιο

ΑΛΛΑ ... ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΒΑΝΑ ....
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Αυτό ξεκίνησε απο τους δεξιούς του σαιτ
Το σαιτ αν δεις είναι μία δεξαμενή από δεξιούς και ακροδεξιους
Οι αριστεροί είναι λίγοι και παλιά που ήταν κάποιοι τώρα εξαφανίστηκαν άλλοι από μπλοκ άλλοι βαρέθηκαν κλπ
Οι δεξιοί και ιδίως οι νδ θέλουν και εδώ και στην έξω ζωή μόνο καύχηματα επαίνους και ότι όλα πάνε καλά
Όταν όμως ένα αριστερός η από οποιοδήποτε χώρο τους ξεμπροστιαζει τότε ξεκινάνε να τσινανε
Γιαννακη, αλλαζε και παλαμη που και που, σημερα εισαι σε φορμα.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.390
Like
28.509
Πόντοι
6.256
Oλο αυτό το σόου με την κρίση έγινε για να βάλουν χέρι κ να υποθηκεύσουν εις το διηνεκές τον ορυκτό πλούτο και άλλα πολλά που θέλουν απ' την χώρα μας. Ετσι κι αλλιώς από την επανάσταση του '21'κ μετά προτεκτοράτο ειμαστε.
Και για να γαμήσουν την ακίνητη περιουσία.

Που ουσιαστικά θέλουν να την καταργήσουν , δια της πλαγίας οδού.
Όχι με ειλικρίνεια και ωμότητα όπως οι μπολσεβίκοι στη ρωσία του 1917 .
Οι οποίοι στο κάτω κάτω , δεν άφησαν κανέναν άστεγο ή χωρίς θέρμανση .

Αυτό το έκαναν στην ελλάδα , μετά το 2010.

Πήγαινε μύρισε τζακίλα ΟΧΙ ΣΕ ΦΤΩΧΟΓΕΙΤΟΝΙΕΣ .... ΣΤΙΣ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΕΣ ΚΗΦΙΣΙΑ .... ΠΕΝΤΕΛΗ ....

της πουτάνας γίνεται .
Μεγαλύτερη τζακίλα από οπουδήποτε αλλού.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Oλο αυτό το σόου με την κρίση έγινε για να βάλουν χέρι κ να υποθηκεύσουν εις το διηνεκές τον ορυκτό πλούτο και άλλα πολλά που θέλουν απ' την χώρα μας. Ετσι κι αλλιώς από την επανάσταση του '21'κ μετά προτεκτοράτο ειμαστε. Επίσης για να καταλάβουμε την κοροϊδία των 'έξω' είπε ο Νταισελμπλουμ ( η τρελομπουκλου) Οτι: σώσαμε (με λάθος τρόπο από τον Έλληνα φορολογούμενο ) (με τα χρήματα του δηλαδή)τις Γερμανικές τράπεζες -κ δεν άνοιξε ρουθουνι εδώ.
Τώρα πως γίνεται με 300 δις -δήθεν- έλλειμμα να τρέχουμε κ ναι μη φτάνουμε και να έρχονται τα πάνω κάτω στην Ελλάδα και τώρα με 450 δις έλλειμμα να πετάει στον 7ο ουρανό η οικονομία της χώραςς αυτό είναι άξιο απορίας. Όλα τελικά σκηνοθετημένα από τους άσπονδους φίλους μας εχθροί μας στην πραγματικότητα μια ζωή. Υγ-. Για την παρανομη ενοποίηση της Γεγμανίας σύμφωνα (με συμφωνίες που είχαν γίνει μετά τον Β' παγκ. Πόλεμο) με λεφτά του φορολογούμενου ευρωπαιου- εκεί γιατί δε μίλησε ή δεν μιλάει κανείς.
Σοβαρεψου, κινδυνευεις.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Νίο

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Η ελληνική οικονομία δεν πάει καλα και το ξέρουν όλοι αυτό
Η Ευρώπη και ο σκληρός πυρήνας λένε ότι καλύτερα με ένα υποτακτικο σκυλί όπως ο κουλης να διοικεί πάρα να μπούμε πάλι σε ιστορίες με αριστερούς και εξόδους
Με λίγα λόγια οποίος το έχει πάρει χαμπάρι στην Ελλάδα έχει δοθεί και στη κυβέρνηση κουλή ένα συγχωροχαρτι,ναι η οικονομία είναι σκατα δεν έχει μέλλον αλλά κάτσε εκεί εδραίωσου κάνε ότι σου λέμε και θα δούμε τι θα γίνει, εξάλλου η ευρωπη τώρα σε διεθνές επίπεδο τα έχει με τη Ρωσία και θέλει συμμάχους παρα εχθρούς
Όμως κάποια στιγμή όταν ηρεμήσουν όλα η υπάρξει οικονομικό θέμα σε όλη την ευρώζώνη τότε θα πουν τέρμα τα συγχωροχαρτια έχετε υψηλό χρέος κόψτε το κωλο σας να πέσει,ξανά λιτότητα και μνημονιο
Η Ελλάδα θα βρίσκεται σε αλλεπάλληλες οικονομικές κρίσεις στο άμεσο μέλλον κοιταχτε Αργεντινή από το 2000 και δεν λέει να ανορθωθει 25 χρόνια,γιατί η χώρα έχει μπλέξει σε μια πολιτικοοικονομικη μακροχρόνια κριση και πότε στην ουσία το χρέος της δεν έπεσε ούτε έγινε διαχειρισιμο,το ίδιο γίνεται και εδώ
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Σοβαρεψου, κινδυνευεις.
Σκασε εσύ μωρή γαμιολα που θα μιλήσεις κιόλας
Εδώ μιλάνε οι άντρες για τα πολιτικά,εμπρός στο άλλο από εκεί εσύ που μιλάνε οι λουγκρες για τα καυλια
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Σκασε εσύ μωρή γαμιολα που θα μιλήσεις κιόλας
Εδώ μιλάνε οι άντρες για τα πολιτικά,εμπρός στο άλλο από εκεί εσύ που μιλάνε οι λουγκρες για τα καυλια
Παρακολουθω τη σκεψη σου σκεπτικος.
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: Νίο

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.296
Like
14.494
Πόντοι
3.556
Αυτό ξεκίνησε απο τους δεξιούς του σαιτ
Το σαιτ αν δεις είναι μία δεξαμενή από δεξιούς και ακροδεξιους
Οι αριστεροί είναι λίγοι και παλιά που ήταν κάποιοι τώρα εξαφανίστηκαν άλλοι από μπλοκ άλλοι βαρέθηκαν κλπ
Οι δεξιοί και ιδίως οι νδ θέλουν και εδώ και στην έξω ζωή μόνο καύχηματα επαίνους και ότι όλα πάνε καλά
Όταν όμως ένα αριστερός η από οποιοδήποτε χώρο τους ξεμπροστιαζει τότε ξεκινάνε να τσινανε
Κοίτα, αυτό το "ξεκίνησε απο δεξιούς" μου κάνει λίγο δημοτικό.
Αμα δεν θέλεις, σταματάς την συμμετοχή σου .
Εγώ για παράδειγμα, που έγραφα μέχρι πριν 2-3 μέρες , με το που είδα το τι γίνεται ,αποσύρθηκα.
Όποιος και να ξεκίνησε το υβρεολόγιο, αυτός που συνεχίζει / συμμετέχει, έχει ευθύνη.
Δεν φταίνε πάντα οι άλλοι!!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom