Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.451
Κριτικές
207
Like
67.287
Πόντοι
48.917
Αφού τα έκανε τόσο καλά Ζανουλα, γιατί κατάντησε ο απόπατος του κοινοβουλίου και σύντομα θα εξαφανιστεί από τον χάρτη; Μήπως όλα αυτά τα "καλά" είναι μόνο στη φαντασία σου και άλλων 3-4 με τα μυαλά του νιονιου και του ελαις, δηλαδή ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ;;;
Ψιτ....ο μπαμπάς σας.

 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Ψιτ....ο μπαμπάς σας.

Και ο πατριός σας μαζι

 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Τη ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΝΔ, της κρυφής γκέι Κούλας της καταστροφικής, ψηφίζουν μόνο
τα λαμόγια, και οι συνταξιούχοι που δεν καταλαβαίνουν πόσο καταστροφική είναι η Κούλα,
και τα ζωντόβολα σαν την αμόρφωτη και αστοιχείωτη μπουρδο-λούγκρα
την Μπαρόκα ! :2funny::2funny::2funny:



luther-a-fool-you-decide.webp


Η γρια λούγκρα, η Μπαρόκα , ο γελωτοποιός του σάη
η αμόρφωτη και αστοιχείωτη μπουρδο- λούγκρα
είναι ο τυπικός οπαδός της ΝΔ της Κούλας ! :2funny:


Η ψυχοπαθής γρια Μπαρόκα , τυπικός οπαδός της ΝΔ της Κούλας ! :2funny:

Όλα ΛΑΘΟΣ τα κάνουν τα ζωντόβολα συνεργάτες της Κούλας.
Πέρα του ότι είναι οι μεγαλύτεροι ΚΛΕΦΤΕΣ που έχουν κυβερνήσει.

Σε όλα τα Κράτη του κόσμου, αν ένα διαμέρισμα έχει απόκλιση
από το σχέδιο, πληρώνουν ένα πρόστιμο και το πουλάνε.
Τα ζωντόβολα της ΝΔ, το 2022 ψήφισαν νόμο να ... πρέπει να
πάνε όλοι οι ιδιοκτήτες της πολ/κίας σε συμβολαιογράφο
να υπογράψουν τη νέα μέτρηση !
Το 2023, το άλλαξαν, να πηγαίνουν αυτοί που είναι
στον ίδιο όροφο, που και αυτό είναι πολύ προβληματικό .
Στις Εφορίες, δεν έχουν προσωπικό να διεκπεραιώσουν
τις υποθέσεις.
Τα πιστοποιητικά, χρειάζονται πολύ περισσότερο
χρόνο να εκδοθούν , κτλ

Μόνο ζωντόβολα, όπως ο γελωτοποιός του σάη
ψηφίζουν τη ΝΔ της Κούλας της γρουσούζας ! :2funny:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.194
Κριτικές
13
Like
12.970
Αφού τα έκανε τόσο καλά Ζανουλα, γιατί κατάντησε ο απόπατος του κοινοβουλίου και σύντομα θα εξαφανιστεί από τον χάρτη; Μήπως όλα αυτά τα "καλά" είναι μόνο στη φαντασία σου και άλλων 3-4 με τα μυαλά του νιονιου και του ελαις, δηλαδή ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ;;;
Τα εξήγησα πιο πριν δε τα ξαναλέω πάλι
Είπαμε μη συστημικο κόμμα χωρίς να εξυπηρετεί συμφέροντα των ελίτ μαφιόζων καο θεσμων
Μόνο με στρατιωτικό καθεστώς μπορείς αυτά να τα πολεμήσεις η με πολύ πάρα πολύ καλή πολιτική διπλωματία
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.451
Κριτικές
207
Like
67.287
Πόντοι
48.917
Και ο πατριός σας μαζι

O μόνος που είπε ότι η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες κ κλέβει και για τους Έλληνες ....όλοι οι υπόλοιποι λένε ανήκουμε στη Δύση κ κλέβουμε για τα συμφέροντα.

 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.194
Κριτικές
13
Like
12.970
Όλο μαλακια και κωλοστησιμο είσαι Ζανουλη, αστα αυτά για τα μεγάλα παιδιά, εσύ κάθησε εκεί στο Μπρνο που είσαι ευτυχισμένος, κάτι κοπρόσκυλα σαν και σένα που θέλουν να ζουν με επιδόματα στην πλάτη μας στο καλό και από το πεζοδρόμιο.
Άλλο τι θέλω εγώ άλλο τι θες εσύ
Εγώ ναι μπορεί να θέλω επιδόματα εσύ από την άλλη να θες στραπον
Σκοπός είναι σαν κυβέρνηση τη πολίτικη εφαρμόζει
Είμαι στο μπρνο γιατί Τσεχία οικονομικά είμαι καλύτερα από ότι αντίστοιχα να ήμουν Ελλάδα
Η Τσεχία το 2000 μας κοίταγε με το κυαλι και τώρα μας έχει καπελωσει
Στη Τσεχία οι μισθοί παίζουν από 1500 έως 2000 μέσοι μισθοί και κάθε χρόνο αυξάνονται
Η ποιότητα ζωής φαίνεται και κάνει μπαμ ότι η Ελλάδα πιάνει πάτο
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Τα εξήγησα πιο πριν δε τα ξαναλέω πάλι
Είπαμε μη συστημικο κόμμα χωρίς να εξυπηρετεί συμφέροντα των ελίτ μαφιόζων καο θεσμων
Μόνο με στρατιωτικό καθεστώς μπορείς αυτά να τα πολεμήσεις η με πολύ πάρα πολύ καλή πολιτική διπλωματία
Κάνεις διάλογο με μια μικρονοϊκή αμόρφωτη
γριά μπουρδο- λούγκρα την Μπαρόκα ! :2funny::2funny::2funny::2funny:

Αν την γνώριζες στην Κρήτη, που βόσκει,
θα την απέφευγες διότι είναι σιχαμένη
και την αποφεύγουν όλοι ! :2funny:

Ψάχνει απεγνωσμένα λάθρο, να τους πιπώσει
και γέρους στους τσοντοσινεμάδες, να τους ξαλαφρώσει !

Έχει κλέψει από τον ΟΠΕΚΕΠΕ η Μπαρόκα
και γι' αυτό είχε εξαφανιστεί από το σάη για 3 μήνες
όταν έσκασε το σκάνδαλο
αλλά βρήκε ένα λογιστή, και τα κουκούλωσε .

Κλέφτρα , είναι η αμόρφωτη κουτοπο΄νηρη Μπαρόκα ! :2funny:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Τα εξήγησα πιο πριν δε τα ξαναλέω πάλι
Είπαμε μη συστημικο κόμμα χωρίς να εξυπηρετεί συμφέροντα των ελίτ μαφιόζων καο θεσμων
Μόνο με στρατιωτικό καθεστώς μπορείς αυτά να τα πολεμήσεις η με πολύ πάρα πολύ καλή πολιτική διπλωματία
Εξήγησες ένα μάτσο μαλακιες, σκατα τα έκανες κοινώς. Ο συριζα ήταν ένα τεράστιο ατύχημα για τη χώρα, την πήγε λίγο-αρκετα-παρα πολύ πίσω και κυρίως έκανε τον κάθε κατσαπλιά να πιστεύει ότι με επαναστατική γυμναστική θα αποφεύγει μια ζωή τις υποχρεώσεις του. "Δεν πληρώνω" "κάτω τα χέρια από τα σπίτια ΜΑΣ" (τα δανεικά και απλήρωτα) και ένα μάτσο μαλακιες. Τάισε παπά στους κακόμοιρους που δεν τους ήξερε τι τους έφταιγε όταν τελείωσαν τα δανεικά που νόμιζαν πως ήταν μικροί Ωνασηδες και τους βρήκε χρήσιμους ηλίθιους να του δώσουν με ένα σκασμό ψέματα και παπαριες (νταούλια και ζουρνάδες και κατάργηση φτωχιας με νόμο και άρθρα) τη διακυβέρνηση. Και φυσικά μόλις ήρθαν αντιμέτωποι με την πραγματικότητα, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΦΥΣΙΚΑ, ήρθε και η κανονικότητα απλά η τεράστια ζημιά και στο μυαλό των ηλιθίων και στην οικονομία, είχε γίνει.

Εσύ και τα αλλά βόδια που ειδικά μετά το ξεφτίλισμα του Τσίπρα με το βιβλίο συνεχίζετε και γράφετε τις ίδιες παπαριες απλά παραμείνατε ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Άλλο τι θέλω εγώ άλλο τι θες εσύ
Εγώ ναι μπορεί να θέλω επιδόματα εσύ από την άλλη να θες στραπον
Σκοπός είναι σαν κυβέρνηση τη πολίτικη εφαρμόζει
Είμαι στο μπρνο γιατί Τσεχία οικονομικά είμαι καλύτερα από ότι αντίστοιχα να ήμουν Ελλάδα
Η Τσεχία το 2000 μας κοίταγε με το κυαλι και τώρα μας έχει καπελωσει
Στη Τσεχία οι μισθοί παίζουν από 1500 έως 2000 μέσοι μισθοί και κάθε χρόνο αυξάνονται
Η ποιότητα ζωής φαίνεται και κάνει μπαμ ότι η Ελλάδα πιάνει πάτο

Επίσης έχει πολύ ωραίες γυναίκες,
αλλά αυτό δεν αφορά την Μπαρόκα
που είναι γέρος πισωγλέντης ! :2funny:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Άλλο τι θέλω εγώ άλλο τι θες εσύ
Εγώ ναι μπορεί να θέλω επιδόματα εσύ από την άλλη να θες στραπον
Σκοπός είναι σαν κυβέρνηση τη πολίτικη εφαρμόζει
Είμαι στο μπρνο γιατί Τσεχία οικονομικά είμαι καλύτερα από ότι αντίστοιχα να ήμουν Ελλάδα
Η Τσεχία το 2000 μας κοίταγε με το κυαλι και τώρα μας έχει καπελωσει
Στη Τσεχία οι μισθοί παίζουν από 1500 έως 2000 μέσοι μισθοί και κάθε χρόνο αυξάνονται
Η ποιότητα ζωής φαίνεται και κάνει μπαμ ότι η Ελλάδα πιάνει πάτο
Αυτά βλακακο θα τα λες σε ηλίθιους σαν το νιονιο και το λαδακη. Αν υποθέσουμε πως ήσουν στην Τσεχία με τα 1200 που είχες γράψει και είσαι καλύτερα απ ότι με το βασικό στην Ελλάδα και το παιδικό σου δωμάτιο πληρωμένο, μάντεψε ποιος είναι ο βλάκας που θέλει αριθμητήρι για το 1+1=2.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Εξήγησες ένα μάτσο μαλακιες, σκατα τα έκανες κοινώς. Ο συριζα ήταν ένα τεράστιο ατύχημα για τη χώρα, την πήγε λίγο-αρκετα-παρα πολύ πίσω και κυρίως έκανε τον κάθε κατσαπλιά να πιστεύει ότι με επαναστατική γυμναστική θα αποφεύγει μια ζωή τις υποχρεώσεις του. "Δεν πληρώνω" "κάτω τα χέρια από τα σπίτια ΜΑΣ" (τα δανεικά και απλήρωτα) και ένα μάτσο μαλακιες. Τάισε παπά στους κακόμοιρους που δεν τους ήξερε τι τους έφταιγε όταν τελείωσαν τα δανεικά που νόμιζαν πως ήταν μικροί Ωνασηδες και τους βρήκε χρήσιμους ηλίθιους να του δώσουν με ένα σκασμό ψέματα και παπαριες (νταούλια και ζουρνάδες και κατάργηση φτωχιας με νόμο και άρθρα) τη διακυβέρνηση. Και φυσικά μόλις ήρθαν αντιμέτωποι με την πραγματικότητα, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΦΥΣΙΚΑ, ήρθε και η κανονικότητα απλά η τεράστια ζημιά και στο μυαλό των ηλιθίων και στην οικονομία, είχε γίνει.

Εσύ και τα αλλά βόδια που ειδικά μετά το ξεφτίλισμα του Τσίπρα με το βιβλίο συνεχίζετε και γράφετε τις ίδιες παπαριες απλά παραμείνατε ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.
Ρε ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ :2funny:

Ψυχοπαθητικό ζωντόβολο, γρια μπουρδο-λούγκρα ! :2funny:

Ο Τσίπρας αναγκάστηκε και έκανε όσα του έλεγαν οι θεσμοί, επακριβώς.
Γι' αυτό άφησε 37 δις μαξιλάρι που το ροκάνισε
η κλέφτρα Κούλα.
ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ, η κλέφτρα Κούλα, μόνο κλέβει
και τα κάνει όλα λάθος

Αλλά βρίσκει καθυστερημε΄νες λούγκρες , αμόρφωτες και αστοιχείωτες για ψηφοφόρους
σαν εσένα την Μπαρόκα την τιποτένια :2funny:
Γι' αυτό θέσπισε η Κούλα τον γάμο των ομοφυλοφίλων
αλλά εσένα καμία νενανική λούγκρα δεν σε παίρνει
διότι είσαι μια άσχημη σταφιδιασμε΄νη χαζή γρια λούγκρα

:2funny: :2funny::2funny::2funny:

Ενα ΤΙΠΟΤΑ είσαι , λυσσασμε΄νη παλιόγρια , άσχημη λούγκρα ! :2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
Εγώ ναι μπορεί να θέλω επιδόματα εσύ από την άλλη να θες στραπον
αν γυρίσεις Ελλάδα θα δουλέψεις σαν σκλάβος στα ξερονήσια θα σε αντιμετωπίσουμε ως λαθρομετανάστη
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.306
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Μάλλον το νήμα έχει ξεφύγει λίγο από απλή ανταλλαγή απόψεων για τον ΣΥΡΙΖΑ και τον ΑΛ6
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.194
Κριτικές
13
Like
12.970
Εξήγησες ένα μάτσο μαλακιες, σκατα τα έκανες κοινώς. Ο συριζα ήταν ένα τεράστιο ατύχημα για τη χώρα, την πήγε λίγο-αρκετα-παρα πολύ πίσω και κυρίως έκανε τον κάθε κατσαπλιά να πιστεύει ότι με επαναστατική γυμναστική θα αποφεύγει μια ζωή τις υποχρεώσεις του. "Δεν πληρώνω" "κάτω τα χέρια από τα σπίτια ΜΑΣ" (τα δανεικά και απλήρωτα) και ένα μάτσο μαλακιες.
Να πληρώσει τι ρε βοιδαρε το δημόσιο χρέος που τον χρέωσαν άδικα?
Δημόσιο χρέος ήταν όχι ιδιωτικό μη μπερδεύεσαι,να στο κάνω Λιάνα γιατί είσαι βόδι πήρε το κράτος δανεικά αυτά πήγαν αέρα και μετά όταν του τα ζήτησαν πίσω έβαλε το δημόσιο χρέος ως ιδιωτικό χρέος στους πολίτες μέσω φόρων.
Κατάλαβες?αν όχι το θεωρώ φυσιολογικο

Εφάρμοσε το κράτος για ένα δημόσιο χρέος μια πολιτική λιτότητας και ξεπουληματος δημόσιας περιουσίας κοψοχρονιας
Απείλησε οποίος δεν πληρώνει θα χάνει τα πάντα ακόμα και το σπίτι του και φτάσατε σε σημείο το κόσμο να πέφτει από τις ταράτσες
Κάνατε ντηλ με τον μεγάλο λεφτά Ριχάρδο και άλλες 3 4 άλλες εταιρείες να μαζέψετε κοψοχρονιας όλο το χρυσό ακομα και το ιδιωτικό που ειχαν οι πολίτες και το ξεπούλησαν γιατί ήταν πνιγμενοι
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Ρε ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ :2funny:

Ψυχοπαθητικό ζωντόβολο, γρια μπουρδο-λούγκρα ! :2funny:

Ο Τσίπρας αναγκάστηκε και έκανε όσα του έλεγαν οι θεσμοί, επακριβώς.
Γι' αυτό άφησε 37 δις μαξιλάρι που το ροκάνισε
η κλέφτρα Κούλα.
ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ, η κλέφτρα Κούλα, μόνο κλέβει
και τα κάνει όλα λάθος

Αλλά βρίσκει καθυστερημε΄νες λούγκρες , αμόρφωτες και αστοιχείωτες για ψηφοφόρους
σαν εσένα την Μπαρόκα την τιποτένια :2funny:
Γι' αυτό θέσπισε η Κούλα τον γάμο των ομοφυλοφίλων
αλλά εσένα καμία νενανική λούγκρα δεν σε παίρνει
διότι είσαι μια άσχημη σταφιδιασμε΄νη χαζή γρια λούγκρα

:2funny: :2funny::2funny::2funny:

Ενα ΤΙΠΟΤΑ είσαι , λυσσασμε΄νη παλιόγρια , άσχημη λούγκρα ! :2funny::2funny::2funny::2funny:
Φύγε από τα πόδια μου λοβοτομημένο μπασταρδακι.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Να πληρώσει τι ρε βοιδαρε το δημόσιο χρέος που τον χρέωσαν άδικα?
Δημόσιο χρέος ήταν όχι ιδιωτικό μη μπερδεύεσαι,να στο κάνω Λιάνα γιατί είσαι βόδι πήρε το κράτος δανεικά αυτά πήγαν αέρα και μετά όταν του τα ζήτησαν πίσω έβαλε το δημόσιο χρέος ως ιδιωτικό χρέος στους πολίτες μέσω φόρων.
Κατάλαβες?αν όχι το θεωρώ φυσιολογικο

Εφάρμοσε το κράτος για ένα δημόσιο χρέος μια πολιτική λιτότητας και ξεπουληματος δημόσιας περιουσίας κοψοχρονιας
Απείλησε οποίος δεν πληρώνει θα χάνει τα πάντα ακόμα και το σπίτι του και φτάσατε σε σημείο το κόσμο να πέφτει από τις ταράτσες
Κάνατε ντηλ με τον μεγάλο λεφτά Ριχάρδο και άλλες 3 4 άλλες εταιρείες να μαζέψετε κοψοχρονιας όλο το χρυσό ακομα και το ιδιωτικό που ειχαν οι πολίτες και το ξεπούλησαν γιατί ήταν πνιγμενοι
Καταλαβαίνει όλο το σάιτ πλέον ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟ ΑΤΟΜΟ μιλάμε. Βιάζεσαι, ο διαγωνισμός για το ΜΑΛΑΚΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ δεν έχει αρχίσει ακόμα.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Φύγε από τα πόδια μου λοβοτομημένο μπασταρδακι.

Η Μπαρόκα !:2funny:

luther-a-fool-you-decide.webp


Μπαρόκα, αμόρφωτη και αστοιχείωτη γρια μπουρδο- λούγκρα
Ο γελωτοποιός του σάη.

Έκλεψε τον ΟΠΕΚΕΠΕ, γι' αυτό είχε εξαφανιστεί για 3 μήνες ! :2funny:
Λάδωσε λογιστές, και με χίλια ζόρια γλύτωσε την μπουζού.

Κλέφτρα κουτοπόνηρη γρια Μπαρόκα,

σε πήρανε χαμπάρι !

:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.194
Κριτικές
13
Like
12.970
Τάισε παπά στους κακόμοιρους που δεν τους ήξερε τι τους έφταιγε όταν τελείωσαν τα δανεικά που νόμιζαν πως ήταν μικροί Ωνασηδες και τους βρήκε χρήσιμους ηλίθιους να του δώσουν με ένα σκασμό ψέματα και παπαριες (νταούλια και ζουρνάδες και κατάργηση φτωχιας με νόμο και άρθρα) τη διακυβέρνηση. Και φυσικά μόλις ήρθαν αντιμέτωποι με την πραγματικότητα, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΦΥΣΙΚΑ, ήρθε και η κανονικότητα απλά η τεράστια ζημιά και στο μυαλό των ηλιθίων και στην οικονομία, είχε γίνει.

Εσύ και τα αλλά βόδια που ειδικά μετά το ξεφτίλισμα του Τσίπρα με το βιβλίο συνεχίζετε και γράφετε τις ίδιες παπαριες απλά παραμείνατε ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.
Πραγματικότητα δεν χρειαζόταν κανένας να τους τη πει την έβλεπαν και τη βλέπουν ακόμα και την νιώθουν στο πετσί τους
Όλοι είναι με τα μυαλά στα κάγκελα απλά τώρα ξέρεις γιατί πανε όλα ωραία γιατί δεν ακούγεται τίποτα από τα βωθροκαναλα,φαντάσου ακόμα τα βωθροκαναλα να έλεγαν τα ίδια όπως τότε,η διαφορά είναι στη ψευδαίσθηση,τώρα υπάρχει ψευδαίσθηση ότι όλα πάνε καλά ενώ τότε υπήρχε μια πραγματικότητα της υπαρκτης κατάστασης
Αν πάρουμε ότι το 2017 υπέφεραν οι πολίτες με μισθό στα 680 ευρώ βασικό ενώ τώρα έχει πάει 780 αν πάρουμε την αξιση των τιμών στα βασικά προϊόντα στην ενέργεια και οπουδήποτε αλλού τώρα τα βγάζει χειρότερα ο μέσος από ότι το 2017
Οι δείκτες οι μακροοικονομικοι πάνε καλά γιατί η χώρα μπήκε από το 2018 στις αγορές όμως το βιοτικό επίπεδο όχι απλά δεν βελτιώθηκε αλλά χειροτέρεψε

Οπότε σκασε εφόσον δεν ξέρεις ούτε οικονομικά ούτε πολιτικά να γκαρίζεις εδώ μέσα σαν πουτανα που τη γκάμα αράπης
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Καλά αλλά λόγια να αγαπιόμαστε
Τα 250 ευρώ που το πήρε το 60% των συνταξιούχων?
Αυτό δεν είναι επίδομα αυτό είναι χαρτζιλίκι για να πάρουν τσίχλες και γλειιφιτζουρια στα εγγόνια
Η ΝΔ δεν ξέρει από κοινωνική πολιτική ποτέ δεν ήταν στη κουλτούρα της
και πολλά δίνει στους συνταξιούχους, διότι τα χρήματα αυτά προέρχονται από φορολογία.

που να ξέρεις εσύ;
καντίνα = χωρίς αποδείξεις
αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και πώληση = χωρίς δήλωση κερδών
μόνο έμμεσους φόρους πληρώνεις στην ελλάδα

και ως παράσιτο θα πας εκεί που σου δίνουν πιο πολλά επιδόματα.
δοκίμασες σκανδιναβία;
δύσκολα βέβαια θα σε ανεχόταν ντόπια.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Πραγματικότητα δεν χρειαζόταν κανένας να τους τη πει την έβλεπαν και τη βλέπουν ακόμα και την νιώθουν στο πετσί τους
Όλοι είναι με τα μυαλά στα κάγκελα απλά τώρα ξέρεις γιατί πανε όλα ωραία γιατί δεν ακούγεται τίποτα από τα βωθροκαναλα,φαντάσου ακόμα τα βωθροκαναλα να έλεγαν τα ίδια όπως τότε,η διαφορά είναι στη ψευδαίσθηση,τώρα υπάρχει ψευδαίσθηση ότι όλα πάνε καλά ενώ τότε υπήρχε μια πραγματικότητα της υπαρκτης κατάστασης
Αν πάρουμε ότι το 2017 υπέφεραν οι πολίτες με μισθό στα 680 ευρώ βασικό ενώ τώρα έχει πάει 780 αν πάρουμε την αξιση των τιμών στα βασικά προϊόντα στην ενέργεια και οπουδήποτε αλλού τώρα τα βγάζει χειρότερα ο μέσος από ότι το 2017
Οι δείκτες οι μακροοικονομικοι πάνε καλά γιατί η χώρα μπήκε από το 2018 στις αγορές όμως το βιοτικό επίπεδο όχι απλά δεν βελτιώθηκε αλλά χειροτέρεψε

Οπότε σκασε εφόσον δεν ξέρεις ούτε οικονομικά ούτε πολιτικά να γκαρίζεις εδώ μέσα σαν πουτανα που τη γκάμα αράπης
Πλευρό να αλλάξεις βλάκα που θα μιλήσεις για οικονομία σε εμάς που τη βλέπουμε καθημερινά στις τσέπες, στα ταμεία, στους λογαριασμούς μας, στα τρίμηνα και τις διακυμάνσεις, στους φίλους και γνωστούς του εμπορίου και του επιχειρείν. Και θα μας μιλήσεις εσύ για οικονομία και πραγματικότητα από το παιδικό δωμάτιο που εκλιπαρείς για την ημέρα του επιδόματος.

Αλλά όταν οι μόνοι που συναγελάζεσαι είναι ο βλάκας ο νιονιος και ο πανιβλακας με εμφανές πρόβλημα νοητικής καθυστέρησης λαδακης, μέχρι εκεί μπορείς και 'σύ, τα θέματα σου είναι εμφανή.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom