Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.412
Κριτικές
6
Like
16.644
Πόντοι
3.936
Υπενθυμίζω ότι οπεκεπε υπήρχε και επι συριζα
Ρε ακούς τι λες? Κι αυτό νομιμοποιει τις κλεψιες σας? Οι άλλοι πήραν τον πούλο γι αυτά που έκαναν ή δεν έκαναν- ώρα σιγά σιγά να τον πάρετε κι εσείς για να τιμωρηθειτε..
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Τα εξήγησα πιο πριν δε τα ξαναλέω πάλι
Είπαμε μη συστημικο κόμμα χωρίς να εξυπηρετεί συμφέροντα των ελίτ μαφιόζων καο θεσμων
Μόνο με στρατιωτικό καθεστώς μπορείς αυτά να τα πολεμήσεις η με πολύ πάρα πολύ καλή πολιτική διπλωματία
Με έχεις μπερδέψει τώρα τελευταία πολύ ζαν
1 λες τι έκανε τότε καλά ο συριζα τι καλά έκανε τότε ο συριζα και ταυτόχρονα τελείως αρνητικά κατά του τσίπρα
Καλά ο τσίπρας τότε που ήταν πρωθυπουργός ήταν προδότης και λοιπά και λοιπά
Και όλοι οι υπουργοί του κάναν καλή πολιτική αντίθετα από τι πίστευε αυτός και αυτοί ήταν οι καλοί υπουργοί του συριζα και ο τσίπρας ο πρωθυπουργός τους ο αρχηγός τους προδότης;

Και για να παραμείνει στην εξουσία άφηνε τους υπουργούς του να κάνουν τα αντίθετα από ό,τι πίστευε;

2 και εγώ πιστεύω ότι ο λαφαζάνης ήταν πιστός στις ιδέες του
Η πλειοψηφία όμως των πολιτών παρά το γεγονός αυτό δεν τον έβαλε ούτε στη βουλή

Ακόμα και εσύ που το πίστευες αυτό δεν πήγες με το λαφαζάνη και τους λοιπούς αλλά παρέμεινες στο συριζα

Πολιτική και εδώ ζάν και από σένα

Επειδή ο συριζα ήταν κυβέρνηση παρά το προδότη;;; Πρωθυπουργό
Παρέμεινες λόγω των καλών υπουργών ;;;;;στο συριζα και λόγω προφανώς της κυβέρνησης και δεν πήγες με τον καλό λαφαζάνη


3 τη μια λες για καπιταλιστές και λοιπά και λοιπά
Κεπ προνομιούχους

Και την άλλη ώρα για ξένες επενδύσεις και ανταγωνιστικότητα

Δεν το καταλαβαίνεις ότι αυτά είναι τελείως αντίθετα
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Ρε ακούς τι λες? Κι αυτό νομιμοποιει τις κλεψιες σας? Οι άλλοι πήραν τον πούλο γι αυτά που έκαναν ή δεν έκαναν- ώρα σιγά σιγά να τον πάρετε κι εσείς για να τιμωρηθειτε..
Όχι ΗΛΙΘΙΕ, απλά σου λέει ότι και ο αγαπημένος σου τσιπρας που ακόμα υποστηρίζεις με νύχια και με δόντια τέτοιους είχε από κάτω του και εσείς κάνετε αγώνα να τον βγάλετε λευκή περιστερά. Και είστε έτοιμοι να τον ξαναψηφισετε, που τα έκανε ΣΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ και έπαιξε τη χώρα στα ζαρια.


ΠΑΝΙΒΛΑΞ.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.194
Κριτικές
13
Like
12.970
Με έχεις μπερδέψει τώρα τελευταία πολύ ζαν
1 λες τι έκανε τότε καλά ο συριζα τι καλά έκανε τότε ο συριζα και ταυτόχρονα τελείως αρνητικά κατά του τσίπρα
Καλά ο τσίπρας τότε που ήταν πρωθυπουργός ήταν προδότης και λοιπά και λοιπά
Και όλοι οι υπουργοί του κάναν καλή πολιτική αντίθετα από τι πίστευε αυτός και αυτοί ήταν οι καλοί υπουργοί του συριζα και ο τσίπρας ο πρωθυπουργός τους ο αρχηγός τους προδότης;

Και για να παραμείνει στην εξουσία άφηνε τους υπουργούς του να κάνουν τα αντίθετα από ό,τι πίστευε;

2 και εγώ πιστεύω ότι ο λαφαζάνης ήταν πιστός στις ιδέες του
Η πλειοψηφία όμως των πολιτών παρά το γεγονός αυτό δεν τον έβαλε ούτε στη βουλή

Ακόμα και εσύ που το πίστευες αυτό δεν πήγες με το λαφαζάνη και τους λοιπούς αλλά παρέμεινες στο συριζα

Πολιτική και εδώ ζάν και από σένα

Επειδή ο συριζα ήταν κυβέρνηση παρά το προδότη;;; Πρωθυπουργό
Παρέμεινες λόγω των καλών υπουργών ;;;;;στο συριζα και λόγω προφανώς της κυβέρνησης και δεν πήγες με τον καλό λαφαζάνη


3 τη μια λες για καπιταλιστές και λοιπά και λοιπά
Κεπ προνομιούχους

Και την άλλη ώρα για ξένες επενδύσεις και ανταγωνιστικότητα

Δεν το καταλαβαίνεις ότι αυτά είναι τελείως αντίθετα
Έχεις ανοίξει 1 εκ ζητήματα

Δεν είπα ήταν προδότης ήταν μαλακας και δεν άκουσε το δημοψήφισμα αυτό είπα
Τα στελέχη σχεδόν όλα καλά ήταν και ο τσιπρας καλός ήταν αλλά δεν έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει και τώρα το βιβλίο δεν χρειαζόταν να βγει

Με το λαφαζανη κανεις λάθος είχα φύγει από τον σύριζα τότε και είχα ψηφίσει λαέ

3 Μα αυτο λέω ρε 703 ότι πως κανονικά πρέπει να είναι ο καπιταλισμός τι θες να πω
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.194
Κριτικές
13
Like
12.970
Όχι ΗΛΙΘΙΕ, απλά σου λέει ότι και ο αγαπημένος σου τσιπρας που ακόμα υποστηρίζεις με νύχια και με δόντια τέτοιους είχε από κάτω του και εσείς κάνετε αγώνα να τον βγάλετε λευκή περιστερά. Και είστε έτοιμοι να τον ξαναψηφισετε, που τα έκανε ΣΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ και έπαιξε τη χώρα στα ζαρια.


ΠΑΝΙΒΛΑΞ.
Ποια ζάρια μωρή σκροφα
Η διαπραγματεύσεις έτσι είναι τι νόμιζες θα έλεγε τη δεύτερη μέρα ναι τα δεχόμαστε όλα...
Πόσο βλαμμένο παίζει να είσαι...
Σκατα δεν τα έκανε απλά εσύ είσαι φασιστακι και δεν σου αρέσει η αριστερα
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Ρε ακούς τι λες? Κι αυτό νομιμοποιει τις κλεψιες σας? Οι άλλοι πήραν τον πούλο γι αυτά που έκαναν ή δεν έκαναν- ώρα σιγά σιγά να τον πάρετε κι εσείς για να τιμωρηθειτε..
Δεν είναι αυτό το θέμα
Το θέμα είναι ότι όταν δημοσιεύτηκε στις 5 μαρτίου του 2025 ότι 100 έκλεψαν και επισύριζα και επι νέας δημοκρατίας

Δεν βγήκε κανείς τα μπαλκόνια ούτε εφημερίδες άρχισαν να φωνάζουν ούτε οι πολιτικοί να φωνάζουν ούτε κουβέντα

Και αυτό επειδή υπήρχε και περίοδος σύριζα

Όπως και κανείς δε λέει για το δυστύχημα στο aventro με το τρένο επι συριζα;

Όπως και κανείς δε λέει για την μη ολοκλήρωση της σύμβασης για το 112 το 2016
Επιχείριζα όπως λένε για τη σύμβαση για τους σιδηροδρόμους

Όπως κανείς δε λέει για την αποστασία των βουλευτών
Του καμμένου προς το συριζα
Και την αλλαγή στάση τους αντίθετα με τον άδωνη και λοιπά όταν ήταν στο λάος που το επικαλούνται συνεχώς

Όπως κανείς δε λέει
Γιατί ο καραμανλής έπρεπε να μην είναι υποψήφιος ενώ η δούρου όταν ήταν υπόδικος έπρεπε να είναι;

Όπως κανείς δε λέει γιατί οι μηνύσεις εναντίον των υπουργών της νέας δημοκρατίας πρέπει να προχωρήσουν

Ενώ οι μηνύσεις κατά των υπουργών του συριζα για το μάτι θάφτηκαν στη βουλή

Όπως κάνεις δε λέει την αντιμετώπιση σαν ήρωες τον υπουργών του που επιφύλαξε το πασοκ στους υπουργούς που καταδικάστηκαν
ΤΣοβόλα και αθανασόπουλο

Και αυτό δεν βγάζει τη νέα δημοκρατία όπως νομίζεις ότι υποστηρίζω από τις ευθύνες της όπου και όταν έχει

Απλώς ο κόσμος όταν κρίνει συγκρίνει και με προηγούμενες καταστάσεις

Θυμίζω ότι μέχρι τις αρχές του 2023
Η πρόράτα στις δημοσκοπήσεις που έκανε έκανε και το εξής

Ερώτηση ενδεικτικά

Είσαστε ευχάριστημένος από την ακρίβεια από τη νέα δημοκρατία.

Απάντηση παν λίγο πάνω από το 70% όχι

Είχε όμως και δεύτερη ερώτηση

Πιστεύετε ότι ο συριζα θα κατάφερνε καλύτερα αν ήταν κυβέρνηση

Κάτι 13% ναι 33% όχι
Κάπου 25 και 25% το ίδιο άσχημα το ίδιο καλά

Ο κόσμος δεν κρίνει μόνο αλλά και συγκρίνει με προηγούμενες καταστάσεις

Και έχω ξαναπεί

Ο μητσοτάκης δεν πιστεύω ότι είναι ο βέλτιστος πρωθυπουργός

Είναι όμως ο καλύτερος από το συναγωνισμό
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Ποια ζάρια μωρή σκροφα
Η διαπραγματεύσεις έτσι είναι τι νόμιζες θα έλεγε τη δεύτερη μέρα ναι τα δεχόμαστε όλα...
Πόσο βλαμμένο παίζει να είσαι...
Σκατα δεν τα έκανε απλά εσύ είσαι φασιστακι και δεν σου αρέσει η αριστερα
Στα ζαρια μπασταρδακο, ένα καλοκαίρι με κλειστές τράπεζες, με το ένα πόδι στο Ευρώ και το άλλο στο Ιου, γάμων το σπίτι του μπάσταρδος καράφλα, εσύ ανησυχουσες μόνο για το επίδομα των 250 ευρώ και όλοι οι υπόλοιποι για τα λεφτά και τις δουλειές τους. ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ.

Για να του βάλουν τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΑΥΤΟΙ, ΜΑΛΑΚΑ, ΓΕΛΟΙΕ, ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ. Και άλλο ένα μνημόνιο στον πάτο, ΑΡΧΙΔΙ, ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ, ΤΣΙΜΠΟΥΚΟΣΠΕΡΜΑ........ επειδή τα παιδγια "είχαν αυταπάτες".


ΖΩΟ ΔΙΠΟΔΟ.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.194
Κριτικές
13
Like
12.970
Στα ζαρια μπασταρδακο, ένα καλοκαίρι με κλειστές τράπεζες, με το ένα πόδι στο Ευρώ και το άλλο στο Ιου, γάμων το σπίτι του μπάσταρδος καράφλα, εσύ ανησυχουσες μόνο για το επίδομα των 250 ευρώ και όλοι οι υπόλοιποι για τα λεφτά και τις δουλειές τους. ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ.

Για να του βάλουν τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΑΥΤΟΙ, ΜΑΛΑΚΑ, ΓΕΛΟΙΕ, ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ. Και άλλο ένα μνημόνιο στον πάτο, ΑΡΧΙΔΙ, ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ, ΤΣΙΜΠΟΥΚΟΣΠΕΡΜΑ........ επειδή τα παιδγια "είχαν αυταπάτες".


ΖΩΟ ΔΙΠΟΔΟ.
Mονο το 20% των Ελλήνων είχαν καταθέσεις όλοι οι άλλοι χεστηκαν
Επίσης εγώ ήμουν υπέρ της φορολογίας των καταθέσεων κλιμακωτά
Από τα 1000 ευρώ να ξεκινάει
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Mονο το 20% των Ελλήνων είχαν καταθέσεις όλοι οι άλλοι χεστηκαν
Επίσης εγώ ήμουν υπέρ της φορολογίας των καταθέσεων κλιμακωτά
Από τα 1000 ευρώ να ξεκινάει
Πλευρό να αλλάξεις, επειδή εσύ δεν έχεις ευρώ τσακιστό δε σημαίνει ότι είναι και το υπόλοιπο 80% έτσι.

Φυσικά, με τα ξένα χρήματα εσύ θέλεις να κανείς πάρτυ, γνωστός κομμουνοσυμμοριτης.
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.384
Like
14.059
Πόντοι
3.556
Και να μην έβγαινε ο Τσίπρας δε θα άλλαζαν πολύ τα πράγματα.Ο Τσίπρας ήταν ένα χαρτί,μια εναλλακτική κτλ.Βασικά ο πάτος.Βάζεις έναν καταληψία να προστατεύσει τους θεσμούς.Ητανε άπειρος ο χαβαλές.Σα θίασος ήτανε όλοι.Αλλά αυτό έβγαλε τότε η ελληνική κοινωνία από τα σπλάχνα της σαν αντίδραση στην κρίση.Δεν υπήρχε κάτι άλλο.Ο Τσίπρας βασικά γάμησε την Αριστερά και το ΠΑΣΟΚ στο διηνεκές αφού οι κεντρώοι εμπιστεύονται Μητσοτάκη,δηλαδή οι πασόκοι ψηφίζουν Μητσοτάκη για σταθερότητα.Αυτό ήταν ε΄ργο Τσίπρα και δεν αλλάζει.
Η μόνη περίπτωση να πέσει ο Μητσοτάκης είναι να σταματήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία και να πέσει ο πληθωρισμός που ροκανίζει το χρέος και να μειωθούν οι επιδοτήσεις από την ΕΕ.Αυτό το έχει καταλάβει η Ν.Δ. οπότε στηρίζει πόλεμο και πληθωρισμό είναι ο πρακτικός τρόπος να εφαρμοστεί η πληθωριστική πολιτική Μπαρούφ με πίεση έξωθεν,όχι σαν ελληνική απαίτηση.
Δεν υπάρχει πλέον Σόιμπλε να τους χώσει την πούτσα στο λαρύγγι και να κόψει τον πληθωρισμό με σκληρό τρόπο.
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.412
Κριτικές
6
Like
16.644
Πόντοι
3.936

Συνημμένα

  • karamanlis1_2.jpg
    karamanlis1_2.jpg
    41,1 KB · Εμφανίσεις: 5

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.412
Κριτικές
6
Like
16.644
Πόντοι
3.936
Mονο το 20% των Ελλήνων είχαν καταθέσεις όλοι οι άλλοι χεστηκαν
Επίσης εγώ ήμουν υπέρ της φορολογίας των καταθέσεων κλιμακωτά
Από τα 1000 ευρώ να ξεκινάει
H κυπρος που το έκανε αμμεσα ξεμπλεξε. Εδώ με τα λαμόγια που είχαν πληροφορίες εκ των έσω και εξαφάνισαν τις καταθέσεις κάνοντας πλάτη οι γελοίοι πολιτικοί στους πολύ έχοντες -ο κοσμακης πήρε τον πούλο κ μέχρι σήμερα αυτόν παίρνει -γιατί αυτός εξακολουθεί να πληρώνει το μαρμαρο ακριβα- ετσι μπήκαμε σε βαθιά ύφεση. Και πάμε για τον πάτο σιγά σιγά του πουτανικου.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
Μην ασχολείσαι φίλε με τα πληρωμένα σκατά της ΝΔ σαν τον @barock
χάνεις το χρόνο σου
:2funny: :2funny::2funny:

Η Μπαρόκα , ο barock, είναι ο γελωτοποιός του σάη ! :2funny:

luther-a-fool-you-decide.webp


:2funny::2funny::2funny:

Μια αμόρφωτη και αστοιχείωτη γρια λούγκρα
που δεν έχει τελειώσει ούτε το Λύκειο !

Έπαιρνε πίπες στους μαθητές , στις τουαλέτες, στα διαλείμματα
και την απέβαλαν από το σχολείο ! :2funny:

Τι να πει τώρα η τρελή γρια λούγκρα αυτή ;

Αμόρφωτη, κουτοπόνηρη, και κλέφτρα
έφαγε και αυτή λεφτά από τον ΟΠΕΚΕΠΕ
γι' αυτό είχε εξαφανιστεί για 3 μήνες από το σάη

Τελικά βρήκε ένα λογιστή, δωροδόκησε,
και την έβγαλε καθαρή το λαμόγιο η Μπαρόκα .

:2funny: :2funny::2funny:
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.384
Like
14.059
Πόντοι
3.556
Αλλο Ελλάδα άλλο Κύπρος.Κύπρο το χρέος το είχαν οι τράπεζες επειδή αγόρασαν ελληνικά ομόλογα σε τιμή εκαιρίας.Ελλάδα το χρέος ήταν του Δημοσίου.Το ελληνικό πρόβλημα ήταν τεράστιο,είχε σχέση με την ελληνική κοινωνία,όλη τη λειτουργία της μεταπολίτευσης και ήταν δομικό ενώ της Κύπρου αφορούσε μόνο τραπεζική ρευστότητα.
Ελλάδα το βασικό πρόβλημα είναι οτι αυτοί που μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα δεν ήθελαν να το λύσουνε και αυτοί που ήθελαν να λύσουν το πρόβλημα δεν μπορούσαν να το λύσουνε.Εσπασε ο διάολος το ποδάρι του που λένε,ήταν αδιέξοδη κατάσταση.
Ο Τσίπρας,ο Βαρουφάκης όλοι αυτοί ήθελαν να λύσουν το πρόβλημα αλλά δεν μπορούσαν γιατί ήταν για τον πέο.Είχαν τελείως λάθος άποψη για τα αίτια και ουσιαστικά αποτελούσαν οι ίδιοι τμήμα του προβλήματος.Τι έλεγε ουσιαστικά ο Μπαρούφ?Τυπώστε πληθωριστικό χρήμα και δώστε το στην Ελλάδα.Πο΄σα χρειάζεται η Ελλάς?200 δις?Τυπώστε 200 δις και δώστε τα.Μόνο καλό θα κάνετε.Ο πληθωρισμός θα βοηθήσει και την ευρωπαική οικονομία.Αυτό ήταν το βασικό επιχείρημα Μπαρούφ.Τι γίνεται τώρα?Οντως ο σημερινός πληθωρισμός λύνει το ελληνικό πρόβλημα,αυτό σημαίνει οτι δικαιώνεται ο Μπαρούφ?Αρχίδια.Δηλαδή η συμπτωματική αντιμετώπιση υπερέχει της αντιμετώπισης των αιτιών όπως ήταν το βασικό επιχείρημα ΣΥΡΙΖΑ και όλων των υπολοίπων?
Εκεί ήρθε η πούτσα Σόιμπλε να βάλει τα πράγμτα σε τάξη.Ο Σόιμπλε είχε το τεράστιο πλεονέκτημα οτι έβλεπε την κατάσταση σα νομικός και όχι σαν οικονομολόγος οπότε ήταν δύσκολο να παρασυρθεί από διάφορες πίπες,έβλεπε την πραγματικότητα,ήτοι την έλλειψη ανταγωνιστικότητας.
 
Τελευταία τροποποίηση:

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Νομίζαμε ότι με τον Τσίπρα και το παλαβο σκυλολοι του ΣΥΡΙΖΑ τα είχαμε δει όλα, μέχρι που φτάσαμε στους σημερινούς διεφθαρμένους μέχρι το μεδουλι
Όσο αφορά για το σκυλολοι το παραδέχεται κι ο ίδιος ο τσιπρας
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886
%CE%A8%CE%91%CE%9B%CE%99%CE%94%CE%91_%CE%9F%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%99%CE%91-1024x556.jpg


«Tα πράγματα βγήκαν εντελώς εκτός ελέγχου την περίοδο 2008-2009» είπε ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιάννης Στουρνάρας στη συνέντευξή του στο κρατικό κανάλι και οι συνεργάτες του τότε πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή κκ. Προκόπης Παυλόπουλος και Ευριπίδης Στυλιανίδης αντέδρασαν έντονα​


Από την είσοδο της χώρας στην ΟΝΕ ως το 2007, κάθε χρόνο, το χρέος αυξανόταν λιγότερο απ’ ό,τι το ΑΕΠ. Ετσι η σχέση χρέους προς ΑΕΠ υποχωρούσε και η Ελλάδα εξυπηρετούσε τις υποχρεώσεις της με αξιοπιστία. Τη διετία 2008-2009 όμως προστέθηκε χρέος 57 δισ. ευρώ, σχεδόν τριπλάσιο απ’ ό,τι συνήθως. Την ίδια στιγμή το ΑΕΠ παρέμεινε στάσιμο εξαιτίας της ύφεσης. Ετσι το δημόσιο χρέος άρχισε να αυξάνεται ως ποσοστό του ΑΕΠ και διογκώθηκε σε σημείο που η χώρα βρέθηκε εκτός αγορών.

Αυτά στην Εφημερίδα το ΒΗΜΑ

Η ΝΔ μας έβαλε στα Μνημόνια , με τις σπατάλες της
τη διαφθορά και την ασυδοσία της
Όπως άλλωστε, η ΝΔ χρωστάει σαν κόμμα 500 εκ ευρώ !

Οι άχρηστοι της ΝΔ, από το 2019 -2025
από 350 δις, το χρέος το ανέβασαν σε 400 δις
ενώ ροκάνισαν το Ταμείο ανασυγκρότησης και τα 37 δις
μαξιλάρι που άφησε ο ΣΥΡΙΖΑ

χειρότεροι, ακόμα και από το ΣΥΡΙΖΑ,
οι γελοίοι κλέφτες της ΝΔ
που τους υποστηρίζουν φοβισμε΄νοι συνταξιούχοι,
λαμόγια, και ευκολόπιστοι άσχετοι
και όλοι μαζί είναι 2.100.000
στα 9.000.000 ψηφοφόρους.

ΝΔ = εγγυημένη καταστροφή του Κράτους

:2funny: :2funny::2funny:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Πήγανε γράφει στη Ρωσια κι ο Λαφαζάνης τους αποκαλούσε "συντρόφους", δεν είχε πάρει χαμπάρι ότι έπεσε ο υπαρκτός :2funny::2funny::2funny:
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.412
Κριτικές
6
Like
16.644
Πόντοι
3.936
Αλλο Ελλάδα άλλο Κύπρος.Κύπρο το χρέος το είχαν οι τράπεζες επειδή αγόρασαν ελληνικά ομόλογα σε τιμή εκαιρίας.Ελλάδα το χρέος ήταν του Δημοσίου.Το ελληνικό πρόβλημα ήταν τεράστιο,είχε σχέση με την ελληνική κοινωνία,όλη τη λειτουργία της μεταπολίτευσης και ήταν δομικό ενώ της Κύπρου αφορούσε μόνο τραπεζική ρευστότητα.
Ελλάδα το βασικό πρόβλημα είναι οτι αυτοί που μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα δεν ήθελαν να το λύσουνε και αυτοί που ήθελαν να λύσουν το πρόβλημα δεν μπορούσαν να το λύσουνε.Εσπασε ο διάολος το ποδάρι του που λένε,ήταν αδιέξοδη κατάσταση.
Ο Τσίπρας,ο Βαρουφάκης όλοι αυτοί ήθελαν να λύσουν το πρόβλημα αλλά δεν μπορούσαν γιατί ήταν για τον πέο.Είχαν τελείως λάθος άποψη για τα αίτια και ουσιαστικά αποτελούσαν οι ίδιοι τμήμα του προβλήματος.Τι έλεγε ουσιαστικά ο Μπαρούφ?Τυπώστε πληθωριστικό χρήμα και δώστε το στην Ελλάδα.Πο΄σα χρειάζεται η Ελλάς?200 δις?Τυπώστε 200 δις και δώστε τα.Μόνο καλό θα κάνετε.Ο πληθωρισμός θα βοηθήσει και την ευρωπαική οικονομία.Αυτό ήταν το βασικό επιχείρημα Μπαρούφ.Τι γίνεται τώρα?Οντως ο σημερινός πληθωρισμός λύνει το ελληνικό πρόβλημα,αυτό σημαίνει οτι δικαιώνεται ο Μπαρούφ?Αρχίδια.Δηλαδή η συμπτωματική αντιμετώπιση υπερέχει της αντιμετώπισης των αιτιών όπως ήταν το βασικό επιχείρημα ΣΥΡΙΖΑ και όλων των υπολοίπων?
Εκεί ήρθε η πούτσα Σόιμπλε να βάλει τα πράγμτα σε τάξη.Ο Σόιμπλε είχε το τεράστιο πλεονέκτημα οτι έβλεπε την κατάσταση σα νομικός και όχι σαν οικονομολόγος οπότε ήταν δύσκολο να παρασυρθεί από διάφορες πίπες,έβλεπε την πραγματικότητα,ήτοι την έλλειψη ανταγωνιστικότητας.
Ρε ψηλέ πόσα παγκόσμια φαλημεντα έχει ρίξει η Γερμανία ? 3!! Τι αποπλήρωσε ? Τιποτα.-Τι αποζημιώσεις έχει δώσει για τα φρικαλέα εγκλήματα σε 2 παγκ πολέμους που έκανε? Τ@@ της. Τι είχε πει τότε ο Βαρουφακης? αποπληρωμή σε βάθος χρόνου για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Αυτά τα μουνόπανα (που σου χουν ρουφήξει το αίμα κ σε έχουν κάνει σκιά του εαυτού σου) τι είπαν? όχι. Ποιοι είναι αυτοί που έχουν το Αλάθητο? Ακόμη κι αυτοί με την παρανομη ενοποίηση της Γερμανίας με τα λεφτά της Ευρώπης έγιναν μάγκες . Τώρα ακόμη κι ο κουτσός (Σκτ στ λκο του ) με την γίδα στην πλάτη τον έπιασαν. Οι ναζί οι αιώνιοι εχθροί της Ελλάδας σιγά μην μας άφηναν να ανασανουμε. Τωρα που γίνεται του λθρ επάνω θα πάρουν σύντομα τον πούλο κ αυτοί σαν κράτος.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.194
Κριτικές
13
Like
12.970
Το χρέος της Ελλάδας δημιουργήθηκε τη περίοδο 2004-2009
Η πολιτική της ΝΔ έμπλεξε τη χώρα στη δημοσιονομικη περιπέτεια επί κυβέρνησης Καραμανλή
Η ελληνική οικονομία επηρεάστηκε τότε με την ταραχή που εφερε στις αγορές Η αμερικανική κρίση και το κλεισιμο της τράπεζας λιμαν μπραδερς
Τότε ο μπούχεσας είχε δηλώσει ότι ελληνικές τράπεζες είναι ασφαλείς και δεν υπάρχει να διαταράχθηκε ομως ο κίνδυνος φάνηκε και κανένα μέτρο δεν πάρθηκε τοτε για να θωρακίζει
Ήδη το 2009 ένα χρόνο μετά το ελληνικό χρέος είχε φτάσει πάνω από το 125% του αεπ και τότε η χώρα άρχισε να έχει έλλειμμα ρευστοποιησης.
Τι έπρεπε να γίνει τότε?αυτό θέλει πολύ κουβέντα
Τι έγινε?ο Γιωργάκης για να αυξήσει τη ρευστοποιηση ζήτησε δάνειο από το δντ αλλά και από τους Ευρωπαίους εταίρους ξεκινώντας με το 1ο μνημόνιο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom