Ρε ακούς τι λες? Κι αυτό νομιμοποιει τις κλεψιες σας? Οι άλλοι πήραν τον πούλο γι αυτά που έκαναν ή δεν έκαναν- ώρα σιγά σιγά να τον πάρετε κι εσείς για να τιμωρηθειτε..
Δεν είναι αυτό το θέμα
Το θέμα είναι ότι όταν δημοσιεύτηκε στις 5 μαρτίου του 2025 ότι 100 έκλεψαν και επισύριζα και επι νέας δημοκρατίας
Δεν βγήκε κανείς τα μπαλκόνια ούτε εφημερίδες άρχισαν να φωνάζουν ούτε οι πολιτικοί να φωνάζουν ούτε κουβέντα
Και αυτό επειδή υπήρχε και περίοδος σύριζα
Όπως και κανείς δε λέει για το δυστύχημα στο aventro με το τρένο επι συριζα;
Όπως και κανείς δε λέει για την μη ολοκλήρωση της σύμβασης για το 112 το 2016
Επιχείριζα όπως λένε για τη σύμβαση για τους σιδηροδρόμους
Όπως κανείς δε λέει για την αποστασία των βουλευτών
Του καμμένου προς το συριζα
Και την αλλαγή στάση τους αντίθετα με τον άδωνη και λοιπά όταν ήταν στο λάος που το επικαλούνται συνεχώς
Όπως κανείς δε λέει
Γιατί ο καραμανλής έπρεπε να μην είναι υποψήφιος ενώ η δούρου όταν ήταν υπόδικος έπρεπε να είναι;
Όπως κανείς δε λέει γιατί οι μηνύσεις εναντίον των υπουργών της νέας δημοκρατίας πρέπει να προχωρήσουν
Ενώ οι μηνύσεις κατά των υπουργών του συριζα για το μάτι θάφτηκαν στη βουλή
Όπως κάνεις δε λέει την αντιμετώπιση σαν ήρωες τον υπουργών του που επιφύλαξε το πασοκ στους υπουργούς που καταδικάστηκαν
ΤΣοβόλα και αθανασόπουλο
Και αυτό δεν βγάζει τη νέα δημοκρατία όπως νομίζεις ότι υποστηρίζω από τις ευθύνες της όπου και όταν έχει
Απλώς ο κόσμος όταν κρίνει συγκρίνει και με προηγούμενες καταστάσεις
Θυμίζω ότι μέχρι τις αρχές του 2023
Η πρόράτα στις δημοσκοπήσεις που έκανε έκανε και το εξής
Ερώτηση ενδεικτικά
Είσαστε ευχάριστημένος από την ακρίβεια από τη νέα δημοκρατία.
Απάντηση παν λίγο πάνω από το 70% όχι
Είχε όμως και δεύτερη ερώτηση
Πιστεύετε ότι ο συριζα θα κατάφερνε καλύτερα αν ήταν κυβέρνηση
Κάτι 13% ναι 33% όχι
Κάπου 25 και 25% το ίδιο άσχημα το ίδιο καλά
Ο κόσμος δεν κρίνει μόνο αλλά και συγκρίνει με προηγούμενες καταστάσεις
Και έχω ξαναπεί
Ο μητσοτάκης δεν πιστεύω ότι είναι ο βέλτιστος πρωθυπουργός
Είναι όμως ο καλύτερος από το συναγωνισμό