Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 66K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (0 μέλη και 21 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 162 63,3%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 45 17,6%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 49 19,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    256

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
και πολλά δίνει στους συνταξιούχους, διότι τα χρήματα αυτά προέρχονται από φορολογία.

που να ξέρεις εσύ;
καντίνα = χωρίς αποδείξεις
αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και πώληση = χωρίς δήλωση κερδών
μόνο έμμεσους φόρους πληρώνεις στην ελλάδα

και ως παράσιτο θα πας εκεί που σου δίνουν πιο πολλά επιδόματα.
δοκίμασες σκανδιναβία;
δύσκολα βέβαια θα σε ανεχόταν ντόπια.
Θα πάει εκεί που οι πολίτες "δεν ευθύνονται να τους φορτώνουν το δημόσιο χρέος".......


Τι είπε το άτομο ρε πουστικ.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.860
Πόντοι
2.886
Πλευρό να αλλάξεις βλάκα που θα μιλήσεις για οικονομία σε εμάς που τη βλέπουμε καθημερινά στις τσέπες, στα ταμεία, στους λογαριασμούς μας, στα τρίμηνα και τις διακυμάνσεις, στους φίλους και γνωστούς του εμπορίου και του επιχειρείν. Και θα μας μιλήσεις εσύ για οικονομία και πραγματικότητα από το παιδικό δωμάτιο που εκλιπαρείς για την ημέρα του επιδόματος.

Αλλά όταν οι μόνοι που συναγελάζεσαι είναι ο βλάκας ο νιονιος και ο πανιβλακας με εμφανές πρόβλημα νοητικής καθυστέρησης λαδακης, μέχρι εκεί μπορείς και 'σύ, τα θέματα σου είναι εμφανή.
:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

Η Μπαρόκα , η αμόρφωτη και αστοιχείωτη τρελο-γρια λούγκρα
παριστάνει και τον ... επιχειρηματία ! :2funny::2funny::2funny:

Το γκαρσόνι, η Μπαρόκα , που βάζει μελιτζάνες στην σάπια κωλάθρα της
παριστάνει και τον... οικονομολόγο !
:2funny: :2funny::2funny::2funny:

Ρε ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ βλαχο-μπαρόκ

ΠΑΡΑΣΙΤΟ , τράβα να ανακουφίσεις λάθρο
αμόρφωτη και αστοιχείωτη γρια μπουρδο-λούγκρα είσαι !

Ρε ΤΟΥΒΛΟ είναι γνωστό ότι δεν έχεις τελειώσει ούτε το Λύκειο
αφού έπαιρνες πίπες στους μαθητές στις τουαλέτες !

ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΟΡΝΙΟ ! :2funny:
Ένα ΤΙΠΟΤΑ είσαι !

luther-a-fool-you-decide.webp

Σε αποφεύγουν όλοι, μόνο εδώ σε σκουπιδιάζουν και έχεις λόγο
ύπαρξης , κρυφή γρια λούγκρα !
Ο γελωτοποιός του σάη Μπαρόκα
το παίζει και ... οικονομολόγος ! :2funny:
ααααααααααααααχαχαχα !
Οικονομολόγος στις τιμές της Μελιτζάνας !:2funny:
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.645
Πόντοι
3.936
Καταλαβαίνει όλο το σάιτ πλέον ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟ ΑΤΟΜΟ μιλάμε. Βιάζεσαι, ο διαγωνισμός για το ΜΑΛΑΚΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ δεν έχει αρχίσει ακόμα.
Η πλάκα είναι ότι εσύ χωρίς να βιάζεσαι βγαίνεις κι πρώτος Μ. πως γίνεται αυτό; Τυχαίο..δε νομίζω. Μα έχεις τα μούτρα κ το θράσος να μιλάς που θα έπρεπε να κρύβεσαι απ' τη ντροπή σου.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.645
Πόντοι
3.936
Μαρή λοβοτομημενη κωλογρια απ' τα δξ. ευτυχώς που σας σφύριξε το τσίμπημα το @υτιστικο Τοτέμ σας κ τώρα φεύγετε ένας ένας σε αέρινα λιβάδια κ ετσι θα ξεβρωμισει ο τόπος. Είσαι τόσο ηλίθιος που δε βλέπεις ότι ένα χρεοκοπημένο κόμμα που σε έστειλε στη χρεοκοπία-μια φορά -σε πάει για άλλη μια συντομα. Χωριά τα σκάνδαλα οι π@ιδαιραστιες κ οι κωλομπαρδιες κ τα μαφιόζικα σκοτεινιασματα. Αλλά πες μ ποιον ψηφίζεις να σου πω ποιος είσαι -θα λέμε τώρα.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.860
Πόντοι
2.886
Μαρή λοβοτομημενη κωλογρια απ' τα δξ. ευτυχώς που σας σφύριξε το τσίμπημα το @υτιστικο Τοτέμ σας κ τώρα φεύγετε ένας ένας σε αέρινα λιβάδια κ ετσι θα ξεβρωμισει ο τόπος. Είσαι τόσο ηλίθιος που δε βλέπεις ότι ένα χρεοκοπημένο κόμμα που σε έστειλε στη χρεοκοπία-μια φορά -σε πάει για άλλη μια συντομα. Χωριά τα σκάνδαλα οι π@ιδαιραστιες κ οι κωλομπαρδιες κ τα μαφιόζικα σκοτεινιασματα. Αλλά πες μ ποιον ψηφίζεις να σου πω ποιος είσαι -θα λέμε τώρα.

Τρέμει η Μπαρόκα μήπως φάει μπαν.

:2funny: :2funny::2funny:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.971
Πλευρό να αλλάξεις βλάκα που θα μιλήσεις για οικονομία σε εμάς που τη βλέπουμε καθημερινά στις τσέπες, στα ταμεία, στους λογαριασμούς μας, στα τρίμηνα και τις διακυμάνσεις, στους φίλους και γνωστούς του εμπορίου και του επιχειρείν. Και θα μας μιλήσεις εσύ για οικονομία και πραγματικότητα από το παιδικό δωμάτιο που εκλιπαρείς για την ημέρα του επιδόματος.

Αλλά όταν οι μόνοι που συναγελάζεσαι είναι ο βλάκας ο νιονιος και ο πανιβλακας με εμφανές πρόβλημα νοητικής καθυστέρησης λαδακης, μέχρι εκεί μπορείς και 'σύ, τα θέματα σου είναι εμφανή.
Δεν έχεις καμία επαφή με την επιχειρηματικότητα και το εμπόριο
Ο μόνος κλάδος που παει καλά είναι ο τουριστικός
Από εκεί και πέρα έρχεται το χάος
Δεν είναι τυχαίο με την επιβολή του τεκμαρτου εισοδήματος έκλεισαν σε ένα χρόνο το 20% των ατομικών επιχειρήσεων
Πολλοί λένε δεν πρόσφεραν στο κράτος καλά έκαναν που έκλεισαν
Όμως το φόρο εισπρακτικό καθεστώς από που θα εισπραχθεί?
Από κωλο που στήνει πιάτσα ο μπαρόκ?
Εδώ μιλάμε για επιχειρηματικότητα πισωγλεντη δεν κολλάμε μπρικια
Η επιχειρηματικότητα έχει δίκο της καθεστώς και οφείλει η κάθε κυβέρνηση να το σέβεται για να τη σεβαστή και ο επιχειρηματίας,όλα τα προηγμένα κράτη κοιτάνε να αποκτήσουν μια εμπιστοσύνη μετάξι επιχείρησης και κράτους βασικά να εισπράξουν και οι δύο με μόνη διαφορά που η νδ του κουλή θεωρεί τους επιχειρηματίες κλέφτες και βάζει ενιαιους φόρους σε ολους
Αντε τώρα στο τσοντοσινεμα μπας και ηρεμησεις
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Μας φέσωσε εκατομμύρια; Επειδή το λέει ποιος; Το Πρώτο Θέμα, ο Ρεγκλινγκ, για εξήγησέ μας λίγο οικονομικά πώς φέσωσε ο Τσίπρας. Είχαμε δηλαδή τρομερή ανάπτυξη πριν έρθει ο Τσίπρας και μας την έκοψε. Για πήγαινε δες πού ήταν η ανάπτυξή σου, στα αρνητικά. Το email Χαρδούβελη έλεγε ότι θα πιάναμε κάνα 3% την επόμενη χρονιά, το ΔΝΤ γέλασε και το έστειλε πίσω. Κόψτε τα ναρκωτικά. Αν βρεις σκάνδαλο που έφαγαν χοντρά λεφτά πες μου. Εγώ αντιθέτως μπορώ να σου βρω δεκάδες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

Όσο για το έργο ΤΡΟΙΚΑς φυσικά και είναι έργο της. Απλά οι προηγούμενοι ούτε αυτό δεν κατάφεραν, να εφαρμόσουν το έργο της.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Βίζερ και ρεζλιγκ
100 και 200 δις
Καλά αυτοί είναι ψεύτες
Στουρνάρας 90 δις
Αυτός δα είναι ψεύτης


Αλλά καιο Δέδες βουλευτής του συριζα που λέει ψέματα είναι τα 100 και 200 δις μας χρέωσε 86 δις και αυτός ψεύτης;
Έχω βάλει πιο παλιά και το σχετικό βίντεο


Καρανικόλας: Έχετε καταλάβει τι κόστισε τους πολίτες το πρώτο εξάμηνο του Βαρουφάκη; Που άφησε αυτός και η παρέα του την ελληνική οικονομία να εκτροχιαστεί και ήρθε το τρίτο και αχρείαστο μνημόνιο, του Τσίπρα; Ο Βίζερ είπε ότι το πρώτο εξάμηνο κόστισε 200 δισ. ευρώ.

Δέδες: Η αλήθεια δεν είναι ούτε 200 δισ., ούτε 100 δισ. ευρώ κόστισε. Είναι 86 δισεκατομμύρια ευρώ.

Καρανικόλας; Είναι η πρώτη ομολογία στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ που ομολογεί ότι χρέωσαν τον ελληνικό λαό. Και το θεωρούν ότι είναι και λίγο, κιόλας!

Δέδες: Λέμε τις αλήθειες

Καρανικόλας: Δεν ντρεπόμαστε λίγο…

Δέδες: Εμείς ομολογούμε ότι κάναμε ένα σοβαρό λάθος τους πρώτους έξι μήνες.

Καρανικόλας: Οι πολίτες όμως πληρώνουν το λάθος και τον λογαριασμό που τους έστειλε ο κ. Τσίπρας.

Δέδες: Όλοι, όταν δρουν, κάνουν και λάθη. Όπως έλεγα σαν ορθοπεδικός, όποιος χειρουργός κάνει πολλά χειρουργεία, κάνει και λάθη.
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Μαρή λοβοτομημενη κωλογρια απ' τα δξ. ευτυχώς που σας σφύριξε το τσίμπημα το @υτιστικο Τοτέμ σας κ τώρα φεύγετε ένας ένας σε αέρινα λιβάδια κ ετσι θα ξεβρωμισει ο τόπος. Είσαι τόσο ηλίθιος που δε βλέπεις ότι ένα χρεοκοπημένο κόμμα που σε έστειλε στη χρεοκοπία-μια φορά -σε πάει για άλλη μια συντομα. Χωριά τα σκάνδαλα οι π@ιδαιραστιες κ οι κωλομπαρδιες κ τα μαφιόζικα σκοτεινιασματα. Αλλά πες μ ποιον ψηφίζεις να σου πω ποιος είσαι -θα λέμε τώρα.
Μπράβο Αλέξη, καλά τα λες.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Βίζερ και ρεζλιγκ
100 και 200 δις
Καλά αυτοί είναι ψεύτες
Στουρνάρας 90 δις
Αυτός δα είναι ψεύτης


Αλλά καιο Δέδες βουλευτής του συριζα που λέει ψέματα είναι τα 100 και 200 δις μας χρέωσε 86 δις και αυτός ψεύτης;
Έχω βάλει πιο παλιά και το σχετικό βίντεο


Καρανικόλας: Έχετε καταλάβει τι κόστισε τους πολίτες το πρώτο εξάμηνο του Βαρουφάκη; Που άφησε αυτός και η παρέα του την ελληνική οικονομία να εκτροχιαστεί και ήρθε το τρίτο και αχρείαστο μνημόνιο, του Τσίπρα; Ο Βίζερ είπε ότι το πρώτο εξάμηνο κόστισε 200 δισ. ευρώ.

Δέδες: Η αλήθεια δεν είναι ούτε 200 δισ., ούτε 100 δισ. ευρώ κόστισε. Είναι 86 δισεκατομμύρια ευρώ.

Καρανικόλας; Είναι η πρώτη ομολογία στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ που ομολογεί ότι χρέωσαν τον ελληνικό λαό. Και το θεωρούν ότι είναι και λίγο, κιόλας!

Δέδες: Λέμε τις αλήθειες

Καρανικόλας: Δεν ντρεπόμαστε λίγο…

Δέδες: Εμείς ομολογούμε ότι κάναμε ένα σοβαρό λάθος τους πρώτους έξι μήνες.

Καρανικόλας: Οι πολίτες όμως πληρώνουν το λάθος και τον λογαριασμό που τους έστειλε ο κ. Τσίπρας.

Δέδες: Όλοι, όταν δρουν, κάνουν και λάθη. Όπως έλεγα σαν ορθοπεδικός, όποιος χειρουργός κάνει πολλά χειρουργεία, κάνει και λάθη.
Δεν ξέρουν αυτοί, που τα έζησαν κι από μέσα μάλιστα, ξέρει ο Πίπας, ο νιονιος, ο Λαδακιας με το εμφανές εγκεφαλικό πρόβλημα και η ζαν κλαν Γαβαλαν.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.196
Κριτικές
13
Like
12.971
Βίζερ και ρεζλιγκ
100 και 200 δις
Καλά αυτοί είναι ψεύτες
Στουρνάρας 90 δις
Αυτός δα είναι ψεύτης


Αλλά καιο Δέδες βουλευτής του συριζα που λέει ψέματα είναι τα 100 και 200 δις μας χρέωσε 86 δις και αυτός ψεύτης;
Έχω βάλει πιο παλιά και το σχετικό βίντεο


Καρανικόλας: Έχετε καταλάβει τι κόστισε τους πολίτες το πρώτο εξάμηνο του Βαρουφάκη; Που άφησε αυτός και η παρέα του την ελληνική οικονομία να εκτροχιαστεί και ήρθε το τρίτο και αχρείαστο μνημόνιο, του Τσίπρα; Ο Βίζερ είπε ότι το πρώτο εξάμηνο κόστισε 200 δισ. ευρώ.

Δέδες: Η αλήθεια δεν είναι ούτε 200 δισ., ούτε 100 δισ. ευρώ κόστισε. Είναι 86 δισεκατομμύρια ευρώ.

Καρανικόλας; Είναι η πρώτη ομολογία στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ που ομολογεί ότι χρέωσαν τον ελληνικό λαό. Και το θεωρούν ότι είναι και λίγο, κιόλας!

Δέδες: Λέμε τις αλήθειες

Καρανικόλας: Δεν ντρεπόμαστε λίγο…

Δέδες: Εμείς ομολογούμε ότι κάναμε ένα σοβαρό λάθος τους πρώτους έξι μήνες.

Καρανικόλας: Οι πολίτες όμως πληρώνουν το λάθος και τον λογαριασμό που τους έστειλε ο κ. Τσίπρας.

Δέδες: Όλοι, όταν δρουν, κάνουν και λάθη. Όπως έλεγα σαν ορθοπεδικός, όποιος χειρουργός κάνει πολλά χειρουργεία, κάνει και λάθη.
Θες να πεις ότι η διαπραγμάτευση του σύριζα η 8μηνη προσθέσε επιπλέον δημόσιο χρέος?
Το χρέος αυξάνεται πέρα από τους τόκους και με το χρόνο?
Το χρέος ήταν 200% του αεπ εκείνα τα καλά χρόνια και στην 8 μηνη καθυστέρηση πριν την υποταγή δεν αυξήθηκε
Αυτό είναι απλά μια παραπληροφοριση
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Θες να πεις ότι η διαπραγμάτευση του σύριζα η 8μηνη προσθέσε επιπλέον δημόσιο χρέος?
Το χρέος αυξάνεται πέρα από τους τόκους και με το χρόνο?
Το χρέος ήταν 200% του αεπ εκείνα τα καλά χρόνια και στην 8 μηνη καθυστέρηση πριν την υποταγή δεν αυξήθηκε
Αυτό είναι απλά μια παραπληροφοριση
Αγγάνοι και βουλευτής του συριζα παραπληροφόρηση τι να πω;;;;
Εκτός του Στουρνάρα του βίζερ ρεζλιγκ
Που τα εξηγούν και με αριθμούς
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.645
Πόντοι
3.936
Ο μόνος κλάδος που παει καλά είναι ο τουριστικός
Τι επειδή το είπε το ΣΚΑταΙ κ τα μπλε παπαγαλάκια; Ήδη κλαίγονται στα Μ.Μ.Εξαπατησης ότι δεν ξοδεύει ο τουρισμός κ μπορεί να είναι δήθεν παραπάνω αλλά δεν έχει χρήμα και άλλα τέτοια κουλά. Γιατί είδαμε στατιστικές εισροων κ εσοδων ανά έτος? Όχι μόνο στα λογια αλά κ στα έργα. Όσο κ να χτυπιουνται με την βαριά βιομηχανία( κ καλά) του τουρισμού είναι 4 δις τον χρόνο παραπάνω δεν είναι. Μας λείπουν ακόμη πολλά για να πάρουμε ανάσα. Αλλά όταν σου σταματάνε την παραγωγή με επιδοτήσεις σε όλους τους τομείς οι άσπονδοι φίλοι μας πως θα πάρεις κεφάλι σαν κράτος.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Τι επειδή το είπε το ΣΚΑταΙ κ τα μπλε παπαγαλάκια; Ήδη κλαίγονται στα Μ.Μ.Εξαπατησης ότι δεν ξοδεύει ο τουρισμός κ μπορεί να είναι δήθεν παραπάνω αλλά δεν έχει χρήμα και άλλα τέτοια κουλά. Γιατί είδαμε στατιστικές εισροων κ εσοδων ανά έτος? Όχι μόνο στα λογια αλά κ στα έργα. Όσο κ να χτυπιουνται με την βαριά βιομηχανία( κ καλά) του τουρισμού είναι 4 δις τον χρόνο παραπάνω δεν είναι. Μας λείπουν ακόμη πολλά για να πάρουμε ανάσα. Αλλά όταν σου σταματάνε την παραγωγή με επιδοτήσεις σε όλους τους τομείς οι άσπονδοι φίλοι μας πως θα πάρεις κεφάλι σαν κράτος.
Σταματά επιτέλους να γράφεις ότι παπαρια σου έρχεται για ένα σωρό πράγματα ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ ΒΛΑΚΑ. Και μάλιστα με επιχείρημα τι λένε τα Μ.Μ.Εξαπατησης.

Σκάσε Νιονιο.
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: Νίο

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.645
Πόντοι
3.936

Συνημμένα

  • Fr1yycQXoBc7tMJ.png
    Fr1yycQXoBc7tMJ.png
    971,9 KB · Εμφανίσεις: 9

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.645
Πόντοι
3.936
Καλά αυτοί οι γαλαζιοι είναι όλο ψευτιες
Σου χω νέα απ' τα λιντλ. Γαλαζιο γκοτζίλα βαθιάς ψύξης με σημερινή ημ/α λήξης 1 ευρώ το κιλό. Αρνάκι επιδότησης ΟΠΕΚΕΠΕ 2 ευρώ το κιλό. Αγγουράκια αγροκαλλιεργειας επιδότησης ΟΠΕΚΕΠΕ 3 ευρώ το κιλό. Ξέχασα . Αύριο κληρώνει κ παίζει στημένο Τζόκερ από τον ίδιο οργανισμό για ξεκαρφωμα- κι αν ανήκεις στους ημέτερους (κι όχι στους μπλε σκουπίδογάτους τους απ' έξω δηλαδη) μπορεί να σου κάτσει .
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Σου χω νέα απ' τα λιντλ. Γαλαζιο γκοτζίλα βαθιάς ψύξης με σημερινή ημ/α λήξης 1 ευρώ το κιλό. Αρνάκι επιδότησης ΟΠΕΚΕΠΕ 2 ευρώ το κιλό. Αγγουράκια αγροκαλλιεργειας επιδότησης ΟΠΕΚΕΠΕ 3 ευρώ το κιλό. Ξέχασα . Αύριο κληρώνει κ παίζει στημένο Τζόκερ από τον ίδιο οργανισμό για ξεκαρφωμα- κι αν ανήκεις στους ημέτερους (κι όχι στους μπλε σκουπίδογάτους τους απ' έξω δηλαδη) μπορεί να σου κάτσει .
Υπενθυμίζω ότι οπεκεπε υπήρχε και επι συριζα
Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή εισαγγελία

Και δεν κουνήθηκε φύλλο όταν δημοσιεύτηκε αυτό στις 5 μαρτίου του 2025 γιατί
Screenshot_2025-09-13-01-20-28-447_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2025-09-13-01-20-43-229_com.android.chrome.jpg
υπήρχε και περίοδος συριζα μέσα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom