You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 66K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)
Διαγραμμένο μέλος 199662
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2020
- Μηνύματα
- 5.696
- Κριτικές
- 35
- Like
- 13.192
- Πόντοι
- 5.946
Σύρε γαμήσου μωρή πούστραΑυτός Ποιος κλώνος είναι.. ο λιρα100; με την λθρ'μεταναστρια για Άβαταρ; που του πηδούσαν λέει τη γυναίκα και έπαιρνε ματι? Έτσι έλεγαν οι καλές οι γλώσσες του μπου.κομ. Υγ. Αυτόν το τσίμπησε το Τοτέμ του- με το φαρμάκι (εισιτήριο εξπρες) για τον Αγ. Πέτρο; Τα αυτοάνοσα θερίζουν μετά από αυτό.. κ πολλοί είναι υποψήφιοι στη λίστα για να συναντήσουν τον Δημιουργό τους.
pezoporos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 6.372
- Κριτικές
- 8
- Like
- 4.360
- Πόντοι
- 786
χθες από το πρωί ήταν ουρές στα ατμ για ανάληψη επιδόματος ενοικίουΜωρή πάψε να λες συνεχόμενα βλακιες,κάτσε εκεί προμοταριζε τα κολγκιρλ και άσε τα πολιτικά δεν το έχεις
Άκου θα πεις ότι η κυβέρνηση κουλή είναι η καλύτερη των τελευταίων 40 χρόνων
Που είναι καλύτερη ρε απολειφαδι?στη φτωχοποιηση του λαού?
Στη διαχείριση του χρέους?
Στην ελευθερία των μίντια?
Στην αξιοκρατία?
Στη συγκαληψη σκανδάλων?ακόμα και εγκλημάτων όπως τα Τέμπη?
Εδώ η χώρα έχει ρημάξει και τα έχει διαλύσει όλα και εσείς βγαίνετε σαν πουτσες να τον ζητωκραυγαζετε
Αντε πηδησου λοιπόν,ναι καλά άκουσες ξαναπηδησου μπας και ηρεμησεις
το απόγευμα κατέρρευσε το τραπεζικό σύστημα από πληρωμές επιδομάτων - μισθών - φόρων και μπλακφραϊντεϊ
χάνεις
Διαγραμμένο μέλος 199662
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2020
- Μηνύματα
- 5.696
- Κριτικές
- 35
- Like
- 13.192
- Πόντοι
- 5.946
Ρε ανόητε ξεφτύλα, τι επιχειρήματα συζητάς κι επιμένεις για έναν συριζα που γαμησε τη χώρα και ξαναγυρισε στο 3% εν ριπή οφθαλμού...Εγώ σου μιλώ με επιχειρήματα και εσύ για αγγούρια
Είσαι η απόλυτη ξεφτίλα του αντρικού είδους είσαι ενα μηδενικό
Σύνελθε ρσ που ψηφίζεις κιόλας...
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.411
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.644
- Πόντοι
- 3.936
Καλά δες τον πάτο σου πρωτα που έχει γίνει Σουρωτήρι απ' τα αγγούρια και μη πετάς την μπάλα στην εξέδρα- κρατά τη στο δικό σου μποστάνι με τ ζαρζαβατικά του κώλου. Και το Άβαταρ αγγουρι?- 1 εικονα- 1000 λέξεις -κι νοων νοειτω
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.411
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.644
- Πόντοι
- 3.936
Ενώ εσύ που ψηφίζεις ένα χρεοκοπημένο κόμμα που ρίχνει φέσι ακόμη κ στη ΔΕΗ του είσαι ο λογικός. Που έχει για αρχηγό του κάποιον που λόγω της βουλευτικής του ασυλίας δεν βρίσκεται είναι στενη (για γερή δαγκωνια σε δημόσιο χρήμα)Σύνελθε ρσ που ψηφίζεις κιόλας...
Διαγραμμένο μέλος 199662
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2020
- Μηνύματα
- 5.696
- Κριτικές
- 35
- Like
- 13.192
- Πόντοι
- 5.946
Τελειωμένη λούγκρα βλέπεις παντού αγγούρια.Καλά δες τον πάτο σου πρωτα που έχει γίνει Σουρωτήρι απ' τα αγγούρια και μη πετάς την μπάλα στην εξέδρα- κρατά τη στο δικό σου μποστάνι με τ ζαρζαβατικά του κώλου. Και το Άβαταρ αγγουρι?- 1 εικονα- 1000 λέξεις -κι νοων νοειτω
Να το προσέξεις...
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.411
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.644
- Πόντοι
- 3.936
Είσαι χαζός μωρη φτερου- ακούς τι λες? Ή κουφαθηκες απ' τα πολλά χυσια στ αυτια κ το χεις καψειΝα το προσέξεις...
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.194
- Κριτικές
- 13
- Like
- 12.968
Γαμησε τι χώρα??Ρε ανόητε ξεφτύλα, τι επιχειρήματα συζητάς κι επιμένεις για έναν συριζα που γαμησε τη χώρα και ξαναγυρισε στο 3% εν ριπή οφθαλμού...
Σύνελθε ρσ που ψηφίζεις κιόλας...
Θες πάλι να αναλύσω όλα τα καλά που έκανε ο σύριζα.
1ο άνοιξε πάλι τω δημόσια τηλεόραση
2ο έβαλε σε μια τάξη τα βωθροκαναλα με τις τηλεοπτικές άδειες
3ο έδωσε κοινωνικά επιδόματα και μέρισμα στους ασθενέστερων
4ο έλυσε το μακεδονικό που ταλανιζε τη χώρα 20 χρόνια
5ο το 2018 έκανε αποπληρωμή του χρέους στο δντ για βγάλουμε από πάνω μας τον ζυγό που μας είχε βάλει ο γαπ
6ο άλλαξε τις ασφαλιστικές εισφορές στους ελ επ με το 80% αυτών να πληρώνουν λιγότερες εισφορές
7ο διατήρησε το νόμο Κατσέλη για νοικορια που κινδυνευαν να χάσουν το σπίτι και την περιουσία τους για ευνοικοτερες ρυθμίσεις
8ο το μαύρο και αδήλωτο χρήμα της λίστας λαγκαρντ επέστρεψε πισω και φορολογηθηκε
9ο πήγε να διαχωρίσει εκκλησία κράτος δεν του βγήκε
10ο έδωσε δωρεάν νοσοκομειακή περίθαλψη σε όλους ανεξαρτήτως ασφαλισμένων ανασφάλιστων και κατάργησε το 5ευρω εισιτήριο εισαγωγής
11ο ενίσχυσε τους αγρότες με επιδοτήσεις
12ο έδωσε 13η σύνταξη επίδομα όπως θες πες το 400 ευρώ και όχι 250
Και άλλα Πολλά που έκανε.
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.194
- Κριτικές
- 13
- Like
- 12.968
Αυτός είχε θέμα με τα κολγκιρλ τα προμοταρει εδώ μέσα χρόνια τώραΕίσαι χαζός μωρη φτερου- ακούς τι λες? Ή κουφαθηκες απ' τα πολλά χυσια στ αυτια κ το χεις καψει
Παλιά έβαζε και φωτογραφίες ένας σαν ανάποδο γαμωτο είναι με 10 πόντους πουτσα
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.194
- Κριτικές
- 13
- Like
- 12.968
Καλά αλλά λόγια να αγαπιόμαστεχθες από το πρωί ήταν ουρές στα ατμ για ανάληψη επιδόματος ενοικίου
το απόγευμα κατέρρευσε το τραπεζικό σύστημα από πληρωμές επιδομάτων - μισθών - φόρων και μπλακφραϊντεϊ
χάνεις
Τα 250 ευρώ που το πήρε το 60% των συνταξιούχων?
Αυτό δεν είναι επίδομα αυτό είναι χαρτζιλίκι για να πάρουν τσίχλες και γλειιφιτζουρια στα εγγόνια
Η ΝΔ δεν ξέρει από κοινωνική πολιτική ποτέ δεν ήταν στη κουλτούρα της
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.411
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.644
- Πόντοι
- 3.936
Έχουμε γεμίσει βλακμαν-στραποναδες εδώ μέσα.Αυτός είχε θέμα με τα κολγκιρλ τα προμοταρει εδώ μέσα χρόνια τώρα
Παλιά έβαζε και φωτογραφίες ένας σαν ανάποδο γαμωτο είναι με 10 πόντους πουτσα
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.194
- Κριτικές
- 13
- Like
- 12.968
Ο σύριζα έπεσε στα ποσοστά για διάφορους λόγους όχι όμως ότι δεν ήταν μια καλή κυβέρνηση
Οι εχθροί του σύριζα
1ο οι θεσμοί και όλο το συστημικο λόμπι
2ο οι Ευρωπαίοι με τις εκάστοτε κυβερνήσεις που είχαν και έχουν,σου λένε εμείς εδώ στη Δύση δεν ξέρουμε από αριστερά
3ο τα αντίπαλα κομματα της αριστεράς,εδώ υπήρξε ζήλια και ανταγωνισμός,το ΚΚΕ ποτέ σε κρίσιμα ζητήματα δεν βρέθηκε ποτέ δίπλα στον σύριζα
4ο νονοί μαφιόζοι εφοπλιστές διακινείτες και όλο το μαύρο χρήμα,αυτοί σου λέγανε πάρε τόσα και άσε με να κερδίζω
Οι εχθροί αυτοί με το που έπεσε ο σύριζα από τη κυβέρνηση και με τη βοήθεια αντιπολιτευσης καναλιών εξακολουθούν να κάνουν αντιπολίτευση στον σύριζα για να εξαφανιστεί από το προσκήνιο,σου λέει ο σύριζα ως 2ο κόμμα δεν το θέλουμε θέλουμε να αφανιστει
4 χρόνια ροκανιζαν το κόμμα ως αντιπολιτευομενο και όταν τα ποσοστά έπεφταν ξεκίνησε εντός του σύριζα οι διαμάχες και οι αποχωρήσεις,ο κασελακης μετά έβαλε τη ταφόπλακα και ακολούθησε ο τσιπρας με τα βιβλία που βγάζει και το κόμμα που θέλει να κάνει αν θα κάνει
Απανωτά χτύπηματα από παντού μέχρι να πέσει ο ταύρος ήταν όλη η ιστορία
Οπότε μη ρωτάτε πάλι γιατί ο σύριζα δημοσκόπικα έπεσε στο 5% χοντρικά αν πούμε έως τωρα
Οι εχθροί του σύριζα
1ο οι θεσμοί και όλο το συστημικο λόμπι
2ο οι Ευρωπαίοι με τις εκάστοτε κυβερνήσεις που είχαν και έχουν,σου λένε εμείς εδώ στη Δύση δεν ξέρουμε από αριστερά
3ο τα αντίπαλα κομματα της αριστεράς,εδώ υπήρξε ζήλια και ανταγωνισμός,το ΚΚΕ ποτέ σε κρίσιμα ζητήματα δεν βρέθηκε ποτέ δίπλα στον σύριζα
4ο νονοί μαφιόζοι εφοπλιστές διακινείτες και όλο το μαύρο χρήμα,αυτοί σου λέγανε πάρε τόσα και άσε με να κερδίζω
Οι εχθροί αυτοί με το που έπεσε ο σύριζα από τη κυβέρνηση και με τη βοήθεια αντιπολιτευσης καναλιών εξακολουθούν να κάνουν αντιπολίτευση στον σύριζα για να εξαφανιστεί από το προσκήνιο,σου λέει ο σύριζα ως 2ο κόμμα δεν το θέλουμε θέλουμε να αφανιστει
4 χρόνια ροκανιζαν το κόμμα ως αντιπολιτευομενο και όταν τα ποσοστά έπεφταν ξεκίνησε εντός του σύριζα οι διαμάχες και οι αποχωρήσεις,ο κασελακης μετά έβαλε τη ταφόπλακα και ακολούθησε ο τσιπρας με τα βιβλία που βγάζει και το κόμμα που θέλει να κάνει αν θα κάνει
Απανωτά χτύπηματα από παντού μέχρι να πέσει ο ταύρος ήταν όλη η ιστορία
Οπότε μη ρωτάτε πάλι γιατί ο σύριζα δημοσκόπικα έπεσε στο 5% χοντρικά αν πούμε έως τωρα
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΄έπεσε γιατί έκανε 100% άλλα πράγματα απο αυτά που έταξε. Και άλλοι έκαναν διαφορετικά πράγματα, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν μεγάλη διαφορά μεταξύ πράξεων και προεκλογικών υποσχέσεων...Ο σύριζα έπεσε στα ποσοστά για διάφορους λόγους όχι όμως ότι δεν ήταν μια καλή κυβέρνηση
Οι εχθροί του σύριζα
1ο οι θεσμοί και όλο το συστημικο λόμπι
2ο οι Ευρωπαίοι με τις εκάστοτε κυβερνήσεις που είχαν και έχουν,σου λένε εμείς εδώ στη Δύση δεν ξέρουμε από αριστερά
3ο τα αντίπαλα κομματα της αριστεράς,εδώ υπήρξε ζήλια και ανταγωνισμός,το ΚΚΕ ποτέ σε κρίσιμα ζητήματα δεν βρέθηκε ποτέ δίπλα στον σύριζα
4ο νονοί μαφιόζοι εφοπλιστές διακινείτες και όλο το μαύρο χρήμα,αυτοί σου λέγανε πάρε τόσα και άσε με να κερδίζω
Οι εχθροί αυτοί με το που έπεσε ο σύριζα από τη κυβέρνηση και με τη βοήθεια αντιπολιτευσης καναλιών εξακολουθούν να κάνουν αντιπολίτευση στον σύριζα για να εξαφανιστεί από το προσκήνιο,σου λέει ο σύριζα ως 2ο κόμμα δεν το θέλουμε θέλουμε να αφανιστει
4 χρόνια ροκανιζαν το κόμμα ως αντιπολιτευομενο και όταν τα ποσοστά έπεφταν ξεκίνησε εντός του σύριζα οι διαμάχες και οι αποχωρήσεις,ο κασελακης μετά έβαλε τη ταφόπλακα και ακολούθησε ο τσιπρας με τα βιβλία που βγάζει και το κόμμα που θέλει να κάνει αν θα κάνει
Απανωτά χτύπηματα από παντού μέχρι να πέσει ο ταύρος ήταν όλη η ιστορία
Οπότε μη ρωτάτε πάλι γιατί ο σύριζα δημοσκόπικα έπεσε στο 5% χοντρικά αν πούμε έως τωρα
Νίο
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 13.411
- Κριτικές
- 6
- Like
- 16.644
- Πόντοι
- 3.936
Ο αρχιΜ@υλος του διαίρει κ βασίλευε τα τακτοποίησε μια χαρά - όπως εξαγόρασε βουλευτές της Ε.Κ του Λεβε.. κ τον σκοτείνιασε έτσι σκοτείνιασε με άλλο τρόπο και τον Τσιπ -τον είχε εξαφανίσει από όλα τα ΜΜΕ για χρόνια κ δεν φαινόταν πουθενα- για να πέσει σε δημοτικότητα και να φαίνεται αυλος ως αντιπολιτευση- μετά έφερε την πφουστρα τον κ@σελακη και έδειχναν ακόμη κ το σκύλο του να χεζει. Εκεί ήξεραν να προβάλουν τα ΜΜΕ. Έτσι διασπασαν την αριστερά κι όλα καλά. Και κάτι ψελιζε περι νοθείας ο περίεργος τύπος κ δήθεν φοβόταν (όπως η πουτα.. θέλει να κρυφτεί μα η χαρά δεν την αφήνει) λέει μια παροιμία. Σήμερα όμως χάνουμε έδαφος συνεχως σαν οικονομία και βρεθήκαμε σε επίπεδο πιο κάτω κι από ρουμανοβουλγαριες που γέλαγαν κάποτε με αυτές. Εκεί μας έφτασε ο τυχερουλης σε αυτά τα χάλιαΟ σύρ ιζα έπεσε στα ποσοστά για διάφορους λόγους όχι όμως ότι δεν ήταν μια καλή κυβέρνηση
Τελευταία τροποποίηση:
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.519
- Like
- 29.454
- Πόντοι
- 5.506
Όλο μαλακια και κωλοστησιμο είσαι Ζανουλη, αστα αυτά για τα μεγάλα παιδιά, εσύ κάθησε εκεί στο Μπρνο που είσαι ευτυχισμένος, κάτι κοπρόσκυλα σαν και σένα που θέλουν να ζουν με επιδόματα στην πλάτη μας στο καλό και από το πεζοδρόμιο.Καμία φαντασία αν δεις τους δείκτες της γιουροστατ φιγουράρει η χώρα πάντα στη προτελευταία θέση πριν τη Βουλγαρία
Αυτό το λες επιτυχία?
Εσύ βέβαια μόνο πουτσες στα γκλοριχολ των τσοντοσινεμα βλεπεις
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.519
- Like
- 29.454
- Πόντοι
- 5.506
Είναι που πάμε κατα διαόλου σύμφωνα με τη Ζανουλα από το Μπρνο Αχαΐας που ψάχνει τον επόμενο σταθμό επιδομάτων στην καριέρα του.χθες από το πρωί ήταν ουρές στα ατμ για ανάληψη επιδόματος ενοικίου
το απόγευμα κατέρρευσε το τραπεζικό σύστημα από πληρωμές επιδομάτων - μισθών - φόρων και μπλακφραϊντεϊ
χάνεις
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.519
- Like
- 29.454
- Πόντοι
- 5.506
Ρε νιονιο, συνέχεια το μυαλό σου στα αγγούρια και τις μελιτζάνες είσαι, τι το κανεις τόσο ζαρζαβατικό;Καλά δες τον πάτο σου πρωτα που έχει γίνει Σουρωτήρι απ' τα αγγούρια και μη πετάς την μπάλα στην εξέδρα- κρατά τη στο δικό σου μποστάνι με τ ζαρζαβατικά του κώλου. Και το Άβαταρ αγγουρι?- 1 εικονα- 1000 λέξεις -κι νοων νοειτω
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.519
- Like
- 29.454
- Πόντοι
- 5.506
Αφού τα έκανε τόσο καλά Ζανουλα, γιατί κατάντησε ο απόπατος του κοινοβουλίου και σύντομα θα εξαφανιστεί από τον χάρτη; Μήπως όλα αυτά τα "καλά" είναι μόνο στη φαντασία σου και άλλων 3-4 με τα μυαλά του νιονιου και του ελαις, δηλαδή ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ;;;Γαμησε τι χώρα??
Θες πάλι να αναλύσω όλα τα καλά που έκανε ο σύριζα.
1ο άνοιξε πάλι τω δημόσια τηλεόραση
2ο έβαλε σε μια τάξη τα βωθροκαναλα με τις τηλεοπτικές άδειες
3ο έδωσε κοινωνικά επιδόματα και μέρισμα στους ασθενέστερων
4ο έλυσε το μακεδονικό που ταλανιζε τη χώρα 20 χρόνια
5ο το 2018 έκανε αποπληρωμή του χρέους στο δντ για βγάλουμε από πάνω μας τον ζυγό που μας είχε βάλει ο γαπ
6ο άλλαξε τις ασφαλιστικές εισφορές στους ελ επ με το 80% αυτών να πληρώνουν λιγότερες εισφορές
7ο διατήρησε το νόμο Κατσέλη για νοικορια που κινδυνευαν να χάσουν το σπίτι και την περιουσία τους για ευνοικοτερες ρυθμίσεις
8ο το μαύρο και αδήλωτο χρήμα της λίστας λαγκαρντ επέστρεψε πισω και φορολογηθηκε
9ο πήγε να διαχωρίσει εκκλησία κράτος δεν του βγήκε
10ο έδωσε δωρεάν νοσοκομειακή περίθαλψη σε όλους ανεξαρτήτως ασφαλισμένων ανασφάλιστων και κατάργησε το 5ευρω εισιτήριο εισαγωγής
11ο ενίσχυσε τους αγρότες με επιδοτήσεις
12ο έδωσε 13η σύνταξη επίδομα όπως θες πες το 400 ευρώ και όχι 250
Και άλλα Πολλά που έκανε.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 33
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 29
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 85
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 84
- Εμφανίσεις
- 73K