Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εχω την εντύπωση οτι τα βλέπεις μονόπαντα...Γιατί είναι ένα κόμμα χωρίς πολιτική κατεύθυνση
Ακροδεξιοί και αριστεροί είναι είναι μπάχαλο σε κρίσιμα ζητήματα ιδεολογικά πως θα βρούν λύση
Θα πρέπει μια πλευρά να κα νει μωρό η κωλοτουμπα
και τα τζακαρου γεματα ειναι, ουρες κανουνΝαι γιατί ο κοσμάκης έχει άλλη επιλογή από το να πάει στο σούπερ μάρκετ....αν δε θέλει να του κόψουν τον κώλο έχει και την επιλογή να μην φάει![]()
δεν λέει τίποτα αυτόκαι τα τζακαρου γεματα ειναι, ουρες κανουν
ε που θελουν να πανε, στα εστιατορεια που τρωει ο νιπλης? ημαρτον δηλαδηδεν λέει τίποτα αυτό
η εστίαση σχεδόν ποτέ δεν είναι δείγμα
ποιοί κάνουν ουρά? οι πιτσιρικάδες....πόσο κοστίζει ένα γεύμα στο τζακαρού και πόσο ένα γεύμα από το σ/μ ξέρουμε? σχεδόν τα ίδια λεφτά....
έτσι όπως το πάμε με την ραγδαία ανάπτυξη ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟε που θελουν να πανε, στα εστιατορεια που τρωει ο νιπλης? ημαρτον δηλαδη
Τοτε ετοιμάσου για νέα θανατηφόρα τσιμπήματα - από 13ωρο σε 24ωρο ωράριο εργασιας- και για νέα χρεοκοπία αλά καθιστός βουδαςτώρα μη μας βάζεις ιδέες να τον ψηφίζουμε να πάρει 90% μέχρι το 2080![]()
είμαι γερό σκαρί έκανα τα πάντα όλα εμβόλια και δεν έπαθα τίποταΕτοιμάσου για νέα θανατηφόρα τσιμπήματα - από 13ωρο σε 24ωρο ωράριο εργασιας- και για νέα χρεοκοπία αλά καθιστός βουδας
Άρα μάλλον δεν πεθαίνουν από την πείνα. Ειδικά η μισή Ελλάδα που πλέον και τον καφέ βαριέται να τον φτιάξει με 30-40 σεντς και παραγγέλνει deliveryΝαι γιατί ο κοσμάκης έχει άλλη επιλογή από το να πάει στο σούπερ μάρκετ....αν δε θέλει να του κόψουν τον κώλο έχει και την επιλογή να μην φάει![]()
Ψυχικά δεν σε βλέπω σόι πάντως αρχίζει και η βίδα λασκάρει αν φταίει η δουλειά βέβαια εκτός και αν εννοείς 13ωρη εργασία εδώ στο μπου που λες μ....ςείμαι γερό σκαρί έκανα τα πάντα όλα εμβόλια και δεν έπαθα τίποτα
έτσι και αλλιώς 13 ώρες δουλεύω πάνω κάτω
από τη χρεοκοπία γεννιούνται και ευκαιρίες![]()
Μια φορά να μην πας κόντρα στα αυτονόητα ρε φίλε...Άρα μάλλον δεν πεθαίνουν από την πείνα. Ειδικά η μισή Ελλάδα που πλέον και τον καφέ βαριέται να τον φτιάξει με 30-40 σεντς και παραγγέλνει delivery
όχι καλέ μου φίλε κηφήναΨυχικά δεν σε βλέπω σόι πάντως αρχίζει και η βίδα λασκάρει αν φταίει η δουλειά βέβαια εκτός και αν εννοείς 13ωρη εργασία εδώ στο μπου που λες μ....ς


Ρε είναι δικαιολογία αυτό??Άρα μάλλον δεν πεθαίνουν από την πείνα. Ειδικά η μισή Ελλάδα που πλέον και τον καφέ βαριέται να τον φτιάξει με 30-40 σεντς και παραγγέλνει delivery
Mα κάθεσαι και υπερασπίζεσαι τη μαλακια του πανιβλακα ότι "η αριστερά δε θα άφηνε κανένα να πεθάνει" γράφοντας ότι τώρα ο Έλληνας αυτό έχει στόχο "να μην πεθάνει από την πείνα".Μια φορά να μην πας κόντρα στα αυτονόητα ρε φίλε...
έχεις κάτσει να υπολογίσεις ποτέ πόσο κοστίζει ένα φτηνό ντιλίβερι (φαγητό) και πόσο ένα ανάλογο γεύμα από το σούπερ?
για τον καφέ δεν είναι δείγμα...όσοι έχουν θέμα τον φτιάχνουν σπίτι. Εγώ δεν έχω κανένα θέμα και έχω εσπρεσιέρα.
Τα επιδόματα τυπε είναι μέρος και ο κορμός ενός κοινωνικού κράτους ενίσχυση της μικρομεσαίας τάξης,αυτό για σένα είναι άγνωστη λέξηειναι ωραια φαση τα επιδοματα![]()
ρε τυπε και επανασταση να γινει παλι απλα δεν θα πειναμε, αν εχουμε σπιτια αμαξια πισινες κτλ θα ειμαστε εχοντες θα μας τα παρει η αριστερα, συ ειπας. ταλε κουαλε δηλαδηΡε είναι δικαιολογία αυτό??
Πες μου ποιος νέος έχει όραμα στην Ελλάδα?
Ποιος αγοράζει σπίτι?ποσοστά πες μου
Ποιος αγοράζει αυτοκίνητο?
Ποιος πάει διακοπές 2 φορές το χρόνο και όχι στο χωριό του?
Ισοπέδωσατε τον κόσμο και του λέτε πινετε καφέ ντελιβερη τρώτε πίτογυρα περνάτε πλουσιοπαροχα και κοιμούνται αντί να κάνουν μια επανάσταση και δεν μείνει τίποτα όρθιο να πέσει ο κουλης την άλλη μερα